Čezeta 506: Jak jezdí elektrické Prase?
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický , Jan Rameš | Foto: Čezeta | Zveřejněno: 7.1.2019 | Zobrazeno: 47 017x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický , Jan Rameš | Foto: Čezeta | Zveřejněno: 7.1.2019 | Zobrazeno: 47 017x
Nevím, co je na tomhle pěknýho, to bylo hnusný už tenkrát a 300 papírů za baterii obalenou paundeklem je mimo úplně, tomu dávám rok, maximálně 2
Já zírám, odvážlivci z redakce bulvárního probruselského plátku jsou schopni konečně přiznat, že to na baterky nic neujede a modla některých technických analfabetů v podobě elektromotorů v nábojích kol má i své podstatné nevýhody? Á propos, už jste šli do sebe a v rámci novoročního předsevzetí začali dobrovolně ZE SVÉHO přispívat na vývoj baterií?
Je za tím mraky práce, sleduji tento projekt 4 roky. To, že se prodá za rok 100ks bych na počátku vůbec nevěřil. Je to moc povedené a přeji úspěch v zahraničí. Pro naše remcálky a věčné stěžovatele na vše to není. U nás je každý chytrý jak rádio ale aby něco sám zkusil jako třeba poláci (kteří založili stovky výrobních firem made in poland...vyváží do celého světa) a uživil sebe a zaměstnance, v žádném případě.
ja nevidim zadny duvod psat o tomhle praseti ze je kontroverzni, jedine dulezite je, jestli to zivotaschopne. Maji muj respekt, ze jsem nikde necetl nic o dotacich.
Ani cena mi neprijde prestrelena, obzvlast v Evrope, kde je naprosto obludna mira zdaneni vseho. Ctvrt mice mi pripada prestrelene u velkoseriovych maxiskutru a i tak to lidi kupuji. A cena asi nebude zas tak velky problem kdyz vsichni utrati dalsi desetitisice za tucne priplatky.
Udelali zajimavou motorku za svy, proto preju hodne uspechu
nápad super, tyhle reinkarnace se mi líbí...ale dát skoro 300tis a mít tam takové zběsilosti, jako držák třmenu ze zbytku pásoviny
Vilda_vrtule si snad jako jediný "všimnul", že když se "dočkáme"
té e-mobility ( jak se mně chce napsat "debility" ... !) , tak se jejím
následkem dočkáme taky nezaměstnanosti u výrobců NORMÁLNÍCH
motorových vozidel a především u spousty jejich subdodavatelů,
protože e-vozidla jsou podstatně výrobně jednodušší . . .
Nejvetsi prdel je to videjo jizdy
Tvl na kole uz jsem jezdil,tohle neni MOTORka
Tak teď nevim... lehce jetyho Super Duka a nebo tohle?? ( ps. chapu ze to je jiny soudek ale za podobny kačky ) .
Docela bych si to chtěl vyzkoušet kvůli porovnání s jízdou na benzínovým. Nevěřím ale, že to bude výrazně lepší, ta koncepce je špatná, kdo na tom nejel, neuvěří. Hodnotil bych to až jako životu nebezpečné. To se nemělo nikdy dostat na cesty.
Jak přijde na něco co jezdí na elektřinu, rázem se ze spousty motorkářů stanou zapřísáhlí ekologové
Začne se seriozně řešit, jak se ta elektřina musí vyrobit, jak se ty rudy musí dobýt atd...
nevím,ale to můžeš mít třebas todle...do města bez kabelu...
https://www.motorkar...win-abs-1338993.html
...lgbt retro dizajn - neschopnost vymysliet nieco new...kvalita detailov - strach, rám ako na tanku , technicka zlátanina + paradox - že ten otrasny dizajn zo 60-tych rokov to zachraňuje ... hnus ... homo sovjetikus product
Ale jo, je to pěkné a když na to někdo má a chce to, tak ať si to koupí a je s tím šťastný. Já mám taky motorku, kterou nepotřebuju, ale chci jí. A pořídil jsem manželce NMax, který taky nepotřebuje
Průšvih je podle mne v tom, že se právě chystá evropský automobilní průmysl spáchat elektromobilní harakiri. To by nám mohlo být celkem fuk, kdyby... kdyby s tím nelehly i naše fabriky a celé řetězce dodavatelů. Prostě se bojím krize, kterou to může způsobit a jestli se to stane, tak to asi vyřeší budoucnost leckterého projektu.
Nejedno prase to určitě přežije, možná na tom i mnohé ztloustne. Ale mám vtíravý dojem, že to nebude tohle elektrické, jakkoliv mu přeji úspěch. Každému nadšenci přeji úspěch, zvlášť když neškodí...
Super nápad i provedení Kdo někdy aspoň renovoval nějaký kousek, tak ví, že za nízkou cenu tady kusová výroba opravdu nejde. Celkově se mi zamlouvá u veteránů, kde není nějaký ikonický motor, jej nahradit elektromotorem. Do Tatrana bych to nacpal hned
Nostalgie na jedné a cena za nostalgii na druhé straně.Jednostopé prase se mi sice líbí -přeji mu hodně dlouhý život.Bohužel, peníze mi v rámci nostalgie stačí jen na to čtyřnohé.Je rozhodnuto.
Spoustu lidi rika je drahy, ale to je kvuli tomu ze produkce je malo.. letos jenom 150 vzacnych elektrickych prase. S nejvetsi pravdepodobnosti jejich hodnota zvysi a pak v skutecnosti nestoji nic.
Vespa je levnejsi protoze vyrobi daleko vic ~55,000 skutru rocne.
Cinane vyrobi za ceny ktery je proste nemozne v Evrope, musim platit vic nez za den :)
- Neil (CEO Cezeta)
Kouří to do Krušných hor.
Ta cena za takovej kepl je šílená.. Za to máš fungl nabušenýho litrovýho naháče...
Na to, jak je to obludně velké, tam není moc kam dát vlastně nic, krom textilního obalu na helmu po sedlo. U mě teda prase nikdy nebodovalo a nevěřím ani moc v komerční potenciál tohodle neoprasete. Zadal jsem si v sekci bazar stav nové a cenu do 250 tis. a vyšlo mi 999 položek a ruku na srdce, prase zůstává stále v chlívku.
CR500>cena nových elektro bude skôr stupať ako klesať
Jo,nostalgie je hezká věc,že se ten skůtr někomu líbí a někomu ne,tak je to přeci u všech motorek.Jsem starý pes,něco jsem se najezdil na motorovém předchůdci,ale nikdy to nebylo nic extra,být levnější minimálně o 100 000 kč a dojezd větší aspoň o 100 km,tak by se nad tím dalo přemýšlet,ale takhle ne, i když vypadá pěkně.Tak maximálně ho vystavovat před barákem pro obdivovatele a jiné čumily
afro-r1> jenze skutr neni motorka "pro radost" . Skutr je hlavne sluha/delnik. Takze uzitna hodnota dle mne u skutru musi byt brana v potraz. Ac jsem taky vylozene vykonovo-beninovej maniak. U vozitek "jen do mesta" bych baterky neodsuzoval naopak vital...Ale zatim je prave zabiji ta cena=uzitna hodnota. Az na cenu teta reinkarnaci prasete ma moje sympatie.
Tak zrovna u motorky bych dnes nejake cena/uzitna hodnota vubec nehledal.
Vemte si treba takovou koncovku Akrapovic na GS - Vykon horsi, zvuk slabsi, velikostne vetsi, hmotnost trochu lepsi (6 vs. 5,5kg) a stejne si ji spousta lidi koupi, protoze se jim libi a protoze na ni maji. A klidne by mohl za tu cenu mit u konkurence dve nebo tri...
vynikajuci test motorky! klobuk dole. Aj ked pravdepodobne nikdy nebudem zakaznikom, prajem tomuto originalnemu projektu uspech!
Vypadá parádně přeju čuníkovi úspěch
Prasa bolo škaredé je a bude škaredé
Tá vyčuhující piksla je fakt hnusná...
Cieľová skupina zákazníkov sú bohatí ľudia,ktorí si to kúpia buď pre radosť,alebo zo snobizmu. Ja by som to nechcel ani s neobmedzeným rozpočtom.
Nemá to budúcnosť pokiaľ sa nepríde na to ako ekologicky uchovať energiu a nie pomocou grafitu a to nerátam koľko energie sa minie len na ťažbu a kde sú ďalšie veci okolo batérie viac energie sa dá ako sa dostane . Keby sa všetky faktory sčítali tak ekologickejšie je jazdiť na " fosílne paliva". Veda napreduje ale opačným smerom
Hrůza, co ta železná piksla na baterky co vycuhuje z pod kapoty? Za to dá čtvrt mega jenom blázen.