Test: Suzuki V-Strom 650 XT (2018) vs V-Strom 650 (2015)
Text: František Hadt | Foto: Jiří Jevický , František Hadt | Zveřejněno: 6.8.2018 | Zobrazeno: 70 642x
Text: František Hadt | Foto: Jiří Jevický , František Hadt | Zveřejněno: 6.8.2018 | Zobrazeno: 70 642x
Yura : Jezdil jsem na testech Versys, TRK i Stromek, NC jsem nejezdil, je mi malá. Za mě jednoznačně Stromek, pohodlím, chováním na vozovce, pak Versys, díky kratšímu rozvoru jde ochotněji do zatáček a je docela zábavnej, TRK mi vůbec nesedlo a chyběl tomu výkon. Radím objezdit testovačky a povozit se. Teď jsem měl 3 dny GS1200 a na konci srpna na 5 dní novou Africu, která je horký favorit na nový stroj.
dzerzy01 : u triumphu bacha, 800 tygřík je parádní motorka, výbornej podvozek, božskej motor, ale topí to jak prase!
vyzera to pekne, ale uz to nevyzera ako stary Stromek.. skoda
@ dzerzy01 - skus zahrnut do vyberu aj Tracer 700
V strom je dnes už klasika, tedy alespoň podle mě. Léty vyzkoušený. Více se mi líbil dvouoký a dvouvýfukový nejstarší první typ, ale současný Stromek je zase designově takovej prostě hezčejší pokud jde o celkové barevné a vzhledové sladění Mě se právě nová, strohá přístrojovka líbí a ručku otáčkoměru žádné skákající digitečky plně nenahradí. I když - jak autor sám píše, patrně je to o zvyku. Nejsem technik, tak bohužel neocením různé technické fičury. Je to hezká a jistě i spolehlivá motorka.
Je to těžké rozhodování. Nádherná MG 850 bude pro mě finančně asi nedostupná, totéž sedmistovkový tenere které má přijít, takže ze silničních středních cendur je tu Stromek, Versys, TRK nebo ten hybrid NC (ale mě se líbí), a já vůbec netuším, kam jít...Už aby bylo "za rok"
uvažuji o koupi stroje pro pravidelné dojíždění do práce cca 30 km a přejíždění co 14 dní cca 500km, takže nějaký naháč asi nebude to pravé a supersport ala R1 taky ne. S tímto jsem šel na motosalon a osedlal v podstatě všechno od Aprilie po Yamahu. Nevlastním teď nic a maximálně jsem se nechal svézt vzadu... Když pominu dyzajn, kdy každému se líbí něco jiného, tak na Suzuki mě hodně oslovila komfortním "pracovištěm" a uvolněnou polohou. U ostatních Japonců jsem se něják extra nenašel. Dále u mě jednoznačně bodovalo BMW, Triumph a Aprilia. Takže u mě hraje prim nízká pořizovací cena, komfort(ona nuda a dokonalost), spotřeba a cena následného servisu :)) Máte to někdo podobně? co byste mi doporučili s ohledem na občasné cestování ve dvou a výše zmíněnému ?
Dík za článek!
Jinak souhlas (nejen s Michalem) - design nového stromka - nic moc (ale asi "jde s dobou")
Technicky vypadá dost slušně
Porovnání - super!
Podle mě Motion Track ABS má nový V-Strom 1000, 650ka má obyčejné ABS jak na předchozím modelu a brzdy jsou bez změny. Na předku chybí možnost nastavit předpětí pružin oproti předchozímu modelu.
dizajnově hodně mizerná motorka. V porovnani s autama, je tak hodne mizerný dizajn na renaulte thalii.
stale si myslim, ze najkrajsi V-strom je ten prvej generacie