Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ZombiRider: Pokud to bylo myšleno ironicky, pak skutečně dalších komentářů netřeba. V opačném případě si Vám dovoluji doporučit k prostudování závěry kolegy Darwina o evoluci druhu. Pokud se mi nějaký eurohujer pokusí vnutit do mých vozidel jakoukoli "fízlovací krabičku", vynaložím veškerý svůj um k tomu, aby co nejdříve od pořízení utrpěla "neopravitelnou závadu".
Dobry, ale ta zminka o V2V - bude to hlidat vsechny a rozhodovat v zajmu bezpecnosti vetsiny. Takze motorkare klidne hodi z utesu, kdyz bude v ohrozeni autobus. A prd se to bude zajimat o to, ze se zrovna kochal pri curani na vyhlidce
JohnnyS08: Vida, už za socialismu soudruzi věděli, že to může být problém a měli řešení. Zato ve světlých eurounijních zítřcích to nikoho netrápí a řídí se zjevně heslem: jen houšť a větší kapky.
To budou brzy extra příplatky za retro věci, dva krásné analogové budíky, méně elektroniky pro pocit "surové jízdy" a tak Už úplně cítím jak mě z HUD bolí oči a z baterií krk Ale jinak zajímavé technologie
Petřičák> „Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla.“ – Na traktoru Škoda 30 (a asi i spoustě jiných vozidel z té doby) byla taková fičura, že krycím sklíčkem kontrolky dálkových světel se dalo otáčet, čímž se měnila velikost otvorů v clonce mezi žárovičkou a sklíčkem a tím jas celé kontrolky. Docela pěkná vychytávka to byla :)
Jinak ačkoliv jsem dost konzervativní, tak ten HUD v přilbě bych si někdy rád vyzkoušel...a pak se zase vrátil k nepřekonatelné klasice v podobě dvojice analogových budíků :)
Už mě ty nové technologie začínají lézt krkem. Za 20 let bude mít motorka tlačítko, které bude ovládat vakuovou pumpu a pánové si budou moci při tankování zkrátit chvíli...
U těch světel asi nemá cenu cokoliv řešit, vyšší účinnost a nižší spotřeba mluví za sebe, tam je potřeba jen počkat na pokles ceny s masovou produkcí. Docela by mě zajímal názor člověka, který měl možnost si některou variantu head-up displeje vyzkoušet, nakolik je to opravdu přínosem. Za svoji praxi jsem si totiž navykl na to, že při ostřejší jízdě koukám zásadně před sebe a nestojím o jakékoli rozptylování z palubní desky. Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla. Kromě jízdy v obci jsem zvyklý rychlost jízdy i otáčky motoru vnímat zásadně citem a palubku potřebuju málokdy. Na neznámých cestách mě zajímají hlavně směrové a orientační značky, spoléhám na vlastní prostorovou představivost a papírovou mapu. Na své helmě oceňuju mimo jiné i nízkou hmotnost a představa že tam budou cpát navíc elekroniku s baterkama mě děsí. Stačí mi, že musím pravidelně nabíjet chytrý mobil, který se v nejhorším vypne a neotravuje. Ale že budu muset navíc hledat zásuvku i pro helmu, to už je silné kafe i na moje gusto.
Jako pro piloty stihacek dobry, ale asi jsem staromilec a na motorce mi staci obycejna prilba.
To spis kdyby nekdo vymyslel neco jako sterace na helmu do deste nebo nejaky samocisteni od much, to je podle me mnohem dulezitejsi
Každopádně s tím světlem je to dobrá věc, určitě to bude odolné proti ořesům, a věřím i ve velkou účinnost svícení. Což každopádně uvítají cestovalé se svými Adventure. K tomu oslňování protijedoucích: Tomu asi bude zabraňovat aktivní náklon světlometu. Prostě senzor, který bude vyhodnocovat jak nákony při brždění či akceleraci. Bude to podobné jako u dynamického řízení náklonu světel u auta.
Informace v helmě ať už navigace či info o rychlosti je asi příjemná věc s vizí bojového stihače. Jen mám pocit, že celá věc při delší jízdě bude působit rušivě.
I tak si myslím, že součastný vliv pomocné elektroniky v moto světě začíná být až moc velký.
Display v přilbě když nosím býle na dálku ? Asi na nic,ale pokud to povinně nenařídí EU mám možnost výběru
Světlomety super pro řídíče. Chudáci ti,kteří jedou před ním. Vyzkoušeno u perfektně seřízených adaptech u BMW pětkové řady
Asi dobrá věc ta přilba, jen bych jako laik, chtěl slyšet názor lékaře, jak při tom bude namaháno oko, i když na druhou stranu, při takovém vývoji musí spolupracovat BMW i s odborníky, tak to mají asi ošéfované.
ZombiRider: Pokud to bylo myšleno ironicky, pak skutečně dalších komentářů netřeba. V opačném případě si Vám dovoluji doporučit k prostudování závěry kolegy Darwina o evoluci druhu. Pokud se mi nějaký eurohujer pokusí vnutit do mých vozidel jakoukoli "fízlovací krabičku", vynaložím veškerý svůj um k tomu, aby co nejdříve od pořízení utrpěla "neopravitelnou závadu".
I kdyby to mělo zachránit jediný život, smysl to má ,to hovoří za vše a dalších komentářu netřeba
Dobry, ale ta zminka o V2V - bude to hlidat vsechny a rozhodovat v zajmu bezpecnosti vetsiny. Takze motorkare klidne hodi z utesu, kdyz bude v ohrozeni autobus. A prd se to bude zajimat o to, ze se zrovna kochal pri curani na vyhlidce
JohnnyS08: Vida, už za socialismu soudruzi věděli, že to může být problém a měli řešení. Zato ve světlých eurounijních zítřcích to nikoho netrápí a řídí se zjevně heslem: jen houšť a větší kapky.
To budou brzy extra příplatky za retro věci, dva krásné analogové budíky, méně elektroniky pro pocit "surové jízdy" a tak Už úplně cítím jak mě z HUD bolí oči a z baterií krk Ale jinak zajímavé technologie
Petřičák> „Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla.“ – Na traktoru Škoda 30 (a asi i spoustě jiných vozidel z té doby) byla taková fičura, že krycím sklíčkem kontrolky dálkových světel se dalo otáčet, čímž se měnila velikost otvorů v clonce mezi žárovičkou a sklíčkem a tím jas celé kontrolky. Docela pěkná vychytávka to byla :)
Jinak ačkoliv jsem dost konzervativní, tak ten HUD v přilbě bych si někdy rád vyzkoušel...a pak se zase vrátil k nepřekonatelné klasice v podobě dvojice analogových budíků :)
Už mě ty nové technologie začínají lézt krkem. Za 20 let bude mít motorka tlačítko, které bude ovládat vakuovou pumpu a pánové si budou moci při tankování zkrátit chvíli...
Ta světla můžou být super, ale představa, že se do zatáčky s vysypaným pískem koukám přes blikající a měnící se čísla - nic moc
U těch světel asi nemá cenu cokoliv řešit, vyšší účinnost a nižší spotřeba mluví za sebe, tam je potřeba jen počkat na pokles ceny s masovou produkcí. Docela by mě zajímal názor člověka, který měl možnost si některou variantu head-up displeje vyzkoušet, nakolik je to opravdu přínosem. Za svoji praxi jsem si totiž navykl na to, že při ostřejší jízdě koukám zásadně před sebe a nestojím o jakékoli rozptylování z palubní desky. Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla. Kromě jízdy v obci jsem zvyklý rychlost jízdy i otáčky motoru vnímat zásadně citem a palubku potřebuju málokdy. Na neznámých cestách mě zajímají hlavně směrové a orientační značky, spoléhám na vlastní prostorovou představivost a papírovou mapu. Na své helmě oceňuju mimo jiné i nízkou hmotnost a představa že tam budou cpát navíc elekroniku s baterkama mě děsí. Stačí mi, že musím pravidelně nabíjet chytrý mobil, který se v nejhorším vypne a neotravuje. Ale že budu muset navíc hledat zásuvku i pro helmu, to už je silné kafe i na moje gusto.
Jako pro piloty stihacek dobry, ale asi jsem staromilec a na motorce mi staci obycejna prilba.
To spis kdyby nekdo vymyslel neco jako sterace na helmu do deste nebo nejaky samocisteni od much, to je podle me mnohem dulezitejsi
Každopádně s tím světlem je to dobrá věc, určitě to bude odolné proti ořesům, a věřím i ve velkou účinnost svícení. Což každopádně uvítají cestovalé se svými Adventure. K tomu oslňování protijedoucích: Tomu asi bude zabraňovat aktivní náklon světlometu. Prostě senzor, který bude vyhodnocovat jak nákony při brždění či akceleraci. Bude to podobné jako u dynamického řízení náklonu světel u auta.
Informace v helmě ať už navigace či info o rychlosti je asi příjemná věc s vizí bojového stihače. Jen mám pocit, že celá věc při delší jízdě bude působit rušivě.
I tak si myslím, že součastný vliv pomocné elektroniky v moto světě začíná být až moc velký.
Tuhle přilbu az jednou naše milá EU nařídí tak raději jako motorkar skončím než abych tu blbost nosil.
Display v přilbě když nosím býle na dálku ? Asi na nic,ale pokud to povinně nenařídí EU mám možnost výběru
Světlomety super pro řídíče. Chudáci ti,kteří jedou před ním. Vyzkoušeno u perfektně seřízených adaptech u BMW pětkové řady
Taaaak a už jen zdigitalizovat schopnosti Rossiho nebo jinýho střelce a můžete si všichni užívat ten RACE pocit na vlastní kůži
Asi dobrá věc ta přilba, jen bych jako laik, chtěl slyšet názor lékaře, jak při tom bude namaháno oko, i když na druhou stranu, při takovém vývoji musí spolupracovat BMW i s odborníky, tak to mají asi ošéfované.