Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak ty motorky skončily přesně podle očekávání. Dávají přesně to, na co vypadají, žádná neklame tělem. Bohudík. Jedna je víc divočák, druhá je klidná cestovatelka.
Mě ta přístrojovka na Hondě přijde velmi vkusná a naopak - černá barva ji sluší. Ladí se zbytkem kokpitu. A Honda stejně jako u Crosstourera (kde vypíná trakci) nás navíc obohatila velmi "vkusným" tlačítkem na mlhovky Ale asi to je taková piha na kráse. Stejně jako tlačítko na trakci trčící na kousku ohnutého plechu za zrcátkem.
Ale celkově (dle mého názoru) je na Hondě vidět že je dotažená více do konce. Je jasné kde se berou ty kila navíc. Yama je změť trubek a drátů, tam kde to má Honda pěkně učesané a poschovávané. A místma přeplastované, aby to nebylo vidět. Yama jakkoliv má pěkné imbusy a spojovací materiál pěkně zahloubený nebo zapuštěný v hlubokých podložkách, celkově na mě působí dojmem nedopracovaného polotovaru. Zejména ta přední část, vypadá jako u nového litrového V-stromu. Podivně naroubovaná na zbytek motorky, kdy má člověk pocit že tohle tam prostě nemá být. Nebo že by to vážně mohlo vypadat uhlazeněji, víc než funkcionalisticky. I bástry - designově a materiálově překomplikované - jako by se v nich ten designér ztratil. Kolik ty bástry váží? Dohromady snad kilo.
Při sundané sedačce do spodní polohy - to krytí plastem se škvírami a IBC (instant ball cutter), to bych nechtěl zažít
Ale jinak moc pěknej test.
Snad ti Jardo nebylo v těch černých hadrech moc vedro...
Dobrej test zajímavých motorek, díky. Docela by mne zajímalo která z nich by byla lepší pro dva. Myslím pohodlí spolujezdce, změna v akceleraci a chování motorky na silnici...
A příště to jeďte ve třech a ten třetí na novém Kawasaki Versys 1000. Ale jinak 1 s hvězdou za to, že místo šílených motorek co navrhují nábytkáři tu je konečně pěkný test normálních a praktických motorek
Kucí vy byste měli jezdit občas i delší štreky na kole...Mě osobně zas vadí zbytečně přepohodlnělý sedlo ve stylu Crosse,nebo třeba V-stroma,ale zadek se nakonec nakalibruje na obojí
ingott> Pro dva je pohodlnější určitě Crossrunner. Naopak akceleraci má lepší Yamaha.
Tak ty motorky skončily přesně podle očekávání. Dávají přesně to, na co vypadají, žádná neklame tělem. Bohudík. Jedna je víc divočák, druhá je klidná cestovatelka.
Mě ta přístrojovka na Hondě přijde velmi vkusná a naopak - černá barva ji sluší. Ladí se zbytkem kokpitu. A Honda stejně jako u Crosstourera (kde vypíná trakci) nás navíc obohatila velmi "vkusným" tlačítkem na mlhovky Ale asi to je taková piha na kráse. Stejně jako tlačítko na trakci trčící na kousku ohnutého plechu za zrcátkem.
Ale celkově (dle mého názoru) je na Hondě vidět že je dotažená více do konce. Je jasné kde se berou ty kila navíc. Yama je změť trubek a drátů, tam kde to má Honda pěkně učesané a poschovávané. A místma přeplastované, aby to nebylo vidět. Yama jakkoliv má pěkné imbusy a spojovací materiál pěkně zahloubený nebo zapuštěný v hlubokých podložkách, celkově na mě působí dojmem nedopracovaného polotovaru. Zejména ta přední část, vypadá jako u nového litrového V-stromu. Podivně naroubovaná na zbytek motorky, kdy má člověk pocit že tohle tam prostě nemá být. Nebo že by to vážně mohlo vypadat uhlazeněji, víc než funkcionalisticky. I bástry - designově a materiálově překomplikované - jako by se v nich ten designér ztratil. Kolik ty bástry váží? Dohromady snad kilo.
Při sundané sedačce do spodní polohy - to krytí plastem se škvírami a IBC (instant ball cutter), to bych nechtěl zažít
Ale jinak moc pěknej test.
Snad ti Jardo nebylo v těch černých hadrech moc vedro...
Dobrej test zajímavých motorek, díky. Docela by mne zajímalo která z nich by byla lepší pro dva. Myslím pohodlí spolujezdce, změna v akceleraci a chování motorky na silnici...
Wakasaki napsal Dnes v 10:16
Pozeram na toho jazdca na Honde a uz teraz ma bolia kolena.
Pozor!
Pilot na Hondě má na stupačkách špičky!
Na Yamaze spíš střed chodidla.
A příště to jeďte ve třech a ten třetí na novém Kawasaki Versys 1000. Ale jinak 1 s hvězdou za to, že místo šílených motorek co navrhují nábytkáři tu je konečně pěkný test normálních a praktických motorek
Kucí vy byste měli jezdit občas i delší štreky na kole...Mě osobně zas vadí zbytečně přepohodlnělý sedlo ve stylu Crosse,nebo třeba V-stroma,ale zadek se nakonec nakalibruje na obojí
a uz zas ty pohadky o brutalnim cuknuti pri sepnuti V-TECu
Honda je těžší než Yamaha o 32 kg.
To je celkem dost.
Pozeram na toho jazdca na Honde a uz teraz ma bolia kolena.
Tohle se dobře četlo
pekny test na Yamahe som uz isiel, musim este niekde splasit tu Hondu na porovnanie
PS: Tabulka hodnoceni(XLS) nejde stiahnut, imho koli diakritike v nazve suboru...