Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PetrXIX: kufry mám Teda bez děr Navíc mají v Itálii smysl pro detail a k jejich upevnění není potřeba žádného trubkového lešení. To je musím pochválit!
Hezký počtení a nemůžu nic než souhlasit! 500 je strašná raketa, ale nelituji toho ani malinko. Jen s tou DMS to nefunguje jak je na videu. S Androidem vůbec (jsem rad, že mi spustí přehrávač v telefonu a přepne na další song, název songu a přidávání a ubrání hlasitosti nedovede). Ohledně dat z jednotek už vůbec nemluvě, tam ta aplikace ještě stále nefunguje. Mohlo by byt lepší u prohnilého jabka, pač mu je Ducati šitá na míru Ale uvidíme časem
Asi nejlepší motorka, na které jsem jel.
Ale model 2013 mě tolik nadchnul, že jsem čekal od nové MS ještě víc. A to "víc" se až na pár drobností (třeba palubní deska, ovládání režimů jízdy) nekonalo. Dokonce se mi líp zatáčelo s předchozím modelem. Špičkový stroj, ale dovolím si ze svého pohledu opravit článek:
"Pokud vám rok-dva stará Multice stojí v garáži a ptáte se zda stojí za výměnu", za mne: Rozhodně zatím ne! Zvlášť při dnešním kurzu eura.
Hezká motorka.Nebýt intervencí ČNB,tak by mohla stát místo 500.000 Kč o 50.000 Kč míň.
Někdo řekne,že kdo má půl Mega na mašinu,tak je mu to jedno.
Podle mě jsou bohatí lidé právě proto,že umí počítat.
Fajn test, rád som si prečítal iný názor, ja mám na mojej MTS12 42 000 km a som neskutočné spokojný, často chodíme dvaja a lepšiu moto som nikdy nemal. Testoval som ju //motocykel.sk/clanok.php?id=2899&title=10%20000%20KM%20NA%20%22YETTINKE%22%20-%20Dlhodob%FD%20test%20Ducati%20Multistrada%201200
v 2012 a neveril som že tak skoro príde nová ktorá je obrovský skok ďalej, mal som ju v lete a //motocykel.sk/clanok.php?id=4356 bola neskutočná, určite ostávam verný Ducati.
Moja: //www.colorchange.sk/fotky?id=98
Multina je pecka ,jen aby v nových motorkách těch "elektro-semi-modify-hejblátek" nebylo brzo tolik, že místo naskočení a jízdy, bude pilot každé půl hodiny ladit, aby se pokusil dosáhnout optimálního výsledku jako např pan šéfmechanik Grana...
PetrXIX: kufry mám Teda bez děr Navíc mají v Itálii smysl pro detail a k jejich upevnění není potřeba žádného trubkového lešení. To je musím pochválit!
Ty jo, ty boční kufry se dodávají s dírou, nebo se mi to jenom zdá?
Ale jinak krásnej stroj a prima svezení. čas ukáže jak to bude údržbově náročný.
Hezký počtení a nemůžu nic než souhlasit! 500 je strašná raketa, ale nelituji toho ani malinko. Jen s tou DMS to nefunguje jak je na videu. S Androidem vůbec (jsem rad, že mi spustí přehrávač v telefonu a přepne na další song, název songu a přidávání a ubrání hlasitosti nedovede). Ohledně dat z jednotek už vůbec nemluvě, tam ta aplikace ještě stále nefunguje. Mohlo by byt lepší u prohnilého jabka, pač mu je Ducati šitá na míru Ale uvidíme časem
Asi nejlepší motorka, na které jsem jel.
Ale model 2013 mě tolik nadchnul, že jsem čekal od nové MS ještě víc. A to "víc" se až na pár drobností (třeba palubní deska, ovládání režimů jízdy) nekonalo. Dokonce se mi líp zatáčelo s předchozím modelem. Špičkový stroj, ale dovolím si ze svého pohledu opravit článek:
"Pokud vám rok-dva stará Multice stojí v garáži a ptáte se zda stojí za výměnu", za mne: Rozhodně zatím ne! Zvlášť při dnešním kurzu eura.
Hezká motorka.Nebýt intervencí ČNB,tak by mohla stát místo 500.000 Kč o 50.000 Kč míň.
Někdo řekne,že kdo má půl Mega na mašinu,tak je mu to jedno.
Podle mě jsou bohatí lidé právě proto,že umí počítat.
Fajn test, rád som si prečítal iný názor, ja mám na mojej MTS12 42 000 km a som neskutočné spokojný, často chodíme dvaja a lepšiu moto som nikdy nemal. Testoval som ju //motocykel.sk/clanok.php?id=2899&title=10%20000%20KM%20NA%20%22YETTINKE%22%20-%20Dlhodob%FD%20test%20Ducati%20Multistrada%201200
v 2012 a neveril som že tak skoro príde nová ktorá je obrovský skok ďalej, mal som ju v lete a //motocykel.sk/clanok.php?id=4356 bola neskutočná, určite ostávam verný Ducati.
Moja: //www.colorchange.sk/fotky?id=98
Předchozí model se mi vzhledově líbí víc, tenhle skůtroidní předek je divnej
Multina je pecka ,jen aby v nových motorkách těch "elektro-semi-modify-hejblátek" nebylo brzo tolik, že místo naskočení a jízdy, bude pilot každé půl hodiny ladit, aby se pokusil dosáhnout optimálního výsledku jako např pan šéfmechanik Grana...
Pěkná, jen ty grafický budíky to je zlo, za deset let to bude samej proužek.