Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pavel_S Raději si to projděte vy a pořádně, my tu řešíme díly, které patří na ten rok výroby. Mají tam špatně-kolo(to by mělo být s unašečem, takže i jiná poklička), klakson se štítkem PAL, kryt karbecu tu mají pozdější verzi,trčící VAPE? maska půlbuben a blatník ne+víka bez loga?? to hnusné klubko zmijí ani nebudu komentovat... Chtělo by to víc fotek té motorky... Prostě jim dovezli nekompletní motorku a tu dokompletovali a udělali bastl
@Jura-Bizon: Zdravíme, na Motosalonu se vše vyprodalo, to je fakt. Do trafik po celé ČR šlo ale také dost výtisků, jenom bohužel ne do všech. Pokud sháníte, napište nám na mail motocykl@imotormedia.cz obec, ve které hledáte, a my vám pošleme seznam trafik, do kterých Renovace ve více kusech zamířila.
Časopis jsem koupil na výstavišti, v trafikách jsem ho nesehnal. V článkách jsou pěkně popsaný různé cesty renovace a je na každém, jakou si zvolí. Pro některé znalce doplním, že by si měli zjistit kolik verzí kývaček se dělalo a čím se lišily. Uváděné přední kolo, stojánek, řiditka na kývačku patří.
napsal někdo seznam těch nedostatků. řídítka jsou sportkové, to je jasné, ale dávalo si to tak hafo lidí v dané době. Bije do očí spíš boční stojánek a rám pod motorem, ten domnívám se byl až na panelkových verzích. Taky je tam díra na plechách vlevo, to nevím, do jakého typu přesně patří, já to mám na panelce.
to Horizont: Je to jen účelové ve spojení s reklamou na FB, kde pan renovátor sám napsal, hurá do trafiky, jaké to bylo atd... Řeší se to stále dokola ale ještě z toho jdou vytřískat peníze Je to jen a jen reklama na postupy jedné renovační dílny, která navíc funguje u 80% věcí jako předražený prostředník...
to dajos: 99% lidí tomu nerozumí, když dojedeš na sraz, kde lidi stojí kolem péráka poskládaného z FJ,ZB a komunisty, tak se jen směješ... a o úrovních renovací tu ani psát nebudu...
Časopis jsem ještě neviděl,ale mám pocit že ten renovační postup,jsou ty články postupně zveřejňované v motockylu,ale tentokrát v jednom balení + nějaký další články.Takže pokud kupujete pravidelně motocykl,byla by zbytečnost to kupovat.Takže otázka zní,je pravda že články už byly použity v casopise motocykl nebo jsou sepsány nově???
Jasně, chápu. Ono je otázka jak moc odladěné to měla samotná Jawa. Když se podívám na aktuálně prezentované modely jak mají spasované díly - výfuky, blinkry atd., no lehce by se mohlo stát, že přílišná dokonalost by už mohla být na úkor věrnosti originálu. Ale jak jsem říkal, fungl novou kývačku, panelku apod. jsem neměl čest vidět, tak nemám srovnání. Ale je to jako se vším, můžeš to dělat špatně, dobře, lépe a úplněnejvícmocsuprově A nebo si to necháš udělat a jen si to koupíš..
Bowdeny jsou jako klubko zmijí, přední kolo z mladšího modelu a další drobnosti a to z té fotky není vidět všechno. Odborníci to nedělají za děkuji ..., renovace musí taky trochu vypadat..., ale pro neznalé dobrý.
To čz475: Mohl bys rozvést svoji myšlenku? Né že bych byl nějaký odborník na J350/353,354,360...Ale na úvodní foto vyloženě nějakou prasárnu nevidím...
Jinak zajímavě vypadající číslo..díky za tip
Pavel_S Raději si to projděte vy a pořádně, my tu řešíme díly, které patří na ten rok výroby. Mají tam špatně-kolo(to by mělo být s unašečem, takže i jiná poklička), klakson se štítkem PAL, kryt karbecu tu mají pozdější verzi,trčící VAPE? maska půlbuben a blatník ne+víka bez loga?? to hnusné klubko zmijí ani nebudu komentovat... Chtělo by to víc fotek té motorky... Prostě jim dovezli nekompletní motorku a tu dokompletovali a udělali bastl
@Jura-Bizon: Zdravíme, na Motosalonu se vše vyprodalo, to je fakt. Do trafik po celé ČR šlo ale také dost výtisků, jenom bohužel ne do všech. Pokud sháníte, napište nám na mail motocykl@imotormedia.cz obec, ve které hledáte, a my vám pošleme seznam trafik, do kterých Renovace ve více kusech zamířila.
Časopis jsem koupil na výstavišti, v trafikách jsem ho nesehnal. V článkách jsou pěkně popsaný různé cesty renovace a je na každém, jakou si zvolí. Pro některé znalce doplním, že by si měli zjistit kolik verzí kývaček se dělalo a čím se lišily. Uváděné přední kolo, stojánek, řiditka na kývačku patří.
Už jsem prošel několik trafik a nikde tento speciál nemají. Řekl bych, že se všechny vyprodaly za zvýhodněnou cenu na Motosalonu...
napsal někdo seznam těch nedostatků. řídítka jsou sportkové, to je jasné, ale dávalo si to tak hafo lidí v dané době. Bije do očí spíš boční stojánek a rám pod motorem, ten domnívám se byl až na panelkových verzích. Taky je tam díra na plechách vlevo, to nevím, do jakého typu přesně patří, já to mám na panelce.
No, já tedy moc znalec nejsem, ale kejvačku jsem měl kdysi, a to přední kolo mi přijde že je z panelky. Z kejvačky rozhodně ne.
to Horizont: Je to jen účelové ve spojení s reklamou na FB, kde pan renovátor sám napsal, hurá do trafiky, jaké to bylo atd... Řeší se to stále dokola ale ještě z toho jdou vytřískat peníze Je to jen a jen reklama na postupy jedné renovační dílny, která navíc funguje u 80% věcí jako předražený prostředník...
to dajos: 99% lidí tomu nerozumí, když dojedeš na sraz, kde lidi stojí kolem péráka poskládaného z FJ,ZB a komunisty, tak se jen směješ... a o úrovních renovací tu ani psát nebudu...
Časopis jsem ještě neviděl,ale mám pocit že ten renovační postup,jsou ty články postupně zveřejňované v motockylu,ale tentokrát v jednom balení + nějaký další články.Takže pokud kupujete pravidelně motocykl,byla by zbytečnost to kupovat.Takže otázka zní,je pravda že články už byly použity v casopise motocykl nebo jsou sepsány nově???
Chyby tam mají odborníci už na úvodní fotce! Že by si někdo zaplatil né zrovna moc povedenou reklamu? Několik stran o ničem, škoda papíru...
Jasně, chápu. Ono je otázka jak moc odladěné to měla samotná Jawa. Když se podívám na aktuálně prezentované modely jak mají spasované díly - výfuky, blinkry atd., no lehce by se mohlo stát, že přílišná dokonalost by už mohla být na úkor věrnosti originálu. Ale jak jsem říkal, fungl novou kývačku, panelku apod. jsem neměl čest vidět, tak nemám srovnání. Ale je to jako se vším, můžeš to dělat špatně, dobře, lépe a úplněnejvícmocsuprově A nebo si to necháš udělat a jen si to koupíš..
Bowdeny jsou jako klubko zmijí, přední kolo z mladšího modelu a další drobnosti a to z té fotky není vidět všechno. Odborníci to nedělají za děkuji ..., renovace musí taky trochu vypadat..., ale pro neznalé dobrý.
To čz475: Mohl bys rozvést svoji myšlenku? Né že bych byl nějaký odborník na J350/353,354,360...Ale na úvodní foto vyloženě nějakou prasárnu nevidím...
Jinak zajímavě vypadající číslo..díky za tip
Co Čech, to univerzállně kritický odborník na cokoli. Nikdy jsem nechápal posedlost starýma Jawama, ale tohle si rád koupím. Dobrej počin!
Už jsem si to chtěl jít skoro koupit, ale vypadá to jako o5 vyplácanej papír
Už titulní foto je pro veteranistu tragedie a svědčí o pečlivosti renovace odborníky
Veteráni nejsou pro mne
Hm, niektoré tie motorky by som ako príklad správnej renovácie radšej nedával.