yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DannyRS (0) napsal 07.06.2010 v 17:27

Roman.Le

Roman.Le (-1) napsal 07.06.2010 v 17:03

tak za 40 litru bych do toho nesel ani nahodou,sehnal bych si za ty prachy 2t RS125,nebo Mito. To je oproti tomuhle uplne jina liga

DMC.motobiker (-23) napsal 07.06.2010 v 17:00

Ty vole, za 40 litrů?! To stojí za vyzkoušení!

babynek (17) napsal 07.06.2010 v 16:23

oprava: prvni prispevek od zolika

babynek (17) napsal 07.06.2010 v 16:22

zolik: konecne se nasel nekdo kdo to co si myslim dokazal napsat na papir, ja nejsem takove strevo (myslim predesly prispevek). pokud smim, pouzil bych to pri vysvetlovani proc cinu ne :).

zolik. (35) napsal 07.06.2010 v 15:50

Jawa 650 není pro 17 leté, je to kategorie, kde lidé asi chtějí trochu víc, než jen dobrý motor a národní ocenění za design. Jawa není Ducati... velká Jawa se neprodává, asi jako by se neprodával nový Trabi nebo Wartburg. Je to dáno asociacemi lidí, co si tyto značky pamatují jako jediné dostupné, "povinně volitelné". Kdyby např.existovala inovovaná 500 OHC (a její nástupci) kontinuelně až do sametové revoluce, bylo by názor a koupěchtivost potencionálních zákazníků patrně jiný. Leckterý otec se ještě smíří s tím, že koupí mladému za 50t český výrobek s čínským "srdcem", ale sám je prostě náročnější a koupí si motorku s logem, které léta znal,ale nemohl si dovolit. A Jawa už díky svému místu vzniku a organizaci továrny nebyla schopna nabídnout svůj velký 4takt v kvalitě, jakou např.svým výrobkům po znovuzrození továrny dal anglický Triumph...

Interceptor (108) napsal 07.06.2010 v 15:46

Mm tak nevím, ale na výstavě jsem stál zřejmě u něčeho jiného než je popsané v článku. Mně tam od pohledu přišly plasty, jejich kvalita slícování a drobnosti docela odfláknuté. Celé se mi to jevilo "chatrně". Rozhodně ve srovnání s japonskou konkurencí kde i ultra "ořezané rozpočtové" CBF působilo solidně o YZF, CBR nemluvě.
Cena je na tom dobrá, ale já jsem z těch co si rádi zaplatí za dobré jméno takže za mě a zřejmě i v 16 bych koukal po hodně jeté CBR než téhle funglovce. Nicméně kupce si určitě najde a čas ukáže jestli to stojí úplně za h... nebo jen trochu.

lanik5 (0) napsal 07.06.2010 v 15:39

Ta Jawa pokud vím tak nemá motor BMW ale rakouskej motor Rotax... Moje BMW má taky motor rotax a je to nesmrtelnej stroj a nelituju že sem dal za ojetý dal velký peníze .

Mr.Dreamer (46) napsal 07.06.2010 v 15:35

Koupí ji za 40 tisíc, ale za dva roky jí prodají tak za 25, to je skutečně výhodná koupě. Docela věřím tomu, že Loncin je jedna z těch lepších Čínských značek, a že z toho nebude do dvou let šrot, ale 2 roky stará motorka je vždy tak o 30-40% levnější než nová...

650ccm (88) napsal 07.06.2010 v 15:33

to zolik
Hele, a že se neprodává Jawa 650, když je s motorem BMW?
Teď se ukaž - rozumbrado

zolik. (35) napsal 07.06.2010 v 15:22

V 60.letech to nebyla jen záležitost ceny, ale i kvality a nadstandardu japonských strojů. A např. Honda (ale samozřejmě ne jen ta) udělala pro oživení motocyklu jako stroje pro zábavu a dopravu (i "lepších lidí")hodně. Japonci válcovali dostupností své výborné techniky a spolehlivostí. Nezažil jsem to osobně, ale osobně vidím na silnicích, výstavách a v showroomech spoustu hrůzastrojů...podivných jmen a na první pohled nízké jakosti. Kdysi jsem toužil po Hondě Super Cubu -ale její kopii opravdu nechci. Stejně jako nechci nic s kopií motoru Honda CB 125, 250 (single i twin), apod. Ona i např.ta Jawa Travel by se prodávala lépe, kdyby měla motor od Moriniho než Made in China/ Taiwan /...ne?

Sukin (93) napsal 07.06.2010 v 15:08

Ja bych se toho ze by v dnesni dobe mohli zanikat znacky stejne jako v 60. letech vlivem levne konkurence nebojim. V te dobe jeste nebyla motork brana jako neco vic nez jen dopravni prostredek. V dnesni dobe jde 2/3 majitelu motorek hlavne o (rekneme tomu styl). Takze i kdyby to melo vidle ohlins, brzdy brembo a jelo to jako ďas tak si to většina lidí nekoupí právě proto, ře je to čína. jako příklad, že lidem jde o ty hodnoty je například reinkarnace Trimphu podívejte se kde byl před 15 lety a kde je dnes.

zolik. (35) napsal 07.06.2010 v 15:01

Není nad to nakumulovat si firemní kapitál výrobou okopírovaných výrobků s mizernou kvalitou a postupně po levné pracovní síle zaplatit čerstvé ambiciózní inženýry technology, designéry a pak i například (drahý?) marketing, že nejlepší motorky (auta, travní sekačky, ...) jsou z Číny. Té posloupnosti se bojím, mám obavy o následné rušení solidních značek právě tímto způsobem.
Nevyjadřuji se konkrétně k Loncinu nebo jeho importérům, ale stavu, jak se dobývá svět.
Pro mne je MOTORKA SYMBOLEM SVOBODY a naopak výše zmíněné opakem -podbízení, a taky možný konec jedné z Epoch Evropy a jejích lidí. Ale ať si to každý vnímá, jak chce. Možná je mnoho lidí, co se těší, že všechny spotřební věci budou skutečně bez ambic na dlouhověkost a radost z dlouhodobého používání...já osobně vzhlížím k očekávané věrnosti svého stroje a k hodnotám rukou a hlav, co jej sestrojili. Hodně štestí každému v jeho volbě a štěstí vůbec.

babajezi (0) napsal 07.06.2010 v 14:17

Z podobných "testů" mi vážně naskakuje kopřika

Sukin (93) napsal 07.06.2010 v 14:15

Nemám na to abych si kupoval levný věci

moga (60) napsal 07.06.2010 v 13:50

Ano Loncin jezdil 2 roky v MS 125, ale s cinskou tovarnou to nemelo prakticky nic spolecnyho!!! Byla to puvodni GP-ckova Mallaguti (snad to meli delat stejny lidi co drive delali Italjet). Dnes je tato motorka provozovana zase pod znackou Lambretta!!!

acALIEN (-4) napsal 07.06.2010 v 13:21

Chtel bych podekovat autorum, techto testu, ze sem zarazuji i testy motorek, ktere jsou levne a dobre pro zacatecniky, protoze prave zacinajici jezdci ziskavaji informace bud od kamaradu, nebo z webu, jakym je tento. Testy R1cek atd sem samozrejme patri, jen se nesmi zapominat na zacatecniccke kategorie. Ostrilenej litrar si stejne nevybira na zaklade testu, ale 15tileti a 16tileti kluci nemaji moznost srovnavani...jen tak dal kluci.

cz.topinka (3) napsal 07.06.2010 v 12:22

Italofil:

Italofil (41) napsal 07.06.2010 v 12:19

Být otcem, tak svému synkovi koupím raději Simáka, nebo ČZ, ať se naučí motku zároveň rozebrat a sám ji dávat do kupy, než jen tahat za plyn Prošel jsem si tím sám a jsem za to rád

cz.topinka (3) napsal 07.06.2010 v 12:17

Tem co to tu obhajují bych doporučil si to fakt koupit to by bylo kecu že je to na ho.no.. je to alá CBR 125 když sem to prolízal na motosalonu nestačil sem se divit bych si aji trofnul říct že za stejný prachy složím cbr 125 v uplnej šperk oproti tomu.. a dva roky záruka sice pěkný ale když tam budeš každej měsíc a bůh ví jak budou ochotní.. mladý to oblbuje jen těma kravinama jako digi tachometr , diod.. světlo atp.. kdo ví jaké kvality.. jen chci říct že nikdy bych to nekoupil a tenhle článek je jen reklama ruku na srdce. Kdo by to koupil svému synovi? než cbr 125 osvětčenou kde sem se nesetkal s poruchami pokud je dodržován prav. servis.. a ted už cbr nebo varadero se prodávaj za lidový ceny

Rimmerak (-8) napsal 07.06.2010 v 12:01

Blátoocel už možná vychytali, metalurgie není zase takový problém aby se to nenaučili nebo si nekoupili inženýra z ciziny, problém je spíš výstupní kontrola a přesnost. Proč tolik vybrují všechny číny? Buď mají hodně zanedbanou konstrukci motoru a nevyvážený dynamický síly nebo to mají prostě nepřesně vyrobený a poskládaný. Jinak by motor nepotřeboval nejdřív zahřát, nemusel by mít místo 10kW 7 kvůli emisím atd. Měl jsem možnost jet na čtyřkolce s 250ccm motorem údajně licence (spíš čorka) Honda a klepe se to jak drahej pes. Míň unavený zápěstí má člověk i z křovinořezu Baumaxu.

SuperSic58 (1308) napsal 07.06.2010 v 11:53

CSholka> Tenhle server nepotřebuje tebe

Mě tahle motorka přijde v poho a svý kupce si najde. Jde spíš o to, jak solidní budou dealeři, což bejvá u čínskejch motorek hlavní kámen úrazu. Řeči jako blátoocel či, že za jízdy selžou brzdy jsou nesmysl

Lord_Lee (21) napsal 07.06.2010 v 11:52

dělat v článku ze špatnejch vlastností výhody jen proto že je to nový a levný to mi příjde hodně . Ten rez na vejfuku to je strašný, co jsem měl 20 let starou MZtu tak u ní vejfuk nereznul. Za mě .

fifa85 (0) napsal 07.06.2010 v 11:44

Za 40 papírů, to jde kdyby mi bylo 16, tak bych do toho šel

Italofil (41) napsal 07.06.2010 v 11:39

Celé mi to připadá spíše jako reklama, než redakční test

CSholka (-1) napsal 07.06.2010 v 11:26

Dr.Myšák> Zřejmě více než od 20letého jednoduchého blba, kterého snadno ovlivní PR článek.

vonZahn (5) napsal 07.06.2010 v 11:18

Za ty prachy a s dvouletou zárukou dobrá volba

TTrs (0) napsal 07.06.2010 v 10:50

A kdy budou testy nejakych normalnich motorek a ne tyhle PR slataniny? Co nejaky srovnavaci testy sportu, ostrych endur nebo krosek ve spolupraci s profi jezdci a jejich komentarem?

Rimmerak (-8) napsal 07.06.2010 v 10:47+1

Motor se musí ohřát než začne táhnout, vibruje, tuhá převodovka, měkký podvozek co se do zatáček chová nestabilně a co ten zrezlý výfuk na nový motorce? Proboha. Přestaňte dělat PR testy těchle střepů dokud je čas. Už teď to vypadá, že vám nikdo nechce nic jinýho než Číny půjčit, pořád tu jsou jen skůtry a číny.
A rozhodně nesouhlasím s tím, že je lepší koupit tohle než 10 let starou Hondu. Napříkad malý Varadero stojí taky 40000kč. Má 11kW, kvalitní materiály, motor bez vibrací i na 12000 otáček, spotřeba do 4, kvalitní podvozek. Kvalitní plasty. A jede 130 a ještě ho člověk v pohodě prodá, až ho to omrzí. Tohle nikdo jako ojetinu nekoupí. I třeba s Hyosung Comet 650 je problém prodat. Vím od známého. A Hyosung považuji za kvalitnějšího výrobce jak Loncin.

Frki (0) napsal 07.06.2010 v 10:23

Mno, ono, i když to za tu cenu poslouží k tomu k čemu má, tak se asi shodnem na tom, že to vypadá děsně ohavně, a ono jak už tady někdo psal, že jezdíval na dědově pařezu...tak bych asi jezdil na tom dědově pařezu radši než na tomdle, páč ten dědův pařez by byl imo kult.




TOPlist