Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já si na takovou motorku dělat řidičák nemíním. Mám k tomu své důvody. Ale nikdo odsud, opakuji NIKDO, zatím neřekl "mám to doma, jezdí to tak a tak, jo, stojí to za to, ne, nestojí to ani za zlámanou grešli", protože to nikdo zatím nemá, zato všichni ví, jak je to špatné nebo by to mohlo být špatné. Dost se to podobá článkům, kde se píše o H-D, různých "japoncích" apod., kde jedni píší, jak je to okopírované, nepraktické, plné elektroniky, moc starosvětské (H-D), že se to už roky nezměnilo, že stačí dát jiné světlo, méně chromu a je to hned nový model. A druzí na to okamžitě reagují tím, že se ptají, kolik kilometrů na tom ti první ujeli nebo kdo na tom vůbec jel nebo kdo to má doma v garáži, že si dovoluje pronášet soudy. Tady je nevýhodou pro "obhajobu" fakt, že je to čistě čínská výroba. A jestli něco zkopírovali, tak se podívejte do katalogů moto i auto firem a nebudete se stačit divit, jak si jsou hromady modelů podobné, často do detailů. Ale stejně se zeptám. Má to někdo doma? Nemá, že? Takže zkuste brát jen fakta, domněnky nechte za dveřmi. Spousta značek, za které by před časem člověk asi ruku do ohně nedal, dneska funguje tak, že si z pomyslného krajíce trhu ukusuje hezkou část. Kdo ví, kde bude toto za čas... V propadlišti dějin? Možná. Nebo se uchytí? Třeba. Dejte jim čas.
já to nechci hanit, ale už kvůli kvalitě všech výrobků z Číny, bych takovou větší motorku právě jen kvůli bezpečnosti nekoupil, není to skútr co lítá jen po městě, ale na velké výlety bych se bál, no ale na druhou stranu jestli nám to náš Prezident po*s.ere tak tu za chvíli bude největší Čínská servisní síť
Mně se to líbí. Nejsem vysoký a tak by nebyl problém, narozdíl od jiných větších a těžších. Jasně, je to čína. Ale za ty peníze nová čína. Protože výhledově hledám podobné moto s použitím tak jednou, 2x ročně na dovolenou, dovedu si to představit.
No jo no Čína. Já bych to nepřekousnul, ale kdo nemá předsudky, hlouběji do kapsy a chce cestovní bajk, tak asi proč ne.
Takže oprava: 170 tis je teda dost
Šmejd od pohledu. Konstrukčně zvolený ty nejjednodušší prvky. Jako každá čína...
Šrouby z bláta, držáky z bláta, všechno za rok rezavý...
Prostě nejlepší způsob jak vyhodit 170 litrů... Největší konkurencí jsou jetý starší stroje.
Motor kopie Kawa, rám taky někde okopčili a plasty, tam nasadili geometrickej průměr. Ne, motorku z tržnice bych si nekoupil. Pro někoho by to mohla být výzva jako pro Přibáně Trabant.
Motorka nevypadá vůbec zle a to, že se něco podobá tomuhle a něco támhle tomu už není jen o čínském kopírování, je to v celém auto-moto průmyslu napříč značkami
Já netvrdím, že to udělá díru do světa, ale oni už nedělají jen odrážedla pro děti
Firma CF moto není žádným nováčkem a na poli čtyřkolek si již vydobyla svoji pozici i jméno .
A že to neměla lehké je dle některých komentářů jasné.
Četl jsem zajímavý článek v ČMN, kde po úpravách dostali z tohoto motoru od CFMoto 106 koní na zadní kolo a motor i celou motorku velmi chválili. Výhoda je, že to ozkouší v jiných státech než chytrolíni z ČR a pak se objektivně uvidí za co to stojí
Pochopím koupit si některou lepší čínu jako levné vozítko kolem komína nebo do práce. Tím, že jsou to většinou jednoduché stroje, dá se tam asi dosáhnout určité spolehlivosti a kolem baráku se to dá vždycky řešit... Koupit si ale čínu pro dálkové cestování, kór za cenu japonce...to musí být člověk opravdoví dobrodruh a fanda "značky"
Mno, nevypadá to věru zle. Taková celkem lidovka... NoName brzdový třmeny Asi bych se trochu bál. Zrychlit můžeš, zastavit musíš.
Ale za podobný prachy je 2k9 R1200R, nebo Stelvio 12000 . Je to na zvážení. Nebo jít do dvouletý CB500X a dovybavit. Ale to nikdy nebude cesťák.
Svýho času tu byli Hyoskunky ála SV650 a jak to dopadalo s motorama... . Přitom mašina jako taková nebyla špatná.
Nic proti slušně udělaný Číně za odpovídající cenu, ale cesťák je o zábavě z dálkových jízd a tam je důležitá trvanlivost a bezporuchovost. CFMoto asi nemá síť servisů po světě jako např. báwa.
Já si na takovou motorku dělat řidičák nemíním. Mám k tomu své důvody. Ale nikdo odsud, opakuji NIKDO, zatím neřekl "mám to doma, jezdí to tak a tak, jo, stojí to za to, ne, nestojí to ani za zlámanou grešli", protože to nikdo zatím nemá, zato všichni ví, jak je to špatné nebo by to mohlo být špatné. Dost se to podobá článkům, kde se píše o H-D, různých "japoncích" apod., kde jedni píší, jak je to okopírované, nepraktické, plné elektroniky, moc starosvětské (H-D), že se to už roky nezměnilo, že stačí dát jiné světlo, méně chromu a je to hned nový model. A druzí na to okamžitě reagují tím, že se ptají, kolik kilometrů na tom ti první ujeli nebo kdo na tom vůbec jel nebo kdo to má doma v garáži, že si dovoluje pronášet soudy. Tady je nevýhodou pro "obhajobu" fakt, že je to čistě čínská výroba. A jestli něco zkopírovali, tak se podívejte do katalogů moto i auto firem a nebudete se stačit divit, jak si jsou hromady modelů podobné, často do detailů. Ale stejně se zeptám. Má to někdo doma? Nemá, že? Takže zkuste brát jen fakta, domněnky nechte za dveřmi. Spousta značek, za které by před časem člověk asi ruku do ohně nedal, dneska funguje tak, že si z pomyslného krajíce trhu ukusuje hezkou část. Kdo ví, kde bude toto za čas... V propadlišti dějin? Možná. Nebo se uchytí? Třeba. Dejte jim čas.
Nechtěl bych to ani nahodou, ale na druhou stranu už tu byli větši hruzy...
Třeba to nebude špatná mašina, kdoví.. Ale prostě za 170 to je mimo mísu...
já to nechci hanit, ale už kvůli kvalitě všech výrobků z Číny, bych takovou větší motorku právě jen kvůli bezpečnosti nekoupil, není to skútr co lítá jen po městě, ale na velké výlety bych se bál, no ale na druhou stranu jestli nám to náš Prezident po*s.ere tak tu za chvíli bude největší Čínská servisní síť
Dvoumetrovy Filip Tichy zpatky na Motorkarich? Parada, aspon budu hned v realu videt, jak bych na motorce vypadal ja
Jinak ke kvalite motocyklu se vyjadrovat nebudu (prd o ni vim), ale zaujala mne pruhledna nadoba na brzdovou kapalinu.
Kopie Honda ST 1300 Pan European...
Ale třeba to bude fungovat
Mně se to líbí. Nejsem vysoký a tak by nebyl problém, narozdíl od jiných větších a těžších. Jasně, je to čína. Ale za ty peníze nová čína. Protože výhledově hledám podobné moto s použitím tak jednou, 2x ročně na dovolenou, dovedu si to představit.
možná by jste se k tomu testu mohli vratit i později až bude vic info o kvalitě každopadně nevypadá to tak zle
nebylo by špatný,kdyby to třeba Motorrad prohnal testem na 50 tisíc, jinak jsou to jen dohady.
No jo no Čína. Já bych to nepřekousnul, ale kdo nemá předsudky, hlouběji do kapsy a chce cestovní bajk, tak asi proč ne.
Takže oprava: 170 tis je teda dost
první desítky tisíc najetých kilometrů ? ? ?
Šmejd od pohledu. Konstrukčně zvolený ty nejjednodušší prvky. Jako každá čína...
Šrouby z bláta, držáky z bláta, všechno za rok rezavý...
Prostě nejlepší způsob jak vyhodit 170 litrů... Největší konkurencí jsou jetý starší stroje.
Motor kopie Kawa, rám taky někde okopčili a plasty, tam nasadili geometrickej průměr. Ne, motorku z tržnice bych si nekoupil. Pro někoho by to mohla být výzva jako pro Přibáně Trabant.
Motorka nevypadá vůbec zle a to, že se něco podobá tomuhle a něco támhle tomu už není jen o čínském kopírování, je to v celém auto-moto průmyslu napříč značkami
Já netvrdím, že to udělá díru do světa, ale oni už nedělají jen odrážedla pro děti
Firma CF moto není žádným nováčkem a na poli čtyřkolek si již vydobyla svoji pozici i jméno .
A že to neměla lehké je dle některých komentářů jasné.
Četl jsem zajímavý článek v ČMN, kde po úpravách dostali z tohoto motoru od CFMoto 106 koní na zadní kolo a motor i celou motorku velmi chválili. Výhoda je, že to ozkouší v jiných státech než chytrolíni z ČR a pak se objektivně uvidí za co to stojí
Asi bych měl strach s tím jet někam dál . Největší slabina kde a jak to opravit
Pochopím koupit si některou lepší čínu jako levné vozítko kolem komína nebo do práce. Tím, že jsou to většinou jednoduché stroje, dá se tam asi dosáhnout určité spolehlivosti a kolem baráku se to dá vždycky řešit... Koupit si ale čínu pro dálkové cestování, kór za cenu japonce...to musí být člověk opravdoví dobrodruh a fanda "značky"
činsku sračku ani omylom
Mno, nevypadá to věru zle. Taková celkem lidovka... NoName brzdový třmeny Asi bych se trochu bál. Zrychlit můžeš, zastavit musíš.
Ale za podobný prachy je 2k9 R1200R, nebo Stelvio 12000 . Je to na zvážení. Nebo jít do dvouletý CB500X a dovybavit. Ale to nikdy nebude cesťák.
Svýho času tu byli Hyoskunky ála SV650 a jak to dopadalo s motorama... . Přitom mašina jako taková nebyla špatná.
Nic proti slušně udělaný Číně za odpovídající cenu, ale cesťák je o zábavě z dálkových jízd a tam je důležitá trvanlivost a bezporuchovost. CFMoto asi nemá síť servisů po světě jako např. báwa.
Děkuji, ale NECHCI Gran-Turismo od něčeho jako CFMoto kdesi z Číny
Dotaz na autora: kdy bude CF Moto v ČR nabízet druhou generaci tohoto cesťáku? Přijde mi, že tohle už je "výběhový" typ...