ktm_unor




Oficiálně: Jawa představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
fantomaz (47) napsal 21.02.2017 v 13:03+4

Tam já myslím,že kdyby s tím přišli před rokem 89, tak by jsme na to stály ve frontách

alexa7 (101) napsal 21.02.2017 v 12:53+1

Tu 660 už mohli vyrábať 10 rokov...

lewisss (2) napsal 21.02.2017 v 12:49+2

Nevim jestli je to tou fotkou nebo je to fakt že ta 350 je ze zadního pohledu celá křivá. nádrž na jednu stranu, blatník zase na druhou, zadní stupačky každá jinak,a i výfuky sou každej jinak.typoval bych že i ten rám je ělanej v číně.tam sou machři na takový zmetky. ale jinak dobrý.

31081 (682) napsal 21.02.2017 v 12:40

Ta Vintage v červené nevypadá až tak špatně,ale co tam je vlastně Jawa?

danny355 (127) napsal 21.02.2017 v 12:38+1

Ta 350 by šla,ta 660 taky,ale nějak mám pocit,že o něco méně než třípade ...
Něco vyrobili, ted' se uvidí jaký bude ohlas a odbyt ..
Těžko po nich chtít,aby vyrobili něco na způsob Fároše,Cebra nebo Fazera ... , jednak na to nemají technologií a ani zkušenosti a co horšího,nějaký dobrý designer se taky o pracovní nabídku fy JAWA asi nepopere ..
Takže jediná cesta je toto retro a potřebovali by nějakou rozpočtovku,která by se chytla...
Docela se mě líbil ten model 660 Sportard, ale i dnes,za tu rozšklebenou přední masku,mám pořád chut' dát někomu přes ústa,tak samo jako tehdy,jak jsem ten stroj viděl poprvé ..
Kouknu na ty Jawky zblízka na Motosalonu ...

hasco (5) napsal 21.02.2017 v 12:34+2

Jsem příznivcem a fandou českých motorek. V 17ti jsem měl 634, a ta 350OHC vypadá velice dobře, jen pár maličkostí vylepšit. Třeba ty svody, to je otřes. Měli by tyto komentáře číst manažeři z Jawy a snažit se to dotáhnout do konce. Pokud chtějí prodávat měli by jít s cenou cca o 20 tis níž.
Jawa 660 Vintage - na to se fakt nedá koukat, to je hrozné. Raději ať to ani nenabízejí, pokazí si ještě víc jméno.

LetiferDS (9) napsal 21.02.2017 v 12:30

Oba modely se mi hodně líběj, už jsem to psal u předhozího článku, čínskej základ mne odrazuje, ale na druhou stranu, díky číně ta motorka konečně nějak vypadá... reálně by to chtělo aby to bylo levnější, ale jak budou ojetiny za 20-30k, tak ji vemu jen tak na blbnutí a městský přesuny.. :)

Dave81 (55) napsal 21.02.2017 v 12:26+3

Řekl bych krok správným směrem. Po hodně dlouhé době mi něco od Jawy prijde zajímavé. Doufám že to není začínající senilita ;)

Jawapetr (-2) napsal 21.02.2017 v 12:23

Oba modely se povedly. Škoda jen ,že nepřišly o pár let dříve. 350 je proti originálu ochuzena o základní výbavu .Což je nosič a start páka Cena je však o deset tisíc výší To budou chtít ještě příplatky na výbavu.

Milanek13 (48) napsal 21.02.2017 v 12:23+1

350ka se mi docela líbí , bohužel 660 je na tom designově na první pohled o dost hůř

Heki (401) napsal 21.02.2017 v 12:14

netvrďte mi, že ty svody na 350 nejdou udělat hezčí...

needle (0) napsal 21.02.2017 v 12:13

Jawe uz asi opravdu nic nepomuze. Sazka na retro je urcite dobrej tah ale to neznamena v pripade 350 vzit cinu a nabarvit ji na cerveno a v pripade 660 vzit letitej Minarelli motor a obalit ho vsim zaprasenym haraburdim co najdu ve skladu. Jedina sance pro znacku Jawa je ze nakej nadsenec co se vyzna v motorkach postavi neco poradnyho a zajisti si prava uzivat logo Jawa. To ale znamena motor evropsky nebo aspon japonsky vyroby, komponenty od proverenych vyrobcu a schopnyho designera...

x.fotograf.x (57) napsal 21.02.2017 v 12:13+3

Ta 350, když pominu ten kastlík a výfuky, tak by se na to dalo i koukat, ale na tu 660 se nedá ani koukat... A to mám JAWU rád.

joel6 (25) napsal 21.02.2017 v 12:07+5

Jděte s tou komunistickou 350kou už do prdele. Byl to paskvil už tenkrát. Každej o tom básní, protože tu nic jinýho nebylo. Kdyby tu tenkrát mohli jezdit japonský motorky, tak po ní nikdo ani neštěkne.
Mám doma japonskou motorku z roku 82 a je to proti jawě vesmírná loď, tak už se na to v tý Jawě vykašlete!!!

Jaston (18) napsal 21.02.2017 v 12:05

Shineray je v originálu docela hezká retro mašinka, na kterou bych sice nevlezl, ale zajímavý. Soudruzi to ale na 350 sprasili opravdu kvalitně, ale s tou cenovkou...budiž, možná na blbnutí, ale ta 660. Já se opravdu modlil za zázrak, ale vedení Jawy zase znovu prokázalo, že je to absolutně neschopná banda , která nemá tušení, o svojí cílovce a pravděpodobně na motorce v životě nesedělo. Yamaha XT 660 R je skvělá mašina plná zábavy. Jediný co je na tý Jawě pěkný jsou ty vejfuky, všechno ostatní je doslova k co za člověka vymyslel ty budíky na retro motorku? Celý to vypadá nechutně zbastlený, oproti XTéčku který se dá dneska koupit o 100 000 levněji, než je pořizovací cena Jawy 660, ale je fakt, že za to dostanete 40 kilo šrotu do plusu... Já bych si opravdu chtěl koupit českou hezkou a poctivou motorku a objet s ní svět, nicméně to se mi asi jen tak nepovede.

šopiňo (0) napsal 21.02.2017 v 12:01

(n) (n)

wormi (10) napsal 21.02.2017 v 11:47

co s budem nalhávat, mohlo to být o dost horší... 350 docela ujde, 660 nectí žádný design, sem dáme to a sem zas to...

Hynekb (18) napsal 21.02.2017 v 11:41+4

Řekněte mi, že si jenom dělají srandu. Že to nemyslí vážně?!
Za mě strašně smutný osud kdysi královny světového motoprůmyslu. Snad smutnější než nedělat nic.
Svět je fakt divnej.

panTerek (86) napsal 21.02.2017 v 11:34+1

Na první pohled dobrý, ale ty detaily... Svody u 350 hnus a fakt nemohli dát třeba plastový krytky na matky zadních blinkrů? Cena pro mě dost mimo, u 350 vlastně za čínu. A kdy bude k vidění litr a dvanáctikilo? A bude s novými modely i nějaká prodejní a servisní síť?

slamabiker (15) napsal 21.02.2017 v 11:33+1

Mě tyhle výtvory přijdou úplně zbytečný...jawa už je dávno jen logo nic víc bohužel. Tohle nějakou hrdost na motorku české výroby rozhodně nevyvolá.

zzzmrzlinar (471) napsal 21.02.2017 v 11:32

tripade se mi libi, sestka ani ne, moc mi Konopnici nepripomina a.ten lauf horem se.k tomu nehodi

Newtoon (8) napsal 21.02.2017 v 11:32

Docela by se mi to i líbilo,ale někdo v jawě by se měl někdy zamyslet nad detaily,je to veliká škoda,na motorce za 100a170tyček je to nepřijatelné...

Lála (14) napsal 21.02.2017 v 11:29

...a bude ta čína k vidění aspoň na Bohemia custom?

Opl (59) napsal 21.02.2017 v 11:28+1

Asi jsem zastydlej tydlýt,ale za mě jo.Třeba se s tím konečně odrazí k nějakým lepším zítřkům (nebo taky ne ).Takže jako jawař začínám být velmi opatrný optimista

shadow_7pade (25) napsal 21.02.2017 v 11:26

ako stary odchovanec na jawkach drzim palce,pokial to nema motory mejdinčajna tak preco nie

Danny350 (26) napsal 21.02.2017 v 11:26+5

350 se mi docela líbí - bohužel to není ale Jawa, nýbrž upravená Shineray (najdi 10 rozdílů - já našel nádrž a zadní blatník, detaily pomíjím). Nechápu proč když chci udělat "reinkarnaci" vlastního modelu, musím na to vzít čínu. Připadá mi to asi podobný, jak kdyby Mini na novýho Coopera vzalo Daewoo Matiz. Věc další je, kdo si tohle koupí? Kdo chce motorku na zábavu, pro toho je 350 s 20 kW naprosto pasé, kdo chce přibližovadlo koupí si spíš skůtr, kdo chce sentimentální vzpomínku na Jawu koupí si Shineray s Jawa logem na nádrži?
660 se mi nelíbí ani trochu. Celá motorka oblá, zakulacená, do toho hozená hranatá nádrž a kastlík. Je to jak kdyby to tam nepatřilo (v té černé to aspoň trochu zaniká). "Nádherný" výfuky zvednutý do vesmíru - asi aby byla vystavena na odiv ta "krásně" zpracovaná kyvka. Nevím no, když se podívám na Kawu W 800, nebo nějakýho Enfielda či Triumpha - takhle má vypadat retro. Toto né, to je jakejsi bastard.

Lubíno (-1) napsal 21.02.2017 v 11:23-1

V 88 jsem čekal tři dny a tři noci v Ústí před mototechnou s prachama v kapse tuším kolem 12 tis korun abych si 634 mohl koupit . Marně ,nepřišli. Koupil jsem po té ojetou. Ted jich asi bude dost, ale za tyhle prachy bych musel být asi zhulenej abych to koupil.

udinar (40) napsal 21.02.2017 v 11:19

Tak tohle měli dělat už před sedmi lety, když jsem se o tom bavil s ředitelem Hruškou. Bohužel neposlouchal! Teď teda můžu říct, Já to říkal Ta 350 se mi líbí a moc o ní uvažuji pro moji ženu. Asi prodáme její Suzuki GS 500 (je na ni moc silná a špatnej posas) a koupíme červenou 350.

Hondasl (107) napsal 21.02.2017 v 11:19+2

Tak ta 350 se chytne. Pár nadšenců si ji koupí. Ale ta 660 ? Ta změt drátů, gáblů, trubek a trubiček.. co to proboha za tím motorem je ?

s4r (52) napsal 21.02.2017 v 11:16

Po nekonečně dlouhé době něco, co neurazí... Jasně, u 660 je použito několik dílů, které se nehodí, ale byly skladem, tak tam jsou, jako celek to ale nevypadá vůbec špatně.

Otázka je, jak se na tom jezdí, o tom moc přesvědčený nejsem, ale rád bych se pletl...

Tak teď už jen ten litr bez designových UFO experimentů, ať si můžeme něco pořádného domácího koupit...




TOPlist