husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vilemx (228) napsal 11.02.2019 v 15:53

JoskaH Ať zůstaneme u 4T 250 ccm cendura - co třeba tohle o nějakých padesát kilo lehčí drandítko? Jasně, je to rozměrově o trochu menší, ale v jednom si tím člověk užil srandy až dost.

papiboy (1261) napsal 11.02.2019 v 15:33

JoskaH , napríklad práve Suzuki SV 650 N z rokov 1999 - 2002 mali suhcú hmotnosť 165 kg, pohotovostnú 189 kg.
Pritom mali výkon 64 koní, maximálku vyše 180 km/h a z nuly na 100 to dali za 3,2 sec.

Oproti tomuto táto 250-ka je olovený vták a je aj škaredý ...

P.S.:

Keď som bol mladý, dedo ma často upozorňoval, že "staré dobré časy sú pre teba teraz".

Pravdu mal ...

JoskaH (444) napsal 11.02.2019 v 14:16+9

Ukažte mi už někdo konečně ty zázračně lehký, zázračně levný, neskutečně pohodlný velký a silný motorky. To vše dohromady prosím
Jak čtu tyto diskuse, v minulosti jich muselo existovat nespočet, jen dneska se dělají výhradně těžké, drahé, slabé a nepohodlné krámy, co nic nevydrží...

afro-r1 (513) napsal 11.02.2019 v 14:00+1

S vahou je to jako s tim vejcem a slepici.
Je pravda, ze ji v hodne recenzich prejdou jednou nenapadnou vetou. Naopak, pokud nema motorka 28 palivovych map a 13 grafik displeje, je mezi novinari obrovsky poprask.
: o )

emánek27 (39) napsal 11.02.2019 v 13:07

Vzhled se snažím nekomentovat,bo je to velmi subjektivní.ale kdyby větší stromy měli kulaté světlo,tak si tu šestku nebo litra koupím.na to moje mr**ní by klidně asi stačila šestka.no a váha a cena... ...motorky jsou holt v kurzu,tak musí asi hodně vážit...aby se mohli prodávat na váhu

MartasUS (109) napsal 11.02.2019 v 12:53-5

Ty šikmáči fakt všechno kopírujou. Vzhledově Vstrom přesně jak Baworák kromě toho světla ovšem.

Kabčo (21) napsal 11.02.2019 v 11:38+2

No jo, ješte přidat crf 250 rally, Kawasaki Versys 300 a hlavne Royal enfield Himalayan. To by bylo čtení

bledemon (126) napsal 11.02.2019 v 11:38

pěkně podrobný test , jen mě matou některé rozpory. Napřed se píše, že je bmw v dolních líné a suzuki elastické a hned níže, že je bmw dole výrazněji dynamické. V druhé části zase, že strom působí dospěleji, ale má úzká řídítka a krčí nohy. Také centrální stojan nevidim, jen přípravu.

Jinak základní výbavě a hmotnosti se už nepodivuju. Jsou prostě určeny pro jiné trhy a rozměrově to nejsou žádné zakrslé mzty, ale "pětikila". Do eu jen jako dojížděcí druhé stroje (gs částečně pro mladé,10kw pod limitem). Stromek by potřeboval upravit základní cenu na tu výprodejní (a stejně leží ladem), srovnat řídítka (nepřirozeně přihlé rukojeti) a prodloužit převod (točí přes 2tot víc při kile), jinak je víceválec poklad

l333v (7) napsal 11.02.2019 v 11:22

Dobrý test a srovnáni, ale je skoda ze tam nebyla jeste Kawasaki versys x300

JoskaH (444) napsal 11.02.2019 v 10:38+1

Mám ctvrtym rokem Suzuki Inazuma 250 na ježdění do práce (cca 9tkm/sezónu, zbytek odjedu na skutru) a rozhodně nezere 4 a půl litru - nechápu jak se to vůbec někomu kdy povedlo.
Mám přes 80 kg a běžně vozim 3 kufry plné krámů a rodinných nákupů, takže pripoctete váhu nosičů, hlavniho stojanu a všeho dalšího a máte min.100kg zátěže + odpory vzduchu a pořád jsem na spotřebě 3 a půl litru při ježdění cca 120 km/h tedy aspoň mimo obec.
Jinak ten moturek je na tyhle denní účely parádní.

deluxa (347) napsal 11.02.2019 v 10:17-3+2

To je problem dnes sa vsade setri aj na tych najnezmyselnejsich veciach. Nema to podvozok, nema to poriadne kolesa a ta vaha je priam obludna na to aky to ma objem...prave pri takych bajkoch ,co budete pouzivat denne a rajtovat s nimi kade tade ocakavam vacsiu robustnost,odolnost a lepsie materialy. (ak sa to tak prezentuje) Toto je pre uplnych zaciatocnikov na nenarocne a opatrne jazdenie po cestach, do terenu by som s tym neskusal ist v ziadnom pripade. A neviem si predstavit co by bol dovod, alebo co by priniesli tie motorky niekomu skusenejsiemu. Teraz sa nebavim o vykone, objeme ale o celkovej pouzitelnosti. Uz to tak vyzera ze ak chcete maloobjemovu, poctivu,odolnu,univerzalnu,lahku a kvalitnu motorku zrejme si ju budete musiet postavit a vytunit doma v garazi,alebo hladat nieco starsie 20 rokov dozadu :D lebo ak by to za vas urobil vyrobca cena by bola zrejme neakceptovatelna. Skvela doba...

stráťa (104) napsal 11.02.2019 v 10:12+5

Dobrej nápad ale chtělo by to zvětšit testovací skupinku. Přidal bych tam RE Himalayan, Versys 300 a CRF250 Rally.

callowsick (463) napsal 11.02.2019 v 10:06+1

Kulatý světlo Stroma

Škoda nadváhy u obou kousků...

Simier (143) napsal 11.02.2019 v 09:42

Mě se víc líbí Versys X 300

karf (54) napsal 11.02.2019 v 09:27+1


Škoda, že ve srovnání chybí crf250rally

foky (156) napsal 11.02.2019 v 09:26-1

Zajímalo by mě, kolik litrů Sake padlo při kreslení toho malýho Stroma

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist