globalmoto_kveten




Honda představila budoucnost supersportů RC213V-S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Míra (211) napsal 11.06.2015 v 19:55+1

Ta motorka je drahá i za 0,5 milionu.Natož za 5,2 milionu.

Vale.Doctor (351) napsal 11.06.2015 v 19:41+1

Ta je teda pěkná hnusná, no prostě Honda :D tu si můžou nechat

charon87 (101) napsal 11.06.2015 v 19:29

Jako líbí se mi, ale nejvíc odstrojená v úhlu zezadu. k dalším věcem nemá smysl nic psát, honda si spletla rok, je 2015 ne 2005.
Letošní Aprilia RSV4 je jiná liga ve všech směrech a to je technologicky srovnatelná mašina i koncepčně

StiefTomas (1) napsal 11.06.2015 v 19:25

Tak tomu říkám masáž :D Ta motorka musí být z vesmírných materiálů :) asi opráším svého starého dobrého SRADa a budu na pomale stejným výkonu za jednu setinu ceny :)

Jacek_18 (40) napsal 11.06.2015 v 19:22

Se v Hondě trochu to ... V základu 159 koní a na okruh ji otevřou jedině v Hondě a s plným výkonem nepustěj na silnici . Za 5 mega skoro hodně žalostný .. Vypadá hezky a koupí si to ten kdo má přebytečný peníze .. Zlatá Desmosedicí nebo H2R ale každýho názor .

mig31 (30) napsal 11.06.2015 v 19:09

Nechápu co to má znamenat RC213V-S 159 koní 102 Nm kroutící moment 170kg a CBR 1000RR R.V. 2006-2007 171 koní 115Nm 176kg vím že vidlicový motor se chová jinak než řada že jde také o těžiště vyvážení vibrací a spoustu dalších věcí, nicméně tohle je od Hondy spíše krok zpět a ta cena???

alien83 (24) napsal 11.06.2015 v 19:04+4

za 5 míčů dostanu ty koně a kila ze svýho TLka a ještě mě zbyde na chlast a navíc je strašně hnusná

edm_0185 (8) napsal 11.06.2015 v 18:16

na trhu je toho dost zrejme lepsieho a lacnejsieho ... 1199R, desmosedici, mv agusta f4rc, h2, h2r ... asi tak

BlackSabbath (434) napsal 11.06.2015 v 18:14+2

Všechny technologie, co by stály za řeč a tu cenu (bezztrátová převodovka, pneumatické ventily) jsou pryč. Brzdy - obyčejné staré M4rky Sice možná motor původně z MotoGP, ale stejně už teď zastaralý (tuším verze z roku 2011), lepší materiály, ale uniká mi to, co na tom stojí přes 5 milionů. A ten výkon a hmotnost v homologované verzi? To je docela výsměch... S kitem je to lepší, ale v dnešní době žádný zázrak. Dále by nebylo od věci uvést cenu toho kitu.
Mimochodem, GSXR 1000 K5 měla již v roce 2005 s Yoshimura kitem 215 koní, nad 120 Nm a pod 160 kg. To se Honda teda vytáhla a takový humbuk kolem...

Chuďas899 (314) napsal 11.06.2015 v 18:01+2

Nejak na tom nevidim nic za co bych dal 5 mega... 210 koni ma dneska kdeco, sucha vaha je blizko 1199R takze...no Honda zase...to mi teda prislo Desmosedici ve sve dobe za petinovou cenu vic..

BlackSabbath (434) napsal 11.06.2015 v 18:00

Tohle byla asi jediná Hujda, na kterou jsem byl zvědav. Ale toto? A ještě za to chtít 5,2 mil.? To si dělají legraci, ne?

Sweed (-1) napsal 11.06.2015 v 17:58+1

Autor článku to s koňmi trochu nezvládl...to je ten google translator

seikos (975) napsal 11.06.2015 v 17:51-1+5

závodní technologize za 5 mil Kč a 159 koní? Tak to fakt Honda ukázala co v ní je
Za tyhle peníze si koupím 4 kusy Kawy H2R s 320-ti koňmi

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist