Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
je škoda, že pro letošek zmizel z nabídky model 250SM EFI. Měl stejnej motor, ale navíc ještě chladič oleje
sice neměl takovej hipster koeficient, ale bylo to příjemný svezení.
To nikdo nemuze chtit, vzdyt to nema asistent rozjezdu do kopce, ASR, system udrzovani rovnovahy bez sundani nohou ze stupacek, tempomat, radio, airbag, musi se na tom radit, slozite elektronicke menu s minimalne jednim displejem, palivove mapy, radar pro automaticke brzdeni, parkovaci kameru, zpatecku, system udrzovani v jizdnim pruhu a mnohe dalsi. Vlastne to neni ani motorka, je to nejaky dabluv stroj. Honem s tim do Macochy
Vždycky když vidím "nějakou" novou tu jednoduchou(!) maloobjemovou a "levnou (?)
Čínu " , obnoví to v mé stařecké mysli a "pravěké" okruhářské duši utkvělou
myšlenku (někteří okolo mně říkají, že umanutost ) .
A sice na značkový "cup" pro aspiranty okruhového sportu, kteří by tak dostali možnost
na samém začátku (!!) a za poměrně malý "peníz" si ověřit, jestli jejich představy o tom,
"jací že jsou VE SKUTEČNOSTI talenti" tohoto po všech stránkách náročného sportu .
To by jim, samozřejmě, musel "natvrdo" vysvětlit některý z našich špičkových jezdců !
Jestli ve svých snahách stát se okruhářem pokračovat, nebo raději věnovat čas a peníze
sportům jiným .
Základním předpokladem by tak byla ""jen"" ochota některého z "čínských" výrobců,
prostřednictvím jejich českého dovozce, INVESTOVAT 20 strojů (jako je právě teď
Yuki 250i Manxcafe) a platy jejich dvaceti mechaniků - "údržbářů", kteří by tyto stroje
připravovali pro řekněme 5 závodů "rookies" seriálu na motokárových tratích v ČR .
Věkový rozsah 15 - 17 let , případně vlastnictví odpovídajícího řidičáku .
Administrativně by "něco takového" samozřejmě musela zajistit jedna ze dvou čes-
kých motocyklových federací a hlavně nazačít jen další boj mezi sebou a očekávat
od tohoto ČESKÉHO debutu rookies-cupu jakýkoliv "vejvar" ... !
Stroje by nebyly registrovány pro provoz na silnicích a jejich úprava by spočívala
pouze v odstranění pro závody nepotřebných komponentů a montáž číslových
tabulek .
Jezdci by si stroje těsně před jednotlivými závody losovali a ihned po závodech
zase vraceli na profesionální přípravu pro další závod .
JAK JEDNODUCHÉ - JE ZAPOTŘEBÍ JEDINÉ A TO OCHOTA
VÝROBCE A DOVOZCE INVESTOVAT (!) , KDYŽ NÁVRATNOST MUSÍ BÝT
KAŽDÉMU Z NICH ZŘEJMÁ OD SAMÉHO ZAČÁTKU :
popularita daného typu motocyklu , z ní vyplývající následná prodejnost a to i
náhradních dílů .
Já , coby nekritický příznivec této myšlenky , už jen dodávám , že
ZÁLEŽÍ JEN NA TOM , KDO BY SE JÍ CHOPIL JAKO PRVNÍ !
OVŠEM MUSÍ TO BÝT VÝROBCE / ČESKÝ DOVOZCE SÁM
A NE KDOKOLIV ZE ZDEJŠÍCH " PODNIKATELŮ V OKRUHOVÉM SPORTU " !!
Těžko totiž lze zde v ČR očekávat realizovatelnost více než jednoho takového seriálu !!!
Hovno to jede, hovno to brzdí, ale kurva vypadá bohově...Jak se piše ve článku - 125ccm v 16-ti a pořídit si k tomu rovnou i ochranku proti nadrženým holkám
Dík za video Když se chce, tak to jde. Řekni to i ostatním v redakci
je škoda, že pro letošek zmizel z nabídky model 250SM EFI. Měl stejnej motor, ale navíc ještě chladič oleje
sice neměl takovej hipster koeficient, ale bylo to příjemný svezení.
Jednou to prijit muselo ...
To nikdo nemuze chtit, vzdyt to nema asistent rozjezdu do kopce, ASR, system udrzovani rovnovahy bez sundani nohou ze stupacek, tempomat, radio, airbag, musi se na tom radit, slozite elektronicke menu s minimalne jednim displejem, palivove mapy, radar pro automaticke brzdeni, parkovaci kameru, zpatecku, system udrzovani v jizdnim pruhu a mnohe dalsi. Vlastne to neni ani motorka, je to nejaky dabluv stroj. Honem s tim do Macochy
A Jawaři nebudou mít co žrát...
Vždycky když vidím "nějakou" novou tu jednoduchou(!) maloobjemovou a "levnou (?)
Čínu " , obnoví to v mé stařecké mysli a "pravěké" okruhářské duši utkvělou
myšlenku (někteří okolo mně říkají, že umanutost ) .
A sice na značkový "cup" pro aspiranty okruhového sportu, kteří by tak dostali možnost
na samém začátku (!!) a za poměrně malý "peníz" si ověřit, jestli jejich představy o tom,
"jací že jsou VE SKUTEČNOSTI talenti" tohoto po všech stránkách náročného sportu .
To by jim, samozřejmě, musel "natvrdo" vysvětlit některý z našich špičkových jezdců !
Jestli ve svých snahách stát se okruhářem pokračovat, nebo raději věnovat čas a peníze
sportům jiným .
Základním předpokladem by tak byla ""jen"" ochota některého z "čínských" výrobců,
prostřednictvím jejich českého dovozce, INVESTOVAT 20 strojů (jako je právě teď
Yuki 250i Manxcafe) a platy jejich dvaceti mechaniků - "údržbářů", kteří by tyto stroje
připravovali pro řekněme 5 závodů "rookies" seriálu na motokárových tratích v ČR .
Věkový rozsah 15 - 17 let , případně vlastnictví odpovídajícího řidičáku .
Administrativně by "něco takového" samozřejmě musela zajistit jedna ze dvou čes-
kých motocyklových federací a hlavně nazačít jen další boj mezi sebou a očekávat
od tohoto ČESKÉHO debutu rookies-cupu jakýkoliv "vejvar" ... !
Stroje by nebyly registrovány pro provoz na silnicích a jejich úprava by spočívala
pouze v odstranění pro závody nepotřebných komponentů a montáž číslových
tabulek .
Jezdci by si stroje těsně před jednotlivými závody losovali a ihned po závodech
zase vraceli na profesionální přípravu pro další závod .
JAK JEDNODUCHÉ - JE ZAPOTŘEBÍ JEDINÉ A TO OCHOTA
VÝROBCE A DOVOZCE INVESTOVAT (!) , KDYŽ NÁVRATNOST MUSÍ BÝT
KAŽDÉMU Z NICH ZŘEJMÁ OD SAMÉHO ZAČÁTKU :
popularita daného typu motocyklu , z ní vyplývající následná prodejnost a to i
náhradních dílů .
Já , coby nekritický příznivec této myšlenky , už jen dodávám , že
ZÁLEŽÍ JEN NA TOM , KDO BY SE JÍ CHOPIL JAKO PRVNÍ !
OVŠEM MUSÍ TO BÝT VÝROBCE / ČESKÝ DOVOZCE SÁM
A NE KDOKOLIV ZE ZDEJŠÍCH " PODNIKATELŮ V OKRUHOVÉM SPORTU " !!
Těžko totiž lze zde v ČR očekávat realizovatelnost více než jednoho takového seriálu !!!
"Tak se těším na kvalitní středočeské silnice"
Kvalitní a středočeská - to jsou dvě disjunktní množiny.
Jinak moto pěkné, ale pořád přemýšlím, jestli bych těm nedostatkům říkal "charakter" nebo "čínský standard". Ta dváca podle mne dává větší smysl.
Za ty prachy jsou ta 250 i 125 super strojky.
Nádhera
Moc pěkná, za mně
Chtělo by to vidět na živo,na obrazku to nevipada vůbec zle,uz jsem cetl recenzi v novinach a tam byla motka docela pochvalena,za me palec nahoru.
Hovno to jede, hovno to brzdí, ale kurva vypadá bohově...Jak se piše ve článku - 125ccm v 16-ti a pořídit si k tomu rovnou i ochranku proti nadrženým holkám
Za ty peníze fajn kousek
dost v pohode