yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kafi (27) napsal 28.11.2014 v 08:37

mavr> no to by nejdřív i to 500OHC museli odladit...každej nad tim sliná, protože to kdysi nebylo k dostání a dneska už opět neni, ale je to jak fichtl - víc se v tom vrtáš než jezdíš...ale jo, kdyby udělali pořádný motor, tak aby vydržel a nemusil si pořád jawit a dali to do toho vzhledu určitě by to úspěch mělo...Jawa měla vždycky krásné motorky, retro motorky, ku*va oni mají takovou možnost stavět na tradici, od čeho se odpíchnout ale ne oni se na to opět vyse*ou a začnou dělat něco s čím nemají zkušenosti... Kdo jiný by měl dělat retro motorky když ne Jawa? Hoši probuďte se v těch Brodcích, já vím, že u vody je zima, tka si zatopte ať Vám ten zamrzlý mozek roztaje...

Je to dva měsíce, co sem se rozhodoval koupit nový stroj, protože už mi 350ccm přestala stačit resp. ten 2t - na větší cestování nic moc, o rychlost ani tak nejde, ale spíš o ty vybrace, spotřebu atd...šíleně rád bych si koupil Jawu, v garáži mám 4 a chtěl sem 5. která bude na větší ježdění a co se stalo? Koupil sem si Japonce! A proč? Protože Jawa nic takového nedělá, krásná a dobrá Travelka k nedostání, protože ji stáhli z výroby, Classic taky a když tak za docela větší obnos, to samé Stylka nebo Sportard, nová cena jakštakš ok, ale tím že nejsou tak sehnat něco ojetého za cenu jako starší kvalitní japonec nemožné. Nemluvě o tom, že neívm který chytrák musel udělat sportarda s 36kw, aby jej nemohl řídit někdo Ao do 35kw...opět postavené na hlavu..

Dráťa (61) napsal 28.11.2014 v 08:32

Kam kráčí JAWA? A kráčí ještě vůbec? Nebo už je tam? Spíš to vypadá, že JAWA stojí před propastí. A holedbá se, že učiní významný krok vpřed...

Bothrops (249) napsal 28.11.2014 v 08:31+2

Dokud si budeme moci koupit v cesku krasnou motorku ,japonce,nemce,Itala, s modernim designem, s kvalitou, za stejnou cenu jako novou ale odpornou jawu,muzou jit s tim vsim do prdele.

mavr (10) napsal 28.11.2014 v 08:30+2

Držím PALCE, lépe to popsat snad ani nejde ...
A PRO VEDENÍ JAWY!! proč nevyužijete vlnu aktuálního retro stylu, co jiného Vám může nahrát do karet víc??
Jaká je aktuální cena 500 OHC na trhus veterány? Neznám nikoho kdo by ji nechtěl mít v garáži ! proč už se znovu nedělá přesně tak jak byla, a v limitované edici ???

Kafi (27) napsal 28.11.2014 v 08:26

Dolin> a proč sou v hutích hm? Protože opět nač bychom se starali a něco skladovali a přemýšleli o tom, že těch motorek máme dost ve světě a někdo by mohl chtít díly...

Kafi (27) napsal 28.11.2014 v 08:24+2

Opět skoro nic neříkající vyjádření z Jawy...pokud mohu něco navrhnout, co takhle otevřená diskuze s Jawou tady na m.cz, něco jako bylo se suchošem po návratu? Další otázka směrem k Jawě, proč proboha nejdete cestou jako jde Matesmoto, kdy za velmi směšné peníze postaví fungující, spolehlivý nenáročný, krásný a cenově dostupný stroj? Spousta lidí by si třeba tu Jawu koupilo a chtělo jí, ale proboha za 300tis.? K tomu stroj, který nebude ověřený a nemá se o co opřít? Chápu, že vývoj něco stojí, ale proč tedy nezačnete nejdřív vyrábět stroj, který by zde měl uplatnění? Něco opravdu retro s menším obsahem pro mladé, na každodenní ježdění, na cesty i necesty, který si bude moci koupit opravdu většina? Sem velkým fandou jawy, mám doma ty jawy 4, psal sem o Jawě maturitní práci a rád bych si koupil novou jawu, ale nejsem tka za vodou abych mohl vypláznout 300klacků za něco u čeho nevím zda bude fungovat...viz sportard, clasic..kde byl problém s elektrikou, praskajícíma drátama atd..Pokud tedy ani u těchto motocyklů, kde nejsou agregáty a spousta jiných věcí z české výroby nedokáže jawa zajistit funkčnost, dostupnost ND, odladění jak na tom pak bude litr, kde bude vlastní motor? Na tomto byste dle nejen mého názoru stavět - kvalita, spolehlivost, technické zázemí a hlavně dostatek ND!! Chcete si udělat jméno, ale komunikace se zákazníky a fandy nic moc..dostupnost ND téměř žádná atd. atd. Zaslechl jsem že časem chcete dělat i menší obsah, ale proč jdete zase opačně? Proč prostě nezačnete jak jsme psla výše dělat dostupný, menší a podstatně jednodušší stroj, kterým oslovíte více lidí, rozšíříte mezi lidi, uděláte si tím svým způsobem reklama a během toho bokem vyvíjet toho litra a dvanáctku a pořádně to dodělat, aby to zase nebylo dodělej si doma...?S tím souvisí i další věc - reklama! Proč Jawa nemá ve své rodné zemi téměř žádnou reklamu? To Vám na českých zákazníkách a motorkářích nezáleží? Opět sme u té komunikace, přístupu atd..? Myslím si, že právě témeř jediná česká značka s historii by se měla více zajímát o české zákazníky. Opravdu bych uvítal tu diskuzi přímo s jawou...

Dolin (19) napsal 28.11.2014 v 08:20-1+1

No tak výroba dílů na veterán Jawy je totální blbost. To nic ve zlém, ale větší capinu jsem neslyšel. Jaké prosím díly by to měly být? V pitomých kývačkách je tolik rozdílů, že není možné produkci zglobalizovat. Snad u určitých plechových dílů by to šlo,... I když nádrž,..dělat se spínačkou? Bez ní? S jakým logem? Na malé kývačky nebo na velké?... A taky si myslím, že nemají na čem dělat. Ty formy, lisy a kopyta jsou dávno dávno v hutích a nebo se sem tam objeví torzo něčeho na Aukru. A otázka ceny takové repliky?

Paulo (2571) napsal 28.11.2014 v 08:16

Jawa mi připomíná jeden český film jménem Český sen (2004).
Asi to dopadne stejně, i když bych jim přál, ať se jim to podaří dotáhnout do zdárného konce.
Ps.: Jak vůbec dnes vypadá výroba FGR Midalu?

MilKal (1) napsal 28.11.2014 v 08:12

BMW a KTM končí

zemakh (10) napsal 28.11.2014 v 08:09+3

Myslím že jdou hlavou proti zdi.Vývoj v segmentu ve kterém Jawě dávno ujel vlak je totální nesmysl.Myslím že kdyby se pokusili o nějakou cenově dostupnou retro malorážku a vyráběli díly na staré modely(kolik firem se na tom živí-jen ne Jawa) měli by snad šanci.Jinak džáva 4ever

DOMINATOR (1260) napsal 28.11.2014 v 08:01

Bohužel v této době vypadaji i činske motorky lepe než to co tvoři jawa a o ceně se ani nebavim.

tomzak (48) napsal 28.11.2014 v 07:55+4

//www.jawatesty.cz/obrazky/jawa660californian2.jpg

To bych cekal od Jawy a myslim, ze by se to i prodavalo

rrss (0) napsal 28.11.2014 v 07:50-1

Tento článek to určitě nevylepší... je to jen sbírka PR + dohadů. Zbytečný, imho.

callowsick (463) napsal 28.11.2014 v 07:33

snad svým zákazníkům, kteří se rozhodnou dát poměrně dost peněz za motorku Jawa, dokážou nabídnout i solidní servisní zázemí - to by byla moje první otázka, pokud bych se o novou Jawu zajímal.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 28.11.2014 v 07:29+2

