ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Yura (240) napsal 03.08.2023 v 10:28

Proč chodí ty ručičky budíků zprava doleva a ještě spodem? Má to i Jawa CL... To je nějaký historický důvod, nebo jen záměrná odlišnost? To se mě osobně moc nelíbí, je to jak čumět na hodiny v zrcadle

Le-Corbusier (432) napsal 03.08.2023 v 10:25+5

robfor má pravdu hlavně v jedné věci - není to autentické, stejně jako ty Jawy. V tomto směru nemůže Triumphu, MG ani RE konkurovat. RE je sice z Indie taky, ale má vlastní identitu.

Prostě je to fake. Ale někomu bunda z koženky stačí.

Fyro (121) napsal 03.08.2023 v 10:18+1

vzhled pěknej Akorát ta značka to hyzdí.

robfor (28) napsal 03.08.2023 v 09:54+2

Ja to vidim presne naopak, nez redakce.
Retro motorky jsou podle me totiz dvojiho druhu, autenticke, ktere prochazeji svym vlastnim kontinualnim vyvojem (Moto Guzzi, napriklad), kde je vse funkcni, kardan kardanuje, rozvody rozvodujou, prevodovka prevoduje , akorat je to vyrobeno proti originalu z lepsich materialu, presneji a je to prohnane vsemi temi CADy a pevnostnim vypocty, takze to nevazi jako zeleznicni vagon a ma to i jakesi parametry na urovni doby. Chapu, ze konkretne papirove parametry MotoGuzzi nikoho neoslni,ale troufam si pri svem technickem vzdelani tvrdit, ze vzhledem ke zvolene koncepci to uz o moc lepe nepujde, aspon ne v mantinelech seriove vyroby a nejake realne cenovky.

Pak jsou tu ty ostani, neautenticke, ktere pouzivaji 2nd hand druhojakostni techniku, kterou dohaneji plastama a nasilnickym stylingem. Jako treba BSA. Bohuzel, to nebyva ani prohnane CADy a pevnostnimi vypocty a je to z buhvijakych materialu, takze to vazi jako zeleznicni vagon a moc to nejede, respektive, jede to o chlup lepe oproti originalu, ale v dnesnim provozu se citite jako kapr na suchu. Sorry jako. Ze tezka a pomala motorka neskace v lehkem terenu jako koza, toje sice fajn, ale nez se do toho lehkeho terenu dostanete, budete muset popojet x desitek kilometru po silnicich prvnitridy,nedejboze po dalnici a to uz takova sranda nebude.

Coz je moje hlavni vyhrada k motorkam ze skupiny 2. Kdyz uz to teda neni veteran, tak to proste musi jet na urovni doby, ne, ze me budou predjizdet dodavky a vybrzdovat kamiony... teda budiz BSA ke cti, ze se aspon nesetrilo na brzdach, na to tu mame jine experty s podobne velkolepou cenovkou.

JohnnyS08 (220) napsal 03.08.2023 v 09:52

Přijde mi to nějaký voteklý, asi původního Goldstara poštípaly vosy...

vojtechposmourny (311) napsal 03.08.2023 v 09:47+1

Hurá, díky za hezky napsaný test. Když pominu indickej původ, kterej vyvolá spoustu diskuzí, tak mi na vzhkedu vadí dvě věci. Jedna zazněla, poněkud plastový vzhled motoru daný zvolenou povrchovkou a samolepkami. A druhou je zadní světlo. Ta plastová věc nesoucí světlo i spz kdesi pod koncem zadního blatníku se fakt nepovedla. No a cena stejná jako Enfield nebo V7 stone v akci je řekněme sebevědomá :D. Jinak je to okometricky moc hezká motorka s povedenejma barevnejma kombinacema.

sekáčmagor (128) napsal 03.08.2023 v 09:44

Jaké to bude pro výšku 193 cm?

Pedl (187) napsal 03.08.2023 v 09:40

Ten dekl motoru se časem zašpiní a bude to vypadat ideálně
Jen cena není na tenhle výkon úplně veselá.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist