Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To radši nějakou ČZ prašivku 125 a za ušetřené prachy nechat naladit v TKmoto než kupovat čínu. I kdyby byla sebelepší, pořád je to jen hnusná hromada plastu, čínské elektroinstalace a másloblátové oceli.
V Brně jsem to viděl na vlastní oči a nestačil jsem se divit, nová motorka a jedna měla otáčkoměr zaseklý na 1500 ot/min. a druhá dokonce 2500. Jo je fakt že cenou je konkurenceschopná ale to provedení,plasty a tak, no ubohost. Nechtěl bych to ani zadarmo protože bych se bál že kdyby to vyjímečně jelo tak že třeba ani nezabrzdím. Jediné co se jim nedá vytknout tak byly hostezky na motosalonu v Brně
Zlatý Číňani!
Nebýt Číňanů, tak za nové CBR 125 platíte 149.999,-
A za ty peníze to je prostě konkurenceschopné.
Před 5 roky jsem synovi koupil jako první motorku také čínskou dvácu a nikdy jsem nezalitoval!
Problém vidím v přední vidlici - v tom jsou jejich konstruktéři nepoučitelní. Pořád to ladí na malého "Li-Fu" s váhou okolo 30 kg. Předek se pak při ostrém brždění hodně potopí a pokud to je v nájezdu do zatáčky, tak se to určitě zavlní.
za cenu skůtru sporta...proč ne. ale tyhle kluci spíš chtěj imidžovku a to číňan neni a nikdy nebude. Ale já v 16-ti sedlal dědova pařeza a i za tohle bych dal nevim co. Ono je dobře, že to má klasickej motor s karbcem, aspoň se kluci naučej v tom vrtat. Určitě si to skupinu lidí najde, stejně jako skůtry z obchoďáku.
K té "závodní" kariéře Loncinu nebyli to náhodou aprilky s jinou kapotou? Nic trapnějšího jsem už dlouho nečetl. Spíše se to hodí do rubriky inzerce ne? Ulhanci.
No za ty prachy... proč ne? Jak píše autor, pokud má člověk hluboko do kapsy bude to lepší než x-krát stočená ojetina po několikátým majiteli, do který bude potřeba nasypat dalších několik tisíc, aby vubec běžela. Popravdě se ale obávám prodeje tohodle stroje jako ojetiny. Tam už bude v nevýhodě oproti "stejně" ojetým Yamahám, Hondám atd.
To radši nějakou ČZ prašivku 125 a za ušetřené prachy nechat naladit v TKmoto než kupovat čínu. I kdyby byla sebelepší, pořád je to jen hnusná hromada plastu, čínské elektroinstalace a másloblátové oceli.
V Brně jsem to viděl na vlastní oči a nestačil jsem se divit, nová motorka a jedna měla otáčkoměr zaseklý na 1500 ot/min. a druhá dokonce 2500. Jo je fakt že cenou je konkurenceschopná ale to provedení,plasty a tak, no ubohost. Nechtěl bych to ani zadarmo protože bych se bál že kdyby to vyjímečně jelo tak že třeba ani nezabrzdím. Jediné co se jim nedá vytknout tak byly hostezky na motosalonu v Brně
až vyrostu tak si to určitě koupím
2 650ccm> nemam co bych dodal
Zlatý Číňani!
Nebýt Číňanů, tak za nové CBR 125 platíte 149.999,-
A za ty peníze to je prostě konkurenceschopné.
Před 5 roky jsem synovi koupil jako první motorku také čínskou dvácu a nikdy jsem nezalitoval!
Problém vidím v přední vidlici - v tom jsou jejich konstruktéři nepoučitelní. Pořád to ladí na malého "Li-Fu" s váhou okolo 30 kg. Předek se pak při ostrém brždění hodně potopí a pokud to je v nájezdu do zatáčky, tak se to určitě zavlní.
CSholka> co bych taky mohl čekat od 17ti letý holky co se ti na tom nezdá objektivní? já bych to nesoudil do tý doby než bych ten stroj vyzkoušel
Dr.Myšák> Něco jiného je objektivní test a něco jiného PR článek. Myslím, že tohle nemá tenhle server zapotřebí.
za cenu skůtru sporta...proč ne. ale tyhle kluci spíš chtěj imidžovku a to číňan neni a nikdy nebude. Ale já v 16-ti sedlal dědova pařeza a i za tohle bych dal nevim co. Ono je dobře, že to má klasickej motor s karbcem, aspoň se kluci naučej v tom vrtat. Určitě si to skupinu lidí najde, stejně jako skůtry z obchoďáku.
CSholka> ale prosím tě ten redaktor ví o čem píše, kdežto ty o tom víš prdlajz... kdyby mi bylo 16 tak do toho asi jdu
K té "závodní" kariéře Loncinu nebyli to náhodou aprilky s jinou kapotou? Nic trapnějšího jsem už dlouho nečetl. Spíše se to hodí do rubriky inzerce ne? Ulhanci.
Čím nás to tu krmíte?
Možná je to kvalitní, ale stejnak v tom na první pohled vidim parodii na malý CBRo Ty číňani asi nemaj na vlastní designéry...
No za ty prachy... proč ne? Jak píše autor, pokud má člověk hluboko do kapsy bude to lepší než x-krát stočená ojetina po několikátým majiteli, do který bude potřeba nasypat dalších několik tisíc, aby vubec běžela. Popravdě se ale obávám prodeje tohodle stroje jako ojetiny. Tam už bude v nevýhodě oproti "stejně" ojetým Yamahám, Hondám atd.
bože, to je šrot, raději jezdit na kole Použít Kornfejla k reklamě mě nepříjde košér, zvlášť ve srovnání závodního speciálu a této plečky