husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
keflek (0) napsal 03.01.2016 v 17:31

Nova a když na to koukam,tak mi porad pripomina tu starou...za me pecka...

blackblues (1508) napsal 03.01.2016 v 16:47

https://m.youtube.com/results?q=africa+twin+2015+&sm=1
Video 7:40 , docela ji tam naklada

jungen (7) napsal 03.01.2016 v 15:39

me se taky libi,jen pockam az novy majitele najedou par desitek tisic km

petrumr (-185) napsal 03.01.2016 v 15:23-5

Počítám tak do roka přijde s litýma kolama a jinýma odlišnostmy obdobně jak to udělala yamaha u MT 09 a znají to u sebe u NC

srsen600 (20) napsal 03.01.2016 v 11:49+1

Mě se líbí ,barvy-maska/světlo , uzkost/štíhlost a na budíky si člověk zvykne...
Bral bych jí bez elektro udělátek ,s nožnomatem s vypínatelným ABS jako mám na Nuda 900R.Bez ABS se nesmí vyrábět asi jak tu zaznělo...
Určo si předváděčku vyzkouším-přeci honda je honda , a kdyby byla i menší sestra 650ccm i -50kg PECKA!
Těch bude v Alpách - prodejní trhák!

Petrcx-Jaroslav Šíma prověřuje teď aktualně cestou do Dakaru AJP PR5 250...

Petrcx (3) napsal 02.01.2016 v 23:18+1

Někdo tu psal že se těší až jí prověří Šíma cestou kolem světa.Leda že by byla nová Afrika neprůstřelná a p.Šíma taky.

ipetr (2) napsal 02.01.2016 v 22:05

V Miláně jsem před lety obdivoval XT1200 než jsem na ní sedl. Z mého pohledu mega enduro, mastodont jako jiná cestovní "endura". Na novou Africu se moc těším, vypadá to, že to bude lehkonožka (myslím tím úzká motorka). Už se na ní těším, verze bez abs by mohla být moje budoucí cestovní mašina.

Jinak před pár dny jsme byli kupovat s kámošem KTM 990 Adv. a ta je také moc fajne co do ovladatelnosti. Projel jsem jí jen kousek ale dala se. Tak uvidím jak na tom bude Hondička.

Šelepíno (1) napsal 02.01.2016 v 20:42+1

Stará Afrika se mi líbila víc. A to dct, co na to říct. Motorka mě musí bavit a v tom jí vzhled nepomůže.
Příliš pokrokových věcí motorkám škodí. Jsem ze starý školy, na motorce má foukat, pokud zmoknu, tak to k tomu patří.
Komu to vadí, tak ať zůstane doma, nebo ať jede autem.

Diaboluss (42) napsal 02.01.2016 v 20:18

Jak tu někdo psal, až čas prověří, jak se to Hondě povedlo. Za klad bych bral rozhodně to, že to není překoňovaný a nezatracoval bych ani tu elektroniku. Většinou se stejně sypou mechanický věci. A kdo to nemusí, koupí si tu zákl. verzi.
Design je věci individuální, já osobně oceňuju, že vybočili z těch jejich Crossrunnerů a Crosstourerů (čert aby se v tom vyznal) a šli trochu jinudy... uvidíme, jak brzo "zestárne". Pokud pojedu na motosalon, tak je to jedna z motrek na kterou bych se hodně těšil!

Kome (64) napsal 02.01.2016 v 19:43+2

Podle jsou ty budíky fajn. Primární ukazuje jen to základní. Az ten sekundární he trochu rozsáhlejší

cechradovan (53) napsal 02.01.2016 v 18:36

kawa..pavel - i z''dušového'' kola se nechá udělat bezdušové,ale vše je o dvoubarvách ,

u bezdušového kola , když ohnu ráfek - tak dokážu to narovnat , tak aby neucházel??

Nová Afra vypadá pěkně , určo se bude na ní pěkně jezdit

ALW (30) napsal 02.01.2016 v 18:32+3

Je to krása Konečně Honda nepodlehla designovému stylu transformers a nehnala se za ptačím zobákem nebo trubkovou konstrukcí jak lešení Uznávám, že nový GS bude třeba dobrá motorka, ale když se na ní podívám, čekám, kdy se promění v "motobota", postaví se na nohy a pustí se do boje Čistá linie nové Afry se mi líbí, je to balzám pro oči, snad jen škoda výfuku, že ho emise takhle doprznili Počkám pár let a pokud se osvědčí, jdu do ní

Vlnič (199) napsal 02.01.2016 v 18:20

Já si naopak myslím, že se to bude prodávat dobře, neříkám že v Čechách, ale ty jsou z globálního hlediska dost nepodstatný, takže konkurence tuhle motorku určitě ignorovat nebude. Což je pro zákazníka to nejzajímavější, že se může těšit, že se třeba dočká i nějaké te střední tenere apod.

kawa...pavel (101) napsal 02.01.2016 v 17:44

No nevím, proč by se konkurence měla chytat za rypák, protože cena se mi nejeví úplně hvězdná, ale hlavně jsem zvědavej jak dlouho vydrží na těch dušovejch kolech. Ono tahat s sebou montérpáky a při defektu sundávat kolo a sundávat gumu, to moc "adventuristů" bavit nebude, nehledě na to, že to nebudou umět a případně si dojebou ty suprový ráfky. Motorka hezká , a ať jezdí, ale nečekám extrémně masivní rozšíření...

Tentum (2) napsal 02.01.2016 v 17:39

Na tenhle článek jsem se opravdu těšil. Krásně uhlazená a marketingem všemožně propraná "nová" Africa je tu. Vzhled motorky na mě působí až moc dokonale, více se mi líbí starší verze.
Zaujal mě však tachometr a s dalšími informacemi, je to nepřehledné. Jsem raději když je motorka co nejjednoduší / je dobré, že se dá koupit i holá verze bez těch el. pomocníčků ač s LCD/. No a taky by mě zajímalo na kolik bude účinné to pidi světýlko?
Měl jsem Yamahu TDM 850, takže motor bude určitě dobrej, jezdce nezklame.

Jo a automat na motorku???

mardock (73) napsal 02.01.2016 v 17:27-2+1

Doufám, že se bude prodávat ve velkým a konkurence se chytne za čumák

zmulin (371) napsal 02.01.2016 v 15:00

Neni už ABS povinný?Bych řek,že tam bude vždycky,jen vypínatelný..

P.H. (6) napsal 02.01.2016 v 14:59+2

Díky Hondo ! Je to fakt Pecka ! Zase se potvrdilo staré a pravdivé rčení : Honda je Honda !

luk76 (11) napsal 02.01.2016 v 12:59

Opravdu se jim vzhledově povedla.Jak na tom bude funkčně ukážou opravdu až dlouhodobý testy.Strejda Šíma to jistě projede světem a spousta jiných cestovatelů taky popíše jeji limity,plusy a mínusy.Osobně si raději počkám 2-3 roky,než nad ni vynesu soud .Rozhodně je ale opravdu pěkná.
Moc se na motosalon do Brna ani netěším,protože tahle mašina bude v totálním obležení(snad jich tam vystavěj víc).

banditt (77) napsal 02.01.2016 v 12:43

Je to pěkný,pomocný systémy vhodný,použitelný...vypínatelný a jako bonus možnost koupit i bez všeho...prostě paráda.Taky mám radost,že je to prostý těch pomůcek pro opravdový tragédy,jako asistent pro rozjezd do kopce Takže to Japonci nehodlají svěřovat do ruk úplných eunuchů. Moc se těším na svezení a přes to,že svoji motorku za nic na světě nevyměním,tak jsem rád,že pro všechny případy,tady nějaká možnost volby je...

mara.k (0) napsal 02.01.2016 v 12:08

Hned bych jí bral, postavil vedle svojí 2000ky a pak jen poslepu vybral s kterou ten den pojedu
Přístrojovka, na mě trochu úlet, ale je digidoba, takže to tak asi muselo bejt. Motor výkonově akorát a zřejmě bude dlouhověkej. No asi počkám pár let na nějakou ojetou

PetrAT (74) napsal 02.01.2016 v 10:38+1

Design dělal Ital
Asi i proto to vypadá konečně k světu
Palubka, no ... klidně to mohlo mít klasické budíky jako stará Afra
Podle všeho tam schází odpočet KM do mínusu, tak jak to mělá stará AFra
Bohužel svítí jen jedno světlo
Naštestí kdo nechce elektroniku, tak má možnost si koupit "holou" motorku
To vidím jako velké plus

krf (2) napsal 02.01.2016 v 08:41

Cestovní motorka s možností jízdy na listí s uživatelským módem beginner.

Radek2107 (53) napsal 02.01.2016 v 01:24

Designově se mi fakt líbí. Výtku bych měl k přístrojovce, osobně dávám přednost klasickým budíkům před digitálními číslicemi. S manuálním řazením, hm a mít prašule, dovedl bch si ji představit jakou svou motorku.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.01.2016 v 01:14-4+3

dual clutch je dobrej system, to jo, ale fakt uz tomu chybi jen dalkovy ovladani za 0.7 i min zaradim na svy desitce taky, bez spojky. ale samo muj ciste subjektivni nazor, hromade jinejch lidi se to bude libit, zvlast tem nemeckejm duchodcum co to nejvic budou kupovat.

McAntos (36) napsal 01.01.2016 v 23:42+1

Slávek-TDM Je to hodně o načasování. Tenere 1200 je postavené v této době proti BMW image, KTM terén, Crosstourer technologie a Triumph nerejže. Co je velmi dobré Tenere?
Honda s Afrikou počkala až vymře HP2 a Superenduro a jestli se jim podaří vyhrát Dakar tak mají prodejnost na 10 let zaručenou

Tech (43) napsal 01.01.2016 v 23:29+1

Slávek-TDM: Naprosto souhlasím. Podle mého to Yamaha strašně podcenila, neviděla potenciální zákazníky. Kdyby v roce 2002 přišla s XTZ900 mohla se jít stará Afrika leda zahrabat. Ten motor má všechny předpoklady. Spolehlivý, úsporný, úzký, lehký, relativně výkonný. Takhle se sním mrhalo x-let v podivné TDMce a ať se propadnu, jestli by se takové enduro neprodávalo 5x víc jak TDM.

Slávek-TDM (129) napsal 01.01.2016 v 23:17+1

Nechapu jednu vec. Yamaha ma skoro identickej motor v TDM 900 a za 13 let nebyli schopni vyslyset volani fanousku o Tenere, ktery pak prislo jako mastodontni dvanactka. Honda s AT dela diru do sveta, jeste ani nejezdi a u Yamahy si muzou akorat drbat hlavu... A to pisu jako majitel a fanda tri ladicek.

Zedsdead (293) napsal 01.01.2016 v 23:13

crhy1:
My jsme západ. Možnosti tu jsou...

Zedsdead (293) napsal 01.01.2016 v 23:10

Jako k čemu automat??? Zařadím tam 4. a jedu přes půl Evropy. Nechápu řeči - špatně zařadíš - zničíš převodovku...žvásty. U aut, na kterých jsem jezdil nebyla ani jedna rozbitá manuální převodovka, ale automat měl problém každý druhý...
Jinak Honda se konečně probrala s tím designem.




TOPlist