yamaha_demo_tour




Leslie Porterfield a Fireblade překonali rekord

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Devilboy (0) napsal 08.09.2011 v 12:07

Seccomk: ještě k té aerodynamice, to si piš že to udělá hodně moc!! Jen si vzpomeň co vyváděj autaři... alepujou izolačkama přední grilly, sundavaj zdrcátka a dokonce oblepujou i světla :D :D v těhlech rychlostech to už dělá x km/h a při honbě za rekordem se to počítá... a takovej nosič SPZ za mašinou udělá dost, protože vzniká za mašinou víření atd

teamwhd (74) napsal 08.09.2011 v 12:01

Jo pochop to! Když ty napíšeš jeden odstavec tak GRASSEL ti jich vrátí 5! S nim bych si nezahrával, pokud teda nedáváš alespoň 350 úhozů za minutu.

GRASSEL (273) napsal 08.09.2011 v 11:49

seccomk> hele řeknu ti to asi takhle, tím že sám před sebou si musíš připadat jako debil bylo myšleno tak že tu rozhazuješ ramenama jak arny švárny, máš na to opravdu mě urážet?! Polož si otázku sám, seš fakt takovej frajer?! Pokud ne tak se uklidni a chovej se tak jak by ses dokázal chovat i v reálu

Hele je mi jasný že tvoje generace s 25kw v papírech maj pocit že všechno věděj nejlíp a že jim nikdo nesahá ani po paty ale mrkni se na tvoje příspěvky, projeď si je a pak někoho komentuj.

Já lezu tam kde mám co říct, s čím mám zkušenost, když můžu někomu poradit, stejně tak mi každej den píšou lidi o radu, pokud můžu poradím, pokud ne tak řeknu že nevím a odkážu je na někoho kdo s tím třeba má zkušenost. Už jsem pomohl spoustě lidí, komu si pomohl ty?! Kdo píše o radu tobě?!

Ještě k tý rozetě, pokud umíš dobře číst napsal jsem že může bejt jiný kolečko ale že to nevidím takže nevím, což jasně znamená to že se nebudu odkazovat na něco co nevidím chápeš to?!
Ta rozeta je evidentně menší což ti tady řeklo víc lidí, na tomhle fárošovi jezdím každou chvilku a mám k tomu co říct takže asi tak. Tobě neradím, nikdy jsem ti pokud vím neradil tak si mejch příspěvků nevšímej a koukej radši na sebe a svoje zkušenosti.

na BONNIE se odjakživa jezdilo na rychlost, ne na akceleraci, tenhle model fároše má ve vrchu dost síly na to aby delší převod utáhnul a zvýšil tak maximálku. Už starý indiány tam jezdili s převodem kdy při rozjezdu je musel někdo roztlačit a ta motorka se roztahovala pomalu, ale pak tam měli topspeed jako kráva.

Devilboy (0) napsal 08.09.2011 v 10:40

Fároše 2010 jsem na Ralsku (letiště Hradčany) roztáhl regulérně na 299 TACHO!!! při cca 12300 otáčkách co jsem tak měl koule se na to dívat :D Ta mašina má v papírech 292... podle mě REALNĚ 300 nedá... neříkám, že na to ten motor nemá, protože má, podle několika měření má na zadním kole 167koní což je hodně slušný. Fároš má o něco kratší kvalty než zbytek konkurence, takže za MĚ říkám, že musela mít na STOPRO upravený převody tak aby se dosáhlo maximum z motoru tudíž tak, že prohraje boj s aerodynamikou a né s vlastníma převodama... pokud se pletu prosím o opravu :D

H8me (0) napsal 08.09.2011 v 06:32

tož šikovná to mařenka z Dallasu!

Hofner (0) napsal 08.09.2011 v 01:10

Je pravda, že o sukundárním převodu nepíšou nic. Na druhou stranu převod do rychla je člověku stejně tak hovnu, jako super vyhoněný koně, pokud už to nestačí na překonání odporu vzduchu. A jak známo, ten roste nelineárně- zvyšuje se druhou mocnbinou rychlosti. V tomhle případě jde taky hodně o aerodinamiku, ale to tady asi spoustě místních expertů uniká. A to, že má muší váha výhodu je taky nespornej fakt. Pokud dělá dealera Hondě, těžko čekat, že tam pojede na BMWčku. Ovšem jak vidno, Hajabuznu dělá Suzuki, takže bych jí z nějakého extra nadržování jedné značce nevinil. Každopádně pravidla pro rychlostní rekordy budou určitě někde k dispozici. NA jiném serveru jsem se dočetl, že je povolno sundání blinkrů, zrcátek, zadních stupaček a držáku SPZtky. Ale až tak jsem po tom nepídil. Místo planejch keců to někdo vyšťourejte. Kdo hledá, najde. Ale mě to tak netrápí a vaše žabomyší války mi jsou ukradený. TAkže si to najděte sami. Dokážu čas využít účelněji

DMC.motobiker (-23) napsal 08.09.2011 v 00:51

seccomk> Něco to asi hodí , každá desetinka dobrá!

seccomk (0) napsal 08.09.2011 v 00:00

DMC-> Nevím, blinkry a zrcátka mi až tak hrozný nepřijdou. Myslíš, že to s aerodynamikou udělá až tak moc? Já bych byl zvědavý i na tu novou kawu, jak by si vedla. Se stejnou slečnou samozřejmě

DMC.motobiker (-23) napsal 07.09.2011 v 23:53

seccomk> Tak pro mě osobně to není ale žádná moc úprava, když si dám na mašinu jinej převod... To taky ale záleží na tom, co si kdo představuje pod pojmem "série", že?! Každýmu sedne něco jinýho a je jasný, že tam nebudou do série dávat převod s teoretickou maximálkou 330, když to pak akorát ztratí akceleraci a navíc, tolik to s průměrně vážícím a měřícím člověkem nikdy nemůže dát - a ještě na silnici... Horší už je to podle mého s těma blinkrama a zrcátkama... Jinak osobně na Hondu moc nejsem , ale výkon je to na (skoro) sériovku hodně pěknej , to se zase musí nechat! I když velkej podíl na tom má také určitě především váha té slečny a její dokonale tvarovaná postava - tedy myslím tím vzhledem k odporu vzduchu! Určitě by bylo zajímavé, kdyby to zkusila ještě třeba na tom BMW, MV-Agustě, Kawě a pro mě také na Ducati , která by byla ale určitě nejpomalejší...

seccomk (0) napsal 07.09.2011 v 23:52

Nebylo málo případů, kdy jsi se hned s někým chtěl poměřovat na motorce, popřípadě v reálu - šáhni si do svědomí a uznej sám. Žádný ramena nedělám, jen říkám, co si myslím. A čím ze sebe dělám debila? Tím, že jsem ti řekl, že máš namachrované řeči? Sám tu s ničím nemachruju, nemám tu potřebu a ani na to nemám, to jen ty máš takový dojem, že tu s něčím machruju. A jaké blbosti plácám? Já jen zpochybnil tvůj um poznat z fotky rozetu, které chybí pár zubů - navíc jak sám dobře víš, rozeta může být stejná, jen se mohlo změnit kolečko u motoru. Takže tu kápa děláš ze sebe sám a ze mě se snažíš udělat debila. Pane

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 23:49

Pokud ti prostě vadí moje kecy tak se buď nevyjadřuj a nebo s tím něco dělej...
A to s tím že vím všechno nejlíp a pokaždý to končí vyzváním na závod, ty si asi upadnul ne?!

Běž se prosím tě radši učit nebo já nevím, jen ti říkám vyhni se těm urážkám když na to nemáš.

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 23:43

seccomk> chlapče mě je úplně jedno co ty si myslíš a pokud pro tebe pravda znamená debilní kec, pak ano mám debilní kecy
Čéče dyť ty seš úplně mimo mísu, zval na závod?! Prosím tě když někoho neznáš tak se nevyjadřuj a když někam napíšu tak čti a ne mezi řádky. Když jsem napsal do nějakýho vlákna tak nikdy ne s první urážkou tak mlč.

Vážně se tady s tebou nechci dohadovat, měl by sis sám připadat ty jak debil díky tomu jaký tu máš ramena, lépe řečeno jak silnou máš klávesnici.

DMC dal údaj ze stránky kterou sem kdysi přitáhnul první Bubrak, já si tu stránku nepamatuju abych jí sem vkládal. Když nemáš argumentaci, prosím tě jen o jedno... Nemachruj, je to zbytečný a děláš debila akorát tak sám ze sebe. Pokud máš koule na to někoho urážet, zkus to jinak než z pokoje u rodičů na klávesnici.

Neznáš mě, seš úplně mimo mísu a plácáš blbosti tak se prober z tý diskotéky a ještě jedna rada...
Pokud ti něco nebo někdo vadí, tak s tím něco dělej. Čímž nemyslím nadávat a machrovat na klávesnici!!!

Víš o mě hovno tak mlč prosím tě. Moje zkušenosti jsou moje, nech si ty tvoje a tyhle nadávky si nech na sobě rovný jinak děláš akorát debila sám před sebou jako virtualní hrdina kterejch je všude plno.

seccomk (0) napsal 07.09.2011 v 23:30

Grassel-> Jde mi popravdě o to, že máš všude debilní kecy, všecko víš nejlíp a vždycky to končí tím, že druhýho vyzveš na závod na mašině, nebo vyřízení z očí do očí. Naštěstí každý ví, že máš v hlavě vyjebáno a nezkouší to. Jen se mi nelíbily tvý kecy a místo toho, abys slečně popřál tak hned zpochybňuješ sériovost/nesériovost motorky, což z fotky na první pohled patrné není. Když došel DMC s údaji z té stránky, tak už je to věc jiná a mlčím. Ale ne kvůli tvým zkušenostem, které jsi nabral z couvání s motorkou

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.09.2011 v 21:59

Grassel:

Italofil (41) napsal 07.09.2011 v 21:47

Fofr bába No jak píše dole DMC.motobiker zdá se mě to krapet přitažené za vlasy, aby to v sériové podobě už tolik valilo. Bez převodu do rychla, zásahu na omezovači a dalších úprav...nevěřím

prusles (20) napsal 07.09.2011 v 21:39

GRASSEL--- te´d jsem do tebe iba párkrát rýpnul v dobrém samozřejmě , neber to vážně, jen jsem ti chtěl tak trochu klukovsky pozvednout mandličky... s těma vláknama , ano je to má sugesce, ptž statistiku nemám udělanou ,tak důležité to pro mě zase nenííí ... ale!! něco na tom bude, jelikož se tu honda v poslední době hooodně propíráá - nový fireblade, atd, atd...

P.S. trn je potřeba vytáhnout, jináč se nevysereš...

Ond3x (21) napsal 07.09.2011 v 21:34

Je to holka šikovná.
Může být i mnohem rychlejší sériovka, ale když na ni nikdo nesedne a neudělá oficialní rychlostní test tam a zpět, tak to nikoho nezajímá.

Až to někdo pojede s škaredým bmw, taky si může upravit převody a sundat zrcátka.

DMC.motobiker (-23) napsal 07.09.2011 v 21:28

No když se podíváme třeba na GearingCommander.com , je tam sice pouze CBR1000RR model 2008 - v Hondách se tedy opravdu moc nevyznám , ale nejsou náhodou stejné? Pokud ano, tak by to CBR1000RR mělo mít tuším výkonovou špičku někde kolem 12 RpM (omezovač netuším na kolika je) a při plném výkonu tedy teoreticky s původním převodem jede 274.2 Km/h (rok 08) , a pokud by to točilo ještě víc, např. až do 13ti tisíc otáček, kde už ale klesá výkon , tak nejspíš teoreticky pojede 297 Km/h! Tedy v reálu, že, ne na tacho... Tím pádem je tedy dost pravděpodobné, že to nemůže mít sériový převod, protože s ním by to nejspíše nedalo ani těch 300 i s tou muší váhou této pěkné slečny...

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 21:21

prusles> ale jo, klidně se někdy domluvit můžem a zajeď rád tě něco naučím

Jen tak dodám, zkus se zamyslet nad tím do jakýh vláken lezu, nebo si to najdi. Jsou to vlákna o motorkách na kterých mám něco odjeto, případně k tomu mám co říct. To že vy s Hondama máte pocit že na vás někdo pořád útočí za to já nemůžu
A jistě si všimneš že mě najdeš jak ve vláknech o nějakejch Hondách, tak i Kawách, Suzách, yamahách... takže tak.

Trnem v prdeli jsou mi akorát Honďáci právě s tímhle chováním.

drippera (32) napsal 07.09.2011 v 21:12

Klobouk dolů blondýnko...

prusles (20) napsal 07.09.2011 v 21:05

GRASSEL- trnem v prdeli ... si spočítal zoubky?? nedáváš hodiny jízdy na Hondě? bych se rád něčemu přiučil..?

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 20:55

prusles> umíš číst ty "kápo"?! Tak si znovu přečti článek na to nemusíš bejt znalec, stačí jen logický uvažování a dojdeš k závěru (při trochu snahy) že úprava na motoru nebyla...
Nicméně převod je do rychla a ano, poznám to z fotky ale na to stačí mít v pořádku oči, ne bejt kápo

A to že reaguju ve vláknech o Hondě pořád já?! Nevím nevím ale asi zas nějaká tvoje sugesce já na Hondě docela často jezdím víš?!

O kvalitách ženský nikdo nepochybuje, jen ty bys měl bejt trochu nohama na zemi ještě chvilku a začnu ti věřit že mi je Honda trnem v oku

prusles (20) napsal 07.09.2011 v 20:45

GRASSEL--- s tim vykáním- to je tak ,abych ti vzdal hold jaké si kápo motocyklového sportu šéfe smekám klobouk před tvým objemem znalostí a i to jak veškeré úpravy poznáš z fota a nepotřebuješ k tomu komentář od autora, místo aby si ocenil kvality slečny , to bych pochopil... ...A TAKÉ co jsem měl možnost vidět ,když tu sem tam pendluju , tak je zajímavé ,že rozumuješ nejvíc na vláknech s názvem motocyklu od pana Hondy
Já taky nemám problém uznat kvality konkurence i když mám posratého Fireblada

P.S. Nemám tolik naježděné , co ty nacouvané...ptž ty si kápo největší,co má i nacouvané nejvíce...
Jo a sorry za ty chyby už se mi to nechtělo opravovat a jsem jen člověk...

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 20:14

hlada03> viz příspěvek níže...

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 20:14

rumlos> na bonnie se odjakživa hrálo na rychlost i když ta motorka jí dosáhla daleko déle než s originál převodem, už od dob starejch Indiánů co tam jezdili.

Nikdo tady neříká to že ty převody jsou něco extra ale bylo třeba na to poukázat páč jistý lidi se toho pak chytaj že ta Honda jede víc než s1000rr apod.

hlada03 (1) napsal 07.09.2011 v 20:12

ale řešíte to tady jak kdyby jste pojednávali o konci světa :D

GRASSEL (273) napsal 07.09.2011 v 20:10

seccomk> hele takovýhle mudrlanty mám fakt nejradši, až odjezdíš aspoň to co jsem já na motorce nacouval a až budeš mít koule na to se do mě cpát osobně tak pak mluv. Do tý doby mlč a šoupej nohama, evidentně ten rozdíl nevidím sám a za to že ho ty nevidíš a nebo vidíš ale nechceš si to přiznat já nemůžu.

Nevím o co ti tady jde, to že Honda udělala rekord nikdo nepopírá a to že má motor bez úprav taky ne. Tak sklidni hormony a zkus je vypustit jinde.

rumlos (23) napsal 07.09.2011 v 19:28

Je tam napsaný, že nebylo zasahovaný do motoru o převodu se nemluví. Beztak měla jinej převod kolečko, nebo rozetu, ale ono je to úplně jedno, protože je to uznaný rekord technickými komisaři na Bonneville a ti vědí co dělají, asi víc než místní spekulanti, typu ale ona tam neměla zrcátka...

hlada03 (1) napsal 07.09.2011 v 18:45

už se poprali? :D... tak překonala rekord na sekačce s trocha jinou řetězovkou, kterou si muze vymenit každý smrtelník.. nechutná úprava motocyklu že?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.09.2011 v 18:43

proste s S1000RR nebo ZX10R by jela rychlejc, to je jasny, obe motky maji o 15 koni na kole vic, takze je to zcela logicky, esli ma shop s Hondou, tak jela na Honde, a o to pomalejs, neni treba se v tom vic vrtat




TOPlist