husqvarna_svartpilen_801_2




Budou HUD běžnou součástí motoživota?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kostelník (58) napsal 10.10.2018 v 13:21+2

Možná jste někde četli článek o výsledcích výzkumu Národního ústavu duševního zdraví ohledně těchto udělátek. Pokud ne, tak doporučuji přečíst přímo na webu ústavu //www.nudz.cz/files/pdf/tz-navigace-me-ni-strukturu-mozku.pdf

pan_Mýval (13) napsal 10.10.2018 v 13:02

Narozdíl od elektroniky která umí buď zasáhnout do řízení motorky a sebrat pilotu kontrolu v krizové situaci "protože ví líp co dělat", nebo se prokazatelně dá hacknout a pak umožnit např. deaktivovat brzdy s ABS, je HUD ještě neškodný.

Ale nechci jej. Na motorce úmyslně nepoužívám ani navigaci, nýbrž papírovou mapu, a stroje si vybírám tak, aby v nich elektroniky bylo naprosté minimum.

Aha, už jsem na to přišel: zjevně jsem purista. A jsem rád, že nejsem sám.

Targus (429) napsal 10.10.2018 v 12:54

Buznapsi

Pokud jsem četl správně, všechny displeje nejsou průhledové.

CR500 (142) napsal 10.10.2018 v 12:48+1

Pokud se clovek na okuhu snazi zajet cas, kazda malickost co ho i na par milisekunt rozptyli je hned na case znat. Dobry priklad jsou zpetna zrcatka, pokud je na draze odmontuju/zaklopim ihned jedu cistejc. Ano na silnici sice nejsme na zavodni draze, ale nedky prilis info spis skodi nez pomaha! Osobne bych do toho neinvestoval a to i kdyz hodne motocestuju -sam urcim okamzik kdy mi prijde bezpecne mrknout do NAVI ne ze me cokoli prekvapi/odvede pozornost. Ani tachometr pri cestovani tolik nezeru -radeji zaplatim pokutu za rychlost nez abych prehledl nejake skutecne nebezpeci.

Buznapsí (47) napsal 10.10.2018 v 12:36

Majky72: Ostřit na to jedním okem nemusíš, efekt je takový že to vidíš před sebou v prostoru jako součás zorného pole. Koukáš spíš skrz to než na to.

Targus (429) napsal 10.10.2018 v 12:22+1

Čím více článků o moderních "chytrých" udělátkách čtu, tím více jsem rád, že mám doma starý dvoutakt bez všemožných elektrohejblat a s minimem plastů.
A popravdě řečeno, moc si neumím představit, jak bych jezdil na jedno oko. Už tak blbě vidím.
Pokud člověk ztratí zrak na jedno oko, jdou mu papíry na rok do čistírny.

A jen drobná poznámka k čelním sklům velikosti výkladních skříní na SUV.
Podle mínění policajtů všech zemí, stejně jako pracovníků STK, je vše, co je umístěno na čelním skle, vyjma mýtných krabic a dálničních či emisních nálepek, nepřípustné.

onderfaus (24) napsal 10.10.2018 v 12:20

Líbí se mi to, vývoj má jít dopředu, hlavně co se týká bezpečnosti, což byl zřejmě důvod, proč se něco takového začalo vyvíjet, ale i pohodlí, a pokud se to začne masově prodávat, tak i cena půjde dolů, fandím tomu.

majky72 (131) napsal 10.10.2018 v 11:30-1+1

Takže úž z nás motorky nebudu robit len blbcov (vid autonomne bmw,honda) ale tetaz este budeme aj škulavy nechcem vediet čo to spravy zo zrakom po dlhšiej dobe použivania kedy jedno oko bude ostrit na nekonečno a druhe na par cm až mm ...apropo neskutočne ma nasiera ked sa mi rozplacne mucha na skle prilby a teraz by som mal za to davat este peniaze za ktore možem skoro pol roka jazdit

Signum68 (35) napsal 10.10.2018 v 09:51-1+1

k ničemu..jen další blbost co rozptyluje pozornost

Jacob82 (142) napsal 10.10.2018 v 09:49-1+7

Tohle nepotřebuju.. Pěkný ale zbytečný. Rychlost poznám (přesná mě nezajímá) a při vjezdu do obce jednou kouknu a držim stejnou.. Netelefonuju, navigace používám v mobilu jen pro orientaci při pauze, či pro kontrolu (když to člověk používá, tak už nic nevnímá a ani neví kudy vlastně projel). Hudba je na motorce jenom pro exoty a všechno co potřebuju vědět motorka ukazuje na přístrojovce (a nepotřebuju to vidět celou dobu).. Jediný co je IMHO fakt zajímavý jsou ty zpětný kamery, zrcátka většinou stojí za houby.. Ale ta váha To radši lehkej oldschool..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist