Indian FTR 1200: Zrozen na hlíně, postaven pro silnice
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Indian Motorcycle/David Shelleny | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 24 231x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Indian Motorcycle/David Shelleny | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 24 231x
..myslim,ze s tymto vyfukom to je uplne ina pesnicka a Indian s nim vyzera pekelne dobre
https://motorbikewriter.com/ss-cycle-exhaust-indian-ftr-1200/
V červeno bílé vypadá skvěle. Ale 13L nádrž na 1200ccm??? Stačilo mi Duka 990 první generace. Tour the pump
Mě se to líbí.
taký škaredý monster
Hele a to zadni kolo je co? To nekdo udelal chybu na vykresu?
Vůbec se mi to nelíbí.
Jako první pokus dobrý.
A až kolem toho motoru postaví naháče či cesťáka, bude to ještě lepší
strakon - zvlastny styl? https://youtu.be/MfC1jCNWXFU
Vyhodit ten jebák na značku tak je to pěkný ale 88kw a 115kroutak?
Na první pohled čirá nádhera, na bližší mě zklamaly nedodělané detaily, jako vyloženě hnusné vedení drátů k ovladačům na řídítkách a takové věci... Taková blbost, ale k image motorky za 400k+ to nepřidá. Tedy jestli to nebyl nějaký nedodělek jenom pro Intermot. O komedii v podobě displeje nemluvě... Ale co, stejně je to na mě moc malá motorka.
Jak se tu řešila váha, tak mokrá je 230 kg..
Reknete mi nekdo, kam tu motorku zaradit a jak jezdit s takovym rozmerem gum? jak to muzete srovnavat s monsterem? Na tehle gumach by lezel v primem porovnani v prvni zatacce...ale jako designove je to hezky...
Viděl jsem, seděl jsem na tom a je to fakt krásná mašina. S KO v kombinaci se zlatejma vidlema a s Akrapama jako komín. Pod zadkem působila motka lehce asi jako Speed Triple... tu váhu bych nehadal. Jen pár USA odflaklejch dílů mě zamrzelo... a ta cena ... super článek
Strakon: Ten pilot je Alan Cathcart...a pojezdil by nás všechny kolik nás tu je s jednou rukou v nose a bez přední brzdy
Škoda toho uzoučkýho kola vzadu a zbytečnýho odkazu na flattrack, což je jakožto sport hrozná pakárna. Chtělo by to masivnější salám, aby to byl pořádnej power-street-naked. To mu jediný chybí k dokonalosti. Americkej naháč, to je sen. Sportstery jsou moc malý a není tam dostatečná agresivita. Italský nemají povedenej design, max nějaký detaily, ale jako celek stojí za houby a japonci jsou prostě japonci, o britech, němcích a rakušácích radši ani nemluvit, co se vzhledu týká. Tohle je pecka.
přípomíná to hodně DIAVEL ovšem je daleko hezčí parádní stroj
že by se konečně amíci naučili stavět motorky?
Na prvni pohled bych rek ze je to okopcenej Ducati Diavel, no a na druhej pohled ... taky...
Ze by po dlouhe dobe konecne prisla z Ameriky "takova ta prvni vlastovka"
Drátěný kola a je dokonalá...
Vykon na kilo to ma podobnej jako muj Shiver ... Hele sorry, ale aspon na papire to vypada jako draha tezka sranda. No uvidime.
Jestli to je pro silnice, ať na to hodí dva zadní kufry, nějakej slušnej štítek a je z toho pěknej cesták. To by se mi líbilo.
Suchá hmotnost 221, takže pohotovostní nějakých 250kg, krouťák 115Nm a výkon 88kW Tak to je závoďák jako prase
Jsem se zamiloval škoda, že ta levnější verze může být jen v té černé.
Jako 750 by mi to dávalo větší smysl jako bajk na kravení...
u drazsi verze S to s tim tabletem tezce zkurvili:D Jinak zajimavej bajk..
Je to moc hezký .Oproti Monsteru dlouhý a těžký...
Týpek to pod sebe láme jak motárda
Takovy apgrejdovany Monster.
Teda, ten pilot má zvláštní styl v náklonech
Pěkné..ještě vyhodit tu plechovou krabici z výfukového potrubí, dát tam klasické budíky, vyměnit světlo za klasickou parabolu s žárovkou a je to