husqvarna_svartpilen_801_2




Suzuki GSX-S1000/F: první jízda

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 08.09.2015 v 20:04

soccer: cestovat a zablbnout se dá na lecčems. A podle čeho soudíš že je to tak úspěšný model? A dokonce legendární? LOL
Jen tak zběžně jsem nahlédl do australské statistiky, sorry že je to rok 2013, ale 148 ks třeba na celou austrálii není nic co by svědčilo o tom že to je úspěšná motorka. Třeba Hondy CB500X se prodalo 10x tolik

//www.mcnews.com.au/2013-australian-motorcycle-sales-figures/

soccer (480) napsal 08.09.2015 v 19:19

seikos: nebuď zbytečně osobní, to já umím taky...

Ano, malej Versys je podle mě legenda, která je dostupný a pohodlný univerzál, na kterým se dá cestovat i zablbnout. Když ho prvně představili, nevsadil bych na to, že to bude tak úspěšný model... ty jo?

seikos (975) napsal 08.09.2015 v 18:55-1+1

soccer: Versys? Jaká legenda? Tys asi upadnul na hlavu

Míra (210) napsal 08.09.2015 v 18:34

Moc se mi to nelíbí.Na některých fotkách to trochu vypadá jako lirtrový scooter.
Souhlas s CR500.Pro spolujezdkyni to moc není.
Míta v kapse 350.000 Kč a jít koupit Suzuki,tak vyberu jinou.
Buď bych dal přednost Bandit GSF 1250 F , Hayabusa GSX 1300 R a nebo V-Strom 1000.

soccer (480) napsal 08.09.2015 v 18:14

alf600 trefné a hezky spisovné vyjádření

Nerad přejímám názor davu, ale už jsem fotky těchto modelů někde dřív viděl a už tenkrát jsem se divil, že Suzuki, ke které mám taktéž blízko, jde na trh s takovýma obludkama. Šeredky to jsou i podle mého oka, ale třeba to bude nepřekonatelnej "držák" a tím si veřejnost získá...

Mě se například nelíbil původně ani malý ani velký Versys a teď je to legenda...

Ovšem nové modely Versysů se mi taky (zatím) nepáčí

alf600 (-2) napsal 08.09.2015 v 17:58-1

Pojízdná vagína

Dřívko.d (0) napsal 08.09.2015 v 17:38

Přestože jsem majitelem SV1000, musím napsat ve vší slušnosti - humus.

seikos (975) napsal 08.09.2015 v 17:11-1+4

Jenže je to prostě Suzuki. Jako u V-stromu, mám pocit, žě každou část motorky navrhoval někdo jiný. Nahoře krásné Fatbary od Renthalu s uložením s měrkou a dole, kde to není moc vidět jsou strašné pochromované šrouby na brýlích, jak u čínské rozpočtovky. Na jedné straně spojková páčka na lanku bez možnosti nastavení, na druhé straně radiální pumpa od Bremba s páčkou Domino s plným nastavením. Dole radiální Bremba a vedou k nim gumové hadice? A když už Bremba - proč ty nejlevnější? Protože značka prodává? Než tyhle Bremba, to už jsou lepší ty radiály od Tokica co mají na V-stromu. A myslím že ty budou i levnější. Ale "veřejnost" chce asi vidět nápis Brembo. A co ty zemědělské škvíry kolem minipalubky a obecně mezi plasty?
Blinkry z V-stroma na sportovně cestovní motorku - vypadají (jak jsem již jednou psal) jak kus brambory. Závažíčka na křížáku. Plexi přišroubováno strašně jak na malém V-stromu - 4 šrouby hluboko v pastičce na mouchy. Jenže u V-stroma se trochu syrovosti toleruje. U jakoby čisté kapotáže je to strašné.
Ta motorka je navenek huj, v detailech docela tfuj. Omlouvám se skalním příznivcům...

CR500 (142) napsal 08.09.2015 v 17:03+1

Taknejak mi prijde ze dnes uz se vubec nemysli na spolujezdkyni!! Sedacky jsou pro holky cimdal mensi a trvrdsi. Navic u nakedu kde se sedi vic vzprimene a jeste kuli dnesni minimalisticke zadi moto, uz mi prijde naked pro spolujezdce nebezpecnejsi jak na supersport, kde je baba aspon naklonena dopredu a spis nepada tolik do zadu
Taky skoda ze na kufry k ojedinelemu cestovani ty zade moto taky uz nejsou. Kazdej nechce vylozene cestaka, ale chce jet obcas i svizne s babou a vyjimecne zacestovat.

FiZzeR (362) napsal 08.09.2015 v 16:51-1+4

To zas bude témat, kde šťastní majitelé tohoto designérského klenotu budou fňukat, že je nikdo nezdraví páč si lidi myslej, že je to skútr

SuperSic58 (1308) napsal 08.09.2015 v 16:46

neskutečně hnusná motorka Ale to z ní paradoxně může udělat kultovní záležitost, za pár desítek let to bude třeba vyhledávanej veterán

Zazi (1006) napsal 08.09.2015 v 16:40

Tím chci mimo jiné říct, že se mi tyto Súzy líbí, možná i proto, že se designér inspiroval na správném místě

Zazi (1006) napsal 08.09.2015 v 16:29+1

Ale že to tentokrát Modrejm trvalo, než okopírovali od Zelenejch

Začalo to GSR750 = Z750 a teď tohleto.. Tak počítám, že za chvilku vyjedou s nějakou napodobeninou Ninjy H2

Jarda (281) napsal 08.09.2015 v 16:24

JA-NE> To jsme celou sezonu chteli, ale Suzuki nabidla testovacky az letos na podzim a Kawasaki jiz Z1000SX pro novinare nenabizi, tak snad priste.

JA-NE (768) napsal 08.09.2015 v 15:31+1

chcelo by to postavit proti z1000sx

tencotancismoto (99) napsal 08.09.2015 v 14:49+1

Ta kapota tak nějak nešťastně navazuje na desing GSX 600 f z devadesátého osmého roku

mRKEF (88) napsal 08.09.2015 v 14:48+2

Na masine takoveho kalibru bych porad radsi videl analogovy otackomer. Moda displeju, beztak zpusobena jen setrenim a skudlenim je udesna. Na enduru se to da pochopit, ale k silnicni masine patri otackomer s ruckou jako k velbloudovi hrby.

DOMINATOR (1260) napsal 08.09.2015 v 14:41-1

Mě se to moc nelibi, ale škarede to není.

Sycak (14) napsal 08.09.2015 v 14:33

Mne se zda, ze ridic sedi hodne vzadu. Tenhleten posaz kdyz se clovek nemuze pritahnout bliz k riditkum mne prijde hrozne neakcni a bez odezvy jak z predniho tak zadniho kola. Moto se mne moc nelibi. Nekoupil bych to a to jsem mel Suzy tri.

zmulin (371) napsal 08.09.2015 v 13:51

To už ale všechno víme,leč pocity z jízdy zvuku a nějaký nadšení,či drobné výtky se asi nedozvíme...

Jezdil na tom ještě někdo jinej,že by nám tu napsal i něco zajímavýho?

Muczo (1) napsal 08.09.2015 v 13:48

Ahojte, dúfam, že príde aj nejaké dobré video aj s pokecom.

shewcza (22) napsal 08.09.2015 v 13:47-2+5

Ta kapotovaná je ale strašně škaredá

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist