globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 28.11.2014 v 16:09+1

Já jim držím palce ať se něco povede ať se to prodává a lidi jsou spokojení. Když se tak ale zamyslím, ikdyby to mělo stejnou cenu, řekněme kvalitu, tak já bych si to prostě nekoupil jen proto, že je to české. Stejně bych volil japonce, nebo brita. Muselo by to splnit spoustu mých osobních kritérií a pak bych ještě musel mít v dané době dost peněz aby mi něco od Jawky skončilo v garáži.

Jirka4137 (114) napsal 28.11.2014 v 16:05

Není to tak dlouho co jsem po srazu 650tek na Vsetínsku pomáhal oživovat finovi Jawku. Spěchal na trajekt měl velké štěstí že měl na srazu kolegu který rozumí elektrice-ošizené jawácké. Pánové za tu cenu kterou chcete za tu slátaninu mám Kawasaki Versys. Nemá jen jeden válec a technicky je o dvě generace jinde.Takové vedení jaké má jawa jak se chová k zákazníkům nemá obdobu a používat značku jawa by se mu mělo zakázat v referendu.

Kafi (27) napsal 28.11.2014 v 16:00

pepe.k> proč tu má tak negativní komentáře? Protože právě všichni mají dobré vzpomínky a zkušenosti se starou Jawou...s novou je to přesně opak..
Hondasl> nebudeš je přeci potřebovat, bude to jistě kvalitní stroj a jinak to bude Jawa, takže třeba DSD? Doděl si Doma

Hondasl (107) napsal 28.11.2014 v 15:55

a kde se budou na tyto motorky shánět ND ? když jsem něco potřeboval na třindu, tak nikdy nic neměli

pepe.k (2) napsal 28.11.2014 v 15:46

Jawě fandim, nevim proč tu ta značka dostává tolik negativních příspěvků a názorů. Osobně na ní mám velice dobré vzpomínky (Mustang, plecháč, 250, 350). A i kdyby měla zaměstnat jenom pár lidí, tak je to taky super.

Honza-39 - stejně tak jako koncern VW koupil Škodu, ze stejnýho důvodu může třeba BMW polknout Jawu... proč ne...

AKRO (-498) napsal 28.11.2014 v 15:45+1

Kam kráčí? To už všichni víme...

Kafi (27) napsal 28.11.2014 v 15:33

Ale notak, nebuďme tak zlí, vždyť se přeci řídí svým mottem: ,,Srdcem a rozumem" nebo snad ne?

olha (4) napsal 28.11.2014 v 15:19

Já myslel, že už Jawwa dávno nefunguje a ejhle . Tak to jsem zvědavej

Qjetoslaw (-1) napsal 28.11.2014 v 14:57

Bude t o zase splácanina ala, co garáž a sklad dá. To uplně vidim

Honza-39 (9) napsal 28.11.2014 v 14:56+3

Celé je to amatérské ... Stačí se podívat na oficiální web značky, celý rok tam není nic nového, žádná aktivita, žádné akce, žádná podpora prodeje. Kolik má Jawa funkčních prodejců? Jak s nimi pracuje a jak je podporuje? Kolik vynakládá ročně na reklamu když ani domácí motosalon nedokáže reprezentativně obsadit? Stejně jako z hovna neuplete nikdo bič tak ani velkou motorku najednou z ničeho nic neprodá firma, která 25 let jakoby neexistovala. Jediná cesta je vstup silného zahraničního investora, který už toto má dávno zmáknuté a značku Jawa by do té své distribuce nějak vhodně vmezeřil. Otázka je, proč by to vlastně dělal ...

Saarinen (1440) napsal 28.11.2014 v 14:46

To je překvapení. Jsem optimista. Co jiného zbývá ? Divišovská Jawa se také pokouší, už testuje Matej Žagar. Faktem je, že situace nyní je asi nejhorší, takže odrazit se ode dna..a zkusit to..

pajapaja (37) napsal 28.11.2014 v 14:44

Nevím,jakého kupce očekává firma,která neumí vyrobit levnou, konkurence schopnou jednoduchou motorku s vlastním motorem/250?350?/,se kterou by dle mně měla šanci uspět.Stejně jako jawa přemýšlel Blata i když mnohem střízlivěji a s lepším renomé a stejně přehnal cenu.A věřím,že kdyby dal 250ku motor do toho co má a cena byla stejná ,že by to šlo.
Za mně,nevěřím tomu.Ale proč neshrábnout dotace?Vždyť jim to financujeme všichni.A to je hnus.

SPIJKER (93) napsal 28.11.2014 v 14:09

vzhledem k tomu ze nektere prvky motoru na litru se testovali uz před 8 lety - keci keci keci... LIAR LIAR LIAR je v mych ocich pan Mgr.
..ale na druhou stranu...je to dulezity? ..pokud to dotahne ke konci pristi dekady k homologaci (jsou mala firma a tak to asi budou vyvíjet dlouho) ...pakliže kvalita bude jak je u novych modelu Jawy zvykem, kolik "investoru" cca se najde ochotných "zainvestovat" kolem 300.000,-- CZK? ..Ono to v české kotline nemusi bejt spatna investice. Masovka to asi opravdu nebude, když zhodnotim sance na vyvoz svým dnesnim pohledem... kdo to do svého "portfolia" poridi a necha ji třeba 15 nebo 20 let stat... mohl by v tom udrzet peníze... Kdyby se zmenily pomery jako drive... a zavrel by se trh... pak by si mohli lidi zacit vypravet zkazky podivejtééé co jawa tesne před pučem zacinala vyrábět... kam mohla jit.. to uz bylo skoro svetovy... a pak se to zase potó...

..jinak ja bych ji mozna bral, kdyby se ukazalo ze je to funkcni reseni, asi bych na tom dokazal exhibovat...mozna. Ale není ono jednodussi exhibovat pak třeba na TNT? Taky zadna slava, odtah musí bejt v zaloze... Ale ta je aspoň vyjimecna...

BadRX (84) napsal 28.11.2014 v 13:58+1

Želbohu tuším, kam Jawa kráčí...

SuperSic58 (1308) napsal 28.11.2014 v 13:52+1

Je to jen díra na eurodotace, nic víc. Jawa jako taková je již dávno po smrti, bohužel. Skončí to představením nějakého neprodejného paskvilu ala midalu, vyrobí 15 kusů, který stejně nikde na silnici nepotkáme, max v receptáři přemka podlahy.

sered (113) napsal 28.11.2014 v 13:51

Prosim, prosim jeste tu o Cervene Karkulce nebo o Smolickovi!

viking.2 (123) napsal 28.11.2014 v 13:40

Ať jdou s retro do pr..., jak dlouho si mysli, že jim to bude klapat. Proboha, co tam jsou za manažeři.

Ond3x (21) napsal 28.11.2014 v 13:24

Jedna velká díra na peníze. Jaký má smysl dělat litrovou motorku s vlastním motorem a vším, když nemají žádnou pordukci a žádný zisk? Trochu outsourcingu, motor vzít od Japonce, desing moc vymýšlet ani nemusí. Hlavní je produkovat prodejný model a mít obrat. Takhle se na ně vykašle úplně každý dodavatel. Poptávka typu "Za rok nebo dva bude možná potřebovat cca 1000ks ročně toho a toho" nikoho nezajímá.

Mamola29 (1058) napsal 28.11.2014 v 13:15

Hm. Další výkřik do tmy z Týneckýho skanzenu. Utopie, utopie, utopie, pánové. Nevím co jste zač ani za čí peníze tam "tvoříte",klidně si v těch vašich hokusech pokusech pokračujte další pětiletku, ale prosím ne pod značkou JAWA! Neznevažujte značku kdysi kvalitního výrobce motocyklů. Děkuji.

Zbyněček. (7) napsal 28.11.2014 v 13:05

Jak píše sirr v příspěvku níže. O nic jiného nejde

sirr (55) napsal 28.11.2014 v 12:53+2

Bohužel, vedení dělá jen to, co chce majitel!!!Dnes je málo hrdinů, ktři nejsou pod bičem bankovního otrokáře.
Řek bych, že litr je jen zástěrka a dotace tečou úplně někam jinam ...
Pár fans s "hnusným" logem JAWA přišpendleným na džísce to zvedne max tep, to je ale vše A JE TO PLÁN .
Vzbudit v lidu jiskru naděje a hrát na city, rozkrást dotace - to je oč tu běží .Žít z historie, DOKUD NEVYMŘELA GENERACE, KTERÁ PAMUTUJE ÚSPĚCHY.
O nesmyslnosti projektu jsem psal na začátu fóra...

prochi20 (26) napsal 28.11.2014 v 12:48

Kafi, ano viděl jsem reklamu a pěkná podívaná to teda nebyla
https://www.youtube.com/watch?v=EcykOyxiaTQ
https://www.youtube.com/watch?v=p-i0RVeJXQs

A s tím motorem. Proč asi dělají litra a ne (pro začátek možná vhodnější) 500ccm? Protože MZ!!!

Zbyněček. (7) napsal 28.11.2014 v 12:37

Náhodou už dělali zkoušky s 860ccm a jen to asi převrtali na 1000cm. Tady odkaz ze zkoušek a ten super startér :
https://www.youtube.com/watch?v=soW2mTyATEE

Floo (67) napsal 28.11.2014 v 12:27

Mraki> chapu ! No uvidime, zda si to spravne propocitali. Vzhledem k tomu ze kazdy by chtel videt Jawu opet v provozu a ma na ni hezke vzpominky, jsou lidi dost haklivy na prezentaci fabriky. A ta je zel uplne strasna. Stejne tak jeji utopicke scenare. Nedivim se ze vetsina uz nad Jawou zlomila hul jelikoz co ukazuje reditelstvi Jawy je katastrofa a totalni neprofesionalita jak obchodnika tak i motorkare. Pardon ale meli by si uvedomit ze maji vuci historii tehle znacky nejakou zodpovednost.

Pawka (79) napsal 28.11.2014 v 12:15+1

dejte už ceskym znackam pokoj a pojmenujte si ty parodie posvým

Majk-fox (5) napsal 28.11.2014 v 12:08

Držím palce a těším se, jak malej kluk ! Soukromé přání je, aby se JAWA zase stala světově uznávanou značkou.

JA-NE (768) napsal 28.11.2014 v 12:04

ANO,chce to retro. Ja budem drzat palce

stařík62 (24) napsal 28.11.2014 v 12:03+1

Tak jsem ji, tu novu Jawu, taky chtěl. Ale je mi přes pade, takže se toho asi nedožiju. Dotace pro továrnu asi jednou skončí, Jawa bude dál dělat nějaké výrobky-polotovary pro jiné továrny. A pro mě bude lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše. Takže na prasátko dám popisku Ducati Scrambler a je vyřízeno.

chuan (17) napsal 28.11.2014 v 12:01

Ty bláboly o nové jawě mě zase rozesmály. Vyjádření pana Krafta je směšný. Neví jaký to má mít obsah a plká o tom, že ukončujou přípravu na sériovou výrobu Ne z tý fabriky nikdy nic pořádnýho už nevyleze. Kdyby tam opravdu na něčem smysluplném makali tak by nám dávali malé ochutnávky, snažili by se nás aktivně nalákat. Tady není nic takového, jen snaha sáhnout si na dotace, ukrást z toho co nejvíc a zbytek chytře utopit aby to nebilo lidem tolik do očí. Chtěl bych vidět audit v týhle firmě to by jsme se všichni divili.

strakon (542) napsal 28.11.2014 v 12:00

Kdyby angažovali Galluziho, Ghezzi Briana, Tamburiniho, nebo jiné otce těch nej motorek, tak bych i věřil v prodejný výrobek, pokud by teda byl převedenej z výkresu do výroby, ale ten kouzelník, co to tam teď bastlí, to k úspěchu nedovede ani párem volů




TOPlist