globalmoto_duben_nolan




Motohouse 10/2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
_GAS_ (21) napsal 04.10.2014 v 08:17

Jen abych to upravil na pravou míru, s těma brzdama to nebyla žádná pomluva, ale konstatování holého faktu...

pk14 (175) napsal 03.10.2014 v 20:07

Karas/Gas/MH: díky za netradiční reakci

Ty brzdy by mne ale zajímaly... X-krát Alpy A/I/CH, serpentiny, rovinka, brzdy, vracečka, plyn, rovinka... někdy jak makovci "...ten byl dobrej, skoro nikdo tu ted´navečer není, dáme ještě na otočku, čas máme, co ?" ...nahoru dolu...5, 10 km... Prostě brzdy mi nepomlouvejte . Jedině, u téhle novější, když už se hodně zahřejí, píská zadek. Desky ještě fabrické.

Tak ahoj, Pavel.

KarasMH (24) napsal 02.10.2014 v 11:49

Ahoj, Pavle...netroufnul jsem si odpovědět sám, požádal jsem tedy autora článku:

Dobrý den Pavle,

předně bychom Vám rádi poděkovali, že si kupujete a čtete časopis Motohouse, čehož si upřímně vážíme.

Test na který se dotazujete byl od začátku koncipován tak, aby pekelně rychlou ZZR1400 pokud možno přiblížil obecné motorkářské veřejnosti, která s ní nemá osobní zkušenost.
Tudíž pakliže jste, jak píšete, majitelem již druhé generace 14tky, je více než pochopitelné, že o daném stroji víte a znáte mnohem víc faktů než jezdec, který ho v rukou svírá pouhých pár dnů, ba dokonce i více než leckterý který prodejce nových strojů...

- K porovnání standardního podvozku s Ohlinsem bychom skutečně potřebovali porovnat oba stroje, což jak jste vtipně poznamenal, zůstává v naší české kotlině pouhou utopií do doby, než bude mít importér více než 1ks testovacího stroje daného modelu.

- Ohledně nelegální jízdy oficiálně prohlašujeme, že jsme vždy jezdili jen s tlumivkami, vždy pouze maximální povolenou rychlostí, nikdy jsme nepředjížděli na plné čáře a dokonce ani dílo Boženy Němcové, (Babička), jsme nikdy nečetli. Snímky v časopise byly vždy upraveny v PhotoShoppu tak, aby vypadaly zajímavě, ovšem motocykl byl v reálu zavěšen na vlascích a stál ve fotostudiu před zeleným pozadím. Tak zní oficiální vyjádření.
Neoficiální se pochopitelně nachází poněkud jinde, což jistě chápete.

- Uznáváme, že tlak v pneu bychom si měli měřit pravidelně, nicméně znáte to. Správně by jezdec měl před každou započatou jízdou zkontrolovat hladinu oleje v motoru, zmíněný tlak v pneumatikách, čistotu resp. čitelnost RZ (registrační značky) a také funkci všech světel na stroji. Ovšem ruku na srdce, kdo to skutečně poctivě dělá, pokud s motocyklem nejede právě na okruh. Přiznáváme, že testovací jezdec by to měl neprodleně před testem učinit, ovšem při předání stroje mimo dosah měřících zařízení (čerpacích stanic) to jde poněkud obtížně. Původní naměřený tlak v pneu si již bohužel nepamatujeme. Naprostou pravdu však máte v hesle: "Důvěřuj, ale prověřuj!"

- Máme radost, že náchylnost na opotřebení obutí biku i jeho jepičí život vidíme stejně.

- Pokles brzdného účinku viděli hned dva redaktoři našeho média a to jak Gas, tak šéfredaktor Carlos, takže s největší pravděpodobností nešlo o pouhou vlčí mlhu redaktora Gase.
Vyjádření Kawasaki jsme do této chvíle neobdrželi. K vadnutí docházelo především během focení, během kterého se kyvadlově kawa rozjížděla a zase opakovaně brzdila, aby se mohla otočit k dalšímu průjezdu zatáčkou, či k focení wheeile.
Během jednorázových brzdných manévrů, tedy na dálnici, či běžné okresce se tento jev neprojevoval tak výrazně.

Závěrem našeho dopisu dovolte, abychom se Vám tímto omluvili za z Vašeho pohledu neúplný test, za který byl redaktor exemplárně potrestán několika údery tupým předmětem do hlavy i rozkroku, které způsobili restart jeho šedé kůry mozkové natolik, že tento dopis píše v množném čísle za celou redakci.

V případě další korespondence k tomuto bodu můžete využít soukromý mail zbitého redaktora gasovo@seznam.cz na kterém se Vám rád rozepíše o čemkoliv co by Vás mohlo zajímat a co by on mohl vědět.

S pozdravem,

Gas

pk14 (175) napsal 27.09.2014 v 21:26

Zdravím, MH si občas koupím, asi to nejlepší, co u nás vychází, čtivě/vtipně psané a v rámci možností i na jisté technické úrovni.
Dovoluji si ale reagovat na test ZZR 1400/edice vzhledem k tomu, že jezdím již druhou generaci 14-ky. Za prvé: naivně jsem očekával, že někdo konečně srovná standartní podvozek s Ohlinsem, zda to má vůbec smysl, odbrzdit na brzdě atd. Asi mít dvě motky na jednom místě je nad možnosti české kotliny... Akrapy a plexi si tam dokoupíš relativně snadno... Všechna media si zajezdila, nafotili, nebourané vrátili...
Pár poznámek:
Souhlas - přední pneu je po svižném týdnu v Alpách sjetá do špičky, moto padá do zatáčky, holt se v této motokategorii pneu musí měnt častěji než olej...
Akrapoviče - jezdili jste s vymontovanými homologačními tlumivkami, takže vlastně nelegálně...
Tlak v přední ometené pneu, důveřuj, ale prověřuj. Amatérismus. Kolik tam bylo? Hlavně, že zrovna v tomto čísle poučujete, jak se správně starat o pneu na okruhu...
Brzdy/vadnutí: jste první, kdo si na tohle stěžuje. Vysvětlení od ASKA je/bylo jaké?
Děkuji za reakci, s pozdravem Pavel, Č. Budějovice.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 11.09.2014 v 17:17

Snuff (33) napsal 11.09.2014 v 10:12

to Ivan2T: Vůbec ne, nárok na svůj názor pochopitelně máš, úplně stejně jako jsem ho ventiloval já.

VelkejChytrák (21) napsal 10.09.2014 v 17:29+1

Ivane, měl.

JA-NE (767) napsal 10.09.2014 v 16:16+1

Pre mna je MH, to najlepsie co sa da v stanku kupit..

IvanDvoutakťák (5074) napsal 10.09.2014 v 16:09

"Tabáčku, kamaráde" - jsa dostatečně poučen, uvědomil jsem si
(pozdě), že jsem vlastní názor neměl publikovat ...

KarasMH (24) napsal 10.09.2014 v 10:28+2

Díky všem za pozitivní reakce

…a co se týče té „aktuálnosti“. U sportu se snažíme o to, aby se materiály objevovaly víc ve formě rozhovorů (ty jsou víc nadčasové) nebo rozborů či komentářů. Samostatnou reportáž ze závodu volíme méně často, v tomto případě šlo o Hořice, protože se tu jelo poprvé IRRC a my měli za to, že si taková akce report zaslouží, i když to do tisku přijde s třítýdenním zpožděním. Myslím, že si hodně lidí povedený víkend rádo připomene a snad je to i naláká k tomu, aby navštívili Dymokury

Snuff (33) napsal 10.09.2014 v 08:02

Ivánku, "kamaráde"...

Pokud čteš jakýkoliv měsíčník jen proto, že chceš nejčerstvější info ze sportu, pak jsi bláhovější, než 5ti letý chlapeček v mateřské školce.

Osobně si kupuju Moto House pro testy nebo zajímavý články a sport čtu proto, že se v něm dozvím věci například ze zákulisí. Pokud Ti jde o aktuální výsledky, od toho je Eurosport nebo net. Tam se o všem dozvíš rychle, jenže nikoliv podrobně.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.09.2014 v 23:13

Nějakou události ve sportu, nebo výrobě motocyklů, které se
staly před 1-3 týdny, ale Motohouse je "přinese" až v příš-
tím čísle jejich MĚSÍČNÍKU ...

VelkejChytrák (21) napsal 09.09.2014 v 19:30

A co si tak, Ivane, představuješ pod slovem "aktuální"?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 09.09.2014 v 19:23

Ta křečovitá, ale marná, snaha měsíčníku být aktuální už mně
unavuje ...

Steve-CZ (259) napsal 09.09.2014 v 18:18

Myslím, že si raději koupím Čtyřlístek

Kaštanisko (107) napsal 09.09.2014 v 09:53+1

"Jak sbalit holku na motorku" to mě poser




TOPlist