yamaha_demo_tour




BMW přivede laserová světla a HUD do světa motorek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petřičák (184) napsal 07.01.2016 v 14:50+1

ZombiRider: Pokud to bylo myšleno ironicky, pak skutečně dalších komentářů netřeba. V opačném případě si Vám dovoluji doporučit k prostudování závěry kolegy Darwina o evoluci druhu. Pokud se mi nějaký eurohujer pokusí vnutit do mých vozidel jakoukoli "fízlovací krabičku", vynaložím veškerý svůj um k tomu, aby co nejdříve od pořízení utrpěla "neopravitelnou závadu".

ZombiRider (29) napsal 07.01.2016 v 14:42+1

I kdyby to mělo zachránit jediný život, smysl to má ,to hovoří za vše a dalších komentářu netřeba

PepaBobr (11) napsal 07.01.2016 v 14:23

Dobry, ale ta zminka o V2V - bude to hlidat vsechny a rozhodovat v zajmu bezpecnosti vetsiny. Takze motorkare klidne hodi z utesu, kdyz bude v ohrozeni autobus. A prd se to bude zajimat o to, ze se zrovna kochal pri curani na vyhlidce

Petřičák (184) napsal 07.01.2016 v 13:53

JohnnyS08: Vida, už za socialismu soudruzi věděli, že to může být problém a měli řešení. Zato ve světlých eurounijních zítřcích to nikoho netrápí a řídí se zjevně heslem: jen houšť a větší kapky.

Ritchy (30) napsal 07.01.2016 v 13:35

To budou brzy extra příplatky za retro věci, dva krásné analogové budíky, méně elektroniky pro pocit "surové jízdy" a tak Už úplně cítím jak mě z HUD bolí oči a z baterií krk Ale jinak zajímavé technologie

JohnnyS08 (219) napsal 07.01.2016 v 13:05

Petřičák> „Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla.“ – Na traktoru Škoda 30 (a asi i spoustě jiných vozidel z té doby) byla taková fičura, že krycím sklíčkem kontrolky dálkových světel se dalo otáčet, čímž se měnila velikost otvorů v clonce mezi žárovičkou a sklíčkem a tím jas celé kontrolky. Docela pěkná vychytávka to byla :)

Jinak ačkoliv jsem dost konzervativní, tak ten HUD v přilbě bych si někdy rád vyzkoušel...a pak se zase vrátil k nepřekonatelné klasice v podobě dvojice analogových budíků :)

Zelinář (292) napsal 07.01.2016 v 12:39

Už mě ty nové technologie začínají lézt krkem. Za 20 let bude mít motorka tlačítko, které bude ovládat vakuovou pumpu a pánové si budou moci při tankování zkrátit chvíli...

Myschan (187) napsal 07.01.2016 v 12:25

Ta světla můžou být super, ale představa, že se do zatáčky s vysypaným pískem koukám přes blikající a měnící se čísla - nic moc

Petřičák (184) napsal 07.01.2016 v 11:33+2

U těch světel asi nemá cenu cokoliv řešit, vyšší účinnost a nižší spotřeba mluví za sebe, tam je potřeba jen počkat na pokles ceny s masovou produkcí. Docela by mě zajímal názor člověka, který měl možnost si některou variantu head-up displeje vyzkoušet, nakolik je to opravdu přínosem. Za svoji praxi jsem si totiž navykl na to, že při ostřejší jízdě koukám zásadně před sebe a nestojím o jakékoli rozptylování z palubní desky. Při noční jízdě umí být občas nepříjemná i modrá kontrolka dálkového světla. Kromě jízdy v obci jsem zvyklý rychlost jízdy i otáčky motoru vnímat zásadně citem a palubku potřebuju málokdy. Na neznámých cestách mě zajímají hlavně směrové a orientační značky, spoléhám na vlastní prostorovou představivost a papírovou mapu. Na své helmě oceňuju mimo jiné i nízkou hmotnost a představa že tam budou cpát navíc elekroniku s baterkama mě děsí. Stačí mi, že musím pravidelně nabíjet chytrý mobil, který se v nejhorším vypne a neotravuje. Ale že budu muset navíc hledat zásuvku i pro helmu, to už je silné kafe i na moje gusto.

Frankie (731) napsal 07.01.2016 v 11:31+4

Jako pro piloty stihacek dobry, ale asi jsem staromilec a na motorce mi staci obycejna prilba.
To spis kdyby nekdo vymyslel neco jako sterace na helmu do deste nebo nejaky samocisteni od much, to je podle me mnohem dulezitejsi

Tentum (2) napsal 07.01.2016 v 11:29

Každopádně s tím světlem je to dobrá věc, určitě to bude odolné proti ořesům, a věřím i ve velkou účinnost svícení. Což každopádně uvítají cestovalé se svými Adventure. K tomu oslňování protijedoucích: Tomu asi bude zabraňovat aktivní náklon světlometu. Prostě senzor, který bude vyhodnocovat jak nákony při brždění či akceleraci. Bude to podobné jako u dynamického řízení náklonu světel u auta.
Informace v helmě ať už navigace či info o rychlosti je asi příjemná věc s vizí bojového stihače. Jen mám pocit, že celá věc při delší jízdě bude působit rušivě.

I tak si myslím, že součastný vliv pomocné elektroniky v moto světě začíná být až moc velký.

hrouda13 (150) napsal 07.01.2016 v 11:04+3

Tuhle přilbu az jednou naše milá EU nařídí tak raději jako motorkar skončím než abych tu blbost nosil.

Rosi45 (41) napsal 07.01.2016 v 10:56

Display v přilbě když nosím býle na dálku ? Asi na nic,ale pokud to povinně nenařídí EU mám možnost výběru
Světlomety super pro řídíče. Chudáci ti,kteří jedou před ním. Vyzkoušeno u perfektně seřízených adaptech u BMW pětkové řady

saky (33) napsal 07.01.2016 v 09:38

Taaaak a už jen zdigitalizovat schopnosti Rossiho nebo jinýho střelce a můžete si všichni užívat ten RACE pocit na vlastní kůži

jopr (2) napsal 07.01.2016 v 09:21+1

Asi dobrá věc ta přilba, jen bych jako laik, chtěl slyšet názor lékaře, jak při tom bude namaháno oko, i když na druhou stranu, při takovém vývoji musí spolupracovat BMW i s odborníky, tak to mají asi ošéfované.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist