ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
K167 (1511) napsal 17.01.2022 v 17:49+1

Honzo, moc pěkný tričko (od 04:02) na test H-D LiveWire (LiveWire One).
Je to rebel!!!


JoskaH (447) napsal 17.01.2022 v 16:24+3

Tady se nejedná o žádnou elektromobilitu. Tady se jedná o elektrickou motorku, kterou si koupí někdo s nadbytkem peněz a současně s lhostejností k tomu, co si o tom kdo pomyslí
Nějak si nedovedu představit jakékoli tzv. ekologické pohnutky, o nichž je tady ze záhadných důvodů půl debaty…

Malešice (12) napsal 17.01.2022 v 15:16+7

Lepší brácha v gaypornu, než ségra na elektrický motorce !

Rnx (16) napsal 17.01.2022 v 14:50-2+2

Z recenze chápu jen, že motorka dobrý (jenom ta cena), nabíjení špatný. Proč nikdo nehejtuje PRE za rozbité nabíjení, nebo Shell, pokud není benzín, nechápu. Motorka (jakákoliv) za to nemůže.
Zatím jsou dojezdy na elektřinu blbé, to je fakt. Možná se to brzy změní, možná ne, ale proč to alespoň nezkusit a vyvíjet.
Síť pro nabíjení je taky nic moc, ale to se mění k lepšímu ze dne na den. Síť čerpaček se stavěla desítky let, tak má malinkej náskok no. Nicméně, stojany na elektřinu lze provozovat asi na víc místech, než jsou možnosti pumpy pro benzin...

Brukev (853) napsal 17.01.2022 v 14:37+3

Velmi zajímavý článek je fajn že si nejel autobusem a zdejší čtenáři dostali na co čekali .

Prostě doma nabít, do práce po Praze v tichosti a pohodě, domu a tak dokola ... takže za 200 by to šlo .
Taky chci řvoucí motorku co má koule a natankuju ji mrtvejma dinosaurama, ale až to bude cenově dostupný, tak než stát v zácpě nebo mhd, tak bych snad klidně i bzučel ...

PS. líbí se mi Loebův speciál jezdící na "odpadky" .. a jelikož dojel druhej, tak to prostě musí dobře hořet

Pedl (188) napsal 17.01.2022 v 14:30+1

Pěkná cena

Leatherboy (8) napsal 17.01.2022 v 14:19+4

Článek je výborně napsanej, o tom žádná! Nejlepší jsou asi ty momenty marných pokusů o nabíjení, což je konec konců častý problém i auto-elektromobilty a tu už tu nějaký pátek máme.

Rád věřím, že zátah toho elektromotoru musí být zcela famózní ať už při rozjezdu nebo třeba při předjížděcím manévru, uvěřím, že i přes svoji relativně vysokou hmotnost se stroj skvěle vede. Ale už třeba jen fakt absence zvuku reálného motoru, který je tak trochu bezpečnostním prvkem každého klasického motocyklu a upozorňuje další účastníky provozu, že je někde v dohledu motorkář......

Ale za mne prostě ne! Není motorka mimo jiné i tak trochu symbolem nezávislosti? A tady, aby se člověk staral mít pořád za zadkem tu správnou díru do elektrárny (třeba do nějaký uhelný, že?). Reálný dojezd +/- 150 km je nedůstojný takovému stroji. Jo, kdyby to byl skútr na rozvoz pizzy po městě za pár stovek EUR, tak to možná polknu, ale tohle je otřesná ukázka, k čemu jsou schopni eko-teroristi z Bruselu donutit tradičního výrobce skvělých motocyklů.

Jestli je to správná nebo dokonce jedna jediná možná cesta, to ukáže budoucnost. Já jsem aktuálně ochoten připustit, že nějaká pozitiva tu jsou, ale vnímám celou řadu negativ a podtrženo-sečteno - v tom lepším případě mi vyjde nula. Akcie LiveWire, zatím pořizovat nehodlám.

Nicméně autorovi velmi děkuji za jeho článek

pk14 (175) napsal 17.01.2022 v 13:40

Drahá 4. motka/skútr v garáži....

pk14 (175) napsal 17.01.2022 v 13:38+1

Na sprinty... Ale jen na 1/8....

JirkaCL (10) napsal 17.01.2022 v 13:20+2

Tak tohle fak ne ,starýho psa novejm kouskům nenaučíš,ani neporučíš.Vyzkoušet na chvíli asi dobrý,ale po delší době by mi jeblo z toho bzučení.Když elektrika,tak max.za 10 let kolo nebo přejdu rovnou na kriplkáru.

31081 (683) napsal 17.01.2022 v 12:55-2+6

Svoboda nám skončila nástupem kovidu,a elektromobilita je jen dalším nástrojem jak normální obyčejné lidi svobody postupně zbavit.Jen tomu stále ještě většina lidí nevěří.Pokud se tomu nepostavíme všichni a včas,nebude úniku. Jinak pěkný test

Codo (359) napsal 17.01.2022 v 12:53-1+2

Takže dle předpokladu. Motorka ok vyladěná (skoro úplně), elektromobilita v praktických souvislostech je k vzteku, k prdu a o nervy.

Vulf (8) napsal 17.01.2022 v 12:08+1

By mně zajímalo kolik váží v moto ta samotná trakční baterie.
V autech se hmotnost pohybuje od 200 až těměř do 700kg dle kapacity.
Takže jezdit na takové to baterky v čemkoli je pro mne nesmyl (kamion na baterky ??).
Neexistuje zatím technologický zázrak pro uchování dostatečného množství energie v něčem opravdu malém co se prostě bude dát vyměnit jako "baterky do rádia" bez nabíjecích stanic.
Podle mne je tento vývoj slepá větev, ale výzkum něco přinese a pak to třeba půjde správným směrem.
Ale dnes a v nejbližších desetiletí ani náhodou. Tomu nevěřím.

FrogySkoky (132) napsal 17.01.2022 v 11:57+9

Je vidět, že elektormobilita fakt není ta správná cesta

Tatanka-T5 (6) napsal 17.01.2022 v 11:35+5

Fajn článek. Zdá se, že v rámci elektromobility nám nezbývá, než se přizpůsobit a v hlavě se "přepnout" na vyhledávání nabíječek, postávání s kelímkem kolem nich a poskoky mezi nimi. Volnost a svoboda se zase o kousek zmáčkne. Ještě že ta elekrická vozidla jezdí tak dobře, jinak by na protiváhu nebylo co přihodit. Radujme se, že jsme zažili i dobu předelektrickou a užívejme poslední léta s vůní benzínu.
Mladým to moc vadit nebude - vstupují už do jiného světa, plného digitálních technologií a sdílených koloběžek... od nich je jen krůček ke sdíleným autům a motorkám.

Míra (211) napsal 17.01.2022 v 11:10+5

Možná pro další generaci co teď jezdí na elektrokoloběžkách. Pro mě to není.

SuperSic58 (1316) napsal 17.01.2022 v 11:02+10

krásná ukázka, že elektromobilita prostě nefunguje, ať se bruselskej komouš snaží co může...

Komik64 (3156) napsal 17.01.2022 v 10:42+3

Chválím "vyváženej" test...

Elektriku zatím vidím hlavně pro skútry na pojížďky, "lehký" krosky na blbnutí apod. ALE...
Jestli se elektrika má stát alespoň jedním z hlavních pohonů i "různých větších strojů" (ve kterých zatím "tepou spalováky"...), bude to, bohužel, chtít ještě hóóódně vylepšování, vynálezů a změn, takže ani nějakou větší připravenost na rychlé a razantní změny furt nevidím...

Hooorus má pravdu.
A já dodám, že nový vývoj společnosti dlouhodobě spěje pro naprostou většinu k městům, hromadné dopravě apod. Bydlení v krásných odloučených lokalitách, projíždění se apod. bude asi maximálně pro opravdové boháče apod.

libac22 (177) napsal 17.01.2022 v 10:21+4

S tý jízdy bych byl tak znechucenej že by určitě převažovaly negativa na tím málem pozitivním ...
Jinak přeju autorovi ať na tu noční můru brzo zapomene

kopv (46) napsal 17.01.2022 v 09:59+7

Prostě za mě NE

Hooorus (124) napsal 17.01.2022 v 09:47+13

Diky za test. Na autorovi ocenuju ze narozdil od "zasadnich odpurcu" nezakryva pozitiva a narozdil od totalnich fanousku nebagatelizuje problemy.
Nekde v testu autor rekl, ze radeji pojede autobusem. Nechci si hrat na vsevedouciho, ale odhaduju ze to je prave zamer elit. Aby pleps jezdil autobusem. Oni si individualni dopravu zajisti.
Jinak test me utvrdil v tom co sem si myslel. Tenhle HD je jako Tesla. Suprova hracka pro hodne bohate lidi. K normalni motorce ci dvema poridis toto, a na tom se budes vozit do prace a zpet, nebo na vyjizdky 150km...a nabijet vzdy v klidu doma. A proti tomu nic nemam, pokud ale se tem bohacum my - stredni trida - na ty hracky nebudeme skladat na danich, aby oni na to pak dostali dotace. Jako majitele tesly v AU/DE/NOR a podobnych pokrokovych zemich.

K167 (1511) napsal 17.01.2022 v 09:02+9

Velice děkuji za zkušenost, jak to vypadá v reálném životě.
To vyčlenění LiveWire od značky HD je za mě logické. HD svoje motocykly často propaguje slovy o svobodě. Jenže to, jakým způsobem je nám nucena elektromobilita, nemá se svobodou nic společného.

4 reakce

Jarda
Jarda 17.01.2022 v 09:17

Test je super, diky Honzovi. To vyčlenění do samostatné značky LiveWire má hlavně finanční podtext. Na rozdíl od zde diskutujících, investoři na kapitálových trzích vidí v elektrice budoucnost a vše kolem toho zažívá neskutečnou nirvánu (Tesla, Nio, Rivian, Lucid). LiveWire vstupuje samostatně na burzu a tímto si mimojiné dojde velmi snadno k velkým penězům od investorů pro svůj další rozvoj. Plus samozřejmě uvidíme, jak dál to rozvine Kymco.


Předchozí
1 2
Následující



TOPlist