yamaha_demo_tour




Jawa 350 OHC: realita nebo další mýtus z Týnce?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Carlo888 (164) napsal 26.01.2017 v 12:01

no dělo to je...a poletí jak vítr!pro Policii při pomáhání a chránění jak dělaná! kdo vyhodí ty peníze za to,by se měl poptat po servise a dílech..na bezúdržbovku to nevypadá..

Falk49 (1) napsal 26.01.2017 v 12:00+1

Podle mě byl v případě nového začátku Jawy špatně zvolený marketing už od začátku. Jawa má nespornou výhodu ve známosti značky a dlouhé tradice, proto se měli vykašlat na Čínu a udělat to samé, co dělá např. výrobce hodinek Prim a svézt se na retro vlně: malé série, sázka na vlastní výrobu a klidně vyšší cena. Ale kočkopes za 100k? Fakt mě nenapadá jediný důvod, proč si dneska Jawu koupit a to jsem velký milovník této značky už 25 let.

callowsick (463) napsal 26.01.2017 v 11:49

škoda, že sem nikdo netahá ty MASH-e.
Ve FR i GER se prodávají už docela dlouho a ve spoustě variant, který sem nedodá žádnej českej dovozce číňanů...

btw, značka SWM má v nabídce velice podobnej model za 140k. Jestli je to taky jen přebarvenej číňan, je to slušnej vejvar...

ElFidel (4) napsal 26.01.2017 v 11:41+1

hrouda13> Řekl bych, že MZ 251 udělá i po 25 letech víc parády na silnici, než tenhle zdechlej kepl, kterej bude beztak předraženej.

Jinak tuhle motorku bouchají v Číně snad někdy od roku 2013...

Mash Roadstar, Romet, původní Shineray XY400/Chungking 400B a čert ví co ještě... jo... Jawa se svou standartní nádrží a kastlík dekly

Tohle je verze francouzskýho Mashe.





Kybergreg (88) napsal 26.01.2017 v 11:35

Mě se teda Jawácká verze líbí víc než origo nebo Romet. Teda, přesněji řečeno, nádrž je hezčí Jawácká, naopak ten jawáckej nedopasovanej kastlík mi tam vadí, ale třeba to v seriový produkci vychytají.
Je škoda, že přebírají mašinu jako celek. Kdyby měli aspoň vlastní rám, kyvku apod. a z číňana použili třeba jen motor (když už ho teda neuměj udělat sami), brzdy s ABS a nějaký ty kokotiny okolo (i to sedlo je pěkný), hned by to byla jiná písnička. Ale evidentně je snazší a ekonomičtější přebrandovat celou motorku než podstatnou část sám vyvíjet. V takovým případě ji ovšem nemůžou nabízet s bůhvíjakým příplatkem oproti originálu.

hrouda13 (150) napsal 26.01.2017 v 11:34

Draťa ano věřím ze někde na vesnici byla S 125 GLS 5 speed vrcholem techniky

Kire640 (21) napsal 26.01.2017 v 11:27+2

Těžko hodnotit motorku podle jedné fotky. Jen se mi líbí, jak spousta lidí tady na motorkářích radila, aby Jawa udělala retro motorku v objemu 300 až 500 ccm. Hodně lidí také psalo, že by udělala nejlépe, kdyby přeprodávala číňany. a když to udělá, zase je to špatně.
Taky bych byl raději, kdyby to byl alespoň jejich rám. Vlastní motor je asi už jen z říše představ...

Dráťa (61) napsal 26.01.2017 v 11:23

hrouda13: Škoda 120 narozdíl od jawy sloužila celkem spolehlivě, můžu porovnávat, měl jsem obě

marafzs600 (98) napsal 26.01.2017 v 11:23

Dovedl bych si to představit doma. Ale cenovku by měli mít podobnou jako Romet, pro domácího zákazníka
hraje jenom značka (za cca 13000???,). Ale je to Jawa, tak se nedivme pokud z toho zas nic nebude.

meloking (22) napsal 26.01.2017 v 11:11

Takto z dialky mi to vizualne vobec nevadi a dokonca sa mi paci. Lenze bohuzial, original je podla mna uhladenejsi. Zaroven ak si kupujem retro motorku, chcel by som tam aj ten historicky konzistentny background. A to mi jednoducho pri rebrandovanej cine bude chybat. Musela by sa ovela viac zaliecat cenou, aby som nad nim mavol rukou. A to sa pravdepodobne tiez neudeje. V zasade teda nenachadzam jediny rozumny dovod na kupu. Je to motorka bez minulosti, bez vyraznej estetickej, alebo technickej pridanej hodnoty a s nijak zazracnou cenou, alebo tovarenskou podporou. Nie je jediny rozumny dovod uprednostnit ju pred original Shineray, alebo z pohladu logistiky pred polskym klonom Romet.

Kostros (45) napsal 26.01.2017 v 11:10

Za takové peníze se dá určitě pořídit spolehlivější stroj.Tohle pro mě není JAWA,je to čínská skládačka.Další marný pokus ???

Vydris (50) napsal 26.01.2017 v 11:09+1

Za co Panebože za co, trestáš tento prostý lid?

mirapulec (5) napsal 26.01.2017 v 10:59

Konečně něco na co se dá koukat.Ale ten Shinerai vypadá líp.

hrouda13 (150) napsal 26.01.2017 v 10:57+2

Když jsem začínal tak i MZ 250 bylo stokrát lepší svezení než naše 350.

Bear8 (4) napsal 26.01.2017 v 10:53

To Yura: souhlasím s tebou. A když uvážíš, že po skončení regulace kurzu koruny bude ještě prostor pro malé slevnění nevím jak to JAWA s cenou kolem 100 tisíc ustojí.

DOMINATOR (1260) napsal 26.01.2017 v 10:46+1

Vyapada to zase strašně tak bych tomu i věřil.

papiboy (1261) napsal 26.01.2017 v 10:46

No, ja som skalný Jawkár z praveku, ale si myslím, že kúpou tejto Jawy firme už nik nepomôže.
Pomôže len Číňanom, veď to je len jeden z milióna ich pokusov investovať svoje peniaze a zvýšiť predaje čínskych produktov hrajúc na strune českej národnej hrdosti.
Škoda, že v Jawe neni nikto, kto by dokázal samostatne vyprodukovať aspoň toto...

hrouda13 (150) napsal 26.01.2017 v 10:46

Jawa byla dobra moto tak za našich tatů a dědu ale za mě už to byl kepl stejně jako Š 120. Nechtěl bych to ani za 50, to radši jetou bandasku.

Yura (240) napsal 26.01.2017 v 10:39-1+2

myslím si, že za 100 t v základu je to absolutně mimo realitu...
nejjednodušší porovnání - otevřu Tipmoto, dám "nové", motor 300 - 450 ccm, naked.
Za 120t vidím Benelli, KTM 390 Duke, Kawa Z 300, za 130t vidím Yamahu MT03...
Kdo dá přednost Jawě, vyrobené defacto v Číně, před takovými značkami? 20 t není zas takový rozdíl a hlavně si za ně zákazník koupí jednu důležitou věc - funkční servisní síť, reklamovatelnost, dostatek a dosažitelnost dílů, hromady vyzkoušených doplňků, a v neposlední řadě renome značky. A to je u Jawy značně pošramoceno, to si nebudeme namlouvat.

Samozřejmě jí přeju úspěch. To je fuk, že je to celé z číny. Začátky a restarty nikdy nejsou snadný. Jenže pokud to má být motorka pro kdekoho, včetně mladých lidí na balení holek a denních dojížděčů za prací, za rybama a ke včelám, musí tomu odpovídat cena...jinak všichni tihle půjdou, a koupí si jinou čínu, která stojí 2/3, možná ani ne.Oni potřebují jezdit, a zas tolik jim nesejde na tom, co na té polňačce u řeky vlastně třískají... Srdcaři Jawu při vší úctě neuživí.

666S999 (85) napsal 26.01.2017 v 10:31+3

Kdyby to soudruzi nechali celé a jen přelepili logo, tak by to bylo povedenější, než s těmi nedopasovanými kastlíky. Je to bída, JAWA+dotace=příliš pomalá smrt. To je krimi horor: pacient leží s kapačkou na lehátku u dveří patologie a Mudr.Jehňátko mu trhá zdravé zuby hasákem a sype do ran sůl a do očí vitriol. Fakt se na tu Džávu seriál bojím dívat. R.I.P.

Drakis (67) napsal 26.01.2017 v 10:26

Jawa pro mne byla vždy synonymem slova popelnice a tím navždy zůstane.Když si vzpomenu na své začátky na fungl nové Jawě 350 639 kdy kolega mněl bahení pumpu o 10let starší a 10x lepší
tak se mi chce blít a dnes se mi ty vzpomínky zjitřily.

foky (156) napsal 26.01.2017 v 10:18+1

Já se už moc těším na to jejich "velký cestovní enduro", co je ohlášené už asi 10 let v každé další a další dotaci
Ne ba ne, pardón, já vím. Do mrtvejch se nekope.

Kokška (12) napsal 26.01.2017 v 10:12

Ahoj.
Pro Jean192
Snad by to bylo levnější než Dukna, ale bylo něco co se zrodilo z tradice, hmatatelný posel z minulosti.
Ale co, já jen tak fantazíruju.
Na to původní jsem seděl a třásla se mi kolena.
Pokusí se vložit foto na profil.
Ahoj.

Littlekiller (16) napsal 26.01.2017 v 10:07

Tak nevím, motorka celkem pěkná, a Jawě už asi opravdu nic jiného než přeprodej čínských motorek nezbývá. Nicméně já bych do ní nešel. Na nostalgii mám 250 kývačku a na delší svezení raději Japonce než Čínu. Nicméně i tak přeju Jawě ať jí to pomůže nakopnout, a pokud ne, tak jak už tu zaznělo, nechte tu značku raději důstojně "umřít".

ElFidel (4) napsal 26.01.2017 v 10:03

Týnecká komedie

radeki (51) napsal 26.01.2017 v 10:00+1

NO nevím k Jawě má asi každý český motorkář nějaký vztah, ale když už, tak bych čekal nějakou klasiku z dob kdy Jawa byla na výsluní. Retro je in, ale tohle je takové to neurazí ale nenadchne. Takhle motor z enfielda je docela pěknej, a v nějaký buclatý jawě by asi nevypadal špatně. To by se za rozumnou cenu možná i prodávalo.

Hondasl (107) napsal 26.01.2017 v 09:59

Souhlas se Zil, Fabrika by mohla prodávat motorky stylu "postav si sám". Prostě by ti doma vyhodily bednu, v které by byl náhodný výběr dílů a každý by si to doma poskládal sám. Každý stroj by byl originál, jak je to jíž nyní, jen cena by byla nižší o práci na sestavení . Jsem jen rád, že mám doma Kejvačku z 59. to je pravá Jawa.

PetrL3 (27) napsal 26.01.2017 v 09:55+1

I kdyby se mi to líbilo sebevíc a cena byla sebelepší, z principu to nechci a jawu nebudu podporovat. K čertu s nima za to, co předváděli do teď.

Myschan (187) napsal 26.01.2017 v 09:44

Jak může dopadnout kdysi slavná značka. Je mi z té "novinky" nějak smutno. Vzpomínám na Konopnici - a mám pocit, že se v Jawě nějak zastavil čas.

Zil (8) napsal 26.01.2017 v 09:43+1

JohnnyS08 Jawa přece už 50 let nic nevyrábí. Jenom náhodně sestavuje věci z regálů naplněných v roce 1974.




TOPlist