yamaha_demo_tour




Netoč heftem - stiskni páčku!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperPivis (0) napsal 31.07.2013 v 13:57

na 4kolce je to vyhoda, drzet riditka pevne v rukou pri off road jizde ,ale na motorce nevim , ale klidne bych to vyzkousel.

rodrigo (1) napsal 31.07.2013 v 13:37-1+2

Heft je heft,bolela by mě po delší jízdě ruka. Heftem se líp drží stálá rychlost

hollas (-2) napsal 31.07.2013 v 13:29-2

na motorce si to představit dokážu, ale na starý klasiky bych to necpal

_Já_ (3) napsal 31.07.2013 v 12:14-1+4

todle jedině na skutr nebo sekačku ... na motorku patří rychlopal

pavelwawrosz (3) napsal 31.07.2013 v 11:45+3

ja si to představit nedokažu možna tak pro již zminovane skutry ale jinak

lada33 (3) napsal 31.07.2013 v 11:45+3

roadmagor: podle me(mozna kecam blbost) ,se to na ctyrkolkach dava proto,ze v sede pri trochu odlisnym posezu oproti motce,mas pri prudkym rejdu riditek dost zalomenou ruku nebo naopak dost natazenou a klasickym heftem se to v tech urcitych pozich blbe ovlada,v terenu dvojnasob,packa je u ctyrkolky pohodlnejsi,sam jsem to parkrat zkusil. u motky pri jizde prakticky riditkama temer nehybes,u ctyrkolky mas porad velky rejd a ty ruce porad pracujou do stran

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 31.07.2013 v 11:44

Myslím, že heft je lepší . Nedovedu si představit udržovat někde stálou rychlost palcem. A nechtěné přidání na nerovnostech nebo v zatáčkách zde bude ještě citelnější. Za mě ... Možná tak na skůtry

gresini (4563) napsal 31.07.2013 v 11:41

jo a na čtyřkolce jsem s něčím podobným jel a fungovalo to.

gresini (4563) napsal 31.07.2013 v 11:32

vůbec nevím,co si o tom mám myslet,chtělo by to vyzkoušet,ale nějak povědomě se mi to nelíbí,zdá se mi to složitý a moc plastový jako nějaká hračka.

Dejmos (0) napsal 31.07.2013 v 11:22

ze zdravotních důvodů sem byl nucen prodat mašinu a koupit čtyřkolku. Ze začátku sem ze zvyku chtěl točit heftem ale zvyk sem si docela brzo. Nicméně na motorce se mi to taky moc nezdá

roadmagor (6) napsal 31.07.2013 v 11:21

Trošku offtopic - co je vlastně důvodem toho, že se na čtyřkolkách používá páčka místo otočnýho heftu?

Malp (11) napsal 31.07.2013 v 11:14+1

A já bych dal na řidítka klávesnici a používal ENTER a v krizovce ESCAPE-boha jeho také pí.oviny.

Pedl (188) napsal 31.07.2013 v 11:13-1

No možná se to hodí dávat na krosky, ale u silniční motorky ne.

Behysek (28) napsal 31.07.2013 v 11:07

Strejda to má na čtyřkole už strašně dlouho (minimálně 18 let mého života) takže tak inovativní bych to neviděl, a má to jen jednu výhodu, nechtěné přidání plynu opravdu moc nehrozí, ale bolí z toho ruka a delší trasu ani omylem, za mě určitě ne, ale jen ať se snaží, třeba na něco přijdou

SLEEPER (1001) napsal 31.07.2013 v 10:58+2

jo, takze zabozrouti si mysli, ze budou v naklonu packou lepe davkovat plyn, nez otocnou rukojeti...
Kdepak, kdyz frantik neco vymysli (viz. CR), je to vzdy pruser...

Na 4kolky mozna, ale tahle vec uz par desitek let funguje...

yorick (8) napsal 31.07.2013 v 10:51+1

... a ještě jedna věž, a ještě jedna věž... a bylo to vošklivýýýýýý

DMRS (10) napsal 31.07.2013 v 10:48+3

Kdo si při najetí na překážku samovolně přidá plyn otočnou rukojetí, ten si ho přidá i tutim bazmekem.
Spíš to bude mít smysl pro motorkáře s nějakými zdravotními problémy se zápěstím nebo třeba jako ovládání zadní brzdy pro motorkáře bez pravé nohy (případně po úpravě možná i k řazení). Kdyby to dělali ve variantě na levou rukojeť, tak by to šlo i místo spojky (pro toho komu nevyhovuje klasická páčka). A ještě mě napadá využít to k ovládání aretace náklonu u naklápěcích tříkolek.

motorbreath (491) napsal 31.07.2013 v 10:43+2

No nevím, když jednu v plné rychlosti a potřebuju prudce brzdit, prostě jen zaklapnu rukojeť a můžu prudce brzdit, přičemž mám pořád řidítka pevně sevřená. S tímhle budu brzdit, ale pravé řidítko budu držet jen polovičatě, nebo budu muset vyvlíknout prst a chytit pořádně heft. Za mně je to na prd na jakékoliv použití a zejméne to okruhové.

markus (17) napsal 31.07.2013 v 10:43

palec je nejvíc zatíženej prst a dělají se mi na něm puchýře, takže se nedokážu představit ježdění bez zatnutýho palce

b0b4n (100) napsal 31.07.2013 v 10:39

Normální heft, na dlouhé štreky aretační šroubek co plyn drží a není co řešit.

BorekS (96) napsal 31.07.2013 v 10:01+1

Jsem zvědavej zda se to chytí... Držení řídítek se tímto nemění a pokud má člověk něco se zápěstím, stejně ho to bude bolet jako hrom při rázech a zatáčení. Když si zku_vím pravou ruku, tak mám ještě dost prstů na to, abych plynem otočil, naopak palec bývá dost často zraněn tak, že by se s tímhle moc jezdit nedalo... "Kamy" psal, že mu vadí brždění a kroucení plynem zároveň, takových příležitostí je jen pár a bude nutný si je natrénovat pane kolego... Nevím jak ostatní, ale já např s držením přední brzdy a přidáním plynu při rozjíždění do kopce žádný problém nemám... Málo platný, heft je heft...

deep-sk (474) napsal 31.07.2013 v 09:57

som zvedavy jak to chcu montovat na ride-by-wire motorky
ale neviem no... zaujimavy pocin, ale tiez sa obavam toho co pisal Dzimy... vacsina ludi v krizovej situacii (aj ke je to presny opak toho co by mali spravit) ztuhne a zmackne hefty co to da... s tymto systemom by tam automaticky zarvali plny kotol... tak isto pre cestovne endura je to hovadina, nakolko si neviem predstavit jak by sa to nastavilo do takej polohy aby to vyhovovalo aj jazde v sedle aj jazde v stupackach

Lori (0) napsal 31.07.2013 v 09:51

genialni

Kamy (13) napsal 31.07.2013 v 09:33+2

mě osobně na heftu vadí dvě věci. Kroutit plynem a brzdit zároveň + nechtěné tahání za plyn při jízdě v horším terénu nebo při vybírání výmolů.

takže mě osobě to připadá zajímavé, ale mám obavy, že únava palce opravdu převýší všechny negativa heftu...

vdyt u hefty drží člověk naprosto volně a nezatíná tak žádné svaly.

Galls (1) napsal 31.07.2013 v 09:32

Co bych si počal, když mám sníženou hybnost palce?

Skalda_48 (0) napsal 31.07.2013 v 09:32

Nevím mnom tenhle plastovej bazmek. Na delší trasy to určitě nebude, podpůrná destička to jistí //www.ebay.com/itm/Motorcycle-Throttle-Rocker-Assist-Wrist-Rest-Cruise-Control-Fits-all-grips-/320989788969?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4abc7b7b29&vxp=mtr

ThomsonMotorson (108) napsal 31.07.2013 v 09:31

..na 4kolce jsem si zvykl rychle, překvapivě rychle. Na motorce bych to nechtěl. Nutno uznat, že v palci je cit a ovládá plyn stejně jako celá dlaň. Možná je vymakanej z Plecha (PS2)

MARIKK (0) napsal 31.07.2013 v 09:28

Zajímavé .. mám ekvivalent na sněžném skůtru a 1. palec nebolí... zřejmě proto, že neznám konstantní rychlost, na turistiku bych to viděl jako problém. 2. problém bych viděl také v míře změny poloh (cross, atw, skutr (nejvíc - nebude fungovat)). Takže na pičoviny na silnici bych to zkusil...

Dzimy (8) napsal 31.07.2013 v 09:12+6

představte si to mít na cestovní mašině a 2 hodiny v kuse držet v palci stejnou sílu... a navíc při krizovce, když se člověk fakt lekne, tak instinktivně sevře pevně řidítka... myslím, že by s timhle vynálezem přidal plyn na max

BENN (3) napsal 31.07.2013 v 09:11+3

MĚL SEM TO NA ČTYŘKOLE A DAL JSEM TAM NORMALNÍ PLYN .




TOPlist