Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
HAHAHA moooc VELIKEJ SMICH!!!Myslim ze s nejakou vistou by jsi asi nemel šancičku na mej 18,5kw na AF1!!! .Nadává ti tu někdo??Tak mi taky nenadavej!!Radši si kup nový výfuky a jdi si dotahnout šroubky.PS:Jestli máš rád sprinty klidne si ho s tebou dám!!
jawel: Nehledě na to že Jawa už má taky čínský motory <br />
Jinak obecně, motorky to jsou zajímavý a ty ceny lákavý, ale já osobně bych si to nekoupil, radši se držim spolehlivých a osvědčených značek.(Honda forever) <br />
četl jsem tu názor že 125ka je tak akorát na dva roky a že tím údajná životnost Yuki stačí, ale myslím že je rozdíl když pod dvou letech motorku prodám dejme tomu za 40 000 anebo ji dám sešrotovat
To je fakt hnusnej sráč, lepší desing by udělalo i pětiletý dítě a 125ccm čtyřtakt nikdy nemůže ject jako dvoutakt. S mojí čízou bych ho spraskal na dvě doby!
Tydle Čínský pekáče nevydržej nic , kámoši to maj , pořád něco pádá , láme se a tak.Spadne to na zem a je to celý na odpis!!!Zlatý prověřený značky!Vista - padaj vyfuky , Kentáč to enduro - lámou se blinry , padaj blatníky , Zoom - spadne celá motorka se rozláme(vyzkoušený)!!
Zdravim já bych chtěl jenom podotknout tak ( by the way ), že Mateo asi trošku kecá, protože já mam Yuki Vista 125 najeto 10 000 a, že bych vyměňoval písty nebo jiné části motoru ? To si nějak nepamatuju, ale neřikám, že je to bez poruch jediné s čím mám problémy jsou výfuky ale to sem vyřešil. Nezapomeň te si ale u tedlech motorek říci, že za 65 000 nemůžete čekat bůh ví co ? To si teda musíte koupit motocykl za 200 000 kč a pak nenajdete ani prd
Twinshot: já mám v německu známého, který má velkou prodejnu motocyklů a náhradních dílů. A řikal, že tyhle Yukiny a Kentoy vydržej tak 2 roky a pak se to může zahodit. Takže si myslim, že když s motorkama dělá den co den, tak ví o čem mluví. A že má DTt menší životnost? Toho bych se nebál.... Skus s Yuki ujet 18000 km bez výměny pístu nebo jiné části motoru.....
Motor je to poslední čeho bych se bál, že se na téhle motorce posere...Kámoš má číňana, sice ne yuki, ale myslím, že je to jedno a tomu motoru se za celou dobu nic nestalo, za to furt odcházelo všechno ostatní a vyvrcholilo to prasklím rámem... No uvidíme.
Já bych se tý životnosti motoru zas tolik nebál. Všechno jsou to licenční yamahondy a za ty leta a miliony vyrobených kusů už jsou perfektně vychytaný, navíc jsou naladěný na nižší otáčky, takže by měly bejt nesmrtelný. V tomhle mě dost přesvědčil loňskej Kentoya Cup, kdy podobný sériobky lítaly celý léto pod plnym plynem po krosovejch tratích a co mám informace, tak neodešel ani jeden (!) motor.
to patřilo tomudle : milosbiker<br />
HAHAHA moooc VELIKEJ SMICH!!!Myslim ze s nejakou vistou by jsi asi nemel šancičku na mej 18,5kw na AF1!!! .Nadává ti tu někdo??Tak mi taky nenadavej!!Radši si kup nový výfuky a jdi si dotahnout šroubky.PS:Jestli máš rád sprinty klidne si ho s tebou dám!!
jawel: Nehledě na to že Jawa už má taky čínský motory <br />
Jinak obecně, motorky to jsou zajímavý a ty ceny lákavý, ale já osobně bych si to nekoupil, radši se držim spolehlivých a osvědčených značek.(Honda forever) <br />
četl jsem tu názor že 125ka je tak akorát na dva roky a že tím údajná životnost Yuki stačí, ale myslím že je rozdíl když pod dvou letech motorku prodám dejme tomu za 40 000 anebo ji dám sešrotovat
Basjoe: to ať si rači koupí jawku nebo čízu a motorku má za ty prachy skoro ve všech ohledech lepší
To je fakt hnusnej sráč, lepší desing by udělalo i pětiletý dítě a 125ccm čtyřtakt nikdy nemůže ject jako dvoutakt. S mojí čízou bych ho spraskal na dvě doby!
Souhlasim z Vlada8, jsou to zkrátka sráče a hotovo!!!<br />
Yuki - "nestůj a jeď" = Yuki - "nebreč a tlač"
Tydle Čínský pekáče nevydržej nic , kámoši to maj , pořád něco pádá , láme se a tak.Spadne to na zem a je to celý na odpis!!!Zlatý prověřený značky!Vista - padaj vyfuky , Kentáč to enduro - lámou se blinry , padaj blatníky , Zoom - spadne celá motorka se rozláme(vyzkoušený)!!
A já jsem neřikal 10000 km, ale 18000 km....
No kámoš má yuki a po 5000 km měnil rozvodák a vačky, protože byly totálně ošoupaný a pak, že to vydrží........
Zdravim já bych chtěl jenom podotknout tak ( by the way ), že Mateo asi trošku kecá, protože já mam Yuki Vista 125 najeto 10 000 a, že bych vyměňoval písty nebo jiné části motoru ? To si nějak nepamatuju, ale neřikám, že je to bez poruch jediné s čím mám problémy jsou výfuky ale to sem vyřešil. Nezapomeň te si ale u tedlech motorek říci, že za 65 000 nemůžete čekat bůh ví co ? To si teda musíte koupit motocykl za 200 000 kč a pak nenajdete ani prd
Twinshot: já mám v německu známého, který má velkou prodejnu motocyklů a náhradních dílů. A řikal, že tyhle Yukiny a Kentoy vydržej tak 2 roky a pak se to může zahodit. Takže si myslim, že když s motorkama dělá den co den, tak ví o čem mluví. A že má DTt menší životnost? Toho bych se nebál.... Skus s Yuki ujet 18000 km bez výměny pístu nebo jiné části motoru.....
Motor je to poslední čeho bych se bál, že se na téhle motorce posere...Kámoš má číňana, sice ne yuki, ale myslím, že je to jedno a tomu motoru se za celou dobu nic nestalo, za to furt odcházelo všechno ostatní a vyvrcholilo to prasklím rámem... No uvidíme.
S motorama problémy nejsou a řek bych že ani nebudou. Spíš bych se bál co ten zbytek.
Mateo: Jejich motory maj rozhodně delší životnost než například motor u tvojí DT...
Tyhle Yukiny, to je hnus a navíc ty motory... Výrobci mají jěště dlouhou cestu před sebou ve vývoji.
Já bych se tý životnosti motoru zas tolik nebál. Všechno jsou to licenční yamahondy a za ty leta a miliony vyrobených kusů už jsou perfektně vychytaný, navíc jsou naladěný na nižší otáčky, takže by měly bejt nesmrtelný. V tomhle mě dost přesvědčil loňskej Kentoya Cup, kdy podobný sériobky lítaly celý léto pod plnym plynem po krosovejch tratích a co mám informace, tak neodešel ani jeden (!) motor.