husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CZ175_1967 (105) napsal 19.11.2018 v 20:56

Tak vlastně nikdy není pozdě. Teď jsem si vzpomněl na jeden porevolucní vtip. Jak byl hlad po erotice, do tý doby v televízi jenom výjimečně kozy Vášáryový (ale fakt krásný a nejen v Postřižinách, ale i občas v nějaký slovenský inscenaci, co bejvaly v pondělí večír), tak jak byl po revoluci hlad po tý erotice, chlap jde z kina a za ním velkej poutač na ten film: Mr. Dance. A ten chlap si tak otráveně říká: " Já vůl jsem si myslel, že tam budou píchat a voni tam celou dobu tancovali."

Mig_35 (345) napsal 19.11.2018 v 20:38

Pagiorba - mě sezóna začala cca před měsícem, takže ti rozumím. na to, jestli to umí jet pomalu se ptám kvůli offroadu ale ty máš klasickou, ne enduro verzi, takže tě nepochybně ani nenapadlo s ní do terénu jet.
Když už v létě sednu na motorku, tak v kraťasech a v třičku a jedu do dejme tomu stovky max... a to ještě jenom na úplně prázdné silnici, v provozu míň. prostě skutrový režim.
...ale to zase uznávám, že cítím teplo do nohou - a na světlech vypínám motor.

CZ175_1967 (105) napsal 19.11.2018 v 20:37

Asi taklééé ... test je pěknej, motorky pěkný, ale Kurde, teď jsem si koupil novej Motohouse, je tam "first ride" (asi jako první jízda, že jo?) R 1250 GS a MTS 1260 Enduro, tak proč tak pozdě? No nééé? Ale zase nedržkuju, to bych si nedovolil, čtu to zadarmo. Ale test je to pěknej.

Simitom (119) napsal 19.11.2018 v 20:10

Za mě BMW, protože na cestování ve dvou je telelever prostě pecka. A navíc u mě vyhrává i vzhledem. A mít na toho půl míče volnýho, tak bych s tím klidně vlítnul i do lesa.

Jacob82 (142) napsal 19.11.2018 v 20:02-1+2

Mě vždycky nejvíc štve, že musím mít v ruce (v rukavici) klíček, když jdu k motorce, než někam pojedu.. V jedný ruce už mám helmu, kterou nasazuju jako poslední obzvlášť když je vedro a do druhý ruky si beru třeba tankvak, nebo cokoliv jinýho. Neříkám vždycky, ale pokaždý když mám cokoliv navíc, tak už je to moc. Nehledě na citlivost a obratnost v plný polní, klíček je prostě woser. Pro mě třeba je keyless pecka. Chápu, že je to "zbytečná vychytávka" a může se spousta věcí pokakat, ale u mě teda pozitiva denní pohody užívání převáží negativa případných errorů

pagliaorba (64) napsal 19.11.2018 v 19:54

Mig-35 Takže naprosto upřímně. Multistradu mám doma, je skvělá, hravá, fantastická, překrásná, rychlá, jedinečná...prostě úžasná...

Ale ... !!! Já osobně nesnáším léto, jak je nad 20°C, tak ztrácím chuť a náladu. Nad 25°C na Mulince nevydržím dál, jak 100km. Sedlo je opravdu teplé a jako milovník zimy doslova trpím. Takže v takovém vedru prostě nejezdím, Ale jsou lidé, kterým to nevadí. Mě teda jo. Ale nejezdil bych, ani když by to sedlo teplé nebylo.
Pro mne je ideální teplota vzduchu max 15°C. No a za této teploty už to sedlo nevadí a na podzim je to spíš výhoda.
Co se rychlosti týče, tak samozřejmě že umí jezdit pomalu. Skáče pouze na režim "sport", ale jen do chvíle, než se jí naučíš řídit. Všechno je to pouze o zvyku.
Na režim "tour" se dá bez problémů jak courat městem, tak stejně tak valit po dálnici. Ovšem režim "urban", to je věc. Nejen do města, ale hlavně na prudké serpentiny v Alpách nemá chybu.
Jsem jediný, kdo tuto Ducatku v mém okolí má. Zbytek samé Béemvééé, ať už GS či RT, nějaké Varadero, jedna Kawárna ani nevím ten typ.

No a řeknu to takhle, já rozhodně nejsem ten, kdo by chtěl od kamarádů motorku půjčit ...

Kawasaka (37) napsal 19.11.2018 v 19:06+2

...jo proč ne, v tomhle pořadí si je půjčit v dubnu na víkend. Dotankovat, vrátit, poděkovat. A pak sezónu pokorně přetrpět v lomu, potocích a lesích za barákem na KLX, v Horním Rakousku se vždy v pátek dopo větrat na H2SX a ty tři neděle v CH a F procestovat na K1600...

Mig_35 (345) napsal 19.11.2018 v 19:02

Volal mě někdo?:)
Multice sportovec, Yamaha pan spolehlivý, GS pan umím všechno ale nic pořádně.
Neeee ok, trochu podrobněji: velká Tenére je tady roků rýnských dvacet a dalších dvacet bude a už to skoro nikdo nekupuje. Těžká, nízké zdvihy, to snad nikdo nemůže brát do terénu. Ale ona to taky v podstatě není motorka do terénu. Kdybych chtěl objet zeměkouli po asfaltu a špatných cestách, na SuperTenére bych si klidně vsadil.
Multistrada Enduro - kupujte, dokud jsou, 1260 má nižší zdvihy a ani z motoru nebyli testéři moc odvázaní. Havranota - ale pravdu! Topí do zadku nebo ne? Uvažoval jsem nad ní, líbilo by se mi, že nebudu poslouchat, že s tím jezdím na Lipno... A ty blastroblinkry samozřejmě okamžitě dolů. Umí to jezdit pomalu, nebo to skáče jako všechny dvouválce od Ducati?
Dvanáctka - nejvyšší zdvihy, motor co umí pomalu i rychle a netopí... Ale stejně jako všechny tři, tohle hovado s jednou rolkou vzadu atakující 300 kilo prostě do terénu bude jenom pro 120kilového kulturistu...
A na asfalt už bych si vzal 1250ku:)

Brukev (851) napsal 19.11.2018 v 15:34

Super test, ani mi nevadí že přišel až teď bo zima bude dlouhá a je to spíš tedy asi i o bazaru vzhledem k GS 1250 a MTS 1260. No v naší partě máme přesně tyhle 3 stroje . No a je to přesně tak jak se to píše.. . Popravdě v terénu s nima nebyl nikdo a myslím že ani jentak nebude ( nemyslim polnacku/šotolinu. 2 sousedi maji Afriku a TransAlpa a taky ze silnice nesjeli ) ... v Čechách není moc kde a popravdě s takovou motkou stejně nikdo nechce placnout. No a na silnici prostě Multice kraluje... ( standardní verze )... jenže GS je vždy v závěsu ale s větším pohodlim a extrémním dojezdem. Prostě ty stroje sou super všechny bo Tenerka je na živo prostě cestovatel se vším všudy a chtěl bych na ni objet svět. Takže až budu větší ( je mi 38 ) koupim KTM 1290 Adv...

MadMike (12) napsal 19.11.2018 v 15:15

Ted se toci kolem ktm

filousb (8) napsal 19.11.2018 v 15:12

Kde je Mig? Vubec to tu nema stavu

havranota (15) napsal 19.11.2018 v 15:09+4

Já mám Multici Enduro a jsem s ní maximálně spokojený. Souhlasím s hodnocením autorů článku. Báwo umí vše, ale bez emocí. Ducna je plná emocí, ale je to taková modelka. Já ji bral na špalkách i do pískovny a párkrát s ní i praštil. musím říct, že díky dobře vyřešeným padacím rámům to odnesly jen plastové blástry na řídítkách. A i to je už vyřešeno kovovými. Mě je taky 45 roků, ale rozhodl jsem se pro Multici, protože očekávám od motorky emoce, což Báwo tolik nedává. A za druhé, mám jen 179cm a z Multice dosáhnu lépe na zem. Báwo je v sedle a nádrži mnohem širší. Jinak cestování i ve dvou je na pohodu. 500 km za den bez problémů v plné náloži. Co se týká spotřeby, tak když jedete podle předpisů a na kochačku, tak ve dvou jsem se dostal na 5,2 litu.Tenerku jsem neměl možnost vyzkoušet. Za mne jednoznačně Ducati.

DZARDINO (25) napsal 19.11.2018 v 14:56

Všechny tři motorky jsou výborné, každá je jiná. Vyberte si, pokud víte co chcete. U těchto tří motorek, je to vždy něco za něco. Žádná Vás nezklame, pokud si ji vyberete pro její vlastnosti. Howgh.

OffroaderXR (9) napsal 19.11.2018 v 13:56

mě se Yamaha asi líbí nejvíc, ALE váha, nevypínatelné ABS a to šílené přepákování řadičky z ní dělá totálního outsidera.. japoncům zjevně ujíždí vlak a hned tak ho nechytnou ...

MartasUS (109) napsal 19.11.2018 v 13:50-6+2

BMW=kdykoli a kamkoli. Spolehlivost a krása
YAMAHA=kdykoli,kamkoli. V terénu rychleji
DUCATI= nikdy nikam, pouze na balení bab

JohnnyS08 (219) napsal 19.11.2018 v 13:37+1

Celkem hezký srovnání, ale nechápu, pokud jste jezdili v jarních deštíčcích, proč jste si publikování textu nechali na teď, kdy jsou z Ducati a BMW v podstatě výběhové modely.

K nářkům pana Zajíčka nad cenou Yamahy by IMHO nebylo od věci připojit zmínku o existenci základní verze bez elektronicky stavitelného podvozku, která je citelně levnější.

mardock (73) napsal 19.11.2018 v 13:17+1

CRXJET: Víc terén a nejtěžší Yamaha. To mi z logiky věci nebere rozum. Yamaha má navíc nešikovně vodní chladič za bočním plastem-to fakt stačí s tím blbě lehnout a voda teče a teče. S tímhle fakt nejde souhlasit

sramis (95) napsal 19.11.2018 v 13:15

Mam stary Bawo, hlasuju Bawo... Jen si preju abych mel vic penez na upgrade na 1200 GS - ale stejne bych koupil posledniho vzduchace (2013).

deluxa (347) napsal 19.11.2018 v 13:15+2

vilemx vyrobcovia vseobecne zistili, ze ak budu zavadzat zakaznika, zaujemcu o motorku rozpravkou o tom ze je na nej mozne jazdit kdekolvek a akokolvek tak ludia su ochotnejsi platit a kupovat to s pocitom ze maju nejaku vacsiu pridanu hodnotu. Coz samozrejme nemaju, lebo su to motorky striktne vyrobene len na asfalt ale ako psycho klamstvo to funguje celkom obstojne. Zacali to vo velkom predvadzat pri autach a presiaklo to aj na moto trh uz davno...

crxjet (258) napsal 19.11.2018 v 13:06+3

jinak souhlasím s prvním testovačem, pokud chceš víc terén - yamaha, pokud víc emoce a raketu - ducati, sňatek z rozumu pak je bmw, který umí vše dobře

crxjet (258) napsal 19.11.2018 v 12:56-1+2

sakal01 - na bmw jsem sice jezdil, ale domu jsem pořídil Ducati...nějak ti ta tvoje teorie pokulhává

vilemx (228) napsal 19.11.2018 v 12:51

Půlka článku jen o tom, jak mají všechny tři motorky vymazlený podvozek narvaný elektronikou a všemi myslitelnými asistenty, a přitom stačí trocha kamínků na rovné cestě a hned se musí do stupaček

TopSBK (86) napsal 19.11.2018 v 12:46

Tak já budu první: Sakale, už ses svezl na Ducati?
Je to pěkně napsaný článek.

Zelinář (292) napsal 19.11.2018 v 12:43+4

Vzdy jsem si pred BMW odpliv, bo jsem byl hlopej, ale ted co ho mam, sice RTcko, ale to je fuk, vim, ze kazda moje dalsi masina bude mit valce do boku. Ani nevim proc, ctyrvalcovej japonec je super, dobre zni, jede jako prase, ale ta aura, zhled, surovost a jednoduchost valecne koncepce boxera me proste dostala. Ostatni nehanim, v garazi bych uvital obe, ale BMW by byl muj NO.1

ZdenalH (71) napsal 19.11.2018 v 12:38+4

To sakal01: to neděláš dobře s tím co píšeš Tady to bude dnes zase zábava (tipuju 80 příspěvků )

sakal01 (-2) napsal 19.11.2018 v 12:33-10+8

Kdo jednou zkusí BMW, už nikdy nechce jinak!

Kome (64) napsal 19.11.2018 v 12:26-1+3

Tenerka už působí poněkud zastarale.

Asumi (9) napsal 19.11.2018 v 12:14+9

Zdravím, myslím si, že druhý redaktor neví co píše! Pokud sedle něj do terénu hodí nejvíce GS a Multistrada a ne ST. Chtěl bych vědět až např. s Multisrandou švihne někde o zem co bude pak říkat o schopnostech v terénu.

pk14 (175) napsal 19.11.2018 v 12:11+2

...Evropa tuhle módů kupuje, servisy v sezóně nestíhájí, 100 koní na volnoběh, rámů padacích a zvedacích, krytů krytek atd. je plný internet... Co víc si můžou vlastně dnes výrobci přát, Deluxo? Na Lipno to dojede. Přece to nevydrží 50 000 km, vývoj by to nezaplatilo...

deluxa (347) napsal 19.11.2018 v 11:40-1+1

...že druhý den musí celý projekt odevzdat a větší či menší prvek totálně zazdí-tady je to výfukový svod, který mi tvarem i povrchovou úpravou připomínal výfuky starých kývaček po třiceti letech celoročního provozu. Autor clanku to nepochopil, tu nejde o to ze to nestihli alebo nevedeli urobit lepsie. Je to jednoduchy korporatny fasizmus, znizit co najviac naklady na vyrobu a zvysit zisk. A tak tu dnes mame lacne, nekvalitne odpadne plastove vyrobky za ktore su ludia ochotni platit neskutocne peniaze. Garantujem ze ta stara kyvacka vydrzi v terene viac ako tie 3 dohromady :D. To je len take moje resume a pocity ked sa dnes pozeram vseobecne na kvalitu vyroby a pri motorkach je to fakt na zaplakanie...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist