Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nějak nechápu, proč by měla být ustřelená cenovka, za co se vlastně dneska platí? Za výkon? Velkej objem motoru? Tady si zákazník zaplatí za podvozek co u Hondy nebo Yamahy na cestovní motorce nedostane, ta váha zní naprosto super. Věřím, že CCM ani nechtělo trhat rekordy v prodejích jako oslovit určitou skupinu zákazníků, podle mě trefa do černého
Taky berte ohledy, že ta dražší verze za 325t je hotová motorka s baráži, do které nemusí jít další koruna na rozdíl od např. KTM 690 kde se vydají ty samé prachy když to člověk chce odoplňkovat do cestovního stavu
Bezpochyby úžasný stroj.
Nelíbí se mi jen podivné přední světlo a samosebou i cena.
Jistě, je vykoupena velice nízkou hmotností, ale nějak nechápu, proč se za ní tak draze honit zrovna u cestovního endura? Při cestě na týden dva naložíš nějakých dvacet kilo, které sebou pak stejně všude vláčíš. Navíc jich většinu máš vzadu za sebou, z hlediska těžiště a terénu nic moc. A nedovedu si představit, že bych je jen tak nechal někde v rumunském lese a vyrazil bez nich. Leda mít sebou doprovodný vůz, to ale zase můžu vzít normální "necestovní" enduro se srovnatelnou hmotností a poloviční cenovkou.
Mě se taky líbí moc, jen poměr užitné vs pořizovací hodnoty je otřesný... nezpochybňuju kvalitní komponenty a jejich cenu, ale skrz cenovku není divu, že tenhle bezpochyby skvělý stroj bude jen sběratelským exotem...
Ok jedu do penny
339500kc. Akce Gambrinus v Penny za 8,9kc. To je 38146 lahvacu. Kdyz si dam 10 denne, tak jsem 11 let porad nazranej...
To je ale drahý bastard.
Krásná motka hned bych si to zkusil. Laka me mensi kubatura pouzitelna v provozu, ale za ty prachy radej koupim novou afriku...
Nějak nechápu, proč by měla být ustřelená cenovka, za co se vlastně dneska platí? Za výkon? Velkej objem motoru? Tady si zákazník zaplatí za podvozek co u Hondy nebo Yamahy na cestovní motorce nedostane, ta váha zní naprosto super. Věřím, že CCM ani nechtělo trhat rekordy v prodejích jako oslovit určitou skupinu zákazníků, podle mě trefa do černého
Taky berte ohledy, že ta dražší verze za 325t je hotová motorka s baráži, do které nemusí jít další koruna na rozdíl od např. KTM 690 kde se vydají ty samé prachy když to člověk chce odoplňkovat do cestovního stavu
Bezpochyby úžasný stroj.
Nelíbí se mi jen podivné přední světlo a samosebou i cena.
Jistě, je vykoupena velice nízkou hmotností, ale nějak nechápu, proč se za ní tak draze honit zrovna u cestovního endura? Při cestě na týden dva naložíš nějakých dvacet kilo, které sebou pak stejně všude vláčíš. Navíc jich většinu máš vzadu za sebou, z hlediska těžiště a terénu nic moc. A nedovedu si představit, že bych je jen tak nechal někde v rumunském lese a vyrazil bez nich. Leda mít sebou doprovodný vůz, to ale zase můžu vzít normální "necestovní" enduro se srovnatelnou hmotností a poloviční cenovkou.
Normalne se komentaru clanku neucastnim, ale na toto se neda nereagovat.
Základní verze se prodává za 269.000 Kč, R za 325.000 Kč a RS za 339.500 Kč.
Nesmysl!
vážně pěkný fotky Jirka umí
Pěkné, ale ta cenovka je mimo...
Mě se taky líbí moc, jen poměr užitné vs pořizovací hodnoty je otřesný... nezpochybňuju kvalitní komponenty a jejich cenu, ale skrz cenovku není divu, že tenhle bezpochyby skvělý stroj bude jen sběratelským exotem...
Tahle holka se mi libí.