Suzuki SV650 jako café-racer? Nebo radši scrambler?

Podobně jako to už nějakou dobu dělá Yamaha nebo Harley-Davidson, i Suzuki vyhlásila mezi svými dealery soutěž o nejlepší přestavbu. Tedy konkrétně její francouzské zastoupení. A dala jim k tomu jednoduché zadání: předělat nové SV650 na café-racer nebo scrambler. Trumfne někdo parádní kafáč v závodních kapotách Barryho Sheena?

Suzuki SV650 jako café-racer? Nebo radši scrambler?

Nádherná replika, připomínající 40. výročí korunovace mistra světa ve třídě 500 ccm, není samozřejmě jediným přihlášeným strojem, ale zaslouženě vzbuzuje největší pozornost. V anketě, která na internetu běží od 10. do 30. října, má po dvou dnech hlasování nejvíc hlasů. I když náskok na dalšího soutěžícího v průběžném pořadí rozhodně není nesmazatelný.

Na stavbě, se kterou dealerovi Espace Moto 95 pomáhala customérská dílna Crazy Racers, je krásně vidět, jak univerzální motorkou esvéčko je. Stačí přidat stylovou přední kapotu s dvojitým světlometem, bobek místo zadního světla, pár doplňků z katalogů SW Motech a Leo Vince, a rázem se změní k nepoznání. Na podvozek přitom nemusíte ani sáhnout.

Trochu jinou cestou se vydali stavitelé z HOT COVER 64, které si přizval dealer Patrick Salles. Místo designových příkras vsadili na vylepšení jízdních vlastností, a zaměřili se na hlavní slabinu téhle motorky. Místo klasické přední vidlice, která je v základu asi nejslabším místem celého stroje, použili masivní upside-down, a nešetřili na brzdách, ani na ráfcích. Jestli to bude stačit k tomu, aby motorka mohla dostat označení SV-R 650, to nedokážeme posoudit, ale styl s malým světlem vepředu a zadní kapotou ala Hayabusa nevypadá vůbec špatně. Stejného názoru je mimochodem i hlasující veřejnost, která v anketě zatím drží tento stroj na druhém místě.

Kdyby se ale soutěžilo ve dvou samostatných kategoriích, v té druhé by dost možná vyhrála tahle pěkná stavba od Factory-Moto z Mérignacu. Kombinací barev i startovním číslem odkazuje ke stejnému závodníkovi jako café-racer od Espace Moto 95, ale slovy klasika je určená na úplně jiné hřiště, a pro úplně jiný sport. Stačilo by sundat přední kotoučovky, přezout na jiné gumy, a SV650 Flat Track se může se zfleku postavit na hliněný ovál.

Kromě tří průběžných favoritů se do dealerské soutěže zapojilo dalších devět přestaveb, které si můžete prohlédnout a třeba i pro některou z nich hlasovat na webu francouzského zastoupení značky Suzuki. Nebo si raději počkáte, až něco podobného rozjede česká pobočka?

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.00
Známkováno: 13x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist