ktm_unor




Líbí se vám tahle Yamaha Tracer 250? Nám ano, ale…

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1313) napsal 12.06.2020 v 12:44

přesně jak píše kolega níže, Yamaha by se měla místo zrůdnejch paskvilů jako je Niken raději věnovat něčemu, co lidi chtěj

Klousek (3) napsal 12.06.2020 v 09:53

Miluju takové domácí kutily. Vypadá skvěle. Fandím slabším kubaturám.

callowsick (463) napsal 11.06.2020 v 10:21

Ty jo, taky bych si rád postavil bike podle sebe... Jen kdyby to bylo snazší úředně legalizovat...

afro-r1 (514) napsal 11.06.2020 v 09:00

Chudak holka. Narodila se ve spatnem koute sveta.
Motorka ok. Kdo si hraje, nezlobi.

deluxa (347) napsal 11.06.2020 v 08:01

To len dokazuje ze v globalnom vedeni v Yamahe su posledne roky uplne dementni ludia. Oni budu radsej liat peniaze do ciernej diery ako Niken, namiesto toho aby si riadne zaplatali svoju ponuku v ktorej maju galakticke diery oproti konkurencii a je teraz fuk ci ide o eu alebo Azijsky trh. Asi potrebuju riadne padnut na hubu aby sa konecne prebudili. Chlapec ukazal to co ma konkretne robit vyvojove oddelenie a management. Ja by som ho okamzite zamestnal priamo v Yamahe.

Dus0 (4) napsal 10.06.2020 v 22:57

Aaaale, nic.

Simier (143) napsal 10.06.2020 v 16:06-1

Malých adventůr je prostě málo. Motorky jako Versys X 300, BMW 310 GS, V Strom 250, KTM 390 ADV a co ještě? Já bych bral nějaké 4-5kilo, dvouvál s pohotovostkou max 180 a světlou výškou cca 200mm.
V podstatě KTM tomu odpovídá nejvíc až na ten motor a bohužel vzhled, který mi nesedí. Versys X je, podle mě, o dost hezčí stroj, škoda, že je to takový břichoplaz Snad Yamaha taky vstoupí do těchto vod!

OndraCB (101) napsal 10.06.2020 v 15:29+3

Já neplivu, já se jenom bavím tím, jak to začínáte (né všichni redaktoři) flákat. Uznej sám, že s takovou četností chyb už to začíná bejt na pováženou. Nejde přeci jen o nějaké překlepy, ty se stanou. Ale když by mi už třeba pětina článků začala vykazovat faktickou chybovost, tak to budu řešit a né dělat, že o nic nejde. Předpokládám, že má každý redaktor na m.cz administrátorská práva a článek se objeví bez zásahu korektora a redakčního šéfa ihned. To bych si pak dvakrát rozmyslel co odešlu. A když taková důvěra nefunguje, musí vydavetel určit zodpovědnýho člověka, co to bude nekompromisně brzdit. Podívej kam to dopracovali třeba na Živě.cz a Mobilmánii. Byli č. 1 a dneska paběrkujou a to dali do restrukturalizace žurnalistický práce dost energie. To je nutný podchytit včas a né brát kritiku jako otravné kverulantsví. 99% toho tu nikdy nekomentuju, ale splést si dva úplně jiný státy, to snad nemůžeš obhajovat.

2 reakce

Jarda
Jarda 10.06.2020 v 17:01

Jasně, krásně jsi to vysvětlil a lidi tleskají. Jak psal Honzis, stačilo ale nahlásit překlep dole pod článkem jako to dělá 99% normálních lidí. Bohužel to 1% rádo na sebe upozorňuje v komentářích a baví se. Ono srovnávat web Motorkáři.cz s Živě nebo Mobilmánií, které patří do velkého vydavatelství CNC, a.s. prostě moc dobře nejde. Mají jiné možnosti, my nejsme nadnárodní firma nebo společnost placená z koncesionářských poplatků. Na všechno jsem si musel za těch 20 let vydělat sám, od lidí jsem za články nechtěl nikdy ani korunu.
Máme externí korektorku, která opravuje testy motorek u autorů, kteří umí dobře jezdit, ale psaní jim dělá problémy. U novinek a rychlých článků na to není ale čas a třeba Honza Rameš, který dělá novinařinu přes 15 let má pravopis na velmi dobré úrovni. Tohle ale byl spíš překlep.

Věřím, že příště už budeš spokojen a když se opravdu v tom množství článků, které máme každý měsíc jen v sekci "Články" asi 40 ks nějaký překlep najdeš, nahlasíš to a nebudeš se jen smát v komentářích.


wild38 (56) napsal 10.06.2020 v 15:21-1

ke konci článku o malých objemech v Evropě, před 10-15 lety tu zavedené značky prodávali povedené motorky v objemech 250-300cc. Dnes jich tu moc není, a když už, tak krom několika vyjímek parametry neoslní (váha, pidi nádrž), cenou už vůbec ne, a mezeru vyplňují čínské motorky a jejich licenční kopie. Můžeme doufat, že se sem dostanou, třeba nová yamaha xsr300 (motor z r3/mt-03), 300cc 2válec od suzuki nebo malý fireblade 250 od hondy...

OndraCB (101) napsal 10.06.2020 v 14:06-1+1

Splést si Inda s Indonézanem, to je jak splést si Arména s Ázerbájdžáncem.
Ty fotky při překladu taky netrkly? Ani to nebudu hlásit...

8 reakcí

Jarda
Jarda 10.06.2020 v 15:04

U tohoto nicku OndraCB mě to ani nepřekvapuje. Holt jen hledat příležitost, jak si plivnost je to nejjednodušší a není to poprvé. Pěkně zdarma si číst články a plivat.


Komorerth (60) napsal 10.06.2020 v 13:38

krasna praca




TOPlist