Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mimochodem teď jsem měl možnost svézt se na R nine T a byl jsem překvapen, takovou převodovku jsem na motorce ještě asi nezažil, když se řadilo z jedničky na dvojku, byly tam zřetelné dvě "cvaknutí", když jsem to tam kopnul málo, zůstal tam neutrál, zrovna tak trefit ho na světlech nebylo na poosmé jako u GSa, ale napoprvé, naprosto přesně. Nechápu, proč to nejde všude:/
Na GS to mám podobně, jedna a dvě řadím přes spojku, další už jsou v pohodě, ale čím víc plynu, tím je to plynulejší. Vlastně to dává smysl, přidáváš plyn, aby to bylo plynulý:)
BMW nedělá normální quickshifter s přerušovačem, s jakým ty máš zkušenost, ale i tak?
To tam musíš mít nastaveno tak 0,2s když řadíš 1-2 ne? By mně ani nenapadlo to zkoušet
Nevím co bych měl na rychlorazeni studovat. Měl jsem to na trivalci a teď na v4 a funguje z 1 na 2 perfektně. U dvouvalu to prostě nefuguje. Ale trh to chce, tak to tam dali.
Sonicek: motorka není jen o tom jak vypadá, nebo jestli má o 20% vyšší výkon. Jsou tu i jiné atributy. Zrovna teď se tady na fóru řeší jedno [url=//www.motorkari.cz/tema/?t=190840&pgr=1]docela aktuální téma[/url] ohledně přístupu KTM k reklamacím. Vlákno je dlouhé, ale je tam dost podnětů od různých lidí. Není to tedy ojedinělý výkřik...
spaja: tahle motorka (R1200RS) je asi jako pětka od Hammana. Takže ten rozdíl od 911 není až tak propastný
Já si naopak myslím, že R1200RS je jediná motorka s tímhle motorem, kterou bych ještě snesl. Na novým GS A jsem jel a prachy bych za to v životě nedal.. Ale to je jako obhajovat džihádistu, takže vím, že to mají lidi jinak..
Já jí měl půjčenou na delší víkend. Nakonec mi vůbec nevadilo jí vrátit . Za tu velice vysokou cenu je to nuda, nuda, nuda, nuda, nuda...
Absolutně stejný pocit zažijete na motorce o 100 - 150t. levnější.
Jinak pár postřehů: Quickshifter je použitelný paradoxně jen dolů. Nahoru to strašně cukne (z 1-2 až nepříjemně). Přístroje úplně pitomé. Rychloměr analog budiž, ale tak malá písmenka s boxerem? Nic člověk nevidí.
Nejvíc jsem byl překvapený z aerodynamiky. Při ustálené rychlosti na dálnici ve dvou i sám (od 120vejš) vám to najednou vezme helmu a rozkmitá do stran. Když nereagujete kmity se zvětšují. Nikdy jsem to na žádný jiný motorce nezažil. Je to absolutně nečekané.
Jinak jako pěkný univerzál pro méně dynamicky založené pracháče.
mimochodem teď jsem měl možnost svézt se na R nine T a byl jsem překvapen, takovou převodovku jsem na motorce ještě asi nezažil, když se řadilo z jedničky na dvojku, byly tam zřetelné dvě "cvaknutí", když jsem to tam kopnul málo, zůstal tam neutrál, zrovna tak trefit ho na světlech nebylo na poosmé jako u GSa, ale napoprvé, naprosto přesně. Nechápu, proč to nejde všude:/
Na GS to mám podobně, jedna a dvě řadím přes spojku, další už jsou v pohodě, ale čím víc plynu, tím je to plynulejší. Vlastně to dává smysl, přidáváš plyn, aby to bylo plynulý:)
BMW nedělá normální quickshifter s přerušovačem, s jakým ty máš zkušenost, ale i tak?
To tam musíš mít nastaveno tak 0,2s když řadíš 1-2 ne? By mně ani nenapadlo to zkoušet
Nevím co bych měl na rychlorazeni studovat. Měl jsem to na trivalci a teď na v4 a funguje z 1 na 2 perfektně. U dvouvalu to prostě nefuguje. Ale trh to chce, tak to tam dali.
bavoráčtí si furt hrají na něco,co už dávno nejsou.a za velmi německé peníze.
spajazacatecnik:
Možná sis měl nejptve prostudovat jak PRO řazení funguje a jak se k němu chovat.
Řatit s tím přez neutrál není dobrý nápad.
Je to super stroj, a už sem řekl. Až budu velkej, taxi ju koupím!
Seikos:
Jel jsi na tom?
Jel si pětkou od Hammana? (teda jestli myslíš toho úpravce a ne nějakýho tvýho kámoše se starou hydrou.. )
Sonicek: motorka není jen o tom jak vypadá, nebo jestli má o 20% vyšší výkon. Jsou tu i jiné atributy. Zrovna teď se tady na fóru řeší jedno [url=//www.motorkari.cz/tema/?t=190840&pgr=1]docela aktuální téma[/url] ohledně přístupu KTM k reklamacím. Vlákno je dlouhé, ale je tam dost podnětů od různých lidí. Není to tedy ojedinělý výkřik...
spaja: tahle motorka (R1200RS) je asi jako pětka od Hammana. Takže ten rozdíl od 911 není až tak propastný
Já si naopak myslím, že R1200RS je jediná motorka s tímhle motorem, kterou bych ještě snesl. Na novým GS A jsem jel a prachy bych za to v životě nedal.. Ale to je jako obhajovat džihádistu, takže vím, že to mají lidi jinak..
BMW by melo vyrabet jen R1200GS Adventure. Tomu vzhledu a velikosti v plny palbe bych odpustil cokoliv...
Super Duke GT je ve srovnání s tímhle strojem úplně jinde. Asi jako 5 tkové báwo a 911...
klidně bych ji bral jako druhou motorku doma, ale kardan by mět nemusela Ale i tak bych raději KTM superduka v GT
Já jí měl půjčenou na delší víkend. Nakonec mi vůbec nevadilo jí vrátit . Za tu velice vysokou cenu je to nuda, nuda, nuda, nuda, nuda...
Absolutně stejný pocit zažijete na motorce o 100 - 150t. levnější.
Jinak pár postřehů: Quickshifter je použitelný paradoxně jen dolů. Nahoru to strašně cukne (z 1-2 až nepříjemně). Přístroje úplně pitomé. Rychloměr analog budiž, ale tak malá písmenka s boxerem? Nic člověk nevidí.
Nejvíc jsem byl překvapený z aerodynamiky. Při ustálené rychlosti na dálnici ve dvou i sám (od 120vejš) vám to najednou vezme helmu a rozkmitá do stran. Když nereagujete kmity se zvětšují. Nikdy jsem to na žádný jiný motorce nezažil. Je to absolutně nečekané.
Jinak jako pěkný univerzál pro méně dynamicky založené pracháče.
crxjet, ve Stratos Auto na Proseku mají předváděcí kousek.
dobrej článek opomíjená motorka to rozhodně je, na silnici to v podstatě nevidím...asi se ukecám a zkusím to někde projet, páč mi přijde sympatická