Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ty jo netušil jsem, že tahle italská značka už je napůl číňan . Trošku jsem ztratil důvěru. Líbil se mi scrambler Leoncino se stejným motorem, ale už dva roky se objevuje v katalogách, jenže do serie zřejmě ještě nedorazil. Skoda.
Vizuálně je to s lehkými úpravami obšlehnutá DUCATI Multistrada/BMW 1200 GS na cestě si to z dálky člověk lehce splete /viz. první foto v článku/. Poměr váha/výkon taktéž nadšení nevyvolává, ale věřím, že si své příznivce najde Jako o první "větší motorce" na cestování ve věku 20+ bych asi o ní uvažoval Zbývající poodhalí zkušenosti majitelů a čas .
Frankie: Vím, že CB500X (cena modelu 2017 je 169tis.) není obutá zrovna mimo asfalt, ale že by to bylo tak rozdílné mi zas nepřijde... Jen to CB-X obout do jiných papučí...
Takový Versys po italsko/čínsku Líbivá motorka za výbornou cenu. Dát tomu ještě drátěný kola, na ně špunty a bylo by to ono
Škoda že něco takového nedělá Honda, třeba taková Afrika s motorem z CBF500, hmmmmm. Hned by byla vyplněna díra mezi slabou 250 a těžkou 1000. Akorát by to nebylo za ty peníze. A jsme zase u toho...
Ahoj, mně se moc líbí, zatím jsem na ní jen seděl, ale fakt super. Zarazilo mě špatné hodnocení brzd v článku, protože jinde na netu si je naopak velice chválí. Na ty vibrace ve vyšších otáčkách jsem rovněž zvědavý, jak působí. Každopádně je to pořádný kus motorky, sestavený z pěkných komponentů, to nelze srovnávat s většinou tzv. značkových mot, už na ni šetřím a rozprodávám svůj park. Na starý kolena chci něco na kochačku a každodenního pracanta.
Italove si vzdy potrpeli na design. Tahle motorka vypada jako kterejkoliv japonec. Tak to aspon dohnali tema monstroznima padakama, podle kterych itala z Ciny jasne identifikujeme. Fuj...
Ty jo netušil jsem, že tahle italská značka už je napůl číňan . Trošku jsem ztratil důvěru. Líbil se mi scrambler Leoncino se stejným motorem, ale už dva roky se objevuje v katalogách, jenže do serie zřejmě ještě nedorazil. Skoda.
Kopirovani je vlastnost, ne zavada //www.skutry-romet.cz/motorky/347-romet-adv-250
Vizuálně je to s lehkými úpravami obšlehnutá DUCATI Multistrada/BMW 1200 GS na cestě si to z dálky člověk lehce splete /viz. první foto v článku/. Poměr váha/výkon taktéž nadšení nevyvolává, ale věřím, že si své příznivce najde Jako o první "větší motorce" na cestování ve věku 20+ bych asi o ní uvažoval Zbývající poodhalí zkušenosti majitelů a čas .
Frankie: Vím, že CB500X (cena modelu 2017 je 169tis.) není obutá zrovna mimo asfalt, ale že by to bylo tak rozdílné mi zas nepřijde... Jen to CB-X obout do jiných papučí...
35 kw budiž 500 dvouvál ale co 210kg+zavazadla čína
Honda CBX 196kg stejná cena
Honda CB 500F 190kg 149Kč
proč kupovat Beneli???
Frankie> takhle nějak?
//www.benelli-motor.cz/motocykly/benelli-trk-502-adventure
Frankie: Benelli tu motorku nabízí i ve verzi s 17/19 s drátěnými koly
Takový Versys po italsko/čínsku Líbivá motorka za výbornou cenu. Dát tomu ještě drátěný kola, na ně špunty a bylo by to ono
Škoda že něco takového nedělá Honda, třeba taková Afrika s motorem z CBF500, hmmmmm. Hned by byla vyplněna díra mezi slabou 250 a těžkou 1000. Akorát by to nebylo za ty peníze. A jsme zase u toho...
Ahoj, mně se moc líbí, zatím jsem na ní jen seděl, ale fakt super. Zarazilo mě špatné hodnocení brzd v článku, protože jinde na netu si je naopak velice chválí. Na ty vibrace ve vyšších otáčkách jsem rovněž zvědavý, jak působí. Každopádně je to pořádný kus motorky, sestavený z pěkných komponentů, to nelze srovnávat s většinou tzv. značkových mot, už na ni šetřím a rozprodávám svůj park. Na starý kolena chci něco na kochačku a každodenního pracanta.
Italove si vzdy potrpeli na design. Tahle motorka vypada jako kterejkoliv japonec. Tak to aspon dohnali tema monstroznima padakama, podle kterych itala z Ciny jasne identifikujeme. Fuj...