Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
soccer: cestovat a zablbnout se dá na lecčems. A podle čeho soudíš že je to tak úspěšný model? A dokonce legendární? LOL
Jen tak zběžně jsem nahlédl do australské statistiky, sorry že je to rok 2013, ale 148 ks třeba na celou austrálii není nic co by svědčilo o tom že to je úspěšná motorka. Třeba Hondy CB500X se prodalo 10x tolik
Ano, malej Versys je podle mě legenda, která je dostupný a pohodlný univerzál, na kterým se dá cestovat i zablbnout. Když ho prvně představili, nevsadil bych na to, že to bude tak úspěšný model... ty jo?
Moc se mi to nelíbí.Na některých fotkách to trochu vypadá jako lirtrový scooter.
Souhlas s CR500.Pro spolujezdkyni to moc není.
Míta v kapse 350.000 Kč a jít koupit Suzuki,tak vyberu jinou.
Buď bych dal přednost Bandit GSF 1250 F , Hayabusa GSX 1300 R a nebo V-Strom 1000.
Nerad přejímám názor davu, ale už jsem fotky těchto modelů někde dřív viděl a už tenkrát jsem se divil, že Suzuki, ke které mám taktéž blízko, jde na trh s takovýma obludkama. Šeredky to jsou i podle mého oka, ale třeba to bude nepřekonatelnej "držák" a tím si veřejnost získá...
Mě se například nelíbil původně ani malý ani velký Versys a teď je to legenda...
Ovšem nové modely Versysů se mi taky (zatím) nepáčí
Jenže je to prostě Suzuki. Jako u V-stromu, mám pocit, žě každou část motorky navrhoval někdo jiný. Nahoře krásné Fatbary od Renthalu s uložením s měrkou a dole, kde to není moc vidět jsou strašné pochromované šrouby na brýlích, jak u čínské rozpočtovky. Na jedné straně spojková páčka na lanku bez možnosti nastavení, na druhé straně radiální pumpa od Bremba s páčkou Domino s plným nastavením. Dole radiální Bremba a vedou k nim gumové hadice? A když už Bremba - proč ty nejlevnější? Protože značka prodává? Než tyhle Bremba, to už jsou lepší ty radiály od Tokica co mají na V-stromu. A myslím že ty budou i levnější. Ale "veřejnost" chce asi vidět nápis Brembo. A co ty zemědělské škvíry kolem minipalubky a obecně mezi plasty?
Blinkry z V-stroma na sportovně cestovní motorku - vypadají (jak jsem již jednou psal) jak kus brambory. Závažíčka na křížáku. Plexi přišroubováno strašně jak na malém V-stromu - 4 šrouby hluboko v pastičce na mouchy. Jenže u V-stroma se trochu syrovosti toleruje. U jakoby čisté kapotáže je to strašné.
Ta motorka je navenek huj, v detailech docela tfuj. Omlouvám se skalním příznivcům...
Taknejak mi prijde ze dnes uz se vubec nemysli na spolujezdkyni!! Sedacky jsou pro holky cimdal mensi a trvrdsi. Navic u nakedu kde se sedi vic vzprimene a jeste kuli dnesni minimalisticke zadi moto, uz mi prijde naked pro spolujezdce nebezpecnejsi jak na supersport, kde je baba aspon naklonena dopredu a spis nepada tolik do zadu
Taky skoda ze na kufry k ojedinelemu cestovani ty zade moto taky uz nejsou. Kazdej nechce vylozene cestaka, ale chce jet obcas i svizne s babou a vyjimecne zacestovat.
Na masine takoveho kalibru bych porad radsi videl analogovy otackomer. Moda displeju, beztak zpusobena jen setrenim a skudlenim je udesna. Na enduru se to da pochopit, ale k silnicni masine patri otackomer s ruckou jako k velbloudovi hrby.
Mne se zda, ze ridic sedi hodne vzadu. Tenhleten posaz kdyz se clovek nemuze pritahnout bliz k riditkum mne prijde hrozne neakcni a bez odezvy jak z predniho tak zadniho kola. Moto se mne moc nelibi. Nekoupil bych to a to jsem mel Suzy tri.
soccer: cestovat a zablbnout se dá na lecčems. A podle čeho soudíš že je to tak úspěšný model? A dokonce legendární? LOL
Jen tak zběžně jsem nahlédl do australské statistiky, sorry že je to rok 2013, ale 148 ks třeba na celou austrálii není nic co by svědčilo o tom že to je úspěšná motorka. Třeba Hondy CB500X se prodalo 10x tolik
//www.mcnews.com.au/2013-australian-motorcycle-sales-figures/
seikos: nebuď zbytečně osobní, to já umím taky...
Ano, malej Versys je podle mě legenda, která je dostupný a pohodlný univerzál, na kterým se dá cestovat i zablbnout. Když ho prvně představili, nevsadil bych na to, že to bude tak úspěšný model... ty jo?
soccer: Versys? Jaká legenda? Tys asi upadnul na hlavu
Moc se mi to nelíbí.Na některých fotkách to trochu vypadá jako lirtrový scooter.
Souhlas s CR500.Pro spolujezdkyni to moc není.
Míta v kapse 350.000 Kč a jít koupit Suzuki,tak vyberu jinou.
Buď bych dal přednost Bandit GSF 1250 F , Hayabusa GSX 1300 R a nebo V-Strom 1000.
alf600 trefné a hezky spisovné vyjádření
Nerad přejímám názor davu, ale už jsem fotky těchto modelů někde dřív viděl a už tenkrát jsem se divil, že Suzuki, ke které mám taktéž blízko, jde na trh s takovýma obludkama. Šeredky to jsou i podle mého oka, ale třeba to bude nepřekonatelnej "držák" a tím si veřejnost získá...
Mě se například nelíbil původně ani malý ani velký Versys a teď je to legenda...
Ovšem nové modely Versysů se mi taky (zatím) nepáčí
Pojízdná vagína
Přestože jsem majitelem SV1000, musím napsat ve vší slušnosti - humus.
Jenže je to prostě Suzuki. Jako u V-stromu, mám pocit, žě každou část motorky navrhoval někdo jiný. Nahoře krásné Fatbary od Renthalu s uložením s měrkou a dole, kde to není moc vidět jsou strašné pochromované šrouby na brýlích, jak u čínské rozpočtovky. Na jedné straně spojková páčka na lanku bez možnosti nastavení, na druhé straně radiální pumpa od Bremba s páčkou Domino s plným nastavením. Dole radiální Bremba a vedou k nim gumové hadice? A když už Bremba - proč ty nejlevnější? Protože značka prodává? Než tyhle Bremba, to už jsou lepší ty radiály od Tokica co mají na V-stromu. A myslím že ty budou i levnější. Ale "veřejnost" chce asi vidět nápis Brembo. A co ty zemědělské škvíry kolem minipalubky a obecně mezi plasty?
Blinkry z V-stroma na sportovně cestovní motorku - vypadají (jak jsem již jednou psal) jak kus brambory. Závažíčka na křížáku. Plexi přišroubováno strašně jak na malém V-stromu - 4 šrouby hluboko v pastičce na mouchy. Jenže u V-stroma se trochu syrovosti toleruje. U jakoby čisté kapotáže je to strašné.
Ta motorka je navenek huj, v detailech docela tfuj. Omlouvám se skalním příznivcům...
Taknejak mi prijde ze dnes uz se vubec nemysli na spolujezdkyni!! Sedacky jsou pro holky cimdal mensi a trvrdsi. Navic u nakedu kde se sedi vic vzprimene a jeste kuli dnesni minimalisticke zadi moto, uz mi prijde naked pro spolujezdce nebezpecnejsi jak na supersport, kde je baba aspon naklonena dopredu a spis nepada tolik do zadu
Taky skoda ze na kufry k ojedinelemu cestovani ty zade moto taky uz nejsou. Kazdej nechce vylozene cestaka, ale chce jet obcas i svizne s babou a vyjimecne zacestovat.
To zas bude témat, kde šťastní majitelé tohoto designérského klenotu budou fňukat, že je nikdo nezdraví páč si lidi myslej, že je to skútr
neskutečně hnusná motorka Ale to z ní paradoxně může udělat kultovní záležitost, za pár desítek let to bude třeba vyhledávanej veterán
Tím chci mimo jiné říct, že se mi tyto Súzy líbí, možná i proto, že se designér inspiroval na správném místě
Ale že to tentokrát Modrejm trvalo, než okopírovali od Zelenejch
Začalo to GSR750 = Z750 a teď tohleto.. Tak počítám, že za chvilku vyjedou s nějakou napodobeninou Ninjy H2
JA-NE> To jsme celou sezonu chteli, ale Suzuki nabidla testovacky az letos na podzim a Kawasaki jiz Z1000SX pro novinare nenabizi, tak snad priste.
chcelo by to postavit proti z1000sx
Ta kapota tak nějak nešťastně navazuje na desing GSX 600 f z devadesátého osmého roku
Na masine takoveho kalibru bych porad radsi videl analogovy otackomer. Moda displeju, beztak zpusobena jen setrenim a skudlenim je udesna. Na enduru se to da pochopit, ale k silnicni masine patri otackomer s ruckou jako k velbloudovi hrby.
Mě se to moc nelibi, ale škarede to není.
Mne se zda, ze ridic sedi hodne vzadu. Tenhleten posaz kdyz se clovek nemuze pritahnout bliz k riditkum mne prijde hrozne neakcni a bez odezvy jak z predniho tak zadniho kola. Moto se mne moc nelibi. Nekoupil bych to a to jsem mel Suzy tri.
To už ale všechno víme,leč pocity z jízdy zvuku a nějaký nadšení,či drobné výtky se asi nedozvíme...
Jezdil na tom ještě někdo jinej,že by nám tu napsal i něco zajímavýho?
Ahojte, dúfam, že príde aj nejaké dobré video aj s pokecom.
Ta kapotovaná je ale strašně škaredá