yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kawassak (127) napsal 13.12.2018 v 18:01+2

...můžete si tady fnukat, zvracet, křižovat se a kalkulovat s dnešními cenami u pumpy az do Velikonoc, to je asi tak vse co s tim udelate, za x let to bude holt v nejake podobe realita... Parní stroj nebo letadlo bylo také dílo zvracených pekelných sil a čarodějnic ...

YOSH_BOY (51) napsal 13.12.2018 v 17:40-2

Zajochu, nema cenu se tomuhle branit? Tak tebe si mazu. Ocenim nějakýho redaktora co na rovinu rekne ze na tomhle prostě jezdit nebude protoze to je prostě k ničemu

RenekD (48) napsal 13.12.2018 v 17:26+2

Je fajn, ze máme na výběr a možnost si koupit benzin, diesel, elektro, časem vodík...to je super. Jen nesnesu, když mě někdo bude nutit koupit něco konkrétního jen třeba proto, ze na to poskytne dotace nebo jiný ne tržní nástroj

diablo1101 (0) napsal 13.12.2018 v 17:19

rozhodně ne ! Dokud nebude dojezd baterie min 350km, nemá takový výmysl budoucnost. Kdyby se místo miliónů do designu investovalo do vývoje baterií , udělali by lépe. Takhle to vypadá jako by jste si koupili letadlo a tahali jej za sebou na provázku jako papírového draka. S dojezdem 130 km si totiž moc výletování neužijeme. Proč se baterie nedobíjí při jízdě jako u alternátoru, nebo při brždění ,nebo otáčením samotného kola. Nenavýšilo by to samotný dojezd ? Prostě nedomyšlené jako čokoláda na řízku …

IvanDvoutakťák (5085) napsal 13.12.2018 v 16:44

Konečně "spřízněná duše" - Motorbike_Challenge , má stejný postřeh,
jaký jsem dříve někde tady napsal já :
***Oni prostě jen vezmou motorku i včetně rámu a narvou do toho elektromotor. ***
No a nám nezbývá než spekulovat / kalkulovat , OD KOHO A ZA KOLIK TU
MOTORKU bez motoru, elektronických fičur a nádrže "VEZMOU", KOLIK STOJÍ
BATERIE, KOLIK e-MOTOR a za kolikanásobek(!) těchto výrobních nákladů
potom všechny ty e-bajky "střílí" ...
Už nad cenou e-bicyklů zůstává člověk stát s otevřenou hubou , ale porovná-li
ceny dnešních špičkových(!!) "spalováků" např. s těmi Kč 600.000,- ,
tak to už "přestává prase kvičet" , jak říkával můj dědeček ...

SLAY (810) napsal 13.12.2018 v 16:31

desing nic moc , cena astronomická dojezd bídný za mě opravdu tohle fakt nechci

soccer (480) napsal 13.12.2018 v 16:01

Dobrá náhodička , zrovna před včerejškem jsem chvíli okouněl u Autonovy v Brně, tak jsem se zašel mrknout na dvoukolky a v patře Kátéemky tyhle přibližovadla mají...

Vlastnit to nikdy nebudu a ani nechci, ale zblízka je na to moc pěkný pokoukání...

Pán z prodejny se ale zmínil, že KTM E-freeride je docela úspěšný prodejní artikl...


Pořád zatím platí, že užitná hodnota (dojezd) elektrobiku vs cena stále nedosahuje poměru, který má např. náš československý Pionýr...

JA-NE (768) napsal 13.12.2018 v 16:00

pre mna je toto regulerna nocna mora.. sorry

Honza-K (830) napsal 13.12.2018 v 15:55

Teď jsem koukal na video, ten zvuk je vážně protivnej...
Ono asi nebude do budoucna problém, nahrát tam jakýkoli zvuk, třeba nějakej pěknej 8-mi válec. Místo laděných výfuků si budeme kupovat laděný repráky a software s nahrávkou...

Rosi45 (41) napsal 13.12.2018 v 15:48

A kam na dobití dojede ve dvou a s kuframa ? Od nabíječky ve Zlíně až k nabíječce třeba v Přerově ? A to je rovina. Co v kopcovitém terénu ?
No,potěš koště

Motorbike_Challenge (17) napsal 13.12.2018 v 15:20

EsseEsse stojí v Alze a některý komponenty nevypadají špatně
Ale proč se stále snaží, aby to vypadalo jako konvenční motorka? Proč nevyužijí toho, že baterky jde poskládat prakticky jakkoliv a neudělají něco zgruntu jinýho? Vždyť konvenční motorky jsou limitovaný svou konstrukcí, kde bude stále běhat nějaká klika, píst, převodovka, musí být někde nádrž, sání atd. a to je + - umístěny stále stejně. Oni prostě jen vezmou motorku i včetně rámu a narvou do toho elektromotr. Problém je, že asi málo hulej

