Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Redguy: nejsem popuzenej. Jen jsem reagoval na tvoje všechny čtyři předchozí příspěvky, které se točily kolem napyču převodovky. Namísto abys napsal že "mám motorku 45 starou a je v ní na pyču převodovka", tak píšeš že kvalitu tvojí převodovky zřejmě vysvětluje fakt, "že díly do převodovek vyrábí česká firma VM motor". Taková lehká dezinformace, která ale v kontextu tvých slov a příspěvků vyznívá jako aktuální problém
Seikos: Je to problem (spis vlastnost) z vyroby, prevodovku meli i rozhozenou v kozach a proste je tak stavena. Nejak nerozumim tomu, proc jsi hned tak popuzenej, kdyz si dovolim rict o MG neco negativniho.
Redguy: v tom případě nemá smysl řešit jestli Giacomo odložil láhev vína teď, nebo před čtyřiceti lety. Protoźe se vyjadřuješ ke své převodovce tak, jako by to byl aktuální problém. Moje V35 převodovka (i když stará "jen" 32 let) je až na nutnost pečlivě řadit zcela bezproblémová
Seikos: Pokud sis nevsiml, nadavam jen na prevodovku. Zbytek motorky a obzvlaste motor je bomba. Mam nekolik veteranu, Guzzi je dokonce nejmladsi z nich, a prevodovky jsou krome Guzziny naprosto bezproblemove, takze argument o veku proste neberu.
Nehledam dokonalost, ale taky si tady nebudem neco nalhavat, ne?
Redguy: tak já tedy nechápu proč si tu motorku doma držíš. Máš doma 45 let starou motorku a nadáváš jak špaček. A hledáš na ní dokonalost. Tak ji hod ze stráně a kup si novou. Ta bude určitě lepší
PILS: To mas blby, honimire
Ale nejvetsi gol je ten, ze mi tenhle odkaz poslal kamos az po tom, co tu lokaci videl v mym profilu, ja o tech obecnich strankach vubec nemel tuseni
Seikos - Radit uz jsem se s tim tak nejak naucil, nejde to tam flakat na hulvata (to pak mlati jak das), ale velmi zvolna nejdriv napul jakoby vyradit, trosku pockat a pak to tam doslapnout, vse nejlepe v co nejnizsich otackach. Ale to co me stve je, ze dojedu na krizovatku a z dvojky uz to nedostanu, radicka se proste hybe naprazdno, ja celou dobu stojim na svetlech s vymacklou spojkou a pak se rozjizdim na dvojku. Hybnul jsem s tim valeckem razeni, pak to slo, ale zas tam vubec nesla ctyrka, z trojky nahoru taky naprazdno.
Redguy: tak máš motorku z roku 1971, tak to asi neměli v té době nejmodernější 5-ti osá CNC Já občas vytáhnu svou V35TT a je to docela švanda. Mám tam 5 kvaltů a 4 neutrály Člověk to ovšem připisuje době
seikos - tak asi uz to outsourcujou nekomu, kdo umi prevodovky delat, ale ta moje to je tragedie. Pri kazdym prerazeni rana jak kdyz tam to kladivo a majzlik zapomneli uvnitr. Da se zvenku stelovat kulisa razeni (uz to neco rika o tom, jak si kluci veri) a to tak, ze bud jde krasne radit jednicka, ale ctyrka vubec. Nebo tam jde ctyrka, ale z dvojky to dost casto nejde shodit na jednicku. O loveni neutralu v temnych vodach jezera Como se radsi vyjadrovat ani nebudu
stráťa: já mám tedy také převodovku u 1200 zcela přesnou. Žádné falešné neutrály i při jemném řazení. Myslím že Ducati by se mohla u Guzzi učit.
Ještě ke článku: mám na motorce páčky Brembo. Brembo je očividně dodává k brzdové a spojkové pumpě. Takže Domino dodává páčky asi jen do nižších modelových řad jako třeba V7
I když já si teda na svoji převodovku stežovat nemůžu, Breva řadí dobře. Někomu by možná přišel chod řadící páky dlouhej ale já sem začínal na Jawě takže mi to přijde normální.
Seikos: Takze mas taky pocit, ze moje vtipy jsou desne nedoceneny?
Redguy: tak někdo se zase směje jen sám sobě
Seikos: S tebou asi nebude moc sranda, co?
Redguy: nejsem popuzenej. Jen jsem reagoval na tvoje všechny čtyři předchozí příspěvky, které se točily kolem napyču převodovky. Namísto abys napsal že "mám motorku 45 starou a je v ní na pyču převodovka", tak píšeš že kvalitu tvojí převodovky zřejmě vysvětluje fakt, "že díly do převodovek vyrábí česká firma VM motor". Taková lehká dezinformace, která ale v kontextu tvých slov a příspěvků vyznívá jako aktuální problém
Seikos: Je to problem (spis vlastnost) z vyroby, prevodovku meli i rozhozenou v kozach a proste je tak stavena. Nejak nerozumim tomu, proc jsi hned tak popuzenej, kdyz si dovolim rict o MG neco negativniho.
Redguy: v tom případě nemá smysl řešit jestli Giacomo odložil láhev vína teď, nebo před čtyřiceti lety. Protoźe se vyjadřuješ ke své převodovce tak, jako by to byl aktuální problém. Moje V35 převodovka (i když stará "jen" 32 let) je až na nutnost pečlivě řadit zcela bezproblémová
Seikos: Pokud sis nevsiml, nadavam jen na prevodovku. Zbytek motorky a obzvlaste motor je bomba. Mam nekolik veteranu, Guzzi je dokonce nejmladsi z nich, a prevodovky jsou krome Guzziny naprosto bezproblemove, takze argument o veku proste neberu.
Nehledam dokonalost, ale taky si tady nebudem neco nalhavat, ne?
Redguy: tak já tedy nechápu proč si tu motorku doma držíš. Máš doma 45 let starou motorku a nadáváš jak špaček. A hledáš na ní dokonalost. Tak ji hod ze stráně a kup si novou. Ta bude určitě lepší
Tim se to vsechno vysvetluje
Pro vasi informaci se radící komponenty vyrábějí v Písku ve firmě vm motor ;)
Redguy: já jsem ale na ten odkaz kliknul, protože jsem myslel, že tam najdu něco o motorkách. víc bych to nerozebíral.
PILS: To mas blby, honimire
Ale nejvetsi gol je ten, ze mi tenhle odkaz poslal kamos az po tom, co tu lokaci videl v mym profilu, ja o tech obecnich strankach vubec nemel tuseni
Redguy: Mě jsi tím trochu nasral, protože na porno mám kvůli malwaru určený jeden počítač a ostatní udržuju v celibátu.
PILS: Ja za to nemuzu, to jsou obecni stranky moji rodne vesnicky
Redguy: Proč máš v profilu odkaz na porno?
Seikos - Radit uz jsem se s tim tak nejak naucil, nejde to tam flakat na hulvata (to pak mlati jak das), ale velmi zvolna nejdriv napul jakoby vyradit, trosku pockat a pak to tam doslapnout, vse nejlepe v co nejnizsich otackach. Ale to co me stve je, ze dojedu na krizovatku a z dvojky uz to nedostanu, radicka se proste hybe naprazdno, ja celou dobu stojim na svetlech s vymacklou spojkou a pak se rozjizdim na dvojku. Hybnul jsem s tim valeckem razeni, pak to slo, ale zas tam vubec nesla ctyrka, z trojky nahoru taky naprazdno.
Redguy: tak máš motorku z roku 1971, tak to asi neměli v té době nejmodernější 5-ti osá CNC Já občas vytáhnu svou V35TT a je to docela švanda. Mám tam 5 kvaltů a 4 neutrály Člověk to ovšem připisuje době
seikos - tak asi uz to outsourcujou nekomu, kdo umi prevodovky delat, ale ta moje to je tragedie. Pri kazdym prerazeni rana jak kdyz tam to kladivo a majzlik zapomneli uvnitr. Da se zvenku stelovat kulisa razeni (uz to neco rika o tom, jak si kluci veri) a to tak, ze bud jde krasne radit jednicka, ale ctyrka vubec. Nebo tam jde ctyrka, ale z dvojky to dost casto nejde shodit na jednicku. O loveni neutralu v temnych vodach jezera Como se radsi vyjadrovat ani nebudu
stráťa: já mám tedy také převodovku u 1200 zcela přesnou. Žádné falešné neutrály i při jemném řazení. Myslím že Ducati by se mohla u Guzzi učit.
Ještě ke článku: mám na motorce páčky Brembo. Brembo je očividně dodává k brzdové a spojkové pumpě. Takže Domino dodává páčky asi jen do nižších modelových řad jako třeba V7
Redguy: Seš si jistej že tu láhev odloží?
I když já si teda na svoji převodovku stežovat nemůžu, Breva řadí dobře. Někomu by možná přišel chod řadící páky dlouhej ale já sem začínal na Jawě takže mi to přijde normální.
guzzi -skoro bych řekl-co to je?? No ,ale jezdí to,no...
myslim, ze vina si tam rano na vratnici vyzvedne kazdy basu
Redguy
Jestli se nepletu, tak k pokračovacímu článku stačí navštívit Jihostroj Velešín.
Priste bude prevodovka. Podle presnosti te moji to vypada nejak takhle - Giacomo odlozi dnes jiz patou lahev vina, veme do ruky kladivo a majzlik...
Tak máme kola, válce, řídítka a přepínače. Kdy přijde další díl? Jinak pěkně napsáno Jen grafik trochu nevychytal ten text "Aplina" uvnitř fotek