yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 01.01.2016 v 21:37

Jedině verze v manuálu a bez elekrofičur a ABS. Fakt pěkná mašina.

crhy1 (22) napsal 01.01.2016 v 19:43+1

Opravdu moc pěkný počin ve světě dnešního jednolitého designu
Funkčně to jistě taky nemá chybu.
Jenom kdyby tak člověk disponoval "západním" měsíčním přijmem...

ThomsonMotorson (108) napsal 01.01.2016 v 19:27+2

návrat k motorkám, jaky jsem měl rád. .

Anti (391) napsal 01.01.2016 v 19:24-1+2

Tech:My bohužel neuvidíme jestli tu bude za padesát let stále jezdit tolik současných Afrik jak teď fichtlů

Mr.Petr (6) napsal 01.01.2016 v 19:06

vypadá parádně, už se těším až se svezu

petrumr (-185) napsal 01.01.2016 v 18:55-1

neuvidíš, aspon v roce 2016 barvy jsou už schválené.

Simier (143) napsal 01.01.2016 v 18:45

Fakt nádherná mašina - takhle si představuju CESTOVNÍ ENDURO
Ta bílá je asi nejhezčí, ale chtěl bych s těma zlatejma ráfama vidět tu černočernou krásku! Když se ovšem trochu zasním, tak nejlepší kombinace k té zlaté by byla pěkná modrá metla, jenže to by v Hondě nikdo nedopustil, na to má glejt Yamaha

blackblues (1507) napsal 01.01.2016 v 17:21

Ducs:absolutni souhlas..., stare anology s trip metrem nad nima byly super, toto se na afriku vubec nehodi

DucS (15) napsal 01.01.2016 v 16:53

Tak toto se Hondě povedlo. Výtku mám snad jen k budíkům, grafika číslic a celkově...to bylo moderní tak před 25 lety na fiatu tempra.
Jiné budíky a bude to dokonalé
...a ten automat za mě taky ne,kde pak bude ten požitek z jízdy na moto?

nexus (61) napsal 01.01.2016 v 16:15

TAk tohle se Hondě opravdu povedlo , Z nových motorek jedna z mála o které bych uvažoval.

bulldogbiker (-3) napsal 01.01.2016 v 15:17-6+5

krasný stroj srdcovka s timto zdvihem je to nesmrtelný motor.Zase jedna legenda z japonska se spolehlivostí na prvním místě,ne jako italšrot s designem na místě prvním

Tech (43) napsal 01.01.2016 v 14:43-1+2

Jednodušší = spolehlivější ? Podle téhle teorie by měl být fichtl nejspolehlivější motorka na světě.

Anti (391) napsal 01.01.2016 v 14:22

Překonat klasickou převodovku ve spolehlivosti nebude zrovna snadný úkol.Dnešní manuální převodovky jsou vcelku spolehlivé a odolné.A obejdou se bez různých čidel a řídící jednotky které potřebuje automat..Honda udělala dobře že nabízí obě varianty.

soccer (480) napsal 01.01.2016 v 14:15

Tech: auto mám s automatem a nedám na něj dopustit, ale co se spolehlivosti týká, vždycky bude platit, že jednodušší mechanismus nebo mechanismus s jednodušší obsluhou bude mít delší trvanlivost... bez ohledu na značku motorky nebo auta...

Tech (43) napsal 01.01.2016 v 13:57+2

Test tedy dost oničem. Mě přijde dokonalá, jen nazout pořádné padáky a je hotovo. Nechápu ty řeči o "elektronice". Přeci kdo chce, může si pořídit klasickou převodovku bez ABS, kontroly trakce. A jinak si myslím, že DCT verze bude spolehlivější než klasická, protože tam je naprosto potlačena chyba jezdce při přeřazování. Prostě vývoj nezastavíš a jak se mi to dříve nezdálo, tak teď bych si to uměl představit. Při 14 denní dovolené na konci dlouhých dnů bych se asi bez řazení obešel.

pbul: Ale ty máš naked vyloženě na kravení. Tohle je cenduro, na kterém nějací lidi prosedí x dní po dni při cestování okolo kontinentu. No a hlavně pořád máš možnost volby.

wsbk (8) napsal 01.01.2016 v 13:49

pbul (66) napsal 01.01.2016 v 13:43+2

mcantos pise "5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit"

a ja rikam - paneboze, ochranuj nas od vseho zleho!
ano, automat mam v aute, protoze me jezdeni autem nudi a otravuje. na motorce ale jezdim pro radost a chci urcite radit, nohou!

Vlnič (199) napsal 01.01.2016 v 12:56

No, tak je hezký vidět, že se na tom jezdí konečně už i v Čechách. Uvidíme kdy se první kusy dostanou k dealerům na omak zákazníkům.
Test, beru jen jako seznámení.

brejsa.cz (27) napsal 01.01.2016 v 11:36

Krásná motorka
Těším se na další podrobnější test.

Petr_TA (29) napsal 01.01.2016 v 11:11+1

Jelikož je Afrika moje srdeční záležitost tak jsem byl řádně natěšen ...
A za mě super
Doba jde do předu a jsem rád že Honda dala možnost volby el. pomocníků
Jediné co mi trochu nesedne je pouze jedno svítící světlo na potkávačky...
Ale stará Afka to měla nedřív taky
První jízda super včetně foto
Díky

krizik1 (62) napsal 01.01.2016 v 10:25+1

Každému co jeho jest. Já i nadále zůstávám u "italskýho šrotu"

Myschan (187) napsal 01.01.2016 v 10:20+1

No, neříkám, že bych ji nechtěl, ale popravdě mám pocit, že jsem se zatím z toho testu nic moc nedověděl. Čekal jsem víc

PSanec (130) napsal 01.01.2016 v 09:33+3

Po dlouhý době krásná a výborná motorka od hondy.Na jaře ji má syn doma,už se těším,že ji otestuji.

petrumr (-185) napsal 01.01.2016 v 09:24-1

docela ujde, počkám si na test. Ty blástry mohli udělat s nějakou výztuhou, ale jinak motorka v mongolsku se neztratí, horší to bude jak se tam dopraví. Ale dvoujspojka nemusí být špatná, hlavně jezdec si nesmí splést spojku s ruční brzdou za jízdy.

sered (113) napsal 01.01.2016 v 09:19+1

Arika BYLA Afrikou na dlouhy cesty tam, kde byl jen sroubovak a kladivo. Tohle hejblatko je kraaasny na predelavku na kafac- kdyz se pose*e elektronika, prijede odtah a taxi.

seikos (975) napsal 01.01.2016 v 09:12-3+3

Chapu ze se jedna o clanek typu Prvni jizda, nikoliv o plnohodnotny test. Nicmene i tak bych uvital informace o odezvach podvozku, jak tlumi, jak drzi stopu, jak funguji brzdy a kde jsou limity ABS, jaka je treba spotreba. Treba se to objevi v nejakem dalsim detailnejsim clanku.

elvis78 (133) napsal 01.01.2016 v 08:02-6+4

Mě se jak jinak než líbí Je tolik krásných motorek všech žánrů...Já bych si ale koupil...hmmm asi bych si koupil:
Kawasaki W800 nebo Triumph Tiger Explorer XC, nebo yamaha 1200 Supertenere,BMW R1200ST Nebo Guzzi Breva či Stelvio a nebo BMW F800GT. Proč? Krom Kawasaki W800 ty motorky nemaj řetěz. V práci a doma jsem vypucoval už asi tak 1000m řetězu i triplexy tak že na motorce si ho dovedu představit jen v krajní nouzi.A to ty řetězy byly zarezlý nebo úplně přemaštěný nevhodným mazivem a nabalený tunou bordelu. Tak že z práce jsem šel zasranej i na ponožkách a za krkem. Nechápu, proč moderní motocykly mají pohon řetězem

dydzej (-3) napsal 01.01.2016 v 07:59

kluci snědý talošský už si ji klidně testujou .. https://www.youtube.com/watch?v=sUL7rqdGbCo čechy opět až poslední v řadě

Anti (391) napsal 01.01.2016 v 07:49

Tak co Pane Hondo,kde je ta slibovaná pohotovostní pod dva metráky JInak by v manuální verzi parametrově šla.Nicméně ta "aura supermotocyklu" mě dost odrazuje.Uvidíme cca za deset let.

Wildaja (44) napsal 01.01.2016 v 05:05+1

Trikolora se zlatavými ráfky motorce moc sluší , vylepšení elektroniky je poznat, to není nic nového na trhu ... doba to vyžaduje . A i teoretik pozná, že tahle moto je jinde ... sedlo, řidítka, těžiště, atd. ... to vše motorku sune dál a víš v kvalitě i zájmu .
Afriko Twin - holka ... DO TOHO , jsi jednička a né jenom, protože je prvního v Novém roce , zájem trhu je neměřitelný časem a ten je ti hodně nakloněn . Myslím, že tahle moto nezklame a natěšenost lidí to jen dokazuje ...




TOPlist