Já držím palce. Jen nevím proč s tím dělaj tolik tajností. Je jasné, že nevyrobí mašinu, kterou budou drtit moderní motorky velkých značek. Ale udělat něco trochu v retro stylu, osadit to kvalitními komponenty (nemyslím tím hned monobloky brembo, ohlinse atd., ale prostě žádnou Čínu) a odvézt pořádnej kus řemeslné práce, tak po takové motorce bych rád šáhnul. Je spousta malých značek (hlavně anglických) které vyrábějí krásné motorky s jednoduchými motory, drátovými koly, někdy v Café stylu a ceny nemají také špatné. A každý nad nimi slintá a pěje chválu. Takovou motorku bych bral hned. Jakýsi prototyp s řadovým litrem jsem viděl a nevypadal vůbec špatně, ale to už je nějaký pátek. Tak by mě zajímalo, jak to dopadne.

seikos (975) napsal 28.11.2014 v 07:16+3

Já chápu, že je nesmysl prodávat Jawu určité technické a kvalitativní kategorie za 150 tis. 300 bude adekvátní cena, pokud bude motorka taková jakou slibují.
Nicméně opět narážíme na to co českou veřejnost tolik rozděluje a rozčiluje. A co vedení Jawy asi prostě nechápe. A to je to, že nás fakt nebaví neustále slyšet sliby. Když vydá Triumph novou motorku, ukáže její zastřenou podobu na jakoby špionážních fotkách a do půl roku je motorka na postavci na veletrhu. A takhle je to se všemi výrobci.
Jawa mororku slibuje snad už 4 roky a za tu dobu neukázala nic. Ani se nedivím že i ti dodavatelé utíkají. Oni mají také své rozpočty, leasingy, úvěry, zaměstnance. A chtějí dělat byznys. A ne čekat s nakoupenými technologiemi na dobu až se Jawa uráčí dovyvinout.
Prostě všem už Jawa leze svými neustálými odklady krkem a začíná být směšná. A už i zarytým fanouškům dochází trpělivost.

Ani tento článek to nevylepšil. Další odklad. Zase o rok. A to vloni slibovali že motorka bude letos na podzim. Předloni slibovali že motorka bude hotová vloni na podzim.

Vaccel (25) napsal 28.11.2014 v 06:40

Strašně rád bych brázdil Evropu na Jawě a všem zvědavcům říkal: "To neznáte? Ty už dělaly motorky když váš táta ještě nebyl na světě. ". Bohužel v dnešní době kdy například Yamaha MT-07 stojí ani né půlku a může si jí koupit opravdu každý, kdy o motorce vždycky snil, bude těžké chytit se s takovou cenou. Bohužel Jawa musí začít téměř od nuly: vyrobit dobrý produkt, ovládnout světové trhy, vybudovat si jméno, servisní síť. Vždyť i všechny Jawa kluby jsou v podstatě veteránisté. Ačkoliv jsem motorkář tělem i duší, nemůžu si dovolit dát takový prachy za mašinu, která je pro mě v podstatě experiment. Milá Jawo: prosím postavte mi menší motorku, zajistěte mi náhradní díly na 20 let a pošlete seznam servisů v Evropě. A cenu pod 200k. Rád k vám od Yamahy přeběhnu. Bude to perná práce. I když mě nenapadá jedinnný případ kde takovéto povstání z popela zafungovalo, držím vám palce.

sirr (55) napsal 28.11.2014 v 06:13

Nechápu, že něco budu vyvýjet hrozně dlouho (protože dlouho vyvíjím - nic neprodám a dluhy rostou), vyrobím toho málo a napálím cenu ať je co největší zisk ..?? .Cena produktu převyšuje konkurenci - což se stává neprodejné!Po půl roce jsou stroje nemoderní a schnijou v kopřivách stejně jako fabryka ...

pernik92 (163) napsal 28.11.2014 v 05:50+1

Myslím ze s návratem az tak spokojeni nebudou.
Tyto investice se jim nevyplati a ze sracek se nevyhrabou.

Sorry ale tak to vidim

oldy (0) napsal 28.11.2014 v 05:35+1

hrozili homologovanou 350. Na tu jsem čekal daleko víc než na nějakýho litra. Projekty typu sportard a další deriváty s 650ccm nemají příliš smysl. A jestli 5 let vývoje něčeho, čeho se prodá pár ks má smysl, to ať si každý přebere sám.

epsilon (2) napsal 28.11.2014 v 05:15+2

Prajem skoré uzdravenie a návrat.

Předchozí
1 2 3 4 5 6
Následující



TOPlist