ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ESAUL (0) napsal 12.03.2009 v 13:15

Pekny ;)

callowsick (463) napsal 12.03.2009 v 13:03

mě se to líbí.

Paulo (2596) napsal 12.03.2009 v 12:30

to freedomchopper: Taky jsem to čet

Benzinák (0) napsal 12.03.2009 v 12:28

To už tu Jawu nevědí jak domastit

Petr-RSV (38) napsal 12.03.2009 v 12:28

houbič: Jasně, nové XT660 a taky spousta jiných motorek.

Paulo (2596) napsal 12.03.2009 v 12:28

Fuj to jsem se lekl! Sice zmizel příííííšernej vejfuk ale co ta maska??? A ten cyklokomp je fakt taky běs. Ať tam daj nějaký normální světlo a klasický budíky. Jinak s timhle nemají šanci. Ps.: jestlipak tuhle diskuzi někdo z Jawy přečte???

kanecek (0) napsal 12.03.2009 v 12:08

Znám i ošklivější designy, dle mě to není tak zlé...:)

houbič (0) napsal 12.03.2009 v 12:07

Petr-RSV: ten motor co je v tý jawe použítý je ten samý co je v XT?

johnyboy (25) napsal 12.03.2009 v 12:03

to Lubin: naprosty souhlas. Prijde mi to, jak kdyz student designu objevuje ameriku. Nebo zacinajici basnik rozbiji rymy bez ladu a skladu, jen aby to bylo jakoze zajimave.je to skoda, stacilo by, kdyby pan designer zasel na vystavu a zjistil by, jak maji vypadat motorky dnes. Ze uz nejsme za totace a ze je rok 2009

johnyboy (25) napsal 12.03.2009 v 11:58

konecne z tech jawek zmizel ten silenej vejfuck...

freedomchopper (0) napsal 12.03.2009 v 11:48

Tak nevím, už mi to začíná připadat, že si z nás designéři z Jawy neustále dělají pr.el. Vždyť tahle maska se snad nemůže líbit ani tomu, kdo ji vymyslel. Rád bych byl v klidu, že je to jen prototyp, ale proč u jiných firem i prototypy vypadají profesionálně zpracované a ne jako výplod domácího kutila z poloviny 80.let? Na druhou stranu potom co jsem cca před dvěmi týdny četl v ČMN dvoustranu o současné situaci v Jawě, tak se docela divím, že jsou schopni vyrobit vůbec něco.

Itall (10) napsal 12.03.2009 v 11:44

Z Jawy toho tam moc není, tak doufám, že těch pár trubek kolem motoru alespoň udělají pořádně . Nemuselo by to také vážit 2 metráky. Za rozumnou cenu by se to mohlo prodávat. Cena ale bude, tuším, největší problém. Páč se podívají, kolik stojí taková cestovní endura různých značek, a pak půjdou o něco níže, To ale u tohoto zajíce v pytli nebude stačit na slušný prodejní výsledek : .

Petr-RSV (38) napsal 12.03.2009 v 11:32

blafan: design se mi taky vůbec nelíbí, ale ve výběru motoru bych se Jawy zastal. Trhač asfaltu to nebude, ale že je slaboučký se rozhodně říct nedá... btw, řídil jsi někdy něco s tím motorem?
//www.motorkari...alni-video-5803.html

kanecek (0) napsal 12.03.2009 v 11:29

Jako proč ne, samozřejmně to má chyby na kráse, ale v celku je to příjemný stroj a držím palce...

blafan (-3) napsal 12.03.2009 v 10:51

Motor slaboučký,vzhled hrůza a cena počítám taky konkurence schopná nebude,má vůbec cenu držet takovou značku při životě?

Akzoj (0) napsal 12.03.2009 v 10:37

Souhlasím, sice to není úplně ono, ale pomalu se to lepší. Nevypadá to až tak zle.

Petr-RSV (38) napsal 12.03.2009 v 10:37

Paťa: tak to

Paťa (66) napsal 12.03.2009 v 10:28

pro zajímavost: tohle píšou na idnes.cz

O výstavu Motocykl se bude v budoucnu dělit Praha s Brnem
Při zahájení letošního 13. ročníku tajemník Svazu dovozců automobilů Pavel Tunkl oznámil, že Motocykl se v roce 2011 odstěhuje na brněnské výstaviště a Brno se bude s Prahou v pořádání výstavy střídat.

Od příštího roku bude mít výstava také nového organizátora, kterým se stala firma Brněnské veletrhy a výstavy. Ta bude pořádat akci v Praze i Brně. O jejím umístění v Praze ještě podle Tunkla není rozhodnuto, pravděpodobně se ale přesune z holešovického výstaviště do Letňan.

Slávek-cbr (2) napsal 12.03.2009 v 09:55

Vzhledem k tomu,v jaký situaci Jawa je ,je to další alespoň malý krok dopředu,ať více,či méně povedenej.Buďme rádi,že stále existuje a snaží se přežít.Držím palce !!!

Wikk (0) napsal 12.03.2009 v 09:37

Uklidňuje mě, že je to koncept, který se na silnice dostane až 2010, takže předpokládám, že tam mají konstruktéři z Jawy spoustu prostoru pro dořešení jistých much, jako je již zmiňovaný kryt na světlo, tachometr (tento tuším prodávají u Louise za 199€ - //www.louis.de/_20e8116e3509ccd076e4ecfd86313ad1d4/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=346&list_total=29&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10034638), schovat klaskson (možná by stačilo natočit). Možná bych i do výkonu trochu přidal, i když kolik asi váží? Jinak jsem na to velice zvědav, určitě se na 660 půjdu podívat.

drrath (0) napsal 12.03.2009 v 09:34

Hlavně aby to jezdilo a nebylo to poruchový jak, jak... jak produkce JAWA z počátku výroby Classic a Style 650 . Design je zcela individuální záležitost, to bych nikomu nevyčítal. Kdyby ty motorky byly za dobrý peníze a byl na ně spoleh, tak proč ne? Mně osobně nesedí ten jednoválec, cestovní mašina s minimálně véčkovým dvouválcem, ale spíš čtyřválec o objemu aspoň litr, to by byl stroj, něco ve stylu MG Norge

houbič (0) napsal 12.03.2009 v 09:28

jak už tady lidi psali, klakson schovat, přední světla změnit (uplně bych odstoupil od toho příšerného designu tří malých světel), změnit budíky, to pánové v Jawě, podle mě, oravdu sáhli vedle.
Jinak ale v celku se mi líbí, změnit tyhle tři věci a klidně bych jí koupil.

Aleš.Příbor (0) napsal 12.03.2009 v 08:55

kromě te masky se mě to líbí

Jurawood (12) napsal 12.03.2009 v 08:55

Nechce se mi nad tím přemášlet, ale vrtá mě trochu hlavou proč je v popisu 4T jednoválec DOHC a má to 2 svody a 2 laufy?

To-ma-s (7) napsal 12.03.2009 v 08:47

U mě zabodovala, konečně to vypadá jako motorka, i motor je fajn. Určitě je to lepší a hezčí než jiná endura od japonců a to nemluvím o číňanech.Každopádně rozhodne cena? Jawce držím palce a věřím že bude hvězda

mindžipysk (0) napsal 12.03.2009 v 08:42

hrůza!!! vypadá to jako první stavba nějakýho začínajícího teenagera. kvalitní motor něco takovýho nezachrání, když to působí dojmem že to je za 4.900,- z marketu.

Rudýn (24) napsal 12.03.2009 v 08:32

Mě se to líbí. Tohle není kladivo na japonce, takový kladivo zatím nevymyslel nikdo na světě a jawa určitě nebude první. Tohle je alternativa k číňanům a všelijakým chunlanům či jak se to smetí jmenuje. Rozhodne cena.

Jenik789 (12) napsal 12.03.2009 v 08:29

Ty budiky jsou fakt jak na kolo - stacilo by udelat slusnou klasiku dvou budiku a bylo by to fajne. Pred svetla dat nejaky kryt, protoze kdo to ma pak cistit, dopredu dat 21 kolo, hlavne ten klakson at daji jinam, vypada takhle hrozne, zrcatka bych tam dal vetsi klidne z nove Tenerky.

TeKilla (0) napsal 12.03.2009 v 07:57

Nevěděl jsem jak to líp vyjádřit, než to co tu už zaznělo - vypadá to levně. Připadá mi to jako takový ten domácí tuning, kdy na 350 někdo navěsí plasty a frkne k tomu streetovou masku. Proč (když už tomu věnují tolik energie) to nemůžou doladit do nějakého vzhledu, který nebude připomínat Transformers za 60 vočí z Tesca. S motorem asi chybu neudělali, ale také si nejsem jistý tím, že tahle nostalgická volba na jistotu je něco, co Jawa teď zrovna potřebuje.

Fusioon (-19) napsal 12.03.2009 v 07:53

Musim povedat ze sa to pomaly zacina podobat na motorku, len nechapem preco na to nesupnu nejakú inu kombinaciu farieb,napr: cierne rafy, usd vidlicu, zminimalizovat pocet a velkost plastou tie stoja aj z trvarovanim za prd, plavajuce kotuce nie tie za 5 korun vyrezane z plechu, nejake ladaky a al kufre aby sa to tvarilo aspon trochu in. Nie ako do teraz - ani tak, ani tak. Taky post socializmus. Asi v tovarni sedi management ako v každom podniku na slovenku. Papierovy doktori z marxizmu a leninizmu. Potom to takto vyzera. Neviem pochopit jednu vec že bez komplexnosti je všetko ničím, a za úspechom je vždy drina vo všetkých oblastiach. A dnes hrá prím design. Neviem ale doporučoval by som im nejakého dobrého dizajnéra aj za cenu že prídu všetci z managementu o veľké odmeny. Veď sa im to vráti.




TOPlist