globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mikni (103) napsal 25.01.2016 v 18:49

HD není sice moje parketa,ale tenhle "haryk" je moc hezký,líbí se mi jejich motory,řemen a zvuk,bral bych ho v garáži vedle své "brambory"

Stajny95 (31) napsal 25.01.2016 v 18:44+1

No, mel jsem 883r od r. 2003 do r. 2009 a hlavne Softail Night Train od 2003 do 2015.
Velkej Harley byl fajn a krasny roky i zazitky. Jenze na me trochu velky (merim 182) a hlavne jsem chtel jezdit trochu stylem "navrat ke korenum".

Koupil jsem si sportster 883r 2005 protoze jsem chtel za kazdou cenu karburator a je v oranzove, protoze XR 750 je pro me prote kultovka.
Vymetam i kdejakou sotolinu, polni i lesni cesty a zadni tlumice jsou celkem v pohode. Predek je slabej a brzo na limitu. Ale nechal jsem si poradit a do prednich vidlic sly progresivni pruziny. Od te chvile je to jina motorka. Klidnejsi, stabilnejsi, citelnejsi.
Sportster ma hlavne faktor zabavnosti a krasne se na nem blbne.
Daji se na nem delat kraviny v kolonach v Praze i smazit zatacky v Alpach.
Dvojkorouc uz brzdi a otevreny laufy v karbec verzi zneji lip, nez softail se strikackou. Jak jsem psal, mel jsem oboje a muzu srovnavat.

Harley je v prvni rade v hlave a az pak v garazi. Kazdej nechce Elektru. Nemuzu na ni jezdit ve stupackach a uz je to autobus.
Kecy toho pana ze je to malej obsah vybleje jen ten, kdo na tom nejezdil a stejny slinyty jsou, ze je to pro holky, neb pro socky.

Motorku uz ma dneska kazdej, kdo ma diru do prdele.
Jenze vetsinou jsou to jen obycejny majitele motorek a je malo motorkaru.

Bonaqua (14) napsal 25.01.2016 v 18:25

Mě se to líbí.Mohl by mít o fous větší nádrž a hlavně pohon řemenem ,to je ono.

Zedsdead (293) napsal 25.01.2016 v 17:54-1

Neumí předjet TDI
Motorka to má (v rámci bezpečnosti jezdce) natřít autu bez problému.
Jinak ten vůl v autě může začít závodit a to je špatně.

HonzaHus (62) napsal 25.01.2016 v 17:29+2

Sedlal jsem víc Harley-Davidsonů a Sportster je jednoznačně nejzábavnější a nejlépe ovladatelný. Měl jsem ho čtyři roky (883R) a dal na něm i několikatisícové výlety (za den i 600 km a úplně v pohodě). Motor 883 k téhle mašině skvěle padne, věřte tomu, že se s ním dá upalovat hodně slušně. Není to motorka pro velké lidi, já mám cca 180 a padla mi tak akorát. Jedinou slabinou Sportsterů bylo odpružení (zadek celkem v pohodě, ale přední vidle šly občas nadoraz) a to konečně po dlouhých letech letos vylepšili, takže super!
Na delší trasy to chce akorát nějaký nosič nebo brašny, během nich klesla spotřeba až někam k hranici přes 4 l / 100 km. Teď už mám jinou motorku, ale na Sportstera vzpomínám jen v dobrém.

jean192 (153) napsal 25.01.2016 v 17:21+1

Hoši, skutoční motorkári prdia na tieto delenia podľa typu a objemu. Pre mňa je 100x viac motorkár ujko, ktorého som dnes stretol jak si to v snehu prdká na 50 ccm čínskom skútri, ako nafúkaní frikulíni na drahých strojoch. Sám sa za žiadneho extra motorkára nepovažujem, lebo doby, ked som jazdil aj v mraze či daždi, sú dávno fuč a vyťahujem to z garáže, len ked je pekne slnečno

splasenytrubky (117) napsal 25.01.2016 v 16:37-1+4

Logikou vstupenky do rodiny HD je i treba Stadion vstupenkou do rodiny motorkářů? Hloupý název clanku jen posiluje nafouknutou bublinu tohoto klišé. Kdo chce jezdit, koupi si motorku jakou potřebuje, značku řeší az v další řadě. Jinak je to jen poza. At si kazdy jezdi na čem chce, proc ale bych si mel myslet, ze nejaka tzv.rodina HD je něco vic, nez lidi na jiných a mnohdy lepších strojích, na to jsem vazne ještě neprisel. Normální člověk si kupuje motorku, ne vstupenku. Bylo by dobre to vzit už konecne na vedomi.

Zelinář (292) napsal 25.01.2016 v 16:36-1

Byl V max 1200 s V-boostem i bez V-boostu, kterej je poctivej? Jeep V8 nebo CRD? Intrac 1500 nebo 1800?...atd.
Kazdyho názor...

JohnnyS08 (219) napsal 25.01.2016 v 15:58+1

Zelinář> A kde je teda ta hranice, od kdy je to správnej Harley? 1000ccm? 1100? 1200? Nebo až 1340? To by potom správný Harleye nebyly ani kultovní Panheady a Knuckleheady... Nebo je to ještě víc?

A co potom taková XR 750, legendární závodní stroj, na kterej se Sportstery alespoň symbolicky odkazujou? Ta se taky nepočítá?

Zelinář (292) napsal 25.01.2016 v 15:31-3+2

V Harley mají bušit 2 obří písty, ne dvě čtyřstovky... Je to zkrátka Harley pro méně movité, nebo pro ženy... Nechápu, že tento názor sdílím jen já...

JohnnyS08 (219) napsal 25.01.2016 v 15:19

Jakožto majitel podobného stroje (883R - liší se hlavně dvousedlem a dvojkotoučem vpředu) si taky dovolím podělit se o pár zkušeností.

a) Ergonomie - Posez je vyslověně svébytný (aspoň pro mých 185cm) a bylo třeba si na něj celkem zvykat. Výhoda je, že si člověk připadá dost akčně a motorka se dobře ovládá. Nevýhoda je, že to neni zrovna pohodlný při dlouhejch štrekách (což mi ovšem nebrání, abych je nejzedil :) )

b) Odpružení - Error jinak povedenýho stroje. Zadek má krátký zdvihy a i když je dost tuhej, neni problém dostat se na dorazy. Předek je měkčí, ale bohužel taky nedostatečně tuhá a při rychlý jízdě vnáší do podvozku neklid.

c) Brzdy - Je známo, že u většiny H-D vyžaduje přední brzda dost stisk - podle mě je to špatně. Dvoukotouč, kterým bylo vybaveno eRko, je jiná liga, hlavně co se dávkovatelnosti týče. Ani současná brzda s ABS se mu zdaleka nevyrovná, což je škoda...

d) Ovladatelnost - Pro mě nejpozitivnější stránka celý motorky. Jasně, má to 1/4 tuny, takže nezatáčí sama jako třeba Guzzi V7. Na druhou stranu, když se jí jezdec naučí správně vodit, nechá se na ní jezdit překvapivě svižně a hlavně se u toho člověk baví. Motorka je čitelná a jasně a včas varuje, když se blíží její limity. Co mě omezuje je volnost náklonu vpravo - drhne výfuk. Plánuju řešit výměnou svodů 2 do 1.

e) Motor - Nesouhlasim, že to v sérii nejede. Jede, jen se to člověk nesmí bát vytáčet. Já sem napřed dal jiný sání a laufy, už to stačilo aby šel motor výrazně líp ve spodních otáčkách. A hlavně - cenový rozdíl mezi 883 a 1200 je pokud se nepletu cca 60.000 - za podobný prachy vám u H-D dokážou namontovat 1200 kit. Ovšem zůstane tomu kratší primár a sekundár, takže to jede na poměry H-D jak píchlý prase :) Loni jsem do toho šel a nemůžu si vynachválit.

f) Velká výhoda je, že kterýkoliv ze zmíněných nedostatků lze řešit, katalog příslušenství (který obsahuje mj. i takový položky jako několik vykonstních kitů na motor, USD přední vidli, tužší zadní kyvku, jiné zadní tlumiče s oddělenými vyrovnávacími nádobkami...) je tlustej jak pražskej telefoní seznam. Nevýhoda je, že to celkem leze do peněz a pokud si mašinu chce fakt vymazlit, dostává se do cenový relace těžkotonážních cruiserů...

Patrik80 (7) napsal 25.01.2016 v 14:16+1

Já s mou výškou 185 cm jsem naprosto spokojený, a ty stoupačky jak jsou od výrobce mi taky vyhovují, ba naopak když jsem měl motorku s přepakovaním, tak mě bolela záda, tady nemám žadnéj problém, a co se týče výkonu, tak na co ta motorka je určená bohatě stačí, a vzhled nebudu vůbec komentovat, protože je perfektní.

GUKenstein (1) napsal 25.01.2016 v 13:54+1

Tahle hračka už je "doma" tak jsem na to zvědav. Ohledně podivné pozice stupaček jsem si také nejistý. nepřijde mi úplně přirozená, zvláště při mé výšce (186 cm) Dealer mi dal však tip, abych s tím sezonu vydržel a následně zkusil model se stupačkami vpředu, abych okusil rozdíl. U haryka není problém cokoliv předělat, to jim jde dokonale a přehození stupaček po vzoru "48" není problém Jsem zvědav, co mi padne lépe pod nohy. Výkon mi přijde akorát, není to ďábel, to je jasné, od toho jsou jiné hračky. Musí se brát v potaz, to že je to pohodovka a vstup do vyšší kvalitativní ligy

Bothrops (249) napsal 25.01.2016 v 13:53

nejhezci HD z nabidky, zasnej kolos neohrabanej , cista masina. krasa

Petta (377) napsal 25.01.2016 v 13:40+4

Nemůžu si pomoct, ale je to jeden z nejhezčích, pro mě asi nej, Harleyů.. Nedávno jsem ho poprvé viděl naživo, je to kompaktní krásná mašina. Že nejede, na to si tu mašinu nepořídím, na to mám Brutale. Rozhodně ji tento rok vyzkouším. Chci zjistit, jaké to je, jen tak bublat v otevřený helmě..

l333v (7) napsal 25.01.2016 v 13:15-2+4

Ja proste po precteni negativnich komentaru jsem musel reagovat, Ja jsem taky zhyckany japonskymi stroji a splnil jsem si sen a mam irona 883 a nemohu s vami vsemi vubec souhlasit s tim ze 883 neni poctivej HD WTF? jako proc? a co treba street 750? dale co bylo v clanku je pravdive ten motor je citelny a taha do 120km/h potom uz samozrejme nejede tolik protoze tomu chyby kone preci jen ctvrt tuny a "pouhych" 39KW ale staci to a ve meste udelate hodne parady, co se tyce podvozku a odpruzeni je to mnohem pohodlnejsi nez predchozi verze, a brzdy od bremba s ABS si nemuzu vynachvalit. Kazdopadne jsem chtel rici ze jsem nikdy neprskal kolem sebe na ostatni motorky at si kazdej jezdi na cem chce a co se mu libi a ja jezdil 8 let na rejzi a ted mam oboji tak ze ti co budu prskat na HD jsou jen obycejni bezpaterni bezmozci kteri si mysli jak jsou chytri a vtipni ale ve skrytu duse by HD chteli taky. HAWK...

Zelinář (292) napsal 25.01.2016 v 11:10-12

Harley o objemu 800 neni poctivej Harley. To je stejna prasarna asi jako Jeep v nafte

vitik (78) napsal 25.01.2016 v 10:19+1

Nějak mi to dnes nedá se nevyjádřit. Když jsem před 7 lety chtěl jít do haryka, vyzkoušel jsem si na demo trucku právě Irona. Už na posez se mi nelíbily ty zalomený nohy pod sebe, děsně nepohodlný.Po dvou letech neježdění mi přišel jako děsně silnej. Fakticky je ale slabej jak čajíček, koneckonců tester přiznává problémy předjet sazomet. Po letech jsem rád, že jsem do něj nešel. Pro začátečníky dobrý, ale když člověk uváží ztrátu na prodejní ceně, je lepší si koupit rovnou svůj sen-12 ku nebo plnotučný, a tohle překročit. Iron podle mě patří k těm zapomenutelným zážitkům.

panTerek (82) napsal 25.01.2016 v 09:46

Zrovna Irona a Forty-Eight jsem měl možnost si projet a Iron fakt nejede, s tímhle motorem jsem nebyl schopen se domluvit, podtočenej cuká, vytočit se to nedá, na zrychlení čekáte, čekáte a nic. Oproti tomu dvanáctkovej motor ve Forty-Eight je úplně jiná liga, rychlej, mrštnej a akční. A široká přední pneu mě vůbec neomezovala.

Jarda-Bekr (44) napsal 25.01.2016 v 09:42

S mojí výškou ani na jízdy kolem komína. Tak pro mladou možná.

maovec (10) napsal 25.01.2016 v 09:23-3+3

Nevím,proč bych si to koupil.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist