yamaha_tenere_duben




BMW K1600GT a GTL, šestiválcové cesťáky pro rok 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
muscle_biker (50) napsal 08.07.2010 v 05:55

Prvý poriadný svalnatý motor od baworackej vrtule konečne aj v motorrade (okrem M6-ky )

175NM pri 5000ot/min, resp. 130NM pri 2000ot/min sa na dvojkolesových tátošoch len tak na ceste nevidí...

Jediný dišputát by mohol padnut na sterilný vysavačový zvuk, ktorý produkovala CBX1000 a tuna to bude to same...

Pretože kmotorka má byt aj o poriadnom zvuku, ala ferrari... and also loud pipes save lives...

A kto chce šepot kvetin, nech si kupi A6-ku.

160KW je plne dostačujucích, ale niečo z tejto porcie ukradne kardan, kedže výkon motora výrobcovia uvadzaju na klukovej hriadeli... Ale je to v pohode!

Kolko krat využivame výkon trebarz nad 150PS?
5minut? 15minut? 30minut? hodinu do roka???

Naproti tomu NM, čiže NEWTONY KRUTIAKU využivame pri každej jazde, hlavne rozbehoch z nízkych otačok...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist