Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mně to připadá jako dobrá volba pro manželku. Má 160 cm a Harley by si přála. Jem si myslím, že by ji vůbec nevyhovovala současná móda matná černá a totální absence chromu.
Mě se to docela líbí,mimochodem CharlieV manžety na vidlících už měly Sportstery v 60 letech,doba jde dopředu a tímto si značka přiláká jisté mnoho nových příznivců a o to tady asi jde především.Motorka je pěkná,ale já raději zůstanu u klasických Harleyů s karburátorem...
Koukám,že Harley nezklamal a i v roce 2015 bude používat ty příšerný gumový stupačky z roku 1953, či kterýho.Na skádkách jich leží šest milionů tun. To jsou kšefty, panečku!
V plzeňské prodejně jsem si na něj sednul, ten posez mi připadal docela fajn, až pojedu na jaře kolem na motorce, asi využiju tamní nabídky a svezu se. Mě to připadalo jako Harley pro ženský a nebo pro ty, co stejně jako já jdou cestou z větších k menším objemům a lehčím motorkám a přitom ještě chtěj mít logo HD na nádrži. Milovníky velkejch cruiserů to asi fakt nenadchne
nakolko niesom fanusikom tohto stylu motoriek a ani HD ako takeho, moze mi to byt ukradnute, no napriek tomu mi neda nepovzdychnut si nad tym ze uz aj taka choppracka ikona ako HD vyraba taketo ryzoidne polotovary...
To mi pride ako ked sa Ford konecne rozhodol ze bude Mustanga dovazat oficialne do EU, ALE iba s 2.0l EcoBoost stvorvalcovym motorom...
A to ma aky zmysel? ked chce niekto Mustanga, chce ho preto lebo chce Americky V8 MuscleCar... 2l ecoboost nech si strcia niekam...
Ked chce imho niekto HD, je to preto ze chce poriadnu americku masinu (so vsetkymi jej prednostami a hlavne nedostatkami) a nie nejaky indicky paskvil na ktory niekto nalepil nalepku HD...
ale je to iba moj nazor no...
Tak teda tohle mě moc nebere. Proč?
1) Taky už si mohli dát tu práci a místo toho obrplastu, navíc hnusnýho, vmáčknout chladič mezi trubky rámu, aby byl z boku schovanej.
2) Maska kolem světla je fakt odporná a navíc oproti matný motorce je lesklá, takže vypadá jak samodomo dobastl.
3) Nevím proč se H-D zhlídl zrovna v manžetách na vidlích, ty chápu na teréňáku, Uralu nebo tom sportsteru,a le tady mi přijdou mimo mísu. Ale třebas nedělaj schromovaný vidle a takhle nebude vidět ta koroze
4) Ačkoliv jízdní pozice je kombinace designu a postavy řidiče, tak tady je opravdu debilní a na fotkách na tom ten nebožák sedí jak vosa na bonbóně...
H-D za 6400 EUR zní sice lákavě, ale když vidím ten posed, moje záda bolí (fakt to testerovi příjde jako posaz na panelce? Nějak nevím o tom, že by tam člověk jezdil s koleny ve výšce břicha). Tohle není cestovně vzpřímená pozice - tohle je přesně ten "kompromis", kde záda jsou rovně, takže do nich jde každý výmol přímo (ještě navíc přes tvrdší ladění tlumičů), a nohy jsou před tělem (takže zapření do stupaček zádům moc neuleví) a navíc skrčené (jinými slovy přesně to, co mi vadí na mé Savage). Pro někoho do 175 cm možná dobré, ale jak redaktor skoro metr devadesát přišel k chvále zrovna ergonomie sezení je mi záhadou. Uznávám, jsou to plky od stolu, ale ty fotky v recenzi mi přijdou dost jasné.
V článku k Jawe jsem psal, že by měla jít cestou HD. A hle je to naopak. Harlej začal vyrábět motorky v Indii v továrně, kde ještě loni dělali licenčne panelku.
Docela pěkné, sice ten zadek nic moc, ale celkový dojem Cenově dostupná motorka od super značky :) Jen by mě zajímalo, proč taoto nedokáže Jawa? Krásný stroj za super cenu :)
Pánové je konec. Už i HD bude mít každý.
velebosti mě se chce bl€jt
Brejlovec, to je "vnucená" móda.Ušetří se miliony a cena zůstává s výkřikem "Jsme in"
Mně to připadá jako dobrá volba pro manželku. Má 160 cm a Harley by si přála. Jem si myslím, že by ji vůbec nevyhovovala současná móda matná černá a totální absence chromu.
Mě se to docela líbí,mimochodem CharlieV manžety na vidlících už měly Sportstery v 60 letech,doba jde dopředu a tímto si značka přiláká jisté mnoho nových příznivců a o to tady asi jde především.Motorka je pěkná,ale já raději zůstanu u klasických Harleyů s karburátorem...
Koukám,že Harley nezklamal a i v roce 2015 bude používat ty příšerný gumový stupačky z roku 1953, či kterýho.Na skádkách jich leží šest milionů tun. To jsou kšefty, panečku!
V plzeňské prodejně jsem si na něj sednul, ten posez mi připadal docela fajn, až pojedu na jaře kolem na motorce, asi využiju tamní nabídky a svezu se. Mě to připadalo jako Harley pro ženský a nebo pro ty, co stejně jako já jdou cestou z větších k menším objemům a lehčím motorkám a přitom ještě chtěj mít logo HD na nádrži. Milovníky velkejch cruiserů to asi fakt nenadchne
...a následovat bude HD electra glide made in Taiwan
mne to pripada ako mlade od v-roda,to by som radsej prihodil dva litre a bral sportstra.
nakolko niesom fanusikom tohto stylu motoriek a ani HD ako takeho, moze mi to byt ukradnute, no napriek tomu mi neda nepovzdychnut si nad tym ze uz aj taka choppracka ikona ako HD vyraba taketo ryzoidne polotovary...
To mi pride ako ked sa Ford konecne rozhodol ze bude Mustanga dovazat oficialne do EU, ALE iba s 2.0l EcoBoost stvorvalcovym motorom...
A to ma aky zmysel? ked chce niekto Mustanga, chce ho preto lebo chce Americky V8 MuscleCar... 2l ecoboost nech si strcia niekam...
Ked chce imho niekto HD, je to preto ze chce poriadnu americku masinu (so vsetkymi jej prednostami a hlavne nedostatkami) a nie nejaky indicky paskvil na ktory niekto nalepil nalepku HD...
ale je to iba moj nazor no...
Tak teda tohle mě moc nebere. Proč?
1) Taky už si mohli dát tu práci a místo toho obrplastu, navíc hnusnýho, vmáčknout chladič mezi trubky rámu, aby byl z boku schovanej.
2) Maska kolem světla je fakt odporná a navíc oproti matný motorce je lesklá, takže vypadá jak samodomo dobastl.
3) Nevím proč se H-D zhlídl zrovna v manžetách na vidlích, ty chápu na teréňáku, Uralu nebo tom sportsteru,a le tady mi přijdou mimo mísu. Ale třebas nedělaj schromovaný vidle a takhle nebude vidět ta koroze
4) Ačkoliv jízdní pozice je kombinace designu a postavy řidiče, tak tady je opravdu debilní a na fotkách na tom ten nebožák sedí jak vosa na bonbóně...
můj Bóže, to je ale nádhera, jak já se na to těším, za 180 tis. mít pravého, nefalšovaného, nového Harleye...
H-D za 6400 EUR zní sice lákavě, ale když vidím ten posed, moje záda bolí (fakt to testerovi příjde jako posaz na panelce? Nějak nevím o tom, že by tam člověk jezdil s koleny ve výšce břicha). Tohle není cestovně vzpřímená pozice - tohle je přesně ten "kompromis", kde záda jsou rovně, takže do nich jde každý výmol přímo (ještě navíc přes tvrdší ladění tlumičů), a nohy jsou před tělem (takže zapření do stupaček zádům moc neuleví) a navíc skrčené (jinými slovy přesně to, co mi vadí na mé Savage). Pro někoho do 175 cm možná dobré, ale jak redaktor skoro metr devadesát přišel k chvále zrovna ergonomie sezení je mi záhadou. Uznávám, jsou to plky od stolu, ale ty fotky v recenzi mi přijdou dost jasné.
social harlej ???
To je peklo, kolena nad nádrží jako na nějaký dváce a celkově je to dost divný, takový nakloněný dopředu, za mě teda
V článku k Jawe jsem psal, že by měla jít cestou HD. A hle je to naopak. Harlej začal vyrábět motorky v Indii v továrně, kde ještě loni dělali licenčne panelku.
Fuj to je ošklivé a hnusně zpracované Manžety na vidlích jsou nějak krátké ne nebrat
Docela pěkné, sice ten zadek nic moc, ale celkový dojem Cenově dostupná motorka od super značky :) Jen by mě zajímalo, proč taoto nedokáže Jawa? Krásný stroj za super cenu :)
Fakt to bude asi malý, ale místo skůtru paráda. Jen by mě zajímalo, kde vzali motor...? Projektovali ho v HD, nebo je to koupený? Kde se vyrábí...?
Vypada jak by seděl na hajzlíku
Hm špatný po 20ti kilometrech by mi upadly nohy kolena jsou příliš vysoko,celkový vzhled nic moc radši zůstanu u starýho sporťáka s karbcem
HD made in India, konecne cena bude lidova a HD-ecko si muze koupit kazdy. Uz zacinam chapat Jawu co myslela tou exkluzivitou...