husqvarna_svartpilen_801_2




KTM 1290 Super Duke R: The Be(a)st No. 2.0

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Peťot (5) napsal 13.12.2016 v 08:05

Zdar pánové... Asi už je rozhodnuto. Svoje Tuono V2 bez ABS a TC asi neprodám a radši budu pilovat řidičské umění jenom sám bez computeru.
Čus

zmulin (371) napsal 13.12.2016 v 07:44

Dobrá,povídat s mým telefonem a podobný kraviny motorka úplně nemusí,ale bez kontroly trakce bych si na tomhle asi jízdu moc v klidu neužil a ABS se taky dá přežít.To už je taky sakra dál,než před 20ti lety..
Test jakože dobrej,jenom je to Petře furt takový suchý

Stana.k. (134) napsal 13.12.2016 v 07:17

vypada obludně

..Roko.. (7) napsal 13.12.2016 v 06:53-1+1

Hnus nehoráznej a to KTM umí dělat i pěkný "výstřední motorky" ,ale toto není design, to je jak když vy*eru houno a párkrát do něj plácnu lopatičkou Výkonu možná až až, nadruhou stranu to musí být nehorázná dělová koule a koupit to bez těch fičur v základu, mozek nechat doma a jet si dát flirt ze zubatou, musí to být strašnej nával adrenalinu, chytnout na tokovýto máše rapla.

olha (4) napsal 13.12.2016 v 05:59+1

Fuj. Tohle určitě ne. Ani jsem to nedočetl

chudelapipa (-161) napsal 13.12.2016 v 00:46

a pro cechradovan---ty budeš taky pěkný inteligent podle všech tvých názorů,a že jsi nelenil :))

chudelapipa (-161) napsal 13.12.2016 v 00:38-3+1

pro chooki---ty jsi jeden z id...ů co mi dal mínus :) ale dnes má 200 kg kdejaký skůtr ty chytráku,a elektronika je pro blbce jako jsi ty,motorky na cestách jezdí více než 100 let bez elektroniky,a záleží na jezdci,nikoli na elektronických kokotinách co jsou na moto :) asi tak ty chytráku :) a jiní mínusovači :)kousněte se třeba do řiti,ale je to tak

chooki (100) napsal 12.12.2016 v 23:04-1+2

hezky jak tu niektori chcete na jazdit na 200kg a 180k masinach bez elektroniky, ale holt asi (urcite) by ste si to na ceste velmi rychlo rozmysleli

Frankie (731) napsal 12.12.2016 v 21:09-3+4

Je to strašně moc složitý a prekombinovaný. Podle mě už to výrobci přehání a děsím se toho kam až to dojde. Motorka si bude třeba sama určovat jízdní režimy podle naší nálady ?
Pojede to moc pěkně, ale asi by mě nebavilo jezdit s tou tunou berliček, měl bych pocit že jsem si tu jízdu nezasloužil a že motorka myslí už moc za mě. A asi bych se před i po vyjíždce pořád vrtal v nastavení a zkoumal co se dá ještě vylepšit, místo toho abych se "jen" radoval z toho jak jsem se hezky projel...
Tablet místo pristrojovky, klíček to nemá...ach jo asi stárnu

Vyhodte z toho všechnu elektroniku kromě vstřikování, zlevněte to o sto litrů a tuhletu "lite" verzi bych si možná i koupil

Heki (401) napsal 12.12.2016 v 20:22-1

Motorka se mi líbí a určitě to jde jako prase.

Jen mi prosím někdo poraďte - já na matyku nikdy moc nebyl, ale když první model měl 180 koní a nový má 177, jak je možné, že tam došlo k nárůstu o 4 koně???!!!

chudelapipa (-161) napsal 12.12.2016 v 19:41-5+1

k čemu takový stroj je? jaké má využití? po pořádném záhulu se jistojistě projeví heslo KokotTlačíMotorku a nespraví to ani ve fabrice a nemluvě o tom videu,vidět bylo co?

richard74 (2) napsal 12.12.2016 v 18:28-1+3

super za chvilu uz daju elektronickeho vodica a budes sediet doma z mobilom a riadit. kdo nevie hadzat rychlosti a pouzivat spojku a brzdu nepatri na motorku ani do auta.

RenekD (48) napsal 12.12.2016 v 16:55

Lidičky a to je tu řeč o motorce nebo robotovi?

CR500 (142) napsal 12.12.2016 v 15:31

Na super dukovi je videt ze technika, za poslednich 10 let opravdu poskocila. Neuveritelne co uz ti el. pomocnici dnes umeji. Ale az trosku se obavam az jednou treba budu mit deti co budou porizovat ojetou tuto silnou dnesni motorku...A ja jim budu vypravet NEUVERITELNOU STORY, ze jsem mel jedno takove uz 16lete VFR, z ktereho casto MACKAM uplne VSE abych modernim ss litrovim kamaradum stacil. A pak ze na VFR v lete nasadim kufry a nebojim se s takovou starenkou (tacho > 80 000) vyrazit ve dvou sportovnim tempem DALEKO po evrope, no tak nevim nevim jestli mi dnesni realitu uveri

hrouda13 (150) napsal 12.12.2016 v 15:03

Tenhle dvouval je masakr obdivoval jsem ho už při první verzi. Jen to přední světlo mi moc nesedí,ale myslím ze až to uvidím někde na živo tak budu uchcávat i tak

Brukev (851) napsal 12.12.2016 v 13:35+1

Tomu říkám článek, když už je venku tak jak je Jak píšeš " Chooki " je nač šetřit... otázka je, jestli je to o tolik lepší než první ( nový ) model 1290 SD... ?
Rychlořazení a k tomu laďák ... to bych si přál. I na 990 SD se dá přejet kus Evropy a na tomto to musí být pohádka... .

Už ať je jaro

libac22 (177) napsal 12.12.2016 v 13:32+2

Moc povedená mrcha , ale co mě zaráží u této značky je svár na podsedadlovce



chooki (100) napsal 12.12.2016 v 13:14

absolutna pecka, spolu s talianmi (ducna, mv agusta) top dizajn, ta zadna cast je spravne odvazna (nejak treba schovat spz:)
Zviezol som sa par krat na starsom modeli, motoricky a podvozkovo pecka..holt par rokov posetrim

slamabiker (15) napsal 12.12.2016 v 12:45

Pěkná a ten zvuk...sakra hned mám chuť se projet

redmanXXL (11) napsal 12.12.2016 v 12:41

Mno, mašina pěkná, pěkná... sice mi trochu uniká její smysluplná využitelnost v reálných podmínkách, ale tuhle hračku si lidi nekupujou pro ježdění kolem komína. Trochu mi nesedí to přední světlo. Ale exkluzivní stroje mají exkluzivní tvary, pokud se mrknu na Ferrari FXX, tak taky vypadá jak kosmická loď.

Věřim, že je skupina lidí, co by to chtěli/si koupěj, ale já k nim nepatřim. Nemám půl míle a i kdybych měl, tak týhle bestie bych se bál.

shewcza (22) napsal 12.12.2016 v 12:40+2

Jedna z mála pěkných KTM, která by mi mohla do baráku.

Zelinář (292) napsal 12.12.2016 v 12:37-1+3

Je to krásný, výkon dvouválce šílenej a top dnešní doby. Ale tahle motorka když prostě přestane jet, tak aby přistál vrtulník KTM s mechanikama. Je to tak složitý až mě to děsí. Stříkačka a maximálně ABS, víc mi na motorku nesmí. Teda zatím, bo časem už i tyhle "jednoduché" motorky nebudou.

Všeho moc škodí...krom objemu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist