yamaha_demo_tour




Neznámé motocykly Suzuki aneb co si Japonci nechali pro sebe

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5099) napsal 20.01.2018 v 12:05

Určitě nejsem sám, komu je líto, že se zvlášť zde v ČR možnosti
té krásné dvoutaktní "magořiny" neustále zmenšují A není to
jen díky tomu, že se po roce 2008 ceny 2T japonců ze 70. , ale
především 80.let , úplně "zbláznily" a to na celým světě
Občas se v zahraničí ještě něco k dovozu dá najít, ale bez dokladů,
"jen" jako základ okruhovky a ceny renovovaných kusů "na papírech"
se dostaly na úroveň, přijatelnou už jen pro "jednoho ze sta" zdejších
fandů silničních dvoutaktů .

soccer (483) napsal 20.01.2018 v 09:46

Ivane, díky za připomenutí toho úžasnýho dvoutaktního "šílenství"...

IvanDvoutakťák (5099) napsal 19.01.2018 v 19:52

A než to stádečko nervozních dvoutaktních koníků začne opravdu "bičovat",
musí si na ně nejdřív "setsakra" zvyknout, aby ho neztrestali ...

rsjawkar (85) napsal 19.01.2018 v 15:22

Ano přesně tak Ivane, krásný motůrek. Člověk těch 60koní odnese v podpaží...

IvanDvoutakťák (5099) napsal 19.01.2018 v 12:21


Však Aprilka jede motor RGV ...

rsjawkar (85) napsal 18.01.2018 v 20:52

Zdravím Vás, Ivane. Díky za krásné příspěvky. Patrně došlo k nedorozumění, ve 2T se určitě shodneme, provozuji Aprilii RS 250, V2 (60k) a 2T 4vál, je můj nesplněný sen... Reagoval jsem na ty vychvalovaný maloobjemový 4T 4vály s "krásným zvukem". Porovnání parametrů s 2T 2vály ať si každý udělá sám. Podle řady lidí, ale 2T nemají tak "krásný" zvuk (hlas)...

IvanDvoutakťák (5099) napsal 18.01.2018 v 19:31

Nějak mně nedochází, Blacku, který "dvěapůle" máš na mysli
Asi i tu RGV250, co "kdysi dávno" vodil Jamie Whitham
proti Foggyho VFR400 ...

https://www.youtube.com/watch?v=bteP6eXVfK0

blackblues (1515) napsal 18.01.2018 v 06:19

Ty dveapule jsou jednoduche a moc pekne motorky...na freeride po okoli...jej, to by byla zabava
Nadhera.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 17.01.2018 v 21:32

I zvuk "jede" , Jawkářu Např. RG500Gamma když "brebentí" na volnoběh
někde kolen 2500 ot/min, tak bys ji "za rohem" od Jawky 350 (dvoutaktní !)
snad ani nerozeznal ... Až vezmeš trochu za plyn, je to "docela rozdíl"
No a tahle videa zachycují ten zvuk ještě "o něco vejš" . . .

https://www.youtube.com/watch?v=fIHmHU6Kc_g

https://www.youtube.com/watch?v=lqUFKmDhc5g&feature=share

IvanDvoutakťák (5099) napsal 17.01.2018 v 21:23

Pro "mý ročníky" to už nebude , ale doba bez hotových peněz
a posléze s čipem v zátylku pro veškerý "styk" se přibližuje . . .

Franky (155) napsal 17.01.2018 v 17:31

A Ivane - to ještě nepotkáváš perly jako třeba nové chladivo náplně klimatizací (běžná roční samovolná ztráta okruhu osobního vozidla 120 dkg / obsah klima 0,7 - 1,5 kg a cena 1 kg = 7 000,-Kč!
Ale POZOR - vlaky, autobusy, letadla a další průmyslový obři mají výjimku

rsjawkar (85) napsal 17.01.2018 v 16:14

Zvuk nejede... Ti Vlci jsou rozkošní. Kolik by asi tehdejší neškrcený Wolf 250 roztrhal dnešních maloobjemových supersportů ?

IvanDvoutakťák (5099) napsal 17.01.2018 v 09:57

Jen pár slov ke komentu TDM851 a Vilemx v noci 16./17.ledna 2017 :
začala "to" snad kdysi dávno "fourka" Honda CB350 - kdo měl možnost
vidět její ventily, nechápal jejich "velikost" a otáčky motoru, na tehdejší dobu
neuvěřitelný.
No a všechny ty čtyřválcový "střízlíky" 250 a 400 ccm, co přišly později, byla
radost vidět jen stát, samozřejmě i jet a především slyšet "vytáčený"
Úplnej dvoutakt - jen těch ventilů příliš ...
Naším klubem jich taky několik "prošlo" a ti, co z nich později přešli na "větší
objem, který ničím nenahradíš" , všichni litovali ...
Když Bandit / GSXR 250, vybaven laďákem, při "kočkování" na srazovém
výletu někoho předjížděl, dotyčný to pak komentoval, že si myslel, že na něj
troubil klaksonem, ne výfukem ...
No a k mému vyjádření ze 16.ledna 2018 / 17:29 "nemohu nedodat" ,
že taky nelze zapomínat na tisíce(!) dopravních letadel denně(!!) brázdících
atmosféru naší Země a miliony(!!!) kamionů s dýzlovým motorem křižujících
kontinenty . . .

Frankie (731) napsal 17.01.2018 v 07:58

Motorky krásný a výkony parádní. Škoda že tenkrát to šlo a dnes to nejde...
Holt jiná doba, dnes jsou stroje omezené euronormama a elektronikou.

vilemx (228) napsal 17.01.2018 v 00:13

Romoto> kolem roku 1992 jsem si párkrát půjčil od kamaráda čtyřválcovou čtyřtaktni Hondu 125. Byl to naháč se vzduchem chlazeným řadovým motorem, nalakovaná ve světle modré metalíze se spoustou chromu, odhadem tak z přelomu 70 a 80 let. Naprosto dokonalá práce. Do nějakých 10 tisíc otáček to byl skoro volnoběh - úplně bez výkonu. Běžné otáčky byly kolem 15 tisíc a 18 byl tuším strop.
Za pár let si ségra postupně koupila VFR400R a CBR400RR, což byly také šílené vrtačky, hlavně malý Fároš, ale proti té 125 to už prostě byly buchary.

TDM851 (4129) napsal 16.01.2018 v 23:09+1

400 temper.. Byl bych schopný, dát ruku do ohně za to, že je to motor z LS 650 savage A ona to je zmenšená verze. Ale nedávno mě dostal i Bandit 400, dokonce jsem viděl i 250, čtyřvàlec. Hezké motorky..

boneshaker (89) napsal 16.01.2018 v 20:53

Tempter a Grasstracker 100 bodů.

Romoto (48) napsal 16.01.2018 v 20:33

Článok . Jazdili ste niekto na 4-valcovej 250-ke? Alebo aj 400-ke? Aký je to pocit, veľa koní a kruťák nikde? Dajte vedieť.

Kulasec (56) napsal 16.01.2018 v 20:05+1

Copak o to ekologická omezení stranou. Mne mnohem více zaujal výkon jednoválcové karburátorové vzduchem chlazené dvěstepadesátky s 33 koňmi proti výkonu současně vyráběné dvoutaktní dvouválcové třiapůle Jawa. Soudruzi prostě nebyli konkurenceschopní mnohem dříve než v osmdesátých letech...

Hog (11) napsal 16.01.2018 v 19:25+2

jÓ byly móóc hezký motorky! Ale ty dnešní? Je mně z nich šófl!

IvanDvoutakťák (5099) napsal 16.01.2018 v 17:29+2

Jj , bohužel je to tak , Soccere a Pozdimízo
Chceme být tady na tom PIDI - kontinentu Evropa "pupkem světa" v zachraňování
klimatu planety Země, přičemž v Ázii jezdí nejmíň 50 let MILIARDY bajkerů
bez předepsaných emisí a jsou nezřídka šťastnější než ta naše
"přecivilizovaná civilizace", především současné západní Evropy . . .

Franky (155) napsal 16.01.2018 v 17:00+2

Pěkné připomenutí stojů, kdy o některých jsme počátkem 90. let snili.
A NAPADLO MNE DALŠÍ moc pěkné téma pro redakci!
V 80. letech se díky západní legislativní situaci umožnit 16 letým řídit kubaturu 80ccm vyrojila nádherná řada strojů nejen z Japonska. Hercules K80Ultra, nádherná Zűndapp KS80.
Ale samozřejmě z velké čtyřky Honda MBX, či MTX 80 nebo Yamaha RD 80 LC YPVS = ta se uměla i na dvojku jet po zadním kole. Také chopery Suzuki GT80L... Simson pak zkusil navázat modelem S70...
MS GP nebo šestidenní pak jezdili také tyto obsahy. Také továrna Jawa měla krásnou soutěžní 80 vodníka s rozvodem kotoučovým šoupátkem (myslím, že vyvíjena v Pováží)...ad.
Jo, jo - kde je ta doba...kdy jsme byli mladší a stroje krásnější...

PremdaHonda (108) napsal 16.01.2018 v 16:28

Skvělý článek o motocyklech, které jsem vůbec neznal A to myslím, že mám o motorkách docela přehled..
Jen je mi smutno z toho, že před mnoha lety nebyl problém vyrobit i maloobjemovou motorku pěkně s pořádnou brzdou,vidlicí,slušným výkonem,dospělým designem a dnes to až na výjimky nejde...

Maho (33) napsal 16.01.2018 v 15:45

Tak tohle jsou jedny z nej článků.Redakce díky

Hofix (34) napsal 16.01.2018 v 15:36+1

Čumim jednoduchý a krásný stroje...

GL1 (15) napsal 16.01.2018 v 15:28

hezký

puffybodie (390) napsal 16.01.2018 v 15:01

Jo ty vykony a hmotnosti vzhledem k objemu a typu motorky...asi nejaka davno zapomenuta kouzla, ktera uz se dneska neuci...

Jsou tam same pecky, ale nemuzu si pomoct nejlepsi je ten poloskutr a jeho ulozne prostory vcetne te sady naradi pod sedackou

kawajawa (12) napsal 16.01.2018 v 14:35

krásné stroje o proti dnešním

Concionator (5) napsal 16.01.2018 v 13:54

Výborný článek, děkuji za hezký přehled! (krásné mašiny!)

Big.One (2) napsal 16.01.2018 v 13:50

Moc pěkně jsem si početl . A doufám, že si to přečte co nejvíc motorkářů. Hlavně ať nepřehlédnou letopočty a výkony motorů.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist