globalmoto_kveten




Honda představila budoucnost supersportů RC213V-S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
deluxa (347) napsal 12.06.2015 v 15:51-10+1

Bludy tu pisete rsv aprilia desmosedici uplne sracky tak na rovinku je dobre to ducati. Toto je motogp tecnologia, roky ladena motorka, geometria, ram, vaha tazisko motor do detailu prepracovana majstrovska motorka. Normalny smrtelnik sa na nej asi nepovozi ale toto sfukne s kitom vsetky litrove sbk na okruhu. Myslim ze ju doceni len profi jazdec normalnym jazdcom staci ta aprilia a budu uplne spokojny aj s tou. Cena zodpoveda tomu usiliu a vyvoju co do toho honda vlozila. Vy by ste tiez nepredali nieco na com roky pracujete, pilujete a nastavujete, viete ze je to pekelne rychle, ziska to titul a je lepsie nez cokolvek na trhu za par eur. Pre eu je vykon dole podla mna pre tie hlupe normy cez ktore by to asi nepreslo bez homologizacie. ..k vykonu len tolko na... 90k ostrom motarde vyberiem specificky typ cesty a zakrut a rozoberiem 200k supersport na suciastky...vykon nie je pri motorke ten hlavny parameter.

Tuji (29) napsal 12.06.2015 v 15:13

Myslím, ze ten výkon bohatě stačí. Nezapomeňte na váhu a na perfektní ovladatelnost. Jsem rád, že se Honda nenechala strhnout nesmyslnou honbou za výkonem. Vždyť supersport neni jen o koních, ale celkové ovladatelnosti. Bohužel to většina motorkaru nechce pochopit, protože by tím nikoho ve svém okolí neoslnili.

Je pravda, že váha a výkon se nebezpečně přibližuje firebladům, které jezdili už před 14 lety. A upřímně, za ty prachy to taky nechápu.

LiborK (37) napsal 12.06.2015 v 14:03

Motka pěkná, jen co ty zrcátka Hondo? Mimochodem, co se tu rozčilujete - článek se jmenuje budoucnost supersportů !
Motorka má 102 koníků a splňuje závodní EURO9 - . No a to, že se dozvíte, jak to nejede už teď, tak za to musíte samozřejmě řádně zasolit - 5 mega - děkuji, dovolte mi odejít

BlackSabbath (434) napsal 12.06.2015 v 13:33+1

Už jsem na to možná přišel. V marketingovém oddělení Hondy se prostě rozhodli skoncovat s tím, že jako slogan k jejich značce lidé nepoužívají to jejich Honda - Power OR Dreams Ale Honda, tu má každej Tonda nebo že Honda je to tuctovka, tak hold nasadili takovou politiku, aby to nebyla motorka, kterou potkáte na každém rohu...

charon87 (101) napsal 12.06.2015 v 12:49

Mi tak napadá, jaká je cena toho na čem jezdí Carl?

před časem někde někdo psal, že WSBK mašina by stála okolo 2,5 mega kč. Když začalo motogp, tak u hondy psali o částce okolo 42 mega, pozdější ceny z dalších motogp se údajně snížily, protože nemuseli dělat vše od nuly, co jsem zaregistroval okolo 30 mega za bajk. Berte to jako jedna bába povídala, fakt nevim na kolik je to pravda.

véna (67) napsal 12.06.2015 v 12:10

tak cena za Sports Kit je dalších 12,000€

charon87 (101) napsal 12.06.2015 v 12:10

Už vim proč ta cena, Honda si nechala patentovat to šedivý na fotkách

CharlieV (93) napsal 12.06.2015 v 12:05

Ví někdo, proč pro Žabáky tak ořezali výkon?

Ale teda jako již tu bylo řečeno - za ty prachy by ty parametry měly vypadat uplně jinak...

charon87 (101) napsal 12.06.2015 v 11:53

to radši tohle!!!

//www.motorkari...i-replica-15958.html

opic26 (470) napsal 12.06.2015 v 11:51

Jistě špičkový stroj prima technologií, ale postrádám význam mimo závodní okruh a bez kitu za tuto cenu. Myslím že konečný potenciál bude někde jinde a pokud ne, tak jí Superbiky šlapou tvrdě na paty (v Motorradu natočili nové BMW RR 212 kobyl). Design těžko hodnotit. Je to MotoGP replika né láska na první pohled..jo zrcátkama z Café to pěkně podělali.

ullw (-277) napsal 12.06.2015 v 11:39+1

Tu cenu dělají zrcátka a držák SPZ

Džanek (0) napsal 12.06.2015 v 11:29

Jestli bych se chtel povozit, tak radeji Desmosedici. Je levnejsi a je to proste DUCATI :)

Honza-K (836) napsal 12.06.2015 v 11:01+2

Docente, nikdo tu asi neřeší, že nemá 5 mega na moto. Jasně, že motorku nelze srovnávat tak jednoduše, jde o elektroniku, nastavitelnost, rozložení váhy atd. Ale prostě nechápu, co je na tý motorce tak úžasně přelomovýho... ?? Nevím, kdo by ji za tyhle peníze používal k normálnímu ježdění, na což stejně není určená. A na okruh se dá pořídit výrazně levnější hračka, u které si stejně málokdo sáhne na limit. Tak k čemu to vlastně je??? A sorry, dát takový peníze za repliku závodního stroje s takhle ubraným výkonem? To bych si připadal skoro trapně...

Jindřej (473) napsal 12.06.2015 v 10:56+2

Nějak mi uniká, proč bych si neměl koupit čtyři kusy RSV4 RF, která má nepoměrně lepší parametry i design za zbytek peněz bych doživotně jezdil na okruhu a lovil Hujdy
Hondo, nezklamala jsi

Zanzibarman (0) napsal 12.06.2015 v 10:49

Moc pěkná mašina :)

docent (64) napsal 12.06.2015 v 10:20-7

Pánové, je dost smutné, že ač se kolem motorek pohybujete, tak hodnotíte jako reportéři na TV Nova nebo kluci z páté třídy. Asi se vás dotklo, že nemáte 5 mega

Sladké tajemství: motorky nelze srovnávat jen podle tří parametrů (výkon-krouťák-hmotnost).

JA-NE (783) napsal 12.06.2015 v 10:17

kosačka

Sancho-7935 (262) napsal 12.06.2015 v 10:12

Jestli tech 159 koniku neni překlep tak by ji meli odhalovat tak v rozvojovych zemich Jak už bylo napsano Desmosedici RR byla našláplejší a podstatně levnější ...Jak by asi konkurovala nová R1, kdyby se do ní ušetřené 4mil. investovali

keny46 (196) napsal 12.06.2015 v 09:45

DrakŠmak: Z 1/3??? Myslis tedy vykon nejakych 53 koní??? Jestli ty vyuzivas vykon z 1/3 na svem stroji tak to jsou hodne spatne utracene penize. Asi jako za tu novou Hondu..

DrakŠmak (0) napsal 12.06.2015 v 09:36

V-Four prostě maso cena bohužel pro smrtelníka nereálná :( hoši slabota to nebude určitě ten výkon by stejne 90% z nás nikdo nikdy nevyužil víc jak z 1/3

SLEEPER (1001) napsal 12.06.2015 v 09:16

Jak tu kazdej rozebira jen vykon...

Tahle motorka bude fungovat, jen s tou cenou se fakt podelali.

bastard69 (-9) napsal 12.06.2015 v 09:09

A Stoner bol na nej len o 0,200 s pomalejší ako na prototype. Honda je najlepší výrobca kosačiek, poprosím menežment ,aby pri tom ostal.

keny46 (196) napsal 12.06.2015 v 09:03

To už si i Honda nechá vyrábět v číně??? Tím se vysvětluje i letošní výkony Hondy v MotoGp.

sered (113) napsal 12.06.2015 v 08:54

Konecne se Honda projevila: kdyby to slavnostne odhalili pred desti lety za desetinu ceny, byl by to hit, takhle jen a jen shit! Fuj.

1100Virago (3066) napsal 12.06.2015 v 08:38

Hm, tak na litra je to fakt slabota...

Honza-K (836) napsal 12.06.2015 v 08:36+2

No, když to srovnám s krásnou Ducati Desmosedici RR, která v roce 2007 měla přes 200 koní a cenu cca 1.5 mil... ? Těžko srovnávat, kolik v ní bylo závodních technologií, ale ta cena mi přišla relativně adekvátní. Ale 5.2 mil., to je vážně úlet...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 12.06.2015 v 08:26

Tak jsem ty parametry porovnal s jinými zdroji a je to asi fakt. Tak to je dobrej shit . Fakt nemaj soudnost.

pilot84 (1) napsal 12.06.2015 v 08:09

Parametry fakt nic moc.. na druhou stranu nejde výkon srovnávat s K3, K5 apod, protože tehdy nemusely motory plnit tak přísný emise.. záleží jaký ten motor má potenciál, pokud se vyhodí katalyzátor a těžkej výfuk, a dá nějaký výfuk. komplet + předělají mapy mohl by ten výkon i váha být jinde..
ještě mě tak napadá kde to má náporový sání, když to má ty světla takhle?

petebigbang (15) napsal 12.06.2015 v 08:03

honda ? někomu tam kvalitně hrabe, to můžou rovnou zabalit, koupit to může jen sběratel, který to schová doma a nikdy nevyjede, neudělali nic pro lidi !! jsou mimo!!! škoda, snad to někomu dojde a vyhodí management, naberou schopné lidi a zase udělají konkurenční skvělou motorku jakou honda vždycky byla, pro opravdové bikery jako má dnes konkurence !!! zaspali podobně jako suzuki...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 12.06.2015 v 07:57

POZOR, ACHTUNG, případná omluva . Jestli ty parametry v článku nejsou správné (jak tu někteří píší), pak budiž. Ale suchá 170 kg není taky nic extra (za 5 mega)




TOPlist