Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dobrá,povídat s mým telefonem a podobný kraviny motorka úplně nemusí,ale bez kontroly trakce bych si na tomhle asi jízdu moc v klidu neužil a ABS se taky dá přežít.To už je taky sakra dál,než před 20ti lety..
Test jakože dobrej,jenom je to Petře furt takový suchý
Hnus nehoráznej a to KTM umí dělat i pěkný "výstřední motorky" ,ale toto není design, to je jak když vy*eru houno a párkrát do něj plácnu lopatičkou Výkonu možná až až, nadruhou stranu to musí být nehorázná dělová koule a koupit to bez těch fičur v základu, mozek nechat doma a jet si dát flirt ze zubatou, musí to být strašnej nával adrenalinu, chytnout na tokovýto máše rapla.
pro chooki---ty jsi jeden z id...ů co mi dal mínus :) ale dnes má 200 kg kdejaký skůtr ty chytráku,a elektronika je pro blbce jako jsi ty,motorky na cestách jezdí více než 100 let bez elektroniky,a záleží na jezdci,nikoli na elektronických kokotinách co jsou na moto :) asi tak ty chytráku :) a jiní mínusovači :)kousněte se třeba do řiti,ale je to tak
Je to strašně moc složitý a prekombinovaný. Podle mě už to výrobci přehání a děsím se toho kam až to dojde. Motorka si bude třeba sama určovat jízdní režimy podle naší nálady ?
Pojede to moc pěkně, ale asi by mě nebavilo jezdit s tou tunou berliček, měl bych pocit že jsem si tu jízdu nezasloužil a že motorka myslí už moc za mě. A asi bych se před i po vyjíždce pořád vrtal v nastavení a zkoumal co se dá ještě vylepšit, místo toho abych se "jen" radoval z toho jak jsem se hezky projel...
Tablet místo pristrojovky, klíček to nemá...ach jo asi stárnu
Vyhodte z toho všechnu elektroniku kromě vstřikování, zlevněte to o sto litrů a tuhletu "lite" verzi bych si možná i koupil
Jen mi prosím někdo poraďte - já na matyku nikdy moc nebyl, ale když první model měl 180 koní a nový má 177, jak je možné, že tam došlo k nárůstu o 4 koně???!!!
k čemu takový stroj je? jaké má využití? po pořádném záhulu se jistojistě projeví heslo KokotTlačíMotorku a nespraví to ani ve fabrice a nemluvě o tom videu,vidět bylo co?
super za chvilu uz daju elektronickeho vodica a budes sediet doma z mobilom a riadit. kdo nevie hadzat rychlosti a pouzivat spojku a brzdu nepatri na motorku ani do auta.
Na super dukovi je videt ze technika, za poslednich 10 let opravdu poskocila. Neuveritelne co uz ti el. pomocnici dnes umeji. Ale az trosku se obavam az jednou treba budu mit deti co budou porizovat ojetou tuto silnou dnesni motorku...A ja jim budu vypravet NEUVERITELNOU STORY, ze jsem mel jedno takove uz 16lete VFR, z ktereho casto MACKAM uplne VSE abych modernim ss litrovim kamaradum stacil. A pak ze na VFR v lete nasadim kufry a nebojim se s takovou starenkou (tacho > 80 000) vyrazit ve dvou sportovnim tempem DALEKO po evrope, no tak nevim nevim jestli mi dnesni realitu uveri
Tenhle dvouval je masakr obdivoval jsem ho už při první verzi. Jen to přední světlo mi moc nesedí,ale myslím ze až to uvidím někde na živo tak budu uchcávat i tak
Tomu říkám článek, když už je venku tak jak je Jak píšeš " Chooki " je nač šetřit... otázka je, jestli je to o tolik lepší než první ( nový ) model 1290 SD... ?
Rychlořazení a k tomu laďák ... to bych si přál. I na 990 SD se dá přejet kus Evropy a na tomto to musí být pohádka... .
absolutna pecka, spolu s talianmi (ducna, mv agusta) top dizajn, ta zadna cast je spravne odvazna (nejak treba schovat spz:)
Zviezol som sa par krat na starsom modeli, motoricky a podvozkovo pecka..holt par rokov posetrim
Mno, mašina pěkná, pěkná... sice mi trochu uniká její smysluplná využitelnost v reálných podmínkách, ale tuhle hračku si lidi nekupujou pro ježdění kolem komína. Trochu mi nesedí to přední světlo. Ale exkluzivní stroje mají exkluzivní tvary, pokud se mrknu na Ferrari FXX, tak taky vypadá jak kosmická loď.
Věřim, že je skupina lidí, co by to chtěli/si koupěj, ale já k nim nepatřim. Nemám půl míle a i kdybych měl, tak týhle bestie bych se bál.
Je to krásný, výkon dvouválce šílenej a top dnešní doby. Ale tahle motorka když prostě přestane jet, tak aby přistál vrtulník KTM s mechanikama. Je to tak složitý až mě to děsí. Stříkačka a maximálně ABS, víc mi na motorku nesmí. Teda zatím, bo časem už i tyhle "jednoduché" motorky nebudou.
Zdar pánové... Asi už je rozhodnuto. Svoje Tuono V2 bez ABS a TC asi neprodám a radši budu pilovat řidičské umění jenom sám bez computeru.
Čus
Dobrá,povídat s mým telefonem a podobný kraviny motorka úplně nemusí,ale bez kontroly trakce bych si na tomhle asi jízdu moc v klidu neužil a ABS se taky dá přežít.To už je taky sakra dál,než před 20ti lety..
Test jakože dobrej,jenom je to Petře furt takový suchý
vypada obludně
Hnus nehoráznej a to KTM umí dělat i pěkný "výstřední motorky" ,ale toto není design, to je jak když vy*eru houno a párkrát do něj plácnu lopatičkou Výkonu možná až až, nadruhou stranu to musí být nehorázná dělová koule a koupit to bez těch fičur v základu, mozek nechat doma a jet si dát flirt ze zubatou, musí to být strašnej nával adrenalinu, chytnout na tokovýto máše rapla.
Fuj. Tohle určitě ne. Ani jsem to nedočetl
a pro cechradovan---ty budeš taky pěkný inteligent podle všech tvých názorů,a že jsi nelenil :))
pro chooki---ty jsi jeden z id...ů co mi dal mínus :) ale dnes má 200 kg kdejaký skůtr ty chytráku,a elektronika je pro blbce jako jsi ty,motorky na cestách jezdí více než 100 let bez elektroniky,a záleží na jezdci,nikoli na elektronických kokotinách co jsou na moto :) asi tak ty chytráku :) a jiní mínusovači :)kousněte se třeba do řiti,ale je to tak
hezky jak tu niektori chcete na jazdit na 200kg a 180k masinach bez elektroniky, ale holt asi (urcite) by ste si to na ceste velmi rychlo rozmysleli
Je to strašně moc složitý a prekombinovaný. Podle mě už to výrobci přehání a děsím se toho kam až to dojde. Motorka si bude třeba sama určovat jízdní režimy podle naší nálady ?
Pojede to moc pěkně, ale asi by mě nebavilo jezdit s tou tunou berliček, měl bych pocit že jsem si tu jízdu nezasloužil a že motorka myslí už moc za mě. A asi bych se před i po vyjíždce pořád vrtal v nastavení a zkoumal co se dá ještě vylepšit, místo toho abych se "jen" radoval z toho jak jsem se hezky projel...
Tablet místo pristrojovky, klíček to nemá...ach jo asi stárnu
Vyhodte z toho všechnu elektroniku kromě vstřikování, zlevněte to o sto litrů a tuhletu "lite" verzi bych si možná i koupil
Motorka se mi líbí a určitě to jde jako prase.
Jen mi prosím někdo poraďte - já na matyku nikdy moc nebyl, ale když první model měl 180 koní a nový má 177, jak je možné, že tam došlo k nárůstu o 4 koně???!!!
k čemu takový stroj je? jaké má využití? po pořádném záhulu se jistojistě projeví heslo KokotTlačíMotorku a nespraví to ani ve fabrice a nemluvě o tom videu,vidět bylo co?
super za chvilu uz daju elektronickeho vodica a budes sediet doma z mobilom a riadit. kdo nevie hadzat rychlosti a pouzivat spojku a brzdu nepatri na motorku ani do auta.
Lidičky a to je tu řeč o motorce nebo robotovi?
Na super dukovi je videt ze technika, za poslednich 10 let opravdu poskocila. Neuveritelne co uz ti el. pomocnici dnes umeji. Ale az trosku se obavam az jednou treba budu mit deti co budou porizovat ojetou tuto silnou dnesni motorku...A ja jim budu vypravet NEUVERITELNOU STORY, ze jsem mel jedno takove uz 16lete VFR, z ktereho casto MACKAM uplne VSE abych modernim ss litrovim kamaradum stacil. A pak ze na VFR v lete nasadim kufry a nebojim se s takovou starenkou (tacho > 80 000) vyrazit ve dvou sportovnim tempem DALEKO po evrope, no tak nevim nevim jestli mi dnesni realitu uveri
Tenhle dvouval je masakr obdivoval jsem ho už při první verzi. Jen to přední světlo mi moc nesedí,ale myslím ze až to uvidím někde na živo tak budu uchcávat i tak
Tomu říkám článek, když už je venku tak jak je Jak píšeš " Chooki " je nač šetřit... otázka je, jestli je to o tolik lepší než první ( nový ) model 1290 SD... ?
Rychlořazení a k tomu laďák ... to bych si přál. I na 990 SD se dá přejet kus Evropy a na tomto to musí být pohádka... .
Už ať je jaro
Moc povedená mrcha , ale co mě zaráží u této značky je svár na podsedadlovce
absolutna pecka, spolu s talianmi (ducna, mv agusta) top dizajn, ta zadna cast je spravne odvazna (nejak treba schovat spz:)
Zviezol som sa par krat na starsom modeli, motoricky a podvozkovo pecka..holt par rokov posetrim
Pěkná a ten zvuk...sakra hned mám chuť se projet
Mno, mašina pěkná, pěkná... sice mi trochu uniká její smysluplná využitelnost v reálných podmínkách, ale tuhle hračku si lidi nekupujou pro ježdění kolem komína. Trochu mi nesedí to přední světlo. Ale exkluzivní stroje mají exkluzivní tvary, pokud se mrknu na Ferrari FXX, tak taky vypadá jak kosmická loď.
Věřim, že je skupina lidí, co by to chtěli/si koupěj, ale já k nim nepatřim. Nemám půl míle a i kdybych měl, tak týhle bestie bych se bál.
Jedna z mála pěkných KTM, která by mi mohla do baráku.
Je to krásný, výkon dvouválce šílenej a top dnešní doby. Ale tahle motorka když prostě přestane jet, tak aby přistál vrtulník KTM s mechanikama. Je to tak složitý až mě to děsí. Stříkačka a maximálně ABS, víc mi na motorku nesmí. Teda zatím, bo časem už i tyhle "jednoduché" motorky nebudou.
Všeho moc škodí...krom objemu