Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Skvostný stroj, skvostná technika! Na design čumáku jsem si musel zvyknout, ale na jízdních fotkách vypadá velice dobře, o profilu a sedlu zvláště ani nemluvě.
A jakožto svářeč hliníku vyjadřuji slova obdivu a uznání nad sváry v mnoha těžkých pozicích, kór s tak zákeřným materiálem, jímž hliník třídy 7000 bezesporu je...
Cena té péči, práci a výsledku zcela odpovídá. Jsem zvědav na RR.
Od někoho kdo vzatáčkách klopí tělem na opačnou stranu je popis jízdních vlastností silně zavádějící ... nicméně motorka je to rozhodně zajímavá.
Každopádně test jízdních vlastností by měl dělat někdo, kdo umí jezdit tělem ve stejné ose se strojem.Takhle se jezdilo před třiceti lety.
Husí kůže a ten zvuk V4 bych chtěl někdy slyšet na živo.
Nadhera
Jak mam normalne rad italske stroje, tak musim uznat, ze tohle je lepsi Kez bych se tak nekdy mohl svezt
tomu hovorim poriadny poctivy kus motorky
Skvělá motorka, která zaujme na první pohled
Koupit, vystavit do obýváku a člověk je zamilovaný do konce života
Skvostný stroj, skvostná technika! Na design čumáku jsem si musel zvyknout, ale na jízdních fotkách vypadá velice dobře, o profilu a sedlu zvláště ani nemluvě.
A jakožto svářeč hliníku vyjadřuji slova obdivu a uznání nad sváry v mnoha těžkých pozicích, kór s tak zákeřným materiálem, jímž hliník třídy 7000 bezesporu je...
Cena té péči, práci a výsledku zcela odpovídá. Jsem zvědav na RR.