Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Roman.Le: //www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=66&t=3663&sid=92faf4a70e190ef7fbe9c87b7e8f2e96&start=15 není to sice na spitzer ale jde o loncin. Pokud budou lidi spokojení není důvod značku Loncin hanit. Když bys bral 2T pilku prosím, ale někdo 2T prostě nechce nebo nemá tu hotovost na nové moto a popř. nervy na opravy, které jsou s tím spojené při koupi staršího mota. Na Kymco se taky ze začátku dívali mezi prsty a dneska už se najde jen málo lidí co ji pomlouvají... podle mě je Loncin stejný případ
Ymps: ja se ridim tim co mi rika zdravej rozum,nez dat za tohle 40tis tak radsi ojetou RS,nebo Mito. Na nauceni je to bomba,vypada to jak motorka,ne jak tenhle zkurv a jede to. Tot vsjo
Roman.Le: Tak dvakrát takový obsah to už je trochu extrém uznávám že 2T je svižnější a sportovnější, ale né všichni vidí prioritu zrovna v tomhle, né všichni mají klapky na očích a řídí se heslem go fast or go home
Ymps:tak pokud nevíš nevíš jak upravovat 4T takse nedívím že jsi zarytým zastáncem 2T
samozrejme ze vim,ale nikdy nedostanes vykon 2t ze stejneho obsahu 4t.
4t musi mit jednou takovy obsah aby stihal 2t vis panacku.
Jinak bys byl asi jedinej kdo by tohle dokazal,kde udelali kurwa inzenyri v Moto gp chybu kdyz 500 2t nahradili 1000 4t aby stihali???
to 650: A podíval jsi se jaký byl taky kurz v roce 2002? Jinak to , že měli ve své době číňany určitý vliv na snížení cen to nepopírám, ale jsou podstatnější věci co určují cenu.
650ccm : Ceny v té době byly sice výše než dnes, ale za aktuální ceny motocyklů, ať už nových či jetých může hlavně krize a také export levných motorek z Číny. Ohledně průměrného platu bych raději pomlčel. Všichni víme jaká je skutečnost.
Roman.Le: pokud se staráš a nejsi vypatlanéj tak se nesera ani ta čína 2T je určitě svižnější a v mnoha ohledech pro teenagera přitažlivější, ale pokud máš dvácu se spotřebou 8 litrů a nebo 4T se spotřebou do 4 litrů tak to už je sakra rozdíl... navíc za ušetřené peníze můžeš udělat pár úprav a už tak moc nezaostáváš za 2T
Tom Riddle:no Mito a RS, to si neuved zrovna ideální stroje, chlastá to jak protržený a věčně se to sere, nic pro teenagery, co maj hluboko do kapsy...
faaakt? a podle ceho soudis ze se to furt sere? pokud se staras a nejses vypatlanej tak se nic nesere. Ja mel Mito a pak 2t Suzuki RGV 250. Lital jsem kazdej den a nikdy nic se nevysralo. Je to o tom davat kvalitni olej,masinu zahrivat a doprat ji servis tak jak to ma byt. Kdyz tam nekdo leje nejlevnejsi sracku,dava tomu plnej kotel se studenym motorem a jebe na udrzbu tak se to potom sere,ale cemu se divis???
Tak vám to zopakuji - nebýt Číňanů, tak 3/4 mlaďasů, co tu pohrdají rejží, chodí dnes pěšky.
Proč, když na čínu by stejně nikdy nesedli?
Protože by na "značku" (ani ojetou) neměli!
V katalogu na rok 2002 je honda 125 xlr za 150 tisíc, yamaha 125 XVS za 170 tisíc, čtvrtlitrový introš byl už přes 200 tisíc!!!
A to v té době byl průměrný plat hluboko pod dnešním.
Teprve ta opovrhovaná čínská konkurence donutila "značky" zlevnit na dostřel obyčejným lidem.
Rozumný motorkář by měl okolo čínských motorek chodit po špičkách a velebit je, i když by na ně třeba nikdy nesedl.
Pravda - prodejci "značek" (nových i bazarových) jim nemohou přijít na jméno, protože kazí nádherné kšefty, co bývaly dříve.
Však se také podle příspěvků mnozí prozradili.
Rimmerak> Jak si psal o těch vibracích, tk já mam číňana a neřek bych, že to nějak extra vibruje, taková Jawa 350, pincek, číza nebo Cagiva Mito vibrujou víc. Pak ses divil, že se musí motor ohřát, aby fungoval, jak má. No tk je to vzducháč s karbecem, to je uplně normální. Třeba bandit 600 taky potřebuje prohřát, než poslouchá na jedničku, takže asi tak.
Roman.Le> no Mito a RS, to si neuved zrovna ideální stroje, chlastá to jak protržený a věčně se to sere, nic pro teenagery, co maj hluboko do kapsy...
interceptor:"po stránce výkonu to je bez debat, ale ne každý chce GO po 2sezonách a jezdit za 8-10l, ale jinak souhlas."
A jak vis ze na tomhle te ta go po 2 sezonach neceka taky? a navic prodejni cena po 2-3sezonach az te to prestane bavit bude nulova,lojzina nebude nikdo chtit za vic jak za 10tis
cz.topinka: No mám sice jinou zkušenost, ale uznávám, že to je možné. Risk je jak jedno tak druhé, ale z mého pohledu je lepší mít 2 roky záruku než koupit skřepa se skrytou vadou co prodělal bůh ví co. Ale je to jen můj názor
cz.topinka: presne tak, kamos ma kentoyu a porad na tom neco je kdyz spravi jedno tak zase se po..re nekde neco jinyho je to retezec neco utahnes a na druhe strane se ti zase tim povoli..
Ymps: To se radši naučím na nějaký mz, jawe atp. než na tomto.. v tomto stroji až se začneš hrabat tak finanční náklady ti stoupnou někam k uplně jiné hodnotě co já mám skušenost (od tedka bych do číny nikdy nehrábl spravíš jedno a pos.re se další kupa věcí a je to takovej řetezec)
Jsem rád za testy nejen renomovaných značek a rovněž za malé kubatury. Nevím jaké jsou vztahy importéru a redakce při zapujčování motorek k testu, ale rád bych znal i objektivní hodnocení od autora, třeba i v porovnání v níže jmenovaných ojetých strojů stejné kategorie. V jednoduchosti bych rád slyšel názor autora jestli koupit či ne (je mi jasné, že se to težkou určuje, protože faktorů pro výběr mota je celá řada)
Příjde mi, že všichni se zasekli na jednom názoru a dělají z něj dogma Já osobně mám s čínou vcelku dobré zkušenosti a díky těm "dětským nemocem" co měla jsem se alespoň naučil v tom vrtat. Kdo se umí o motku starat nemá s čínou problém. A navíc jestli si to koupí nějaký teenager tak určitě bude zkoušet i nějaké frajeřinky a co se týče ND bude Loncin určitě dostupnější než yamaha. Myslím že na naučení a první zkušenosti dobré a to si myslím, že je filosofie pro koupi tohoto stroje.
cz.topinka moc dobre jsi to napsal k tomu nemam co dodat, myslim si ze je lepsi ojeta ybr 125 nebo cbr nez novou cinu, navic mam par znamych co to poridili a po kazde jizde neco dotahovali spravovali dolivali...
Roman.Le: //www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=66&t=3663&sid=92faf4a70e190ef7fbe9c87b7e8f2e96&start=15 není to sice na spitzer ale jde o loncin. Pokud budou lidi spokojení není důvod značku Loncin hanit. Když bys bral 2T pilku prosím, ale někdo 2T prostě nechce nebo nemá tu hotovost na nové moto a popř. nervy na opravy, které jsou s tím spojené při koupi staršího mota. Na Kymco se taky ze začátku dívali mezi prsty a dneska už se najde jen málo lidí co ji pomlouvají... podle mě je Loncin stejný případ
Ymps: ja se ridim tim co mi rika zdravej rozum,nez dat za tohle 40tis tak radsi ojetou RS,nebo Mito. Na nauceni je to bomba,vypada to jak motorka,ne jak tenhle zkurv a jede to. Tot vsjo
Roman.Le: Tak dvakrát takový obsah to už je trochu extrém uznávám že 2T je svižnější a sportovnější, ale né všichni vidí prioritu zrovna v tomhle, né všichni mají klapky na očích a řídí se heslem go fast or go home
Ymps:tak pokud nevíš nevíš jak upravovat 4T takse nedívím že jsi zarytým zastáncem 2T
samozrejme ze vim,ale nikdy nedostanes vykon 2t ze stejneho obsahu 4t.
4t musi mit jednou takovy obsah aby stihal 2t vis panacku.
Jinak bys byl asi jedinej kdo by tohle dokazal,kde udelali kurwa inzenyri v Moto gp chybu kdyz 500 2t nahradili 1000 4t aby stihali???
to 650: A podíval jsi se jaký byl taky kurz v roce 2002? Jinak to , že měli ve své době číňany určitý vliv na snížení cen to nepopírám, ale jsou podstatnější věci co určují cenu.
Roman.Le: tak pokud nevíš nevíš jak upravovat 4T takse nedívím že jsi zarytým zastáncem 2T
Ymps:navíc za ušetřené peníze můžeš udělat pár úprav a už tak moc nezaostáváš za 2T
tak tomu se musim zasmat,jaky upravy mas na mysli? Pridat jeste 2 motory???
650ccm : Ceny v té době byly sice výše než dnes, ale za aktuální ceny motocyklů, ať už nových či jetých může hlavně krize a také export levných motorek z Číny. Ohledně průměrného platu bych raději pomlčel. Všichni víme jaká je skutečnost.
Roman.Le: pokud se staráš a nejsi vypatlanéj tak se nesera ani ta čína 2T je určitě svižnější a v mnoha ohledech pro teenagera přitažlivější, ale pokud máš dvácu se spotřebou 8 litrů a nebo 4T se spotřebou do 4 litrů tak to už je sakra rozdíl... navíc za ušetřené peníze můžeš udělat pár úprav a už tak moc nezaostáváš za 2T
Tom Riddle: jeste si napsal ze to moc zere...no vis ono to taky oproti tem 4t jede jak pichla svine. Jestli nekdo nema ani na benzin doporucuju kolo
Tom Riddle:no Mito a RS, to si neuved zrovna ideální stroje, chlastá to jak protržený a věčně se to sere, nic pro teenagery, co maj hluboko do kapsy...
faaakt? a podle ceho soudis ze se to furt sere? pokud se staras a nejses vypatlanej tak se nic nesere. Ja mel Mito a pak 2t Suzuki RGV 250. Lital jsem kazdej den a nikdy nic se nevysralo. Je to o tom davat kvalitni olej,masinu zahrivat a doprat ji servis tak jak to ma byt. Kdyz tam nekdo leje nejlevnejsi sracku,dava tomu plnej kotel se studenym motorem a jebe na udrzbu tak se to potom sere,ale cemu se divis???
..je to marné, je to marné, je to marné :(
Tak vám to zopakuji - nebýt Číňanů, tak 3/4 mlaďasů, co tu pohrdají rejží, chodí dnes pěšky.
Proč, když na čínu by stejně nikdy nesedli?
Protože by na "značku" (ani ojetou) neměli!
V katalogu na rok 2002 je honda 125 xlr za 150 tisíc, yamaha 125 XVS za 170 tisíc, čtvrtlitrový introš byl už přes 200 tisíc!!!
A to v té době byl průměrný plat hluboko pod dnešním.
Teprve ta opovrhovaná čínská konkurence donutila "značky" zlevnit na dostřel obyčejným lidem.
Rozumný motorkář by měl okolo čínských motorek chodit po špičkách a velebit je, i když by na ně třeba nikdy nesedl.
Pravda - prodejci "značek" (nových i bazarových) jim nemohou přijít na jméno, protože kazí nádherné kšefty, co bývaly dříve.
Však se také podle příspěvků mnozí prozradili.
To Tom Riddle: Ale ty zas srovnavas dvotakt se cyrtaktem.
Rimmerak> Jak si psal o těch vibracích, tk já mam číňana a neřek bych, že to nějak extra vibruje, taková Jawa 350, pincek, číza nebo Cagiva Mito vibrujou víc. Pak ses divil, že se musí motor ohřát, aby fungoval, jak má. No tk je to vzducháč s karbecem, to je uplně normální. Třeba bandit 600 taky potřebuje prohřát, než poslouchá na jedničku, takže asi tak.
Roman.Le> no Mito a RS, to si neuved zrovna ideální stroje, chlastá to jak protržený a věčně se to sere, nic pro teenagery, co maj hluboko do kapsy...
rekl bych ze presne lojzin je ten priklad "nejsem tak bohatej,abych si kupoval levne veci"
interceptor:"po stránce výkonu to je bez debat, ale ne každý chce GO po 2sezonách a jezdit za 8-10l, ale jinak souhlas."
A jak vis ze na tomhle te ta go po 2 sezonach neceka taky? a navic prodejni cena po 2-3sezonach az te to prestane bavit bude nulova,lojzina nebude nikdo chtit za vic jak za 10tis
Za ty prachy bych do toho fakt šel!
to je hruza:D zlaty Dr 125sm
na me to pusobi tak stasne spatne,ze i 40 tis. se mi to zda hodne.asi bych se na tom docela bal.jak uz tady hodne lidi napsalo,radsi ojetou hondu!
cz.topinka: No mám sice jinou zkušenost, ale uznávám, že to je možné. Risk je jak jedno tak druhé, ale z mého pohledu je lepší mít 2 roky záruku než koupit skřepa se skrytou vadou co prodělal bůh ví co. Ale je to jen můj názor
cz.topinka: Tak jo chlupe, musim ti dát za pravdu... lepší dobře "zajetá kvalitka"... než něco "nového"...
cz.topinka: presne tak, kamos ma kentoyu a porad na tom neco je kdyz spravi jedno tak zase se po..re nekde neco jinyho je to retezec neco utahnes a na druhe strane se ti zase tim povoli..
Ymps: To se radši naučím na nějaký mz, jawe atp. než na tomto.. v tomto stroji až se začneš hrabat tak finanční náklady ti stoupnou někam k uplně jiné hodnotě co já mám skušenost (od tedka bych do číny nikdy nehrábl spravíš jedno a pos.re se další kupa věcí a je to takovej řetezec)
Jsem rád za testy nejen renomovaných značek a rovněž za malé kubatury. Nevím jaké jsou vztahy importéru a redakce při zapujčování motorek k testu, ale rád bych znal i objektivní hodnocení od autora, třeba i v porovnání v níže jmenovaných ojetých strojů stejné kategorie. V jednoduchosti bych rád slyšel názor autora jestli koupit či ne (je mi jasné, že se to težkou určuje, protože faktorů pro výběr mota je celá řada)
Příjde mi, že všichni se zasekli na jednom názoru a dělají z něj dogma Já osobně mám s čínou vcelku dobré zkušenosti a díky těm "dětským nemocem" co měla jsem se alespoň naučil v tom vrtat. Kdo se umí o motku starat nemá s čínou problém. A navíc jestli si to koupí nějaký teenager tak určitě bude zkoušet i nějaké frajeřinky a co se týče ND bude Loncin určitě dostupnější než yamaha. Myslím že na naučení a první zkušenosti dobré a to si myslím, že je filosofie pro koupi tohoto stroje.
Roman.le-po stránce výkonu to je bez debat, ale ne každý chce GO po 2sezonách a jezdit za 8-10l, ale jinak souhlas.
Roman.le-po stránce výkonu to je bez debat, ale ne každý chce GO po 2sezonách a jezdit za 8-10l, ale jinak souhlas.
vypadá to celkem hezky , ale ten výkon
cz.topinka moc dobre jsi to napsal k tomu nemam co dodat, myslim si ze je lepsi ojeta ybr 125 nebo cbr nez novou cinu, navic mam par znamych co to poridili a po kazde jizde neco dotahovali spravovali dolivali...