Tommy911 (16) napsal 13.12.2018 v 14:42+1

Takze ak som to dobre preratal tak ta EVA stoji 660000 CZK co je asi 25000 EUR.
Ak si kupite akukolvek moto v cene 10000 EUR a tych je na vyber viac nez dost. Vam stale ostane 15000 EUR k dobru.
Ak by vasa moto mala spotrebu priemer 6 l/100 km, co vacsina moto aj ma a za tych 15000 EUR co vam ostalo budete iba kupovat benazin a pri dnesnych cenach 1,3 EUR za liter mozete prejazdit okolo 200 tisic km!!! AK s ateda nezmeni cena benzinu.
Takze pri tejto moto neusetrite nic. Neponuka nic ine, zrychlenie, max rychlsot co by vam nedala aj ta moto za 10 tisic EUR. Samozrejme som tam neratal opotrebovanie a ine naplne a starost o motor. Ale tak isto som tam neratal to ze Elektrina tiez nieje zdarma a vykon baterie po 200 tisic km bude nulova.
V tejto podobe elektricke auta moto nemaju buducnost. Viem si predstavit scifi pod kazdou cestou nabijacky a jazdit tak ze sa bude moto samo dobijat a tym padom netreba nabijacie stanice.
Navyse vam s EKO ludi nepovie o uhlikovej stope,alebo o tom ako chcu tie baterie recyklovat a pod.
Ja by som si to nekupil uz len kvoli tomu otravnemu piskaniu co to vydava

nevo7 (97) napsal 13.12.2018 v 14:25

Takto museli ľudia frfľať, aj keď schádzali z koňov a nastupovali do áut či kočov.
Cena je prestrelená, ale uplatnenie v tom vidím. V kľude na cestu do roboty /čo by baterka vydržala aspoň 3 dni a nie to každý deň nabíjať 8h/, či autoškoly, či iné moto výcvikové strediská. Na dovolenku nad 100km to nebude iste.
Musí sa vyvýjať aj iný systém pohonu, nie, že raz dojde palivo a ľudia budú čakať a čumieť ako opice /že im o tom nepovedali včera/.

hrochi (155) napsal 13.12.2018 v 13:32-1+1

Ale u redaktorů je vidět pokrok s tím úvodem Už jsou trochu opatrnější a aspoň jednou nohou na zemi.

Honza-K (830) napsal 13.12.2018 v 13:21+2

Pořád nám cpou ekologii, ale k čemu to, když jediný zásadní rozdíl je, že máš výfuk v Tušimicích...
Mám el.kolo, dojezd cca 100 km a jsem z něj opravdu nadšený. Ale u motorky, je to prostě něco jiného. Pro mě osobně je zvuk, speciálně dvouválce, které mám moc rád, prostě polovina radosti z jízdy...

Hog (11) napsal 13.12.2018 v 12:45-1

Je to slepá u l i c e...ne ulička ! A jak to jeden přede mnou napsal...výmysl pár pitomců
z EU! Aby byli vidět, že za 1/4 mega měsíčně něco dělají ! A to je základní mzda bez příplatků !
Proto se ten "lysohlávek Telička tam drží zuby nehty a škodí a škodí!

A brzy to nebude ne jak, ale čím nabíjet ! Bude to jen čekání na strašidlo moderní doby "blackout"!

IvanDvoutakťák (5085) napsal 13.12.2018 v 12:17

P.S.
Od odborníků na slovo vzatých jsme se už dozvěděli,
že (cituji) "Čas od času zahoří elektromobily i jiných značek
než Tesla, ať už při nabíjení v garážích, nebo přímo na silnici "
a ke vznícení baterie obvykle dojde nadměrným zahřátím
při nabíjení , pokud dojde k poruše jejího chlazení ,
nebo při nadměrném vybíjení prudkou akcelerací .
P.S. Neměl jsem dosud ponětí, že baterie e-automobilů
(i motocyklů ?) mají nějaký systém chlazení ...

CR500 (142) napsal 13.12.2018 v 12:13+3

Myslim ze francouzske "zlute vesty" nam ukazali co si i bohatsi zapadni zeme zatim mysli ted o tlaku na elektromobilitu (dalsi dan na uz tak drahy benzin) ... Nicmene pokud se najde najeky nadsenec pro tento zajimavy pokus, urcite bych mu nebranil- moc jich nebude... Naopak mi prijde dobre ze se v tom zacne i verejne zavodit vedle motoGP, To je nejlepsi pro srovnani a zaroven zavodni prostredi nejvetsi tlak na vyvoj. Muj osobni nazor je ze aby el.motorka umela to co mame radi = vykon,mala hmotnost,akcni radius, zivotnost je jeste daleko ale takovej rozumnej elektroskutr do mesta na dojizdeni do prace proc ne,jen ta cena

IvanDvoutakťák (5085) napsal 13.12.2018 v 12:13

´Se divím , že ty ceny nepodléhají "režimu utajení" ...
"Tohle" může nanejvýš EK a EP přidělovat svým ovečkám
v Bruselu a Štrasburku jako služební vozidla,
ale (samozřejmě) s množstevními slevami

Kentucky (11) napsal 13.12.2018 v 11:57

Nebudu se dlouze rozepisovat. Veškerá elektrika jako pohon je slušně řečeno na ohon. A to jsem napsal velmi slušně, na to, co si o tom myslím a co jsem vyzkoušel. Zdar.

strakon (542) napsal 13.12.2018 v 11:50

Do městských skůtrů elektromotor klidně, abych si to doma šoupnul do zásuvky a ráno na tom dofrčel do práce a zpátky, jinak ať si to strčí do zádele

rogih (1011) napsal 13.12.2018 v 11:29

Do města, do práce, kolem komína, to by asi už šlo. Jen by to chtělo nějakého movitého sponzora! Chtělo by to vyzkoušet na vlastní kůži, ta SS9 vypadá docela slušně.
Na jaře na tom zamakám! Ale určitě zůstanu u své SV!!!

afro-r1 (513) napsal 13.12.2018 v 11:24

Eva 35000€, superexkluzivni Panigale V4-R 40000€.
Ja bych mel tedy jasno..

vodny (4) napsal 13.12.2018 v 11:01

Tu elektriku bych viděl pro dopravní prostředek po městě a blízkém okolí s tím, že ten den zpět do garáže. Na cestování je to zatím nekomfortní. Zvuk jak ze stártreku

pistapista31 (20) napsal 13.12.2018 v 10:45

keď to bude za par drobných a z dojazdom min 400 km co asi naj.10 rokov nebude tak si to kupim teraz neeeeee

majky72 (131) napsal 13.12.2018 v 10:32+1

Elektromobilita je podla mna rovnako slepa vetva ako napriklad minidisky v prehravačoch hudby a ekologia ...nakoniec bolo to spomenute aj na začiatku članku stači sa zamysliet ako sa vyraba elektrika a ako baterie a ekologia ide do haja ...ono ano mal som možnost vyskušat si elektromobil a ano rozbeh brutalny ale ...nakoniec ten pôžitok z jazdy ako by som si to "rozdaval z gumovou ančou" učel to splni ale to je tak všetko a dalšia vec udavany dojazd cca 180 km po asi roku na eko režim tak 100 a par km k tomu

Mig_35 (345) napsal 13.12.2018 v 09:58

Já bych nějakou velkou revoluci ve vývoji baterií nečekal. A potom, i chudé země třetího světa musí v něčem jezdit a ani ojetá Tesla nebude stát nikdy pár tisíc, jako starý spalovák...
Tohle je zajímavá - alternativa. Zatím výstřelek, jednou třeba realita - mě na tom nejvíc vytáčí ten nezvuk,

kawassak (127) napsal 13.12.2018 v 09:46-2+1

...ono se to pomalu vplíží, ani si toho "nevšimnem". Ceny pomalu dolu, dojezd vylepší, baterky výměnným způsobem, nějaká ta daňově ekologická motivace... A masovou klasiku velmi snadno vypudi cenou paliva, daněmi a zelenými zónami. Davam benzinu 15 let, nafte 10... Ropná loby přejde třeba na kseftovani s pitnou vodou a my budeme pilovat dorazy reostatu, tunit repraky a stahovat zvuky... A udržovat automotoveterány.

kokonhead (28) napsal 13.12.2018 v 09:30

Ne dekuji.

DejvGSR (52) napsal 13.12.2018 v 09:27-1+2

Asi to fakt hezky jede. Ten zvuk se ale nedá překousnout. Cena pro pár vyvolených, dojezd fakt velká bída a představte si v budoucnu ty obrovské fronty u dobíjecích stanic, EU rvaná elektroauta a teď i motorky. U benzinky cca 10 minut, tady to budou v lepším případě půl a v horším případě hodiny. Všude návaly, zmatek, celá populace bude prostě pořád někde něco dobíjet.




TOPlist