globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kizak (-1) napsal 12.07.2009 v 21:17+1

Proboha pořád se řeší to stejný dokola. Není to snad úplně jedno na čem kdo jezdí.

Jsou lidi co si zakládají na image a koupí klidně předraženej pekáč s nějakou tradicí, jsou lidi co koupí japonskou "kopii či plagiát čehokoli" a preferují kvalitu a technologie, jsou lidi co neuznávají nic jinýho než italskou produkci kvůli designu a nebo chtějí pouze něco evropskýho. Někdo chce naháče, další cruiser, další supersport, enduro, krosku, skůtra atd.
Každej má svý právo na svůj výběr, ať už vybírá podle vkusu, výkonu, rychlosti, pohodlí a nebo tradice.

Bohužel neustále mám dojem že všichni motorkáři jsou zcela v pohodě, jen zastánci HD neustále něco řeší, dohadují se a snaží se přesvědčit ostatní jak je HD skvělá volba.nechápu proč když každej má vlastní názor

acALIEN (-4) napsal 12.07.2009 v 19:31

DMC.motobiker paklize se bavim jen o vzduchem chlazenych V2, tak HD rozhodne , pokud ale chces vykon a jizdni vlastnosti, musis pristoupit k vodnikovi, to kvuli vykonu a kvuli podvozku z USA do Japonska...tak to proste je..

acALIEN (-4) napsal 12.07.2009 v 19:29

fort Tez te zdravim, mas pravdu v jedne zasadni veci... kdyz 2valce do V, CHLAZENE VZDUCHEM, tak jedine HD...

fort (0) napsal 11.07.2009 v 20:14

acALIEN: Ahoj, s tím kopírováním jsem to myslel tak, že Harley-Davidson je originál, protože staví motorky tak, jak to dělal od svého založení. Jen je postupně vylepšuje, ve výrobě vzduchem chlazených dvouválců do V má prostě nejdelší tradici. Tu japonci nemají, někdy od osmdesátých let se to ale snaží napodobit, protože se chtějí na tomhle segmentu přiživit. Někdy více, někdy méně úspěšně, ale pořád to jsou jen napodobeniny. Třeba ten Sportster - ten se dělá od roku 1957 a tehdy měl motor Flathead 750 ccm s rozvodem SV, který se začal vyrábět o dalších třicet let dříve. To je ta tradice a originalita. Japonské motorky mají hodně předností, tradici v řadových motorech, ale v segmentu, o kterém se bavíme, jim tohle zkrátka bude vždycky chybět. Někomu je to jedno, mě však těší, že mám mašinu s tak dlouhým rodokmenem.
Japonské cruisery a čopry mi připomínají šlechtice, kteří se s titulem nenarodili, tak si ho musejí kupovat.

DMC.motobiker (-23) napsal 11.07.2009 v 19:46

acALIEN: V čem je HD lepší? Na to je snadná odpověď , prostě úplně ve všem a několikanásobně... Jinak taky tu cenu nechápu , neřeknu třeba Yuki , ty jsou ještě docela v pohodě , ale ti Japonci už pomalu neví co by za to ještě všechno nechtěli , ale jak říká fort, jen ať, alespoň jich ubude...

acALIEN (-4) napsal 11.07.2009 v 15:16+1

fort Motorky zdrazuji celoplosne, jina sezba dane, jina dovozni cla, chce to jen trosku nakouknout do ekonomiky.Jinak netusim v cem tohle kopiruje sportstera a v cem je sporter lepsi, ale to je vedlejsi...

fort (0) napsal 11.07.2009 v 10:56

DMC.motobiker: zdražit motorky v těhle časech je sebevražda. Japonsky Harakiri

DMC.motobiker (-23) napsal 11.07.2009 v 10:45

fort: Teď si to vystihnul úplně dokonale...

fort (0) napsal 11.07.2009 v 10:41

Jsem se tady o kousek níž té motorky zastal. : Ale pak jsem si přečetl v jiném příspěvku, že Yamaha zdražuje a že tohle stojí čtvrt mega.
Zajímalo by mě, který blázen to za tenhle plagiát dá, když Sportster se dá koupit levněji a je po stránce jízdních vlastností, designu, spolehlivosti, výdrže, spotřeby a zvuku nesrovnatelně lepší. A k tomu navíc jako bonus tradice značky a doplňky, se kterými se dá mašina vytunit tak, že nikdo jiný takovou nemá.
Tak krize přináší fakt zajímavý věci, japonská kopie stojí víc než americký originál. A to je jenom dobře, čím více Harley-Davidsonů na silnicích, tím méně japonců.
Kdyby se někomu tahle mašina fakt zalíbila natolik, že by o ní začal uvažovat, tak doporučuji, ať uvažuje dlouho. Předpokládám, že za čtvrt mega je tohle prakticky neprodejné a příští rok bude hurá výprodej modelů 2009 za cenu pod dvěste. Uvažování dovozce Yamahy fakt nějak nepobírám a soudím, že jí díky "odvážné" obchodní politice Honda za letošek v prodejích zase předběhne, s palcem v puse.

Anti (391) napsal 10.07.2009 v 21:29

Memhisi,nejlepší motor je(hned po jednoválu),řaďák a víš proč?Protože si otáčením kliky vytvoříš motor jaký chceš.Véčko bude jen a pouze véčko.Neříkám že špatná koncepce,ale žádná jiná není tolik omílaná,tak "zprofanovaná".

Pivko (85) napsal 10.07.2009 v 20:13

Není to moje skupina,ale jestli mohu ,tak ty černý kola jsou facht

acALIEN (-4) napsal 10.07.2009 v 13:10

memphis.unv
,,Sem tam se sice lehký náznak vibrací objeví v řidítkách, či plotnách pro nohy a na nádrži, která je na gumových silentblocích, ale pořádně se zatřepe maximálně při startu"

Yamaha proste chtela usetrit, tak to udelala a aby to nevypadalo blbe, reknou, ze posilujou vibrace,klasika...

acALIEN (-4) napsal 10.07.2009 v 13:07

Grifindoor ty odborniku na pitbiku, prijed.

SuperSic58 (1308) napsal 10.07.2009 v 12:18

ACalien: to bych chtěl vidět tu tvou hromadu železa v akci versus 6ková lehna, ani by ses neusral jak by ti ukázala záda.

DMC.motobiker (-23) napsal 10.07.2009 v 11:30-1

Jen další ubohá napodobenina HD , nic co by stálo za komentář!

Danielsio1 (0) napsal 10.07.2009 v 01:49

Ahojky.Zúčastní se taky o koloboty Heelys zdarma.Jsou upe boží.. //www.koloboty.cz/soutez.html?cid=10427

memphis.unv (17) napsal 10.07.2009 v 00:10

Anti: nadčtvercový véčko, nejlepší koncepce (ohv)

acALIEN: "Jak sama Yamaha uvádí: „u tohoto řešení jde hlavně o posílení vibrací“"

Maxim (21) napsal 09.07.2009 v 23:16

no pro vsechny kteri uvazuji o koupi podobneho stroje...dobre to zvazte (nejlepe nekde pujcit a ujet tak 300 km na nasich tragickych silnicich),at nevyhodite hromadu penez za neco co je k nicemu, jako jsem to "kdysi" udelal ja!

acALIEN (-4) napsal 09.07.2009 v 20:37

memphis.unv no nevim, pise se tam, ze to nevibruje, a kdyz tak jen poskakuje nadrz, ale vibrace necejtis. podle me kdyz Japonsko vibruje, tak to znamena, ze na necem usetrili, trba na te vyvazovaci hrideli.

Anti (391) napsal 09.07.2009 v 20:23+1

Mně osobně už je z těch "Véček" na blití.Kurnik,vždyť jsou i jiné konfigurace!Když tuto kategorii,tak Triumph!

memphis.unv (17) napsal 09.07.2009 v 17:09-1

já se z toho poseru, japonci posilují vibrace
nechtěl bych vám nic říkat, ale vzhledem k tomu že se i v tomhle pro ně naprosto netradičně opičí po Milwaukee je naprosto jasně vidět, kterým směrem cesta vede, že cesta živočišnosti navzdory přetechnizování a piplání za každou cenu je správná
no, myslim že za chvílu si přivlastní aji toho orla
su zvědavé jestli bude tolik lidí aji nadále tvrdit že vibrace jsou prostě špatný
omlouvám se za svůj výbuch senzace ale nemohl jsem si pomost

acALIEN (-4) napsal 09.07.2009 v 16:45

Kanár jojo do 750ccm se nechytaj ani lehny

Italofil (41) napsal 09.07.2009 v 15:04

acALIEN : mno uvidíme V neděli nám zastavil jeden borec se stejnou Suzinou co máš ty kousek od baráku a mně spadla čelist jak jsem pak viděl ten rozjezd toho monstra

acALIEN (-4) napsal 09.07.2009 v 14:00

A je to taky trosku slabe

acALIEN (-4) napsal 09.07.2009 v 13:59

Kanár hele , ja mam 78kg a M1800R je moje prvni motorka, neboj se toho, zrovna to co mam ja se ovlada tisickrat lepe, nez treba tenhle choprik.bo muj cruiser je proklate nizkej ;)

boo..boo (0) napsal 09.07.2009 v 12:21

nejvíc mě dostaly poslední věty..."Celková délka je 2435 mm, šířka přesný metr (1000 mm) a výška 10080 mm. Sedlo je pouhých 675 mm na zemí." 10080mm je podle mě trošku moc ne? 10m. to je tam asi trošku o nulu navíc...

kizak (-1) napsal 09.07.2009 v 11:32

Na delší brouzdání krajinou bych to už nechtěl ani omylem. Posaz ala toaleta, kdy všechny rázy z našich "úžasných silnic" bere kostrč a páteř mi nepřipadá ani trochu pohodlný a při vzdálenosti nad 400km už jde pomalu o zdraví. Že tyto motorky nejsou určený na naše silnice svedčí větší množství lidí v mém okolí, kteří přešli z této neovladatelné hromady železa kvůli posazu na pohodlnou cestovní motorku.

fort (0) napsal 09.07.2009 v 11:07

Je to pěkné - konečně zase véčko, vzducháč, řemen... dobrý nástupce drakouše 650, který lépe jede. Je třeba si uvědomit, že ne každý je střelec, někdo raději brouzdá (nebo chcete-li křižuje - cruisuje) krajinou a kochá se - na to je tahle mašina ideální.
Parametrově je to zhruba na úrovni mého stroje (výkon stejný, krouťák o něco vyšší, ale hmotnost taky). Přesto, i kdyby byla tehdy když jsem si kupoval mašinu na trhu, volil bych stejně.

lynx (98) napsal 09.07.2009 v 09:56

Nezbývá než souhlasit s autorem, že tyto polomotorky považovat za vhodné na cestování je, sice zakořeněná, ale přece jenom zcestná pověra. (Samozřejmě s vyjímkou venkovských balíků z USA )

Italofil (41) napsal 09.07.2009 v 09:40

Nieviem Ten prázdný prostor mezy předním kolem a motorem se mi tolik nepáčí jinak celkově to je hezký Ale osobně půjdu v budoucnu do něčeho nad 1700 kubíků což bude sranda ovládat s mými šedesáti kily




TOPlist