ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
XLV (8) napsal 26.09.2022 v 18:00+2

Za mě zcela jednoznačně V - Strom. Litr, motorka s tradicí a prověřeným motorem, solidně postavená. Z CFka bych asi neuměl mít radost. Ale tím nechci nijak hejtit, naprosto chápu lidi, kteří si koupí "čínu", ta cenovka je lákavá, takže to pro někoho bude super řešení. Výběr motorky je do značné míry věc sympatie, takže je super, že je na trhu další relevantní hráč.

Husa123 (56) napsal 26.09.2022 v 16:44+1

CFMOTO vypada zajimave ale za me urcite Vstrom

K167 (1517) napsal 26.09.2022 v 16:35+3

Kluci a děvčata, hlavně než si nějakou motorku koupíte, tak si ji půjčte a svezte se. Test je pěkný, užitečné informace pro prvotní rozkoukávání.
Ale okouknutí naživo, sednutí a svezení často velmi rychle mění zamilovanost získanou sledováním internetu. Ať nedopadnete jako borci, kteří na základě recenzí a videí objednají a pak po pár stovkách najetých kilometrů prodávají nebo se trápí, protože se stydí přiznat "okolí", že si to koupili blbě.
Kdo se k motorkám vracíte a bojíte si novou motorku půjčit, že s tím fláknete, protože jste naposledy jeli na jáwě nebo číze někdy před Kuvajtu napadením, kupte si nejdříve nějakou 20 let starou pěti/šestikuli na rozježdění nebo se stavte, za flašku vína Vám něco půjčím.

qwerty1805 (1) napsal 26.09.2022 v 15:49+1

Ahoj co Kawa Versys připadá mi poměr kvalita cena značka motor výkon velmi dobrá. Bez kufrů holousek 309000 k?

Beryano (49) napsal 26.09.2022 v 15:10+1

Řešení, jak zajistit absolutní rasovou čistotu evropských motorek, je jediné! POSTAVIT VELKOU EVROPSKOU ZEĎ!!!

zmulin (378) napsal 26.09.2022 v 14:47

Za mě Suzuki a na víkend s manželkou bych si taky vzal CF ,protože by mě zajímalo jak jezdí a hlavně že má už ty kufry na rozdíl od Sůzy v tomto případě.Jinak je přeci základ motor a podvozek!

Kami (5) napsal 26.09.2022 v 14:10

Krátce jsem ji vyzkoušel a myslím, že ti výkon chybět oproti MT 07 nebude.




OndraF (38) napsal 26.09.2022 v 13:52+3

Ahoj, větší smysl by měl test motorek vybraných ne podle srovnatelné fyzické velikosti a váhy, ale s úplně rozdílnou výbavou (o čem to vlatsně vypovídá?), jako spíš srovnatelných podle ceny za srovnatelnou výbavu. Takže v tomhle případě například konkrétně V-strom 650 (s adekvátním příslušenstvím) vs. CFMOTO 800, což vyjde cenově +- autobus stejně. To má z hlediska uživatele podle mého větší smysl.

TonySK (83) napsal 26.09.2022 v 13:24+9

Žil som v Cine, jazdil som cinske auta, motorky, skutre. Nekupil by som si Cinu mimo Ciny. V Cine to dava zmysel, lebo tam su veci z dovozu velmi vysoko preclene a miestna produkcia je tym padom za babku oproti dovozu. Tak clovek nehladi na kvalitu a je mu nejak jedno ako to vyzera a ci sa to po roku zacne rozpadavat.

V Europe vidim pridanu hodnotu cinskych motoriek v tlaku na znizovanie cien japoncov a europanov. Budem rad ked si to niekto tu kupi a ked im narastu predaje, lebo to pomoze aj nam, ktori si to nechceme kupit. Preto drzim palce.

TryznitelDemonu (25) napsal 26.09.2022 v 13:16

Chtěli by to ještě vyjádření někoho nezávislého... třeba Pepy Sršně.

robart (58) napsal 26.09.2022 v 12:44-1+7

To je ako porovnávať Daciu v plnej výbave s Toyotou v základe. Výbava len kompenzuje výbehovú staršiu techniku. Niekto ocení pozlátko, niekto techniku. Podľa mňa každá mieri na iné cieľové skupiny.

kyselina (11) napsal 26.09.2022 v 11:42+3

Můj osobní názor je ten, že motorku dělá motor a podvozek a celkové vyladění (aby mě motorka bavila) a ne výbava. Raději koupím kvalitní základ a potom si časem dokoupím příslušenství, které potřebuji.

PS: Možná si budete myslet, že je to u mne protimluv, protože mám JAWU . ale opak je pravdou. Má skvělý motor z XT a zbytek jsem si vyladil, takže mne velmi baví a už jsem na ní naválčil po Evropě přes 40 000 km .

zahadnytajemny (48) napsal 26.09.2022 v 11:38+4

Díky za test, na který jsem se moc těšil. Mám V-Strom 650, 2019, jsem s ním naprosto spokojený, ale rád zkouším i jiné motorky a přemýšlím, zda měnit a za co vůbec. Obě motorky z testu jsem zkoušel a fakt není jednoduché je srovnat. Výbava CF je sice větší, ale bohužel funkční je zatím spíš tak trochu čínsky (rychlořazení, tempomat, plexi, nastavení tlumiče, složité ovládání a rozmístění údajů displeje, ovladač blinkrů, naprosto nepochopitelná absence kontroly trakce u sportovně laděného motoru, elektrika map plynu...viz. vaše dosavadní testy CF Moto 800 MT). Pak je otázka, zda je vůbec výhoda je mít. Pokud tyto muchy číňani vychytají a udrží cenu...pak to bude slušná koupě. Za mě subjektivně je CF Moto hezčí než tato hranatá generace V-Stromu.
Chápu koncepci testu...co nového dostanu za cca 300 tis. od obou motorek. Ale srovnání mohlo být i jiné, srovnat obě motorky v základních verzích nebo vybavených na podobné úrovni, stejných typech ráfků, ať už v základních nebo verzích Touring a XT a položit si otázku, zda ten cenový rozdíl 50-100 tis. stojí za to.
Taky by bylo zajímavé opačné rovnání a to V-Strom 650 vs CF Moto 800 MT.
Ale díky moc pánové za povedený test

Pedl (191) napsal 26.09.2022 v 11:37+1

Pěkný test. Vidím, že CFMoto má lepší světlou výšku a možná i spotřebu? Ale bohužel tomu motoru (ani kdyby byl stopro od KTM), bych tak moc nedůvěřoval jako od Suzuki.

Myschan (187) napsal 26.09.2022 v 11:08-1+3

Není náhodou ta krásná pětiletá záruka u CF moto omezená do 40 000 km a jen pro prvního majitele?

BakeMT (0) napsal 26.09.2022 v 10:37

Ahoj,

máte prosím zkušenost/srovnání dynamiky 800MT s MT-07?

Uvědomuji jejich neporovnatelnost, ale zajímá mě váš názor, zda při přechodu z MT-07 nebude chybět (fakticky ani pocitově) výkon. Díky.

valentinow123 (34) napsal 26.09.2022 v 10:30-16+1

Autorovo (pseudo) dilema:
- cinska znacka vs
- zapadni znacka
je cele postavene tak trochu mimo realitu.

Zadna zapadni znacka uz dnes nevyrabi na Zapade, vsecko je Cina ( v horsim pripade Vietnam, Malajsie a tak) a u nas se to tak mozna vybali z krabice a nalesti u dealera.
Zbytek jsou kecy, prdy, kulicky a marketing.

Dokonce i takove "klenoty", jako Ducati, se kompletne vyrabeji a montuji v CIne a moc bych se nesazel, jestli uz tam nejsou i vyvojova oddeleni.

Takze spravne dilema zni:
- drahy "znackovy" cinsky stroj s original japonskou znackou (Suzuki) anebo
- drahy "znackovy" cinsky stroj s original cinskou znackou (CFMoto).

Treti volba, tj. "mene-znackovy" stroj libovolneho puvodu s pofidernou znackou je u nas tak trochu problem.
Pro EU trh se to nevyplaci, skrz vsechny zakonne povinnosti a homologace a byrokracii,
snad krom toho,co predvadeji Indove a Argentinci s Jawkou a Enfieldem, ale ani ty nejsou buhvijak levne.
Aneb opravdu necekam, ze by se skutecne levne znacky jako Sunway a spol. placly pres kapsu a zainvestovaly miliony EUR do marketingove kampane, aby ve finale na ceskem (nebo libovolnem jinem evropskem trhu) upichly par stovek zoufale levnych mopedu s pridratovanyma lambdama a katalyzatorama, pricemz zbytek je zalozen na bezlicencne okopirovanych soucastkach Honda jeste ze sedesatych let. Protoze vsude jinde na svete podobne zoufale levnych mopedu prodaji bez vetsich problemu tisicovky a navic bez tech pridratovanych lambd a katalyzatoru.

To je zase specifikum Asie a tamniho trhu, kde si koupite kde co, treba komplet okopirovanou Panigale jako Moxiao, za mene nez ctvrtinu ceny originalu.



Samozrejme, pokud vam nevadi, ze motor je relativne usporna 650 ccm s 47 HP, (to same, co pouziva Royal Enfield Interceptor, napriklad).
Cena na nase pak vyjde v Indii (nebo kdekoliv jinde v Asii) na 120tisic Kc :D

Pak je treba jeste uvazit dynamiku vyvoje zapadniho spotrebitelskeho trhu, ktery je v krizi a opravdu dneska neni prioritou utratit 300t Kc za novou motorku, at uz cinsko-japonskou nebo cinsko-cinskou.

Cili odpoved na tohle autorovo dilema bude spise odlozeni nakupu na neurcito, protoze ani jeden z kandidatu neni za stavajici situace zadne velke terno...

10 reakcí

Jarda
Jarda 26.09.2022 v 16:22

Snůška nesmyslů a lží a není to poprvé. Doporučuji se přesunout na jiný web, abys nezaplevoval diskusi pod články.


cunado (186) napsal 26.09.2022 v 09:46+4

Díky za srovnání . Za mě je volba jasná, pro V-Strom hovoří motor i podvozek a především japonská solidnost a SPOLEHLIVOST. U motorky na ježdění kolem komína bych to tolik neřešil, ale při cestování trávit dovolenou řešením závad a sháněním servisu prostě nechceš
5 letá záruka CF Moto je fajn, ale co pak? V případě prodeje ojeté motorky bude asi potřeba jít s cenou hodně dolů.

Karlos31 (97) napsal 26.09.2022 v 09:40+11

Strom u mě vyhrál kvůli motoru a podvozku, není problém s ním jet palbu a královsky se bavit, nebo jet v klidu na dovolenou k moři. Tohle je věc, která je u mě zásadnější než tft display.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist