Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PAVEL MALANÍK jinak to ostatní není špatné, ale zase nijak oslňující, že bych ztratil dech.
Jinak celkově Motosalon ztrácí na kvalitě a v porovnání se zahraničím dost podstatně. Nedosahuje zdaleka kvalit toho co už tu bylo před více jak 15 lety.
Jeden a půl haly tak akorát Čína, Ford a noname hadry a cetky. Furt je to stejný a marný. Tak zase příště...za dva roky stačí až až. Ale těch pár kousků ještě za něco stojí.
Kdyby tvůrci těch ohavností co tam jsou vystavovány věnovali jen 1/2 času co na tom strávily např. sběru odpadků, možná že by i oni přišli na to že to byl mnohem smysluplněji strávený čas.
K čemu to je, chlubit se motocyklem který není schopný v reálném provozu ujet ani 100km. A tím teď nemyslím legální způsobilost (SPZ), ale čistě technickou.
Kolik km ujel ten nesmysl Bistella (který SPZ má) než se zadřel? Nebo ten hnus co je na úvodní fotografii, který by se rozlouskl na 1000 trsátek při překonání prvního železničního přejezdu. Kdo bude jezdit na kterémkoliv z těch paskvilů co jim chybí funkční zadní, nebo i oba blatníky. Nemají koncové světlo, kam uchytit SPZ, atd...
Ono je veliký rozdíl vymyslet netradiční řešení s funkčním zadním blatníkem, koncovým světlem, odrazkou a držkákem SPZ, nebo jen flexou uřezat celou podsedlovku a nabaslit místo ní 30cm 1/2coulové trubky s kusem přelkižky potažené molitanem a neřešit světlo, SPZ, uchycení koncovky výfuku, stupaček, .......
Když už má někdo potřebu se těmito výtvory chlubit rozdělil bych tuto "párty" na tři kategorie.
1. Motocykly s homologací
2. Motocykly bez homologace, ale schopné jízdy po normální silnici (okreska III. třídy)
3. Výtvory neschopné provozu
Taky tak. Ohavností zvanou Eczentric jsem byl tak konsternován, že jsem přehlídl naprosto famózní J.A.P. V8, která byla hned vedle. Mrzí mně to, protože to je excelentní řemeslná práce.
S vyberem bych souhlasil, V8 naprosto uzasna a copry s nesmyslne dlouhou vidli rozhodne nejsou muj salek kavy, ale to je vec nazoru. Nektere konverze HD taky nemusim, ale smekam pred remeslnou praci, kreativitou a zrucnosti autoru.
Sorry, ale co vazne nemuzu, je ta vec Eczentric. Autor odpusti, ale z meho pohledu totalni bastl, kdy vzit tri kola, nejak to podivne posvarit a tvarit se, ze je to umeni a cpat to na vystavu, tak to vazne nedavam...
Velmistr Malaník je kategorie sama o sobě. Kosmický Cubus BMW K 1100 Ludvíka Klinkeho Limey 43 se sajdkárou
Cena útěchy pro Tomáše Pitlíka, asi TnorF jen tak nepřekoná, přesto díky
Výstava mi do jisté míry zklamala. Přehršel čínských výrobků, kterým nejsem nakloněn a přešel jsem je bez zastavení. Všemožné úpravy různých strojů, některé zdařilé, jiné hraničící se svéprávností autora !
Již delší dobu pozoruji, kam se ubírá dizajn a a vzhled motocyklu. Mnohé vypadají jak z hvězdných válek !
Z mého pohledu se vyráběly nejkrásnější stroje před 20-30 lety ! Nejvíce mi potěšila Anglie ! Royal Enfield
a Triumph jsou stále krásné a kvalitní stroje. Nejvíce byla zastoupen jednička z japonské čtyřky, tedy Honda. Dělá stále kvalitní stroje i když u mnohých modelů též začíná blbnout s nepěknými tvary.
Yamaha tam neměla takřka nic a Kawasaki tam nebyla vůbec. Nevím jestli to byla chyba vystavovatele a
nebo jestli je ČR pro Japonce těchto firem nezajímavá destinace. Napříště budu návštěvu výstavy velmi zvažovat !...........
tak z celé výstavy Bohemian Custom vlastně to nejlepší co tam bylo asi bych měl trochu jinej výběr kromě Bistely FTR 1200 Indian skvěle pomalovaná a pak i haryk s nitrem.Vlastně tam nebylo nic co bylo vysloveně ošklivé ,každý stroj byl nečím zajímavý.
Bohemian Custom Motorcycles byla super a je pro mne asi největším důvodem k návštěvě Motosalonu, ze kterého pravděpodobně zbyde brzy jen výstavka čínských motorek.
To muselo dát práce, přitom taková blbost Asi jedna, možná 2 jsou fajn, jinak neskutečný kraviny... když už je tam něco zajímavýho, tak je to nepoužitelný.
PAVEL MALANÍK jinak to ostatní není špatné, ale zase nijak oslňující, že bych ztratil dech.
Jinak celkově Motosalon ztrácí na kvalitě a v porovnání se zahraničím dost podstatně. Nedosahuje zdaleka kvalit toho co už tu bylo před více jak 15 lety.
Tak Vy si jako hlavní fotku dáte bagger Indian a pak o něm nenapíšete ani řádku?!
Harley by sa tým naháčom mohol inšpirovať
paráda
Jeden a půl haly tak akorát Čína, Ford a noname hadry a cetky. Furt je to stejný a marný. Tak zase příště...za dva roky stačí až až. Ale těch pár kousků ještě za něco stojí.
Kdyby tvůrci těch ohavností co tam jsou vystavovány věnovali jen 1/2 času co na tom strávily např. sběru odpadků, možná že by i oni přišli na to že to byl mnohem smysluplněji strávený čas.
K čemu to je, chlubit se motocyklem který není schopný v reálném provozu ujet ani 100km. A tím teď nemyslím legální způsobilost (SPZ), ale čistě technickou.
Kolik km ujel ten nesmysl Bistella (který SPZ má) než se zadřel? Nebo ten hnus co je na úvodní fotografii, který by se rozlouskl na 1000 trsátek při překonání prvního železničního přejezdu. Kdo bude jezdit na kterémkoliv z těch paskvilů co jim chybí funkční zadní, nebo i oba blatníky. Nemají koncové světlo, kam uchytit SPZ, atd...
Ono je veliký rozdíl vymyslet netradiční řešení s funkčním zadním blatníkem, koncovým světlem, odrazkou a držkákem SPZ, nebo jen flexou uřezat celou podsedlovku a nabaslit místo ní 30cm 1/2coulové trubky s kusem přelkižky potažené molitanem a neřešit světlo, SPZ, uchycení koncovky výfuku, stupaček, .......
Když už má někdo potřebu se těmito výtvory chlubit rozdělil bych tuto "párty" na tři kategorie.
1. Motocykly s homologací
2. Motocykly bez homologace, ale schopné jízdy po normální silnici (okreska III. třídy)
3. Výtvory neschopné provozu
Taky tak. Ohavností zvanou Eczentric jsem byl tak konsternován, že jsem přehlídl naprosto famózní J.A.P. V8, která byla hned vedle. Mrzí mně to, protože to je excelentní řemeslná práce.
1 reakce
S vyberem bych souhlasil, V8 naprosto uzasna a copry s nesmyslne dlouhou vidli rozhodne nejsou muj salek kavy, ale to je vec nazoru. Nektere konverze HD taky nemusim, ale smekam pred remeslnou praci, kreativitou a zrucnosti autoru.
Sorry, ale co vazne nemuzu, je ta vec Eczentric. Autor odpusti, ale z meho pohledu totalni bastl, kdy vzit tri kola, nejak to podivne posvarit a tvarit se, ze je to umeni a cpat to na vystavu, tak to vazne nedavam...
V8, TR10 a to Ruchadlo je jiná samostatná kategorie, ze zbytku bych si do garáže něco určitě vybral :)
Velký respekt každýmu, kdo se do přestavby pustí a dotáhne ji do takovyho konce! ;)
Velmistr Malaník je kategorie sama o sobě.
Kosmický Cubus
BMW K 1100 Ludvíka Klinkeho
Limey 43 se sajdkárou
Cena útěchy pro Tomáše Pitlíka, asi TnorF jen tak nepřekoná, přesto díky
Výstava mi do jisté míry zklamala. Přehršel čínských výrobků, kterým nejsem nakloněn a přešel jsem je bez zastavení. Všemožné úpravy různých strojů, některé zdařilé, jiné hraničící se svéprávností autora !
Již delší dobu pozoruji, kam se ubírá dizajn a a vzhled motocyklu. Mnohé vypadají jak z hvězdných válek !
Z mého pohledu se vyráběly nejkrásnější stroje před 20-30 lety ! Nejvíce mi potěšila Anglie ! Royal Enfield
a Triumph jsou stále krásné a kvalitní stroje. Nejvíce byla zastoupen jednička z japonské čtyřky, tedy Honda. Dělá stále kvalitní stroje i když u mnohých modelů též začíná blbnout s nepěknými tvary.
Yamaha tam neměla takřka nic a Kawasaki tam nebyla vůbec. Nevím jestli to byla chyba vystavovatele a
nebo jestli je ČR pro Japonce těchto firem nezajímavá destinace. Napříště budu návštěvu výstavy velmi zvažovat !...........
Oki (Oskar)
Nad vsemi prestavbami je pro me ta od pana Malanika s velkym naskokem na prvnim místě.
H.
tak z celé výstavy Bohemian Custom vlastně to nejlepší co tam bylo asi bych měl trochu jinej výběr kromě Bistely FTR 1200 Indian skvěle pomalovaná a pak i haryk s nitrem.Vlastně tam nebylo nic co bylo vysloveně ošklivé ,každý stroj byl nečím zajímavý.
BMW K1100 od Ludvíka Klinkeho - pro mě nejlepší přestavba z celé výstavy.
Nádherné práce
Bohemian Custom Motorcycles byla super a je pro mne asi největším důvodem k návštěvě Motosalonu, ze kterého pravděpodobně zbyde brzy jen výstavka čínských motorek.
2 reakce
K1100 super a aj ten naháč s HD motorom ujde
Některé se ani nesnaží předstírat že by se na nich mělo dát jezdit….
To muselo dát práce, přitom taková blbost Asi jedna, možná 2 jsou fajn, jinak neskutečný kraviny... když už je tam něco zajímavýho, tak je to nepoužitelný.
Většinou úlety,ale je dobře,že jsou a že se správně blbne Ta úplně nahoře je šílená
Konečně pořádné customy, jeden krásnější než druhý! Ty R18, co tady byly minulý měsíc, se můžou jít tak leda vycpat.
I když cafe racery nejsou můj šálek kávy, tak ten BMW K1100 se moc povedl
2 reakce
pekne
Tá V8 strčí do kapsy úplne všetko ostatné....
2 reakce