Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Verze Trophy vypadá za mě super
Nicméně první sezónu přenechám nadšencům, kde se ukáže, jak to všechno skutečně šlape, odstraní se nějaké neduhy a pak si to klidně koupím.
Je to fakt darda. Líbí se mi moc až na to světlo, ale třeba si na to člověk zvykne. Vzhledově mi to připomíná jako mix GS a HP a ta drátěná verze v modro bílo červené je petelice. Asi na nějaké single traily to nebude, ale takové ty pouštní dálky, horské polňačky a fireroads to bude chroupat jak Marfuša oříšky SVĚTLO
Pozeral som to včera večer, keď tu ešte neboli prispevky v diskusii a nechcel som písať, lebo som nechcel byt hned prvy a hned negatívny... Dnes som si to pozrel ešte raz a už sa mi to zdá krajšie... Do jari si úplne zvyknem
První GS, které u mě probouzí nějakou emoci. Kdyby mě tahle kategorie nepřestala zajímat, zvažoval bych to. No, i když, pořád je to ten nudný boxer, že?
Za mě klobouk dolů, že si BMW dovolilo u svého vlajkového modelu tyto změny a nestáli jen u zdi.
Lidi vždy budou rádi, když změny nejsou žádné a design je jen podle šablony. A tady to prostě tak není a to se mi líbí. Trošku mi připomíná modely HP2: https://www.motorka.../bmw-hp2-enduro.html
Mam zmiešané pocity. Gs sa mi páčilo svojou mohutnosťou a zvlášť pri adventure. Priestorovo výrazný si na tom nepripadali ako osa na bonbone. Teraz nové gs trochu schudlo a ešte počkať keď príde advik. Smerovky v chráničoch na ruky je asi ňie ideálne pri enduro motorke a tie asistenty, to je na každom individuálne. V každom prípade sa teším keď uvidím tú motorku na živo .
Teď už jen počkat na 100 jahre výročku s advíkem a bude to komplet. Na předek si komunita zvykne, bylo otázkou času kdy se BMW odprostí od asymetrického čumáku ,přece jen už tu s náma byl pomalu 25 let + radar taky museli někam nacpat. Jezdím poslední dvanactku ADV vzducháče 6/2013 na kterou nedám dopustit, tohle je úplně jiná liga, těším se až se svezu na predvadečce. Za mě povedený stroj
Je odporna,hnusna,neskonale dokonala,nestoudna,uhlazena,odpudiva,divna,pritazliva.,.opet plna emoci... ale jako jiz 40 let ji kazdy chce a kazdy ji v technologii i detailech kopiruje.Vitej na svet!
Nevypadá to koneckonců zle.Konečně je vidět nějaký posun v stylistice.Patnáct roků to vypadalo skoro stejně.Jeden by i řekl,že jim design dělal Talián a ne Germán.
Konečně GS vypadá příjemně uhlazeně, kompaktně. Nejsou vidět trubky a kapotáž, nádrž a jiné prolisy netrčí lacině do prostoru. Vrcholem byla kopie toho designu u Benelli TRX.. Asi bych nenašel využití, ale o tomhle bych už přemýšlel. Ikdyž na seznamu je klasika R Nine T..
Ale jo.
Na ten sportovnější vzhled to má sice pořád málo koní a je tam pár věcí, který mi prostě nevoní, ale tak jak každej tady bude ventilovat svoje opovržení, já prostě říkám, že je to konečně pokrok a že mně se líbí.
Půl roku čekám na odhalení a co na to říct? Na tenhle nový design si budu zvykat minimálně další rok.....na první pohled " hnus fialovej"...
Gs mělo ždy charakteristický design , tenhle nový bajk docela zapadá do dnešní novodobé produkce. Nic z čeho bych se posadil na prdel. Pokud by něco takového vydala CFmoto, ohodnotil bych to velmi pozitivně. Jako nástupce GS1250 mi to tedy jako žádný zázrak nepřijde.
Verze Trophy vypadá za mě super
Nicméně první sezónu přenechám nadšencům, kde se ukáže, jak to všechno skutečně šlape, odstraní se nějaké neduhy a pak si to klidně koupím.
fuj...a ještě takový prachy za to dát...
Je to fakt darda. Líbí se mi moc až na to světlo, ale třeba si na to člověk zvykne. Vzhledově mi to připomíná jako mix GS a HP a ta drátěná verze v modro bílo červené je petelice. Asi na nějaké single traily to nebude, ale takové ty pouštní dálky, horské polňačky a fireroads to bude chroupat jak Marfuša oříšky SVĚTLO
Pozeral som to včera večer, keď tu ešte neboli prispevky v diskusii a nechcel som písať, lebo som nechcel byt hned prvy a hned negatívny... Dnes som si to pozrel ešte raz a už sa mi to zdá krajšie... Do jari si úplne zvyknem
První GS, které u mě probouzí nějakou emoci. Kdyby mě tahle kategorie nepřestala zajímat, zvažoval bych to. No, i když, pořád je to ten nudný boxer, že?
Za mě klobouk dolů, že si BMW dovolilo u svého vlajkového modelu tyto změny a nestáli jen u zdi.
Lidi vždy budou rádi, když změny nejsou žádné a design je jen podle šablony. A tady to prostě tak není a to se mi líbí. Trošku mi připomíná modely HP2: https://www.motorka.../bmw-hp2-enduro.html
Tak jsem se spletl … to světlo tam nechali
Přijde mi, že BMW začíná kopírovat čínský design.
No nevim, nevim..
Aneb hnusný KTM přední světlo se rázem stává nejhezčí na trhu ?
verze Traumata
Nové Voge?
Mam zmiešané pocity. Gs sa mi páčilo svojou mohutnosťou a zvlášť pri adventure. Priestorovo výrazný si na tom nepripadali ako osa na bonbone. Teraz nové gs trochu schudlo a ešte počkať keď príde advik. Smerovky v chráničoch na ruky je asi ňie ideálne pri enduro motorke a tie asistenty, to je na každom individuálne. V každom prípade sa teším keď uvidím tú motorku na živo .
Teď už jen počkat na 100 jahre výročku s advíkem a bude to komplet. Na předek si komunita zvykne, bylo otázkou času kdy se BMW odprostí od asymetrického čumáku ,přece jen už tu s náma byl pomalu 25 let + radar taky museli někam nacpat. Jezdím poslední dvanactku ADV vzducháče 6/2013 na kterou nedám dopustit, tohle je úplně jiná liga, těším se až se svezu na predvadečce. Za mě povedený stroj
Je odporna,hnusna,neskonale dokonala,nestoudna,uhlazena,odpudiva,divna,pritazliva.,.opet plna emoci... ale jako jiz 40 let ji kazdy chce a kazdy ji v technologii i detailech kopiruje.Vitej na svet!
2 reakce
Nevypadá to koneckonců zle.Konečně je vidět nějaký posun v stylistice.Patnáct roků to vypadalo skoro stejně.Jeden by i řekl,že jim design dělal Talián a ne Germán.
Konečně GS vypadá příjemně uhlazeně, kompaktně. Nejsou vidět trubky a kapotáž, nádrž a jiné prolisy netrčí lacině do prostoru. Vrcholem byla kopie toho designu u Benelli TRX.. Asi bych nenašel využití, ale o tomhle bych už přemýšlel. Ikdyž na seznamu je klasika R Nine T..
Mně to přijde jako BMW G 310 GS.
1 reakce
Pán Germán....nech sa darí.
Mě se líbí, i když siji určitě nekoupím.
Ale jo.
Na ten sportovnější vzhled to má sice pořád málo koní a je tam pár věcí, který mi prostě nevoní, ale tak jak každej tady bude ventilovat svoje opovržení, já prostě říkám, že je to konečně pokrok a že mně se líbí.
Plně s tebou ve všem souhlasím a jsem šťastnej, že jsem ještě letos na jaře koupil novou 1250... , 100 lidí, 100 názorů, ale toto bych nekoupil....
Půl roku čekám na odhalení a co na to říct? Na tenhle nový design si budu zvykat minimálně další rok.....na první pohled " hnus fialovej"...
Gs mělo ždy charakteristický design , tenhle nový bajk docela zapadá do dnešní novodobé produkce. Nic z čeho bych se posadil na prdel. Pokud by něco takového vydala CFmoto, ohodnotil bych to velmi pozitivně. Jako nástupce GS1250 mi to tedy jako žádný zázrak nepřijde.
1 reakce