husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hobr (11) napsal 17.09.2018 v 10:44+1

Poslední JAWA která za něco stála je pérák. Od té doby se skoro nic nezměnilo (tedy pardon - dnes je to napůl číňan)...

VIZI (1420) napsal 17.09.2018 v 10:44+2

Ani jsem to nedocetl do konce. Je to tak strašně pochvalné, že se to nedá číst, když je to Čína a ne Jawa.

jaro27 (78) napsal 17.09.2018 v 10:43

Nie som fanúšik dizajnu a typu určenia motoriek, ako je napríklad zmieňovaný Šepciál. Takže motorku hodnotiť nechcem.
Ale nemal by som problém sa voziť na motorke, ktorá je hromadne vyrábaná trebárs v Číne a napríklad Jawa by ju upravila k mojej spokojnosti ohľadom dizajnu aj funkčnosti. A toto vidím asi aj jedinú cestu, ako môže Jawa fungovať aj naďalej a prinášať "novinky". A je mi jedno, že je tam čínsky motor, ak je spoľahlivý a funkčný pre moje potreby.

Rady (9) napsal 17.09.2018 v 10:42

Tynec je cinska montovna a defacto zneuziva tovarni znacku Jawa a její kdysi dobre jmeno. Navic se jeste uchyluje k nejakym napodobeninam, ktere nemaji sanci na dnesnim trhu obstat.
Pokud budu chtit Jawu, tak si koupim radeji nejakeho zrenovovaneho veterana od Jawy a jeste usetrim. Pri pripadnem prodeji tohoto veterana neprodelam a take nebudu poslouchat, ze se jedna o cinsky padelek, ktery s Jawou nema vubec nic spolecneho. Znal jsem jen jednoho majitele tohoto cinskeho zazraku z Tynce a ten ji po prvnim srazu prodal. Proc asi.

Fullgas1 (748) napsal 17.09.2018 v 10:37

Krásna je. Hádam sa povozím na nej.

hrochi (155) napsal 17.09.2018 v 10:17+1

Tou dotací na hranici zákona muselo vedení Jawy přesvědčit o svých záměrech kšeftovat namísto něco pořádného dělat i toho největšího zarytého ignoranta. Od takových lidí bych si nic nekoupil už z principu. Ale kdyby na tom bylo logo Shineray, tak to za ty prachy koupím a nemusím se za značku stydět.

papiboy (1261) napsal 17.09.2018 v 10:14

Z Komárna do Maďarska je vzdialenosť 0,000 kilometrov, takže sa tam často vyskytujem, mám tam pár moto-kamošov. Kedysi v praveku nás dávali dole na svojich Pannoniách P20 (2T dvojval 250), aj keď sa im po troch zákrutách tie motorky pokazili...
Ale dnes nostalgicky spomínajú na tie časy a prešlá dlhá doba tie spomienky prikrášluje, Pannonia sa stáva pomaly vecou národnej hrdosti, aj keď význam značky nedosahuje ani stotinu významu niekdajšej Jawy.
Navrhol som im zo srandy oživiť výrobu Pannonie, aj som im poslal fotku toho Shineraye s nápisom Pannonia.
Samozrejme o novodobej Jawe 350 OHC vedeli, písalo sa o tom aj u Maďarov dosť, ale kamoš sa mi smial:
"To len nejaký naivka si môže myslieť, že keď dá zarobiť Číňanom, tým zachráni Jawu..."

Buznapsí (47) napsal 17.09.2018 v 09:55+2

Jawa je mrtvá a o mrtvých jen dobře. Chci napsat jinou věc. Byl jsem nedávno v muzeu v Rakousku na Timmeljoch. Občas od fandů poslouchám že Jawa ve své době udávala trend na celém Světě a věřil jsem tomu. Koukali jsme na motorky jiných značek z její nejlepší éry a vůbec nám to tak nepřišlo, ani podle technických parametrů a ani podle designu.

prochi20 (26) napsal 17.09.2018 v 09:54

Jak píše dejf
Jako reklama na Jawu dobrý, díky tomuhle článku si určitě těch pár kusů ženicha najde. Nepamatuju si, že bych tu někdy četl tak nekritický a nadšený článek. Svezl bych se rád, abych se přesvědčil. Ale nemyslim si, že by mě to přesvědčilo vyměnit za 639
Mimochodem na litra už může čekat jenom naprostej zoufalec. Mě je už jedno co jawa prodává, klidně skůtry 50ccm od číňanů, je to buřt...

Jirin1 (3) napsal 17.09.2018 v 09:51

Vždyť to Jawa není je to čína a motorky takové podobnosti se prodávají všude :já ji viděl v řecku už před dvěma roky a mělo to čínskej název.

Čmoud (11) napsal 17.09.2018 v 09:40-1+1

Bohužel všechny české předražené rarity, stáli ve své době za ovno

dejf. (1341) napsal 17.09.2018 v 09:40+4

Asi diky tomu, ze s tim jawa nema uz nic spolecnyho, to vypada celkem k svetu :)

MichaT (31) napsal 17.09.2018 v 09:30+4

Jawu 350 jsem si koupil novou v roce 1999. Už tehdy se mluvilo o bájném prototypu nového vysokoobjemového motoru, který se každou chvíli začne vyrábět. Jawa, to je něco jako příšera z jezera Lochnes. Tu novou nikdo neviděl a ty příšerné repliky v podobě jednobucharu nemají s Jawou kromě jména nic společného.

sirr (55) napsal 17.09.2018 v 09:12+4

Nadhernej bajk za pár šušňů , to je SUPER

Petak76 (4) napsal 17.09.2018 v 09:09

Heki: souhlas...všichni řešej že to je čína, ale málokdo se na tom svezl. Za mě dobrý...ať jede...vzhledem k tomu, že to je maloseriová výroba, bude to jednou rarita...co bude mít svoji cenu. Po tom co jsem si přečetl článek...chtěl bych se projet...kdysi jsem měl 639...a byla to moje první moto pokud nepočítám fichtl...:)))...a nebyla vůbec špatná...bylo to těsně po revoluci...92rok...takže tu tenkrát zas takovej výběr nebyl:)

Heki (401) napsal 17.09.2018 v 08:48+2

Kámoš si ji koupil. Viděl jsem ji na živo i se svezl a potvrzuji přesně to, co je napsané v článku.

vilemx (228) napsal 17.09.2018 v 08:46

Hodnověrnost článku dost pokazila zmínka o tom bájném litru.

SLAY (810) napsal 17.09.2018 v 08:26+1

za mě dobrý

moga (60) napsal 17.09.2018 v 08:09-3+2

Budu se opakovat, ale největší problémem JAWY je to, že klesla na úroveň YUKI. Motoscoot či Kentoya, jež prodávají pod svojí "značkou" konglomerát čínských výrobků. Pokud výrobní závod klesne na tuto úroveň, tak je to KONEČNÁ. Cesta zpět k vlastní výrobě se tím prakticky uzavírá. Ano může vzniknou kvalitní česká JAWA, ale až po tom co to v Týnci zavřou a někdo nový, hodně daleko od Týnce, rozjede výrobu novou.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist