Burasca 1200: Honda VFR v podání Drudi Performance

Přestavba, na kterou se právě díváte, je poněkud neobvyklá. Nejde ani tak o její vzhled - u toho je originalita naopak žádoucí - jako o to, kde vznikla. Stojí za ní totiž italské studio, které se zatím věnovalo pouze návrhům designu pro značku Dainese nebo přilby motocyklových závodníků. Burasca 1200 je vůbec první přestavbou Alda Drudiho a jeho týmu.

Burasca 1200: Honda VFR v podání Drudi Performance

Pro svou premiéru si Drudi vybral motocykl Honda VFR1200, kterou přestavěl nejen po designové stránce. Futuristický vzhled si ovšem zaslouží stejnou pozornost, jako použité špičkové komponenty. Celá stavba, se kterou pomáhal například paolo Picchi, žák slavného Massima Tamburiniho, zabrala realizačnímu týmu dlouhých patnáct měsíců. Cílem bylo dát motorce sportovnější charakter, což se odráží nejen ve vzhledu, ale také v názvu - Burasca je v italštině mořská bouře.

Proto na podvozku najdeme řadu špičkových sportovních komponentů, mezi něž patří kompletně stavitelné odpružení Öhlins, poskládané z kartridží NIX 30 v předních vidlicích a zadního tlumiče TTX 30 GP. Posílily také brzdy, konkrétně o radiální třmeny Nissin, a díky rozsáhlému použití karbonových a hliníkových dílů se výrazně snížila hmotnost - podle tiskové zprávy o celých 30 kg.

Z původní motorky zůstal vlastně jen rám, motor a převodovka. Kola Fast Mec jsou vyrobena z kompozitu karbonu a hliníku, výfukový systém ala MotoGP dodala firma Akrapovič, a další díly pochází přímo z Air Garage, což je sídlo firmy na střeše domu v italském Rimini. Co myslíte, měl se Alda Drudi držet svého řemesla, nebo se uživí i přestavbami motorek?

Video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen flashem.

 

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.11
Známkováno: 9x